Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Jenny forleden til 1 time FP.

Har tidligere anmeldt hendes pussyslide og voldsomt erotiske dybe kys men denne gang var helt vild og anderledes.

Godt gang i den traditionelle massage og nussen hvor hendes fingre gled  ned i revnen mellem mine balder.

En forsigtig finger indenfor i mit stramme hul og jeg var solgt. Det var også noget hun kunne li. Mens jeg lå og nød hvordan hun tirrede mit hul kunne jeg mærke den anden hånd lede efter min pik der var godt stiv. Hun trak den bagud og begyndte så at lade pik hovedet glide hen over hendes oliefedtede klit og fissesprække. Efter kort tid måtte jeg signalere pauuuuuuse eller jeg havde skudt al kraften af.

Hun skubbede mine ben lidt op så jeg lå med røven i vejret, vendte sig om og så fandt hendes tunge ned mellem mine balder og hun fortsatte med det videste rimjob....

Vend dig om og resten har jeg anmeldt før.

Gentagelsesfare 10/10 når jeg har sparet sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ellers været forbi, men hun var der ikke trods aftale. Det var dog ikke Jenny jeg direkte havde lavet aftale med, men kollega som bookede på hendes vegne. Hvis de dog bare kunne sige nej, når hun ikke er der :(

Men jeg kan godt læse at jeg nok bliver nød til at prøve igen og igen og igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, 1 time siden:

Gentagelsesfare 10/10 når jeg har sparet sammen.

 

AB455 skrev, for 18 minutter siden:

Har ellers været forbi, men hun var der ikke trods aftale. Det var dog ikke Jenny jeg direkte havde lavet aftale med, men kollega som bookede på hendes vegne. Hvis de dog bare kunne sige nej, når hun ikke er der :(

Jenny er bare en fræk pige, der får man fuld valuta for pengene! :)

Ingen tvivl om, at hun er et godt kort for klinikken. Jeg har også oplevet, at jeg skulle stille nogle checkspørgsmål for at være sikker på, at hun var der og at de har forsøgt at sælge andre piger ind i stedet ved hendes fravær. Jeg er dog aldrig blevet snydt direkte, så jeg har mødt op uden hun var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 22 timer siden:

En forsigtig finger indenfor i mit stramme hul og jeg var solgt.

var det aftalt på forhånd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 51 minutter siden:

var det aftalt på forhånd?

Nej, men hun testede forsigtigt  og jeg sendte et jeg sendte et signal retur der ikke var til at tage fejl af... "mere af det jaaaaaah" så det var helt ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi i går til en times leg med Jenny.

Hun kom ind med en spand varmt vand og da jeg lå på maven vaskede hun lige mine fødder og så fik bagdelen også den lige en tur. Nå ja, hvis det giver bonus, helt fint for mig. Så lagde hun ud med en rygmassage. Det var så som så med kvaliteten, men hun gned sin glatbarberede fisse op og ned af mig. Ganske skønt, og jeg kom da også med positive udtryk af den behandling. Så begyndte hun at kredse lidt mere om bagdelen og da jeg ligesom gav udtryk for at det skulle hun bare fortsatte med, så gik hun ellers i gang med den helt store slikketur af nougatkransen. Hun hev mig lidt op så hun bedre kunne komme til og samtidig også tage fat om kalorius.

Efter lidt tid blev jeg vendt om og hun gik i gang med den lækker gang øko blow samtidig med at hun sneg en finger op i kransen på mig. Der gik ikke lang tid med den behandling så kom jeg i munden på hende.

Det er lang tid siden at bagdelen har fået så god behandling.

Resten af tiden fortsatte med lidt mere massage og gensidig hygge.

Helt sikkert en pige jeg skal besøge igen. Hun holder ferie fra d 24 marts og en måned frem fortalte hun mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChubbyBB skrev, for 2 timer siden:

Jeg var en tur forbi i går til en times leg med Jenny.

Hun kom ind med en spand varmt vand og da jeg lå på maven vaskede hun lige mine fødder og så fik bagdelen også den lige en tur. Nå ja, hvis det giver bonus, helt fint for mig. Så lagde hun ud med en rygmassage. Det var så som så med kvaliteten, men hun gned sin glatbarberede fisse op og ned af mig. Ganske skønt, og jeg kom da også med positive udtryk af den behandling. Så begyndte hun at kredse lidt mere om bagdelen og da jeg ligesom gav udtryk for at det skulle hun bare fortsatte med, så gik hun ellers i gang med den helt store slikketur af nougatkransen. Hun hev mig lidt op så hun bedre kunne komme til og samtidig også tage fat om kalorius.

Efter lidt tid blev jeg vendt om og hun gik i gang med den lækker gang øko blow samtidig med at hun sneg en finger op i kransen på mig. Der gik ikke lang tid med den behandling så kom jeg i munden på hende.

Det er lang tid siden at bagdelen har fået så god behandling.

Resten af tiden fortsatte med lidt mere massage og gensidig hygge.

Helt sikkert en pige jeg skal besøge igen. Hun holder ferie fra d 24 marts og en måned frem fortalte hun mig.

Spytte hun det ud eller slugte hun det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søgeren skrev, for 2 timer siden:

Hvor holder Jenny til henne hvis jeg må spørge dumt ? 

Taastrup Thaimassage, men hun er på ferie til 24/4

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 7.3.2022 at 06:03:

Besøgte Jenny forleden til 1 time FP.

Har tidligere anmeldt hendes pussyslide og voldsomt erotiske dybe kys men denne gang var helt vild og anderledes.

Godt gang i den traditionelle massage og nussen hvor hendes fingre gled  ned i revnen mellem mine balder.

En forsigtig finger indenfor i mit stramme hul og jeg var solgt. Det var også noget hun kunne li. Mens jeg lå og nød hvordan hun tirrede mit hul kunne jeg mærke den anden hånd lede efter min pik der var godt stiv. Hun trak den bagud og begyndte så at lade pik hovedet glide hen over hendes oliefedtede klit og fissesprække. Efter kort tid måtte jeg signalere pauuuuuuse eller jeg havde skudt al kraften af.

Hun skubbede mine ben lidt op så jeg lå med røven i vejret, vendte sig om og så fandt hendes tunge ned mellem mine balder og hun fortsatte med det videste rimjob....

Vend dig om og resten har jeg anmeldt før.

Gentagelsesfare 10/10 når jeg har sparet sammen.

Uha...hende kan man blive afhængig af.

Sidste gang jeg var med Jenny have jeg bestilt 2 timer...fik hele rundturen incl pussyslide..sex og blow i stor stil. Blev tømt 3 gang godt og grundigt og efter dette var hun stadivæk lige fræk og lækker til mere.

Hun tilbød duo med Tina mod 2 kg mere men kugleposen var tømt og staven flad.

Er ret vil med Jenny da hun er ultra fræk ,slutty på den gode måde og nyder det hun laver...især anal pirre en mand og se mam kan lide hun tirre en ...

Har spurgt om hun vil rejse en weekend tur med mig men takkede desværre nej. 

Håbede hun sagde jeg så jeg kunne opleve hende alene og udenfor massageklinikken som den hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Langkilde skrev, 1 time siden:

Det er stedet der kaldes Zen Thaiwellness ikke?

Nej, det er et andet sted, men de ligger forholdsvis tæt på hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChubbyBB skrev, den 11.3.2022 at 14:43:

Jeg var en tur forbi i går til en times leg med Jenny.

Hun kom ind med en spand varmt vand og da jeg lå på maven vaskede hun lige mine fødder og så fik bagdelen også den lige en tur. Nå ja, hvis det giver bonus, helt fint for mig. Så lagde hun ud med en rygmassage. Det var så som så med kvaliteten, men hun gned sin glatbarberede fisse op og ned af mig. Ganske skønt, og jeg kom da også med positive udtryk af den behandling. Så begyndte hun at kredse lidt mere om bagdelen og da jeg ligesom gav udtryk for at det skulle hun bare fortsatte med, så gik hun ellers i gang med den helt store slikketur af nougatkransen. Hun hev mig lidt op så hun bedre kunne komme til og samtidig også tage fat om kalorius.

Efter lidt tid blev jeg vendt om og hun gik i gang med den lækker gang øko blow samtidig med at hun sneg en finger op i kransen på mig. Der gik ikke lang tid med den behandling så kom jeg i munden på hende.

Det er lang tid siden at bagdelen har fået så god behandling.

Resten af tiden fortsatte med lidt mere massage og gensidig hygge.

Helt sikkert en pige jeg skal besøge igen. Hun holder ferie fra d 24 marts og en måned frem fortalte hun mig.

Var det bare en FP, du havde taget der eller har du haft kombineret forskellige tilbud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 5.5.2022 at 15:59:

Var det bare en FP, du havde taget der eller har du haft kombineret forskellige tilbud?

Som udgangspunkt FP med ønske om pussyslide og megafransk. Kan ikke huske om vi aftalte mere inden. Men jeg gav 2500 for den time. Hvilket var forventeligt ud fra andre indlæg her på siden. Og der var fuld valuta for alle pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Øh… er Jenny en ommøbleret mand eller har hun vitterligt to X-kromosomer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 30 minutter siden:

Øh… er Jenny en ommøbleret mand eller har hun vitterligt to X-kromosomer? 

Stop nu for fanden den smædekampagne mod samtlige thai kvinder.

Hvis hun er noget, så er hun er muligvis for meget kvinde for dig :biggrin:

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
AB455 skrev, for 17 timer siden:

Stop nu for fanden den smædekampagne mod samtlige thai kvinder.

Hvis hun er noget, så er hun er muligvis for meget kvinde for dig :biggrin:

Er sq altid på vagt når det er thai med silicone. Det er tæt på umuligt at opdage om det er det ene eller andet - og når de er til det vilde sex, så er der ofte en Y-kromosom med i ligningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
… And Justice for All skrev, for 11 minutter siden:

Er sq altid på vagt når det er thai med silicone. Det er tæt på umuligt at opdage om det er det ene eller andet - og når de er til det vilde sex, så er der ofte en Y-kromosom med i ligningen.

Hvis det er umuligt at opdage, er det vel ligegyldigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...