Hop til indhold
mrjames

Pigernes kommunikation eller mangel på samme.

Recommended Posts

Hej alle

Der er en ting der for nyligt slog mig da jeg kontaktede en ret anerkendt pige, som også har mange gode anmeldelser herinde, men også generelt andre piger jeg har besøgt, og det er hvor ringe kommunikation mange af dem kører via SMS.

Specifikt denne pige, har en profiltekst der er relativt lang, hun ønsker af en kunde at man kort introducerer sig, skriver hvad man ønsker og hvornår, det er jo nemt nok, så det gjorde jeg.

Svaret jeg fik tilbage bestod af et enkelt "Ok" ...

Så står man der og tænker, hvad foregår der? Inde i mit hovede falder lysten delvist til at aflægge besøg, når man ikke rigtig får et svar tilbage - Jeg er med på at det ikke skal være romanskrivning frem og tilbage, men når pigerne beder en om at gøre sig "umage" så kan man da i det mindste også godt bede om den anden vej, at blot få et nogenlunde anerkendende svar tilbage nu når man er på vippen til at springe ud og bruge mellem 1-1500,- Eller er det bare mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig. 

Man kan skrive et par relevante spørgsmål, og bare få et ok tilbage?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrjames skrev, for 28 minutter siden:

Hej alle

Der er en ting der for nyligt slog mig da jeg kontaktede en ret anerkendt pige, som også har mange gode anmeldelser herinde, men også generelt andre piger jeg har besøgt, og det er hvor ringe kommunikation mange af dem kører via SMS.

Specifikt denne pige, har en profiltekst der er relativt lang, hun ønsker af en kunde at man kort introducerer sig, skriver hvad man ønsker og hvornår, det er jo nemt nok, så det gjorde jeg.

Så står man der og tænker, hvad foregår der? Inde i mit hovede falder lysten delvist til at aflægge besøg, når man ikke rigtig får et svar tilbage - Jeg er med på at det ikke skal være romanskrivning frem og tilbage, men når pigerne beder en om at gøre sig "umage" så kan man da i det mindste også godt bede om den anden vej, at blot få et nogenlunde anerkendende svar tilbage nu når man er på vippen til at springe ud og bruge mellem 1-1500,- Eller er det bare mig?

Enig.

Men det kan selvfølgelig hænge sammen med at det ikke er pigen/pigerne som laver annoncerne.

Eller ikke altid. 

Tænker de måske har en pimp eller et betaler andre for at skrive en flot tekst og med tilhørende billeder (Nogle piger viser sig flot frem i noget der ligner millionærboliger, i hvertfald på indretningen). Billeder der måske er taget af model-agentbureauer et sted i Østeuropa med stimuli-diamater af glas osv.

Ved det ikke.

Men helt klart mærkeligt med flotte sommerbilleder af en smuk ung solbrændt pige på stranden fra Sydeuropa og flot tekst.

Nå man sms'er eller ringer er det (meget ofte) kortfattet og med tydelig accent.

Mange små korte beskeder. 

"OK", "When you come", " Come, bby, Come". "When U here?"

Det er kedeligt. Derfor holder jeg mig næsten til de (få) piger jeg kender og som i alt for mange måneder/længe ikke har været i landet (og måske har noget at gøre med konflikten i Østeuropa og dets nabolande)

Desværre.

Ellers morer jeg mig hos Pussygalores, som holder vores faner ( og Seduction, når favoritten er der) højt i København  men først når det bliver lidt varmere.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Enig.

Men det kan selvfølgelig hænge sammen med at det ikke er pigen/pigerne som laver annoncerne.

Eller ikke altid. 

Tænker de måske har en pimp eller et betaler andre for at skrive en flot tekst og med tilhørende billeder (Nogle piger viser sig flot frem i noget der ligner millionærboliger, i hvertfald på indretningen). Billeder der måske er taget af model-agentbureauer et sted i Østeuropa med stimuli-diamater af glas osv.

Ved det ikke.

Men helt klart mærkeligt med flotte sommerbilleder af en smuk ung solbrændt pige på stranden fra Sydeuropa og flot tekst.

Nå man sms'er eller ringer er det (meget ofte) kortfattet og med tydelig accent.

Mange små korte beskeder. 

"OK", "When you come", " Come, bby, Come". "When U here?"

Det er kedeligt. Derfor holder jeg mig næsten til de (få) piger jeg kender og som i alt for mange måneder/længe ikke har været i landet (og måske har noget at gøre med konflikten i Østeuropa og dets nabolande)

Desværre.

Ellers morer jeg mig hos Pussygalores men først når det bliver lidt varmere.

Præcis der rammer du hovedet på sømmet, specifikt med de små korte beskeder.  ^_^

Jeg må dog også sige, at jeg så også har oplevet en "halvkedelig" kommunikation, men da jeg så nåede frem til pigen havde hun nærmest min pik i munden før jeg havde fundet penge frem, så det er lidt sjovt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrjames skrev, for 10 minutter siden:

Jeg må dog også sige, at jeg så også har oplevet en "halvkedelig" kommunikation, men da jeg så nåede frem til pigen havde hun nærmest min pik i munden før jeg havde fundet penge frem, så det er lidt sjovt :D

Dejlig pige. Elsker når pigerne er så liderlige ( om det er fake. I dont care) og tigger om at få den hurtigt i munden så de kan savle på den.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvis jeg skal bruge flere 1000 kr så forventer jeg at få svar på mine spørgsmål, ellers går jeg et andet sted hen.

Den pige jeg har min kontakt med, er rigtig god til at skrive, og svare på mine spørgsmål, selv om der ikke er ret mange mere, efter at have kendt hende i 1,5 år, og besøgt hende mange gange, men vi skriver altid lidt frem og tilbage om ønsker og forventninger mm inden et besøg. 

Ikke for at sammenligne, da man ikke kan det, men for kort tid siden var jeg ude at købe en kraftig/dyr elektrisk maskine, og jeg gik i Xl byg, da jeg der kan få den bedste vejledning, det endte med at koste det samme ( man er ikke jyde for ingen ting, så lidt tingen om prisen gør man jo, bare IKKE når det drejer sig om en GP, den diskussion er i en anden tråd ), og jeg købte en lidt dyre og bedre maskine, end først antaget ( ekstra køb ), på grund af god vejledning, og har efterfølgende ved brug konstateret at det var det rigtige køb. 

Det var der måske nogle piger som kunne lære noget af, god kommunikation kan føre til mersalg, samt stamkunder, som kommer igen og igen, i dobbelt forstand, og som marked er lige nu, så er der noget som tyder på at pigerne skal arbejde lidt mere for at få kunder i butikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
mrjames skrev, for 49 minutter siden:

Hej alle

Du har fuldkommen ret efter min mening. Ordentlighed gælder begge veje.

Jeg har oplevet dette "OK" et par gange og med det samme afblæst øvelsen. Enten er pigen blevet arrogant, for eksempel pga for mange beundrende reviews, eller også er det en pimp, der svarer sådan. De fleste af os, der har været med i et stykke tid, har efterhånden opbygget en lille favoritliste med de sødeste og frækkeste piger, der leverer masser af glæder for det velfortjente honorar på 1500-2000 kr for en time. Og måske lidt mere hvis man er stamkunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg svarer sommetider kort på lange beskeder; fx hvis jeg har en aftale snart og skal nå at gøre klar, bade, måske spise lidt mv, men gerne vil lande en aftale mere senere på dagen, og for at vise, at jeg har set din besked og er interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden:

og frækkeste piger, der leverer masser af glæder for det velfortjente honorar på 1500-2000 kr for en time. Og måske lidt mere hvis man er stamkunde.

Skal det forstås på den måde at du betaler mere fordi du er stamkunde :D

(som en anden bruger plejer at sige, når han kommer med “gode” kommentar ) Jeg finder selv ud. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Skal det forstås på den måde at du betaler mere fordi du er stamkunde :D

(som en anden bruger plejer at sige, når han kommer med “gode” kommentar ) Jeg finder selv ud. :P

Ha Ha. Så det godt, men lod ordene stå. Hvis folket vil fejlfortolke, så lad dog folket.

Men du har jo mere at byde på. Så:

Lidt mere tid, eller noget mere tid, for de samme penge, takket være min status som stamkunde. Og så er der jo det med charmen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

De seneste par år har jeg mest erfaringer fra thaiverden, og der skal man altså ikke forvente nogle interessante svar. Det har jeg lært og det er så helt fint med mig. Et "ok" på sms, kan forvandles til et llille paradis når man vel er der - ikke altid, men det sker - og så brokker jeg mig jo ikke over det der "ok".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kan som sædvanlig kun svare på egne vegne, men da jeg nu har en hjemmeside. Vil nye kunder som hovedregel opleve at blive henvist til at forsøge at finde svaret der. 

Føler selv jeg svarer høfligt og relevant på henvendelser det er muligt at svare på. 

Men omvendt kan jeg også mærke på mig selv jeg bliver tiltagende irriteret på og flabet / ironisk / sjov, overfor de der sender latterlige beskeder som “har du tid”. Jeg ved efterhånden godt at de ofte mener nu eller indenfor kort tid. Men jeg skal da som minimum vide hvilken ydelse og hvor lang tid. 

Det burde i min verden være logik for burhøns. 

Så det går begge veje. Og nogengange rammer pigens/kundes frustration over en/flere tidligere dårlige samtaler måske den næste og forkerte. Men det må alle parter så prøve at blive bedre til at undgå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Kan som sædvanlig kun svare på egne vegne, men da jeg nu har en hjemmeside. Vil nye kunder som hovedregel opleve at blive henvist til at forsøge at finde svaret der. 

Føler selv jeg svarer høfligt og relevant på henvendelser det er muligt at svare på. 

Men omvendt kan jeg også mærke på mig selv jeg bliver tiltagende irriteret på og flabet / ironisk / sjov, overfor de der sender latterlige beskeder som “har du tid”. Jeg ved efterhånden godt at de ofte mener nu eller indenfor kort tid. Men jeg skal da som minimum vide hvilken ydelse og hvor lang tid. 

Det burde i min verden være logik for burhøns. 

Så det går begge veje. Og nogengange rammer pigens/kundes frustration over en/flere tidligere dårlige samtaler måske den næste og forkerte. Men det må alle parter så prøve at blive bedre til at undgå. 

Nemlig.

Mange af os kunder ved jo godt, at I modtager en masse vrøvl fra forskellige tosser. Det hører vist med til jeres metier. Jeg lægger også ører og blik til meget ævl, selv om min branche er en helt anden. Men med alderen bliver vi stadig bedre til at distancere os fra det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrjames skrev, den 5.3.2022 at 18:45:

Hej alle

En af årsagerne kunne jo være at hun har travlt og da jeg har kender et par af gp'erne lidt bedre, så multitasker(snakker med kunder / veninder / venner Etc....) de tit så derfor den manglende kommunikation.

Ellers bruger de tit WhatsApp(har go erfaring med appen, hurtigere respons) som jeg synes er 10 gange bedre end normal sms.

Så når jeg kontakter en gp'er holder jeg mig til et minimum af small talk(medmindre det er en gp'er jeg har snakkede med før)og spørger kun om de ting der ikke fremgår af hendes annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I think it's about decency and respect in both directions. I don't know the text of the girl in question and I don't know the message from TE which the girl replied with "Ok", but every GP has their own concept, their own procedure for making appointments... .. so I don't want to "judgment"....

The sex industry brings together people with different educations, with different views, ideas, ways of doing things....
From a woman's point of view, I would like to only receive appointment requests from great gentlemen who read my ad carefully and respect what they read. I have already enjoyed countless unforgettable moments with sollchen great gentleman.<3
...but....  Not everyone is a gentleman though, although some still define themselves as ought - there will always be someone who, willfully or not, disrespects what is read and there will always be someone who doesn't read at all...

From a woman's point of view, I can just mark as junk messages with novels, biographies, nonsense, or questions that are already answered in the ad, or I can just ignore them.

From the man's point of view... well I guess a gentleman wants to see real pictures, get real info: age, weight,Prices..... + getting a respectful answer to a respectful request... I think many gentlemen have already had good experiences<3....
but not every girl is honest or a lady - there are girls who steal pics, give fake age information, maybe write "ok" at a respectful request(?) .. . .and see the gentleman as a "number" with a bill in his hand - in this case the gentleman can choose another girl.

This is a dilemma and there are two sides to the coin. In my personal experience, an encounter at eye level and with mutual respect is the cornerstone for beautiful, shared moments, for maximum feeling, for maximum enjoyment<3...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nød til at være et minumum respons. Ham eller hende der skal betale regningen er man nød til at snakke med. Jeg har haft en selvstændig virksomhed i 15 år og kan sige at hvis ikke man gider snakke med kunden så bør man finde noget andet at lave.

M. a. o. hvis du ikke får respons så move on. 

Ja, et "ok" kan være i orden på et tidspunkt i samtalen men det kommer an på konteksten. Indledningen er nød til at indeholde nogle hele sætninger. 

Jeg kender selv problematikken. Der er mange af gp der ikke svarer eller svarer meget kortfattet. Ikke alle men mange af dem. Og det opfatter jeg som at det faktisk ikke er open for business. Det er så ærgeligt at de bliver ved med lægge annoncer op, som om de var open for business.

Hvad det skyldes ved jeg ikke. I noge tilfælde skyldes det sikkert at der er en anden en der lægger annoncer op. I andre tilfælde så handler det om at hun ikke simpelthen ikke kan finde ud af at drive en forretning. 

Jeg kan komme med et meget godt eksempel. En Thai massage sted er for nylig åbnet her i mit nærområde. Man kan ikke komme og snakke med nogen i forretningen. Døren er lukket. Der bliver henvist til et tlf. nr.

Jeg har 2 gange forsøgt kontakt via tlf. nr. og første gang fik jeg besked 3 dage senere "hi ok" eller noget lignende. Det var på ingen måder noget jeg kunne bruge til noget. Den anden gang jeg hevendte mig, fik jeg ingen respons.

Der er lokaler i brug som koster husleje. Det er dårlig business hvis du spørger mig. 

Jeg tror at mange gange er kvinden ikke 100pct involveret fordi der er en anden en der presser på. Men jeg tror også mange gange at det skyldes at kvinden ikke er særlig god til drive forretning.

Jeg tror at mange erhversdrivende ikke forstår hvad det kræver af kundekontakt for at drive en virksomhed..

Der er nød til at være et minumum respons. Ham eller hende der skal betale regningen er man nød til at snakke med. Jeg har haft en selvstændig virksomhed i 15 år og kan sige at hvis ikke man gider snakke med kunden så bør man finde noget andet at lave.

Ja, et "ok" kan være i orden på et tidspunkt i samtalen men det kommer an på konteksten. Indledningen er nød til at indeholde nogle hele sætninger. 

Jeg kender selv problematikken. Der er mange af gp der ikke svarer eller svarer meget kortfattet. Ikke alle men mange af dem. Og det opfatter jeg som at det faktisk ikke er open for business. Det er så ærgeligt at de bliver ved med lægge annoncer op, som om de var open for business.

Hvad det skyldes ved jeg ikke. I noge tilfælde skyldes det sikkert at der er en anden en der lægger annoncer op. I andre tilfælde så handler det om at hun ikke simpelthen ikke kan finde ud af at drive en forretning. 

Jeg kan komme med et meget godt eksempel. En Thai massage sted er for nylig åbnet her i mit nærområde. Man kan ikke komme og snakke med nogen i forretningen. Døren er lukket. Der bliver henvist til et tlf. nr.

Jeg har 2 gange forsøgt kontakt via tlf. nr. og første gang fik jeg besked 3 dage senere "hi ok" eller noget lignende. Det var på ingen måder noget jeg kunne bruge til noget. Den anden gang jeg hevendte mig, fik jeg ingen respons.

Der er lokaler i brug som koster husleje. Det er dårlig business hvis du spørger mig. 

Jeg tror at mange gange er kvinden ikke 100pct involveret fordi der er en anden en der presser på. Men jeg tror også mange gange at det skyldes at kvinden ikke er særlig god til drive forretning.

Jeg tror at mange erhversdrivende ikke forstår hvad det kræver af kundekontakt for at drive en virksomhed..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cowboy2020 skrev, 1 time siden:

Nu ved jeg ikke, hvad du har drevet virksomhed med, men jeg er ret sikker på, at erhvervet som gp er ret unikt på et punkt: mængden af irrelevante, chikanerende og pløkåndssvage henvendelser fra stupide mandspersoner… Læg dertil den sociale udskamning, der i mange kredse er om faget, og det behov for diskretion og sikkerhed, som også er i faget, og så har du en cocktail, som gør, at du ikke bare kan forvente samme høje responsrate som i en tømrervirksomhed, hos revisoren eller hos frisøren. Jeg tror simpelthen ikke, at det kan sammenlignes:) 
Før faget har en helt anden social status, og ikke er forbundet med risiko for tab af omdømme for både gp’er og kunder, så vil bullshitfiltret hos de seriøse piger være langt mere finmasket og de brådne kar også langt flere end i andre fag. 

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...