Hop til indhold
lingamer

New sexy girl Only danish man (Odense). Deni76.

Recommended Posts

Det nemmeste er at begrænse deres kontakt mulighed dvs. forhindre mobil nummeret kan bruges i x tid. Ja de har nok et andet nummer, men efter 3 numre der er blokkeret i 4 uger, så burde det blive tungt at forsætte med at finde / købe nye numre. Skal man ikke registreres nu i dag, når man kan have simkort?

Redigeret af menor79

Del dette indlæg


Link til indlæg
menor79 skrev, den 4.3.2022 at 12:37:

Det nemmeste er at begrænse deres kontakt mulighed dvs. forhindre mobil nummeret kan bruges i x tid. Ja de har nok et andet nummer, men efter 3 numre der er blokkeret i 4 uger, så burde det blive tungt at forsætte med at finde / købe nye numre. Skal man ikke registreres nu i dag, når man kan have simkort?

Taletidskort kan stadig købes 110% anonymt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srg Shemale skrev, den 15.3.2022 at 09:42:

Taletidskort kan stadig købes 110% anonymt

Var der ik kommet nye regler fra 1 jan - slut med at være anonym? Hvor og hvilket kan du anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotmail skrev, for 2 timer siden:

Var der ik kommet nye regler fra 1 jan - slut med at være anonym? Hvor og hvilket kan du anbefale?

Det tror jeg du har helt ret i. Man skal oplyse personnummer når man køber taletidskort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 22 timer siden:

Det tror jeg du har helt ret i. Man skal oplyse personnummer når man køber taletidskort.

Nemlig. Hvad gør folk så og hvordan får pigerne fat i deres telefoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotmail skrev, for 18 minutter siden:

Nemlig. Hvad gør folk så og hvordan får pigerne fat i deres telefoner.

Telefonnummeret bliver genbrugt af den næste glædespige der er på stedet. På den måde er deres "manager" fri for at skal købe et nyt simkort til dem hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lebara køber du en starts pakke og kan tanke op ved at købe taletid i diverse kiosker

Jeg købte et for 2-3  uger siden 

110% anonymt 

Men kan godt se når jeg søger på det at regeringen har lavet et liv forslag om det 

Redigeret af Srg Shemale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Jeg har også Lebara og er 100% anonym, men kun for dem man ringer til.

Når man tanker kortet op via sit Visa eller Dankort er man i princippet ikke anonym længere, hvis myndigheder gerne vil finde en ;)

Redigeret af Olympus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olympus skrev, for 13 timer siden:

Jeg har også Lebara og er 100% anonym, men kun for dem man ringer til.

Når man tanker kortet op via sit Visa eller Dankort er man i princippet ikke anonym længere, hvis myndigheder gerne vil finde en ;)

Jeg købte taletid I Kvickly og betalte kontant så er stadig anonym 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...