Hop til indhold

New sexy girl Only danish man (Odense). Deni76.

Featured Replies

Skrevet

Det nemmeste er at begrænse deres kontakt mulighed dvs. forhindre mobil nummeret kan bruges i x tid. Ja de har nok et andet nummer, men efter 3 numre der er blokkeret i 4 uger, så burde det blive tungt at forsætte med at finde / købe nye numre. Skal man ikke registreres nu i dag, når man kan have simkort?

Redigeret af menor79

• 2 weeks later...
Skrevet
menor79 skrev, den 4.3.2022 at 12:37:

Det nemmeste er at begrænse deres kontakt mulighed dvs. forhindre mobil nummeret kan bruges i x tid. Ja de har nok et andet nummer, men efter 3 numre der er blokkeret i 4 uger, så burde det blive tungt at forsætte med at finde / købe nye numre. Skal man ikke registreres nu i dag, når man kan have simkort?

Taletidskort kan stadig købes 110% anonymt

Skrevet
Srg Shemale skrev, den 15.3.2022 at 09:42:

Taletidskort kan stadig købes 110% anonymt

Var der ik kommet nye regler fra 1 jan - slut med at være anonym? Hvor og hvilket kan du anbefale?

Skrevet
hotmail skrev, for 2 timer siden:

Var der ik kommet nye regler fra 1 jan - slut med at være anonym? Hvor og hvilket kan du anbefale?

Det tror jeg du har helt ret i. Man skal oplyse personnummer når man køber taletidskort.

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 22 timer siden:

Det tror jeg du har helt ret i. Man skal oplyse personnummer når man køber taletidskort.

Nemlig. Hvad gør folk så og hvordan får pigerne fat i deres telefoner.

Skrevet
hotmail skrev, for 18 minutter siden:

Nemlig. Hvad gør folk så og hvordan får pigerne fat i deres telefoner.

Telefonnummeret bliver genbrugt af den næste glædespige der er på stedet. På den måde er deres "manager" fri for at skal købe et nyt simkort til dem hver gang.

Skrevet

Lebara køber du en starts pakke og kan tanke op ved at købe taletid i diverse kiosker

Jeg købte et for 2-3  uger siden 

110% anonymt 

Men kan godt se når jeg søger på det at regeringen har lavet et liv forslag om det 

Redigeret af Srg Shemale

Skrevet

Jeg har også Lebara og er 100% anonym, men kun for dem man ringer til.

Når man tanker kortet op via sit Visa eller Dankort er man i princippet ikke anonym længere, hvis myndigheder gerne vil finde en ;)

Redigeret af Olympus

Skrevet
Olympus skrev, for 9 timer siden:

Alle mobil abonnementer kan da indstilles til at være anonyme.

Skrevet
Olympus skrev, for 13 timer siden:

Når man tanker kortet op via sit Visa eller Dankort er man i princippet ikke anonym længere, hvis myndigheder gerne vil finde en ;)

Jeg købte taletid I Kvickly og betalte kontant så er stadig anonym 

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.