Hop til indhold
lingamer

New sexy girl Only danish man (Odense). Deni76.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/337376

Den 'udvidede checkliste'.

Føler du dig snydt, hvis du også må svare' NEJ' til alle disse spørgsmål:

Ligner pigens ansigt billederne nogenlunde ? Nej.
Er pigens bryster bare nogenlunde så lækre som på billederne ? Nej.
Kan pigen snakke bare lidt Engelsk ? Nej.
Tilbyder pigen den service, du modtog på SMS ? Nej.
Må du røre hende forneden med fingrene ? Nej.
Synes du det er dejligt og frækt, at hun holder sin hånd mellem dig og hende under sex ? Nej.

I så fald vil jeg råde dig til at blive hjemme, eller finde et mere ærligt tilbud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

you come with the shit under your nails and you would like to put your fingers in your pussy apart from that you are arguing with water you wash once a month and then on special occasions and about 120 kg and going through all this you would like to have a pleasant experience. next time before you come to a woman brush your teeth on your body and make sure you are a real gentleman not a man's garbage. learn to talk to respect and behave with a woman even after you have pretensions. and the hand is held there because many of you have a diabolical mind and I do not risk getting various diseases just because it does not suit you. Come on in, take a look and enjoy yourself! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/337376

Den 'udvidede checkliste'.

Føler du dig snydt, hvis du også må svare' NEJ' til alle disse spørgsmål:

Ligner pigens ansigt billederne nogenlunde ? Nej.
Er pigens bryster bare nogenlunde så lækre som på billederne ? Nej.
Kan pigen snakke bare lidt Engelsk ? Nej.
Tilbyder pigen den service, du modtog på SMS ? Nej.
Må du røre hende forneden med fingrene ? Nej.
Synes du det er dejligt og frækt, at hun holder sin hånd mellem dig og hende under sex ? Nej.

I så fald vil jeg råde dig til at blive hjemme, eller finde et mere ærligt tilbud.

 

you come with the shit under your nails and you would like to put your fingers in your pussy apart from that you are arguing with water you wash once a month and then on special occasions and about 120 kg and going through all this you would like to have a pleasant experience. next time before you come to a woman brush your teeth on your body and make sure you are a real gentleman not a man's garbage. learn to talk to respect and behave with a woman even after you have pretensions. and the hand is held there because many of you have a diabolical mind and I do not risk getting various diseases just because it does not suit you. Come on in, take a look and enjoy yourself! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Den Lange skrev, for 52 minutter siden:

Her kan man se hvem billedernes rette ejer er:

https://jobbiecrew.com/olivia-casta/

Det er nemlig Olivia Casta. Bedste daglige indslag på min Insta-profil. Fuck hun er perfekt :P

Meldte de falske billeder til AL i går, men de gør åbenbart ikke meget ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev hun da aggressiv, eller er det hendes pimp?
Men det starter altså med en helt falsk annoncering, som jeg synes skal påtales.
Så bliver en svinet til, hvem det så end er ??
Jeg vejer ikke 120 kg, men under 90 kg. Jeg har mødt dejlige piger og er altid nyvasket, velsoigneret og høflig.
Og jeg ser gerne, at flere gør opmærksom på falske annoncer.
Sidst vil jeg også sende en hilsen til Olivia Casta, som jeg hermed vil invitere til Odense.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Denisa skrev, for 16 timer siden:

you come with the shit under your nails and you would like to put your fingers in your pussy apart from that you are arguing with water you wash once a month and then on special occasions and about 120 kg and going through all this you would like to have a pleasant experience. next time before you come to a woman brush your teeth on your body and make sure you are a real gentleman not a man's garbage. learn to talk to respect and behave with a woman even after you have pretensions. and the hand is held there because many of you have a diabolical mind and I do not risk getting various diseases just because it does not suit you. Come on in, take a look and enjoy yourself! 

You use photos on your add, that you don't have the rights too. The photos owner is another girl. Simpel search gives many result in different sites.

You must think the Danish men are stupid and when one react to it you think he's a pig.

It's not the first time you react like this when someone finds out that you are fake

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149488-opdatering-på-fakers/?tab=comments#comment-1373752

Your add is reported to annoncelight and I think you also is out of this site

My best advice, close your "shop"

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Liderbasse skrev, for 13 timer siden:

Det er nemlig Olivia Casta. Bedste daglige indslag på min Insta-profil. Fuck hun er perfekt :P

Meldte de falske billeder til AL i går, men de gør åbenbart ikke meget ved det.

Har også anmeldt , billeder er væk nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Folosești fotografii pe adaosul tău, că nici nu ai drepturi. Proprietarul fotografiilor este o altă fată. Căutarea simplă oferă multe rezultate pe site-uri diferite.

Trebuie să crezi că bărbații danezi sunt proști și când cineva reacționează la asta crezi că este un porc.

Nu este prima dată când reacționezi așa când cineva află că ești fals

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149488-opdatering-på-fakers/?tab=comments#comment-1373752

Adăugarea dvs. este raportată la annoncelight și cred că și dvs. sunteți în afara acestui site

Cel mai bun sfat al meu, închide-ți „magazinul”

no one asked you for your opinion 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Dansk/rumænsk Google translate er åbenlyst lidt svag på høflighedsfraser :) 

Jeg undrer mig altid over at de antager os for at være idioter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denisa skrev, for 21 minutter siden:

no one asked you for your opinion 

Det er et åbent forum hvor alle har ret til at ytre deres mening så længe de gør det på en fair og sober måde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Denisa skrev, for 2 timer siden:

no one asked you for your opinion 

Haha, you are very clever :)

Every male member on this site Is interesseted to hear about bad/good visits . That's why this site is existing. 

That you (or pimp) don't like what I write, because it's the truth, that's not my problem, it's yours.

I think the admin here will give you the biggest kick out of here and you deserve it 200 %

Your business is going down.

The stolen photos on your annonce is not there now. 

I don't care if you are Romanian or Spanish, Columbian or from somewhere else. What matters is that you are taking deep piss on your costumers. That's the problem and my goal and many others on this site also, is to stop you from that .

Good luck 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denisa skrev, for 6 timer siden:

no one asked you for your opinion 

Wrong, We all want to hear his opinion. It is a good thing that we have a site like this to stop cheaters and liars like you.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair a scris, acum 9 ore:

Folosești fotografii pe adaosul tau, că nici nu ai drepturi. Proprietarul fotografiei este cutare sau cutare. Va fi ușor să oferi mai multe rezultate pe site-uri diferite.

Trebuie să creadă că bărbații danezi sunt proști âand cineva reacționează la asta creează că este un porc.

Aceasta nu este încă o întâlnire foarte bună, vă rugăm să ne spuneți dacă vă place.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149488-opdatering-på-fakers/?tab=comments#comment-1373752

Adăugărea i.e. este raportat în lumina publicității și credit pentru dvs., adică sunteți în afara acestui site

Cel mai bun sfat al meu, îchchid-„i „magazinul”

Am deschis 24/24 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Denisa skrev, for 41 minutter siden:

Am deschis 24/24 

Yes for sure you have open 24/7 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
menor79 skrev, for 3 minutter siden:

En fake mere.. Olivia igen, skulle jeg mene ?

New young sexy girl (Odense) only danish man
https://annoncelight.dk/showad/338758

 

Deni76 er blever til Didi90 efter dårlig PR, og minsandten om Olivia Castas lækre tvillingesøster ikke er i byen også. What a coincidence :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt er der ikke nogen, som skriver adressen på pigerne.
Men når de snyder, så bør de ikke være beskyttet.
Det nytter jo ikke noget at lukke den enkelte profil, for så opretter de bare en ny og fortsætter.
Det har vi lige set, og det er for nemt.
Men det er noget sværere for dem, at finde en ny adresse, og det kan forhindrer øjeblikkeligt fortsat snyd.
AL bør derfor 'lukke' adressen ved f.eks. at skrive 'Denne adresse er udelukket pga. snyd'.
Bare et forslag, som vil bekræfte at AL vil slå ned på snyd, til gavn for alle andre annoncører og gæster !

 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
Keeper skrev, for 32 minutter siden:

Adresse

Det var vist en fiktiv adresse - men udover at I ikke tillader adresser, så vil pigerne som regel heller ikke have at det er bare lidt kendt hvor de holder til. Deres job er desværre ikke uden risiko for betydelige ubehageligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, 1 time siden:

Deres job er desværre ikke uden risiko for betydelige ubehageligheder.

Nej, og hvis man endelig skrev adressen her for at advare om hende det handler om - ja så kan det jo sagtens gå ud over andre piger der arbejder på samme adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...