TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet 10. April Thecabel skrev, den 8.4.2025 at 11:39: Nogen der for nylig har været forbi fruen ? Hvis der en der kunne have lyst til at være sammen med hende og jeg kunne overtage er jeg interesseret. Det skal være en der kan tidlig morgen har et par datoer måske sidst på måneden. Skriv pb Jeg har været forbi hende nogle gange nu og har altid haft gode oplevelser. Har også skrevet en besked privat, men skriver lige her så andre kan se også, hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet 10. April Vil bare lige skrive, at hvis nogen tænder på at slikke sæd fra Fruen, så kommer jeg en stor mængde og er klar på at være sammen med hende. Er dog personligt ikke til andre mænd eller trekanter, så det er udelukkende en masse sæd, jeg kan bidrage med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Razer 6 Skrevet 29. April Jeg er også frisk på at overtage efter en/flere. Smid gerne en PM. Er mest aktiv tidlig morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg