Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er også frisk på at deltage, overtager gerne efter den første , slikker muligvis også lige pikken ren hvis stemningen er til det :), nogen der overvejer at besøge hende på mandag?

er det stadig via whatsapp?

Redigeret af Sittingbull

• Svar 127
  • Visninger 107.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jamen, så kan du få en kort anmeldelse her: Aftalte med en EG-loge-broder at vi skulle besøge Fruen, hvor jeg skulle fylde og han slikke og nyde Fruen bagefter.  Fik via sms en aftale på pla

• Dinner_at_the_y
    Dinner_at_the_y

Er der nogen der kan spille padel i morgen eller onsdag? 

• Kan I ikke bare spare hendes tid og udgift, og så får du bare et blowjob af ham? Same-same?

Skrevet

Jeg er også på til at slikke både pik og fisse ren, gerne efter mange - nogen der er frisk på en aftale i denne uge? :-)

Redigeret af The Rex

Skrevet

Skriv til mig på nummeret nævnt tidligere i tråden 

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, den 22.8.2022 at 00:00:

Hun knepper uden gummi ?

Ja, det gør hun.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften.

15 min må være nok, nogen der vil være med ?

Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen 

Glæder mig 

Skrevet
veludrustenkbh skrev, for 4 timer siden:

Tænkte på et besøg hos fruen i dag den eftermiddag eller aften.

15 min må være nok, nogen der vil være med ?

Har en pik på 21cm der vil glide ind i fruen 

Glæder mig 

Ja ville da gerne lege med 

Skrevet

Er der en der vil med og besøge fruen i morgen formiddag

Skrevet
keldp skrev, for 3 timer siden:

Er der en der vil med og besøge fruen i morgen formiddag

Hvad tid skulle det være? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen

Skrevet
Opertional skrev, for 19 minutter siden:

Tænker en lukket watchapp gruppe måske kunne være sagen? Skriv mig gerne en privat besked, så kan vi snakke på watchapp om hvornår vi besøger fruen

Hvis du læser tråden, er der jo netop sådan en gruppe. 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik.

Skrevet
Verne skrev, for 5 timer siden:

Nogen som tænker på at fylde Fruen med frække sprøjt fredag den 16, helst ca. ved 14-15 tiden, slikker hende gerne ren evt også pik.

Hvis du betaler :biggrin:

Skrevet
lystfisker skrev, for 59 minutter siden:

Er der nogen der er frisk på Fruen i morgen tirsdag

Hvilket setup og tidspunkt har du i tankerne? 

• 4 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der er frisk pa fruen idag - Tirsdag. Du slikker hende efter jeg har værer der.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kan tirsdag formiddag og fylder hende gerne, har jeg gjort før og så en anden der taher over.

Skrevet

Nogen der vil ordne hende med mig idag søndag? 

Skriv pm

Skrevet

meget har været skrevet om denne kvinde, og jeg kunne ikke dy mere mere, og måtte forbi og opleve det for mig selv. Jeg havde ikke de store forventninger til selve agten, men hun var nu mere aktiv end jeg havde forventet efter at have læst beretningerne her. Brysterne er store og flotte, så det var bestemt godkendt. 2 ting trækker ned, og jeg insignuerer ikke at de har noget med hinanden at gøre! Der var ubehagelig mange fluer i lejligheden, og de irriterer bare. Og så var det dårlig lugt fra lysthuset. Kommer jeg igen? Nej, men jeg er glad for at jeg fik oplevet hende på egen hånd. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.