blogbuster 100 Skrevet 14. September, 2013 Kære venner Er der nogen der kender til massageklinikken Under Lindene 11A, i Egå nord for Aarhus og kan anbefale stedet. Hilsen "Blogbuster" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. September, 2013 Under Lindene er et sommerhus område, hvor der ikke må bo nogen i vinterperioden, og der må da slet ikke være erhverv. Hvor har du informationen fra? Annonce - eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 15. September, 2013 Hej Aarhuselsker Jeg har set stedet annonceret på sitet "Hedomax" under kategorien "Aarhus Kommune" med teksten: Under lindene 11A, 8250 Egå phone +45 5278 9195 answer. Massageklinik race Skriv anmeldelse (0/0). Der er vist flere der bor i området - også om vinteren - selv om det jo faktisk er ulovligt. Men annoncerer gør stedet i hvert fald. Venligst Blogbuster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. September, 2013 Har såmænd selv boet der et par år ganske ulovligt der er reg meget ops på området fra myndighederne nu da dispensations perioden for helårs beboelse er udløbet. Derfor undrer der mig der annonceret. Adressen tilhører iht Krak en mand med dansk navn. Men sku du ikk ha noget massage snart :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 15. September, 2013 Men sku du ikk ha noget massage snart Jo, naturligvis, men ikke dette sted uden anbefaling. Så jeg søger midtbyen fx. Samsøgade eller Trepkasgade (!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg