Hop til indhold

Hvem kender "Under Lindene i Egå, Aarhus"

Featured Replies

Skrevet

Kære venner

Er der nogen der kender til massageklinikken Under Lindene 11A, i Egå nord for Aarhus og kan anbefale stedet.

Hilsen "Blogbuster"

Skrevet

Under Lindene er et sommerhus område, hvor der ikke må bo nogen i vinterperioden, og der må da slet ikke være erhverv. Hvor har du informationen fra? Annonce - eller?

Skrevet
  • Author

Hej Aarhuselsker

Jeg har set stedet annonceret på sitet "Hedomax" under kategorien "Aarhus Kommune" med teksten: Under lindene 11A, 8250 Egå phone +45 5278 9195 answer. Massageklinik race

Skriv anmeldelse (0/0).

Der er vist flere der bor i området - også om vinteren - selv om det jo faktisk er ulovligt. Men annoncerer gør stedet i hvert fald.

Venligst Blogbuster

Skrevet

Har såmænd selv boet der et par år ganske ulovligt :D der er reg meget ops på området fra myndighederne nu da dispensations perioden for helårs beboelse er udløbet. Derfor undrer der mig der annonceret. Adressen tilhører iht Krak en mand med dansk navn.

Men sku du ikk ha noget massage snart :lol:

Skrevet
  • Author

Men sku du ikk ha noget massage snart :lol:

Jo, naturligvis, men ikke dette sted uden anbefaling. Så jeg søger midtbyen fx. Samsøgade eller Trepkasgade (!)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.