Hop til indhold
Gæst

Fræk dansk kvinde 39 - omkring Brøndby

Recommended Posts

Jeg kan ikke forstå det negative der bliver skrevet om sensuelladonna i denne tråd..

Jeg besøgte hende for nogle uger siden og må sige at hun levede op til at det hun som havde skrevet, en rigtig GFE oplevelse. Med ægte tunge kys, til sutte og slikke til at ligge og nusse og fællesbad bagefter. Så om jeg vil besøg hende igen, helt sikkert, for hun er sgu dejlig og meget berøringsvenlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå det negative der bliver skrevet om sensuelladonna i denne tråd..

Jeg besøgte hende for nogle uger siden og må sige at hun levede op til at det hun som havde skrevet, en rigtig GFE oplevelse. Med ægte tunge kys, til sutte og slikke til at ligge og nusse og fællesbad bagefter. Så om jeg vil besøg hende igen, helt sikkert, for hun er sgu dejlig og meget berøringsvenlig

 

Det er ikke så svært at forstå hvis du læser donnaens svar. Man stilles i udsigt og ikke mindst betaler for en kæreste oplevelse (i min optik med kys) - det er det der fremgår af annoncen. Hun er så ikke i stand til at levere det til os alle og det er da fair nok. Men her ville det så være fair for os kunder hvis hun fra starten af besøget oplyste hvis der netop ikke var et godt match og basis for en GFE oplevelse, det skete ikke. Men damen modtager under alle omstændigheder glædeligt dine penge :grin:

 

Denne her donna ville sgu ikke engang lave missionæren med mig, så jeg tænker damn - jeg må fandme være grimmere end Quasimodo - for at blive nægtet missionær stillingen har jeg ikke før eller siden hørt fra en såkaldt glædespige og det er da blevet til ganske mange besøg hen over årene. Jeg går mest efter GFE og opnår næsten altid at blive kysset på, det af betydeligt lækrere kvinder end donnaen - fx Penelope.

 

På trods af at jeg ikke havde den GFE oplevelse jeg synes annoncen stillede i udsigt, så fik jeg et par uger efter besøget en uopfordret sms med tilbud om en ny "date". Den undlod jeg så at svare på - altså hun gad ikke kysse med mig og lave missionæren men mine pengene var gode nok - kan i se forretningsmodellen gutter :wink:

 

Godt at du selv fik en fin oplevelse men at nogle af os andre bliver væk fra denne her donna synes jeg er rimeligt logisk.

 

Lombardo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give jer begge ret

 

lombardo: GFE er med KYS

Donna: det er rigtigt du ikke er en robot - jeg er personligt helt vild med at den kvinde jeg er sammen med stiller sine egne behov til rådighed i et sexuelt møde - om jeg så har betalt for mødet eller ej _ det giver simpelhen bare en bedre oplevelse for mig at der er nærvær og lyst til tilfredsstillelse fra begge sider - måske er jeg mærkelig men sådan er jeg. men på den anden side er det vigtigt at du lærer at mærke om der er kemi immellen dig og kunden inden du tager pengene hvor en GFE er underforstået - hvis der ikke er må du oplyse kunden om dette eller blankt afvise ham så du ikke tager hans penge og samtidig afviser ham den GFE han er kommet for at modtage. Ellers er det klart han bliver skuffet.

 

MEN dejligt du går ind i det på den måde ... Jeg vil super gerne møde dig men kan ikke finde din annocnce - vil du ikke sende mig en PM men info

 

knus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
manglerish skrev, den 15/9/2013 at 08:08:

Enig, så længe jeg betaler er det mig der bestemmer, sådan er alt handel også når det gælder prostitution.

Her er jeg ikke enig men tænker man bare må gå til en som tilbyder lige præcis det man selv synes.

Godt Nytår til dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
andersen skrev, den 4/6/2014 at 09:09:

Jeg vil give jer begge ret

 

lombardo: GFE er med KYS

Donna: det er rigtigt du ikke er en robot - jeg er personligt helt vild med at den kvinde jeg er sammen med stiller sine egne behov til rådighed i et sexuelt møde - om jeg så har betalt for mødet eller ej _ det giver simpelhen bare en bedre oplevelse for mig at der er nærvær og lyst til tilfredsstillelse fra begge sider - måske er jeg mærkelig men sådan er jeg. men på den anden side er det vigtigt at du lærer at mærke om der er kemi immellen dig og kunden inden du tager pengene hvor en GFE er underforstået - hvis der ikke er må du oplyse kunden om dette eller blankt afvise ham så du ikke tager hans penge og samtidig afviser ham den GFE han er kommet for at modtage. Ellers er det klart han bliver skuffet.

 

MEN dejligt du går ind i det på den måde ... Jeg vil super gerne møde dig men kan ikke finde din annocnce - vil du ikke sende mig en PM men info

 

knus

 

Hej Andersen

Jeg tænker at når man er nybegynder så er det forskellige jo ikke så nemt og hvis man forventer en topproffesionel kvinde må man jo henvende sig til en som har gjort dette her mange gange. Jeg er ganske alm. og ja jeg har ret til at ytre mig omkring hvad jeg er til. Jeg har ingen problemer med missionær eller kys hvis bare man har børstet sine tænder når man kommer. Jeg ELSKER GFE da det er det bedste så godt det nu kan lade sig gøre når man er fremmed overfor hinanden.

Godt Nytår til dig

Kh

AMILF

andersen skrev, den 4/6/2014 at 09:09:

Jeg vil give jer begge ret

 

lombardo: GFE er med KYS

Donna: det er rigtigt du ikke er en robot - jeg er personligt helt vild med at den kvinde jeg er sammen med stiller sine egne behov til rådighed i et sexuelt møde - om jeg så har betalt for mødet eller ej _ det giver simpelhen bare en bedre oplevelse for mig at der er nærvær og lyst til tilfredsstillelse fra begge sider - måske er jeg mærkelig men sådan er jeg. men på den anden side er det vigtigt at du lærer at mærke om der er kemi immellen dig og kunden inden du tager pengene hvor en GFE er underforstået - hvis der ikke er må du oplyse kunden om dette eller blankt afvise ham så du ikke tager hans penge og samtidig afviser ham den GFE han er kommet for at modtage. Ellers er det klart han bliver skuffet.

 

MEN dejligt du går ind i det på den måde ... Jeg vil super gerne møde dig men kan ikke finde din annocnce - vil du ikke sende mig en PM men info

 

knus

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, den 3/6/2014 at 20:05:

et

 

Det er ikke så svært at forstå hvis du læser donnaens svar. Man stilles i udsigt og ikke mindst betaler for en kæreste oplevelse (i min optik med kys) - det er det der fremgår af annoncen. Hun er så ikke i stand til at levere det til os alle og det er da fair nok. Men her ville det så være fair for os kunder hvis hun fra starten af besøget oplyste hvis der netop ikke var et godt match og basis for en GFE oplevelse, det skete ikke. Men damen modtager under alle omstændigheder glædeligt dine penge :grin:

 

Denne her donna ville sgu ikke engang lave missionæren med mig, så jeg tænker damn - jeg må fandme være grimmere end Quasimodo - for at blive nægtet missionær stillingen har jeg ikke før eller siden hørt fra en såkaldt glædespige og det er da blevet til ganske mange besøg hen over årene. Jeg går mest efter GFE og opnår næsten altid at blive kysset på, det af betydeligt lækrere kvinder end donnaen - fx Penelope.

 

På trods af at jeg ikke havde den GFE oplevelse jeg synes annoncen stillede i udsigt, så fik jeg et par uger efter besøget en uopfordret sms med tilbud om en ny "date". Den undlod jeg så at svare på - altså hun gad ikke kysse med mig og lave missionæren men mine pengene var gode nok - kan i se forretningsmodellen gutter :wink:

 

Godt at du selv fik en fin oplevelse men at nogle af os andre bliver væk fra denne her donna synes jeg er rimeligt logisk.

 

Lombardo

Nu ved jeg hvem du er Lombardo. Det dig som ville have ANALSEX med mig som jeg ikke tilbyder eller jeg tager måske fejl her. Så eftersom jeg ikke ville det har du så givet mig den her dårlige anmeldelse. Du må endelig sige hvis jeg tager fejl. Det sjældent jeg skriver og spørger selv efter en ny aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 14/9/2013 at 09:05:

 

Hun er såmænd ganske sød, men jeg er enig i Lombardo's kommentarer.

 

Med venlig hilsen

:geek:

Kan se at både du og Lombardo kommer fra Vestegnen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joeee skrev, for 1 time siden:

Hvor på vestegnen bor du ?

Hej Joeee

Jeg tager ikke imod hos mig så det jo lidt lige meget. Jeg kører kun ud. Vestegnen er jo Rødovre og Albertslund, Brøndby osv.

Kram

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joeee skrev, den 28. dec. 2015 at 17:17:

Hvor på vestegnen bor du ?

Det vidst ikke relevant da jeg ikke længere giver min private adresse ud. Godt Nytår herfra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sensuelladonna skrev, den 25/5/2014 at 03:29:

Det min annonce og må indrømme at heg ik helt forstår hvorfor dem som er så utilfredse ik har sagt dette til mig i stedet for at glemme lidt at jeg ber om 100 procent diskretion. Jeg lover jo det samme tilbage.

Hej AmatørMILF

Er du den samme som Sensuelladonna?

AmatørMILF skrev, den 27/12/2015 at 00:34:

Nu ved jeg hvem du er Lombardo. Det dig som ville have ANALSEX med mig som jeg ikke tilbyder eller jeg tager måske fejl her. Så eftersom jeg ikke ville det har du så givet mig den her dårlige anmeldelse. Du må endelig sige hvis jeg tager fejl. Det sjældent jeg skriver og spørger selv efter en ny aftale.

Har du læst vores retningslinjer: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/   ?

Citat: "§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 25 minutter siden:

Hej AmatørMILF

Er du den samme som Sensuelladonna?

Har du læst vores retningslinjer: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/   ?

Citat: "§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op.

-Ledvogter

Sorry hvis du hentyder til mig. Er ikke så meget på EG.

Redigeret af AmatørMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 minutter siden:

Sorry hvis du hentyder til mig. Er ikke så meget på EG.

Bare slet de ting der er imod og så ska jeg nok læse reglerne Og ja det mig da jeg har måttet skifte navn soden for 2 år siden pga en stalker. Jeg har jo udleveret min private adresse til leg. 

Vh

Amilf

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...