Hop til indhold
Gæst

Fræk dansk kvinde 39 - omkring Brøndby

Recommended Posts

Har været der. Hun er en køn og meget behagelig kvinde at tale med. Alderen passe nok også meget godt, men så hører det positive op.

Hun reklamerer med kærestesex, men dette inkluderer altså ikke kys! - dette var ifølge hendes egen definition. Jeg var ellers nybarberet, havde lige børstet tænder etc - og mener nu heller ikke jeg er for grim at kysse på :lol:

Der er utroligt meget fokus på hvad hun selv kan lide, så hvis du er super glad for at give kvinden oral sex i lang tid - så er det absolut noget for dig.

Hun kan ikke lide helt almindelig missionær stilling, det synes hun er for intimt - hmmm. Den udlægning har jeg godt nok aldrig hørt før :?

Jeg kommer ikke igen... der er alt for meget fokus på hendes egne behov og lidt eller slet ingen GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer ikke igen... der er alt for meget fokus på hendes egne behov og lidt eller slet ingen GFE.

Hun er såmænd ganske sød, men jeg er enig i Lombardo's kommentarer.

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig.

Jeg gider ikke "glædespiger" som er i branchen for at få opfyldt deres sexbehov og samtidig vil have penge for det.

Vi køber sex for at få opfyldt vores behov og ikke for at tilfredsstille deres behov, så må de finde en kæreste, så kan det være at vi ikke skal kontakte dem, det er en anden sag.

Lige hende her - så har jeg også set annoncen og været tæt på at kontakte hende men gjorde det ikke fordi JEG havde et behov og ikke ville betale hende for at opfylde hendes behov.

Måske er hun sød nok - hvad ved jeg, men hun er ikke en "glædespige" som jeg ville besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer

jeg e helt enig med jer, jeg går selv langt uden om de piger der bruger spalteplads på og fortælle, hvad de ikke vil.

Jeg synes det er helt Ok med ord som: ingen sex uden gummi, ikke anal, ingen tis og i den dur, men kommer der ret meget mere på listen springer jeg over.

Go' weekend

Servicesboy

----

Jeg er enig.

Jeg gider ikke "glædespiger" som er i branchen for at få opfyldt deres sexbehov og samtidig vil have penge for det.

Vi køber sex for at få opfyldt vores behov og ikke for at tilfredsstille deres behov, så må de finde en kæreste, så kan det være at vi ikke skal kontakte dem, det er en anden sag.

Lige hende her - så har jeg også set annoncen og været tæt på at kontakte hende men gjorde det ikke fordi JEG havde et behov og ikke ville betale hende for at opfylde hendes behov.

Måske er hun sød nok - hvad ved jeg, men hun er ikke en "glædespige" som jeg ville besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig, så længe jeg betaler er det mig der bestemmer, sådan er alt handel også når det gælder prostitution.

Total misforståelse!! En handel har to parter, og begge parter kan stille krav til handlen! Det skal bare ske INDEN handlen indgås!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er INGEN misforståelse.

Med de krav hun har er der nok ikke mange der vil besøge hende og SAMTIDIG betale for det.

Tænk nu hvis man kunne opfylde alle hende krav (lysten er så væk, men det er en anden sag) og hun så fandt en bums på ens højre røvballe - så bliver kravet vel også "Ren hud et krav og ingen bumser på røvballerne :-)

Det er også mere måden hun leder efter kunder og skriver sin profiltekst som ikke lige er mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Total misforståelse!! En handel har to parter, og begge parter kan stille krav til handlen! Det skal bare ske INDEN handlen indgås!

Så finder man jo bare en anden der vil ha pengene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så finder man jo bare en anden der vil ha pengene :)

Ja, og hun finder bare en anden kunde, der også tænder på at få lov til - mod betaling - at tilfredsstille hende (bortset fra, at hun tilsyneladende er stoppet). Det er det, der ligger i aftalen i en handel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alene teksten

"Læs hele min profil først"

får mig til at springe over.

Det tyder på at hun ikke rigtigt gider og er træt af kunderne.

Og anonnoncen oser i det hele taget så meget af krav at man tror det er en dating annonce.

Har iøvrigt været hos en anden kvinde, også omkring 40, der også ville have at jeg skulle slikke hendes fisse. Jeg hader at slikker fisse ialtfald så længe der ikke er et kondom til kvinder. Desuden får man hold i nakken osv. Jeg gider IKKE betale for det. Hun blev sur og fornærmet, det var rent turn off. Men der er nok nogen kvinder der regner ud at de kan få et sexliv uden at yde og alligevel få betaling. De regner vel med at det er Richard Gere, der kommer ind ad døren og vil betale for at servicere dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen opdatere med erfaringer med denne modne kvinde i brøndby? Jeg har tænkt mig at teste hende nemlig, hun kører med nedsatte priser i weekenden, og sikkert også næste gang hun er ledig fordi hun sikkert ikke har fået fyldt tiden ud, og andre ting hun heller ikke har fået fyldt ud :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det min annonce og må indrømme at heg ik helt forstår hvorfor dem som er så utilfredse ik har sagt dette til mig i stedet for at glemme lidt at jeg ber om 100 procent diskretion. Jeg lover jo det samme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og hun finder bare en anden kunde, der også tænder på at få lov til - mod betaling - at tilfredsstille hende (bortset fra, at hun tilsyneladende er stoppet). Det er det, der ligger i aftalen i en handel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener bestemt jeg er pengene værd og gir skam noget tilbage. Jeg elsker bare at blive slikket og søger jo en og hygge med som vil det samme som jeg. Det taler man jo om til at starte med. Nå men kan godt se heg ik kan stole på at en fræk aftale er diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen opdatere med erfaringer med denne modne kvinde i brøndby? Jeg har tænkt mig at teste hende nemlig, hun kører med nedsatte priser i weekenden, og sikkert også næste gang hun er ledig fordi hun sikkert ikke har fået fyldt tiden ud, og andre ting hun heller ikke har fået fyldt ud :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak

 

Hej Sensuelladonna:

 

Hvordan er dine kys, er det med eller uden tunge?

Du vil gerne slikkes, er du selv god til at sutte?

 

Håber på svar, for det kunne tænkes, at jeg ville besøge dig.

 

Kh Saxo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Saxo. Tror ik jeg gider lave aftale med nogen herinde når 100 procent diskretion blir misforstået. Svarer dog gerne på dine spørgsmål. Jeg elsker og kysse men hvis fyren ik er lækker og kemien ik er der helt har jeg ikke lyst. Er jo ingen robot. Jeg kan også godt lide og sutte hvis fyren er trimmet. At man brokker sig over jeg der tager penge for sex har krav til mine aftaler viser jo bare at jeg og de her mænd ikke har været et godt match. Grunden til jeg tit ik får en aftale er at jeg er kræsen og gir ik min adresse ud til hvem som helst. Nå men takker for din henvendelse. Held og lykke med damerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...