Hop til indhold
Guest PPE

Russiske glædespiger

Recommended Posts

PPE skrev, for 10 minutter siden:

Så blev det fra i dag, at jeg stoppede med at besøge russiske GP’er.

.......Og støtte de ukrainske? :)

Xandra, København Ø.

Alessia, København.

Bia, København V.

Yava, København.

Cardi og Bianka, København.

Alle findes på Nympho.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
PPE skrev, for 9 minutter siden:

Glem inte at meddele Putin dette. Så tænker han sig måske om. Hvis du ikke har kontakterne så kan du måske bede Mette om at fremføre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes man skal skelne mellem hvad den Russiske regering foretager sig og hvad almindelige mennesker gør. Jeg vil ikke lade GP'ere stå til ansvar for en gal mands handlinger i hvert fald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 24 minutter siden:

Jeg synes man skal skelne mellem hvad den Russiske regering foretager sig og hvad almindelige mennesker gør. Jeg vil ikke lade GP'ere stå til ansvar for en gal mands handlinger i hvert fald. 

Næh men hvis der ligges pres på hele den Russiske befolkning jo mere upopulær bliver Putins krig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 31 minutter siden:

.......Og støtte de ukrainske? :)

Xandra, København Ø.

Alessia, København.

Bia, København V.

Yava, København.

Cardi og Bianka, København.

Alle findes på Nympho.dk

Humor lagt lidt væk, så må de piger der er heroppe være bange for dem de har hjemme i Ukraine og deres fremtid. Så måske støt dem med mere penge og ikke brokke sig så meget om kvaliteten af sexen… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 2 minutter siden:

Humor lagt lidt væk, så må de piger der er heroppe være bange for dem de har hjemme i Ukraine og deres fremtid. Så måske støt dem med mere penge og ikke brokke sig så meget om kvaliteten af sexen… 

Jeg sms'ede med en Polsk prostitueret, der i disse dage, er de sidste dage i Jylland og egentligt var på vej til København, men det droppede de pga den nærtstående krig, og ville hellere drage hjem.

Jeg kommenterede at Tante Putin, var gået lidt for langt i denne ombæring, hvortil hun svarede, at Putin var en stor mand, hun ville ønske at han var hendes præsident, fordi Vesten rystede, når han talte...........

Jamen, så afsted med dig din fascistoide Luder, og held og lykke med dit blomstrende autokrati.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 25 minutter siden:

Næh men hvis der ligges pres på hele den Russiske befolkning jo mere upopulær bliver Putins krig. 

Det gør det næppe. Der skal man op i nogle helt andre markeder før det sker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg ved ikke om dette er en joke hvis det er så beklager jeg, men Jeg synes ikke at russiske glædespiger skal stå til ansvar for hvad Putin gør, selvom de Kommer fra Rusland så er der jo sikkert mange af dem der tager afstand fra hans handlinger. 

Man skal huske ikke at redde alle over en kam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit hjem er ihvertfald åben for stakkels ukrainske single kvinder, de kan indgå i mit nye harem bofællesskab. Så kan vi sammen udtænke hvordan vi i fællesskab kan "straffe" en eller flere GP . :rolleyes: Men seriøst er det på en måde lidt sindssygt at holde en menig Russer ansvarlig, lad os antage de er uenige, hvad skal de så stille op? Lade sig anholde eller andet? Tænker det er bedst de spreder lidt kærlighed, og malker os efter bedste evne :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
PPE skrev, 1 time siden:

Du ved jo ikke en skid om hvad der er russisk og ikke, så en dårlig joke. Der lyves med nationalitet, som der laves med alder o.a.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PPE
Pophair skrev, for 14 minutter siden:

Du ved jo ikke en skid om hvad der er russisk og ikke, så en dårlig joke. Der lyves med nationalitet, som der laves med alder o.a.

Så er det jo godt, hvis jeg kan spørge dig - for du lyder til at vide bedre…………..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inden denne tråd udvikler sig yderligere, burde man nok bare kommentere på krigen andre steder hvor det er tilladt at debatere politik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
PPE skrev, for 15 minutter siden:

Så er det jo godt, hvis jeg kan spørge dig - for du lyder til at vide bedre…………..

Lige nøjagtig, lad vær med at være naiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 40 minutter siden:

Inden denne tråd udvikler sig yderligere, burde man nok bare kommentere på krigen andre steder hvor det er tilladt at debatere politik 

Jep, lad dette være et fristed for verdens elendighed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hyggede mig med en russerpige for nogle år siden.

Hun sagde altid: "Put it in", og med hendes accent lød det som: "Putiiin"

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved ikke om dette er en joke hvis det er så beklager jeg, men Jeg synes ikke at russiske glædespiger skal stå til ansvar for hvad Putin gør, selvom de Kommer fra Rusland så er der jo sikkert mange af dem der tager afstand fra hans handlinger. 

Man skal huske ikke at redde alle over en kam. 

Problemet er bare at de penge som de russiske piger måtte tjene her, bliver bragt hjem til Rusland, og derved støtter man Ruslands (og dermed Putins) økonomi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bear skrev, for 7 minutter siden:

Problemet er bare at de penge som de russiske piger måtte tjene her, bliver bragt hjem til Rusland, og derved støtter man Ruslands (og dermed Putins) økonomi.

Det kan meget vel være, men jeg synes bare ikke Man skal redde alle over en kam fordi man kommer fra et land hvor deres leder gør noget fuldstændig uacceptabelt. Det kan jo altså være at mange af pigerne tager dybt afstand fra det Putin gør.  Men Det er jo bare min mening.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 3 minutter siden:

Det kan meget vel være, men jeg synes bare ikke Man skal redde alle over en kam fordi man kommer fra et land hvor deres leder gør noget fuldstændig uacceptabelt. Det kan jo altså være at mange af pigerne tager dybt afstand fra det Putin gør.  Men Det er jo bare min mening.

På samme måde vil der garanteret være mange russere der ikke bryder sig om Putin der bliver ramt af de sanktioner der er ved at blive indført. Det betyder ikke at man reder alle over en kam, men at man ikke er i stand til at ramme præcist nok. Hvis den russiske økonomi bryder mere eller mindre sammen, er der større mulighed for at Putins regime bliver væltet på den ene eller den anden måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
N10Ah skrev, for 16 timer siden:

Jeg synes ikke at russiske glædespiger skal stå til ansvar for hvad Putin gør,

Selvfølgelig skal de det. Det skal de alle.

The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing.

Og vi skal satme heller være stolte over vores egen indsats.......

inden at det bliver en politisk tråd, skynder jeg mig lige at sige at dette ikke er politisk ment. Bare en note at jeg heller ikke besøger russiske piger i øjeblikket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh

Fuldstændig latterlig tråd, enten er tråden en joke eller også aner trådstarter ikke en dyt af hvad der foregår .

Langt over den russisk befolkolknikg tar dybt afstand fra den diktator, ( ved ikke om du overhovedet ser nyheder ) med kæmpe demonstrationer mod Putin fra den russiske befolkning ! 

Så jov, alle skønne russiske Glædespiger er lige så velkommen som ukrainske hos mig . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
MalermesterKbh skrev, for 30 minutter siden:

Fuldstændig latterlig tråd, enten er tråden en joke eller også aner trådstarter ikke en dyt af hvad der foregår .

Langt over halvdelen af den russisk befolkning tar dybt afstand fra den diktator, ( ved ikke om du overhovedet ser nyheder ) med kæmpe demonstrationer mod Putin fra den russiske befolkning ! 

Så jov, alle skønne russiske Glædespiger er lige så velkommen som ukrainske hos mig . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lucullusb
PPE skrev, for 20 timer siden:

Ja, vis vi alle bare holder os hjemme og onanerer i et par uger så tænker jeg nok at Putin kapitulerer! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Haimorrhoides skrev, for 20 timer siden:

Jeg sms'ede med en Polsk prostitueret, der i disse dage, er de sidste dage i Jylland og egentligt var på vej til København, men det droppede de pga den nærtstående krig, og ville hellere drage hjem.

Jeg kommenterede at Tante Putin, var gået lidt for langt i denne ombæring, hvortil hun svarede, at Putin var en stor mand, hun ville ønske at han var hendes præsident, fordi Vesten rystede, når han talte...........

Jamen, så afsted med dig din fascistoide Luder, og held og lykke med dit blomstrende autokrati.

Sikke da en KRAFTIDIOT; denne kvinde .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...