Hugewatergun 68 Skrevet 22. Februar, 2022 lille_peter skrev, for 29 minutter siden: Jeg gerne høre TS om hvordan han er kommet i besiddelse af de oplysninger? Det er fra min bedre halvdel som kommer fra et andet land, som indtil videre har afsluttet tjeneste Så ville hun gerne give hendes arbejdstelefon videre til en "søster" der måske kommer. Så er hun jo fri for at starte fra begyndelsen med at sortere kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Februar, 2022 (edited) Hugewatergun skrev, for 51 minutter siden: Det er fra min bedre halvdel som kommer fra et andet land, som indtil videre har afsluttet tjeneste Så ville hun gerne give hendes arbejdstelefon videre til en "søster" der måske kommer. Så er hun jo fri for at starte fra begyndelsen med at sortere kunder. Som jeg læser tråden fra start osv er det ligesom om den tog en drejning nu, så hvorfor skrev du ikke blot fra start om hvad det egentlig gik ud på, syntes ligesom det gør en forskel med den sidste melding eller tolker/læser jeg forkert Redigeret 22. Februar, 2022 af Mortenkok Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg