Hop til indhold
Gæst

Forespørgsel på Sønderjylland

Recommended Posts

Hej Line.

Nu kommer jeg en del på de kanter af og til - så det er da positivt at der er åbnet et ordenligt sted med danske piger. Kan jo læse mig til herinde at du tilbyder kvalitets oplevelser :-) men men jeg må så også sige at det nok er for tæt på grænsen og i den forkerte side af Jylland! Ville også mene at Esbjerg er et godt bud, bor tit på hotel der og der er MANGE englændere, hollændere osv fra offshore branchen. Ellers er Haderslev, åbenrå, Sønderborg måske også et godt bud for et godt sted med danske piger :-)

Men som de andre også siger, så skal der gøres opmærksom på det da priserne er ret lave i Flensburg! Håber du får succes med noget af det ellers spørger du jo bare igen, hvis der er andet vi kan hjælpe med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Line.

Nu kommer jeg en del på de kanter af og til - så det er da positivt at der er åbnet et ordenligt sted med danske piger. Kan jo læse mig til herinde at du tilbyder kvalitets oplevelser :-) men men jeg må så også sige at det nok er for tæt på grænsen og i den forkerte side af Jylland! Ville også mene at Esbjerg er et godt bud, bor tit på hotel der og der er MANGE englændere, hollændere osv fra offshore branchen. Ellers er Haderslev, åbenrå, Sønderborg måske også et godt bud for et godt sted med danske piger :-)

Men som de andre også siger, så skal der gøres opmærksom på det da priserne er ret lave i Flensburg! Håber du får succes med noget af det ellers spørger du jo bare igen, hvis der er andet vi kan hjælpe med.

Tak L, det var et dejligt positivt pust :) og ja det er virkelig skønt at man bare kan spørge og være så heldig at folk herinde vil svare, det gør mig da glad, så også mange tak for dit svar :). Jeg er vist kommet til den konklusion at jeg må se tiden lidt an og reklamere mere for det og så håbe jeg kan få gang i hjulene :). Hvis ikke så har jeg forsøgt og kæmpet og ja så prøver jeg bare et andet sted :). Knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Har prøvet vojens i snestorm og 75 minusgrader (mindst :D ) 3 gange...det var ikke et verdenshit.

Men mit bedste bud på hvor der skulle være et sted er Herning, ved messehallerne...

Før i tiden da Jasminpigerne var der var der som regel fart på.

Så finder du et sted deromkring så kommer jeg gerne og smækker lidt til folk der :mrgreen::mrgreen:

Så go for it LIne :D

Jeg ved godt du sikkert ikke kan bruge det til meget, hvis du har postet penge i et nyt sted.... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak L, det var et dejligt positivt pust :) og ja det er virkelig skønt at man bare kan spørge og være så heldig at folk herinde vil svare, det gør mig da glad, så også mange tak for dit svar :). Jeg er vist kommet til den konklusion at jeg må se tiden lidt an og reklamere mere for det og så håbe jeg kan få gang i hjulene :). Hvis ikke så har jeg forsøgt og kæmpet og ja så prøver jeg bare et andet sted :). Knus fra Line

Som du skrev i et tidligere indlæg kunne dete være, at du skulle gå på gaden med et stort reklameskilt :D Det kunne da være rigtig festligt, så kunne du ikke få taget nogle billeder af det og lægge ind her???

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey

Har prøvet vojens i snestorm og 75 minusgrader (mindst :D ) 3 gange...det var ikke et verdenshit.

Men mit bedste bud på hvor der skulle være et sted er Herning, ved messehallerne...

Før i tiden da Jasminpigerne var der var der som regel fart på.

Så finder du et sted deromkring så kommer jeg gerne og smækker lidt til folk der :mrgreen::mrgreen:

Så go for it LIne :D

Jeg ved godt du sikkert ikke kan bruge det til meget, hvis du har postet penge i et nyt sted.... :roll:

Helt LC. Jeg har ikke investeret og de hyggeting jeg har købt til stedet kan jeg jo tage med videre :). Tak for godt råd LC og jeg skal nok sende et signal til din kost om at flyve dig afsted hvis det kræver mere rød mås end jeg kan give hihi knus og god weekend fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som du skrev i et tidligere indlæg kunne dete være, at du skulle gå på gaden med et stort reklameskilt :D Det kunne da være rigtig festligt, så kunne du ikke få taget nogle billeder af det og lægge ind her???

Knus

Haha godt forsøgt ja :D, jo det er jo en udfordring og som bekendt er jeg jo tosset med dem, så måske..... ;) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak L, det var et dejligt positivt pust :) og ja det er virkelig skønt at man bare kan spørge og være så heldig at folk herinde vil svare, det gør mig da glad, så også mange tak for dit svar :). Jeg er vist kommet til den konklusion at jeg må se tiden lidt an og reklamere mere for det og så håbe jeg kan få gang i hjulene :). Hvis ikke så har jeg forsøgt og kæmpet og ja så prøver jeg bare et andet sted :). Knus fra Line

Hey igen.

Jamen vil da gerne prøve at hjælpe, kunne jo være til glæde for os alle :-)

Har du overvejet en hjemmeside med Info, billeder osv? Bruger selv nettet meget når jeg skal lure lidt efter steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey igen.

Jamen vil da gerne prøve at hjælpe, kunne jo være til glæde for os alle :-)

Har du overvejet en hjemmeside med Info, billeder osv? Bruger selv nettet meget når jeg skal lure lidt efter steder...

Og det er jeg bare super glad for, så tak igen :). Vi har under vores hjemmeside pigekollektivet Randers skrevet at vi er i Tinglev også og vi laver en hjemmeside når vi får mere fornemmelse for og om det hele. Vi kan ikke sætte piger på da vi jo kun er i opstart og nærmest kun mig der er på, men billeder af huset kan vi ja :). Knus kram Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var da så lidt :-) god ide med hjemmesiden - ved ikke om det kun er mig, men jeg sætter stor pris på at der er nogle gode billeder på sådan en side, Info om priser, ydelser osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Line,

Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er et jern til dit fag, men lige den her ser jeg altså dømt som en dødssejler på forhånd! :(

Du befinder dig 10-15 minutters kørsel fra et købesexmarked lige på den anden side af grænsen, hvor udbuddet er stort og mangfoldigt, og det hele koster det halve af priserne herhjemme... Sammenlign det med at lave et supermarked i DK så tæt på grænsen, hvor alle sønderjyder valfarter over på den anden side og køber fødevarer, øl, vand og vin til halv pris. Tror du selv på den? :shock:

Kig i stedet efter områder i DK, langt fra grænsen og hvor udbuddet af danske gudinder, der kan og vil levere en kvalitetsoplevelse, dags dato er begrænset.

Min hjemby Aarhus er f.eks. lige i øjeblikket befolket af næsten kun thaier og polakker, og der er langt imellem de dejlige, danske piger. Også en messeby som Herning tror jeg kunne være et godt bud på en velbeliggende "servicestation".

Bare lidt indspark og forslag herfra... Håber det lykkes dig at få gang i biksen, uanset hvor! ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg kan da godt fortælle dig, hvorfor der ikke er nogen kunder på Bajstrup Bygade 48, Bajstrup.

1. Ingen som rent faktisk forstår hvad ejeren sidder og brokker af sig, når han er fuld har lyst til at være der i længden, hverken piger eller kunder. Som du nok har opdaget så er hans ynglingsbeskæftigelse at sidde og overbeskide alt og alle som vender ryggen til ham og hans hobby derudover er at holde spas og skæg på andres bekostning vel at mærke hvor han ikke griner med folk men ad dem alt imens han udlevere små annekdoter om folks privatliv krydret med et ordentligt drys fri fantasi.

2. Hans til tider lidt aparte humor gjorde på et tidspunkt at han fortalte vidt og bredt at hos ham kunne man købe kvinder til en meget lav kilopris og derfor begyndte kriminalpolitiet at interessere sig rigtig meget for stedet, blandt andet gik de rundt på parkeringspladsen og fotograferede bilerne som holdt der. Derfra begyndte nedturen...

3. De danske piger forsvandt (og det gjorde kunderne også) og der kom en neger derned som gav alt uden og derfra gik det kun en vej og det var nedaf vel at mærke nu i rigtig i turbofart. Så kom en anden neger, som havde fake fotos og som fik meget dårlige anmeldelser, i stedet for at tage kritikken til sig, så fik hun endnu en neger med fake fotos derned og også en philipiner på siger og skriver 65 år derned, men i hendes reklame var hun "lige fyldt 28...." og så sad de ellers alle tre der og ventede på at der skulle forvilde sig en kunde ned til dem.

Line, du virker til at være en virkelig sød pige, så derfor vil jeg sige det rent ud og uden omsvøb: du er langt fra den første danske pige, som troede at stedet kunne køres op, men realiteten er at du står og pisker på en død hest!

:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan da godt fortælle dig, hvorfor der ikke er nogen kunder på Bajstrup Bygade 48, Bajstrup.

1. Ingen som rent faktisk forstår hvad ejeren sidder og brokker af sig, når han er fuld har lyst til at være der i længden, hverken piger eller kunder. Som du nok har opdaget så er hans ynglingsbeskæftigelse at sidde og overbeskide alt og alle som vender ryggen til ham og hans hobby derudover er at holde spas og skæg på andres bekostning vel at mærke hvor han ikke griner med folk men ad dem alt imens han udlevere små annekdoter om folks privatliv krydret med et ordentligt drys fri fantasi.

2. Hans til tider lidt aparte humor gjorde på et tidspunkt at han fortalte vidt og bredt at hos ham kunne man købe kvinder til en meget lav kilopris og derfor begyndte kriminalpolitiet at interessere sig rigtig meget for stedet, blandt andet gik de rundt på parkeringspladsen og fotograferede bilerne som holdt der. Derfra begyndte nedturen...

3. De danske piger forsvandt (og det gjorde kunderne også) og der kom en neger derned som gav alt uden og derfra gik det kun en vej og det var nedaf vel at mærke nu i rigtig i turbofart. Så kom en anden neger, som havde fake fotos og som fik meget dårlige anmeldelser, i stedet for at tage kritikken til sig, så fik hun endnu en neger med fake fotos derned og også en philipiner på siger og skriver 65 år derned, men i hendes reklame var hun "lige fyldt 28...." og så sad de ellers alle tre der og ventede på at der skulle forvilde sig en kunde ned til dem.

Line, du virker til at være en virkelig sød pige, så derfor vil jeg sige det rent ud og uden omsvøb: du er langt fra den første danske pige, som troede at stedet kunne køres op, men realiteten er at du står og pisker på en død hest!

:(

Hey VP. Først tak for dit svar og indlæg :). Har sendt en pm til dig :). Jeg er klar over udfordringen og må lige overveje om hesten skal piskes mere ja :). Er meget glad for din ærlighed, det skal du have tak for. Stort knus til dig fra mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og må jo også lige tilføje, at hvad andre laver af fejl, kan jeg jo ikke stå til ansvar for, men det kan jo være enormt svært at få ting til at fungere som andre har ødelagt ja... Mener nu at friske øjne nogen gange kan ændre meget, men det må tiden vise :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige med en kommentar fra Odense.

der er 150 km til Flensborg, frem og retur 300 km.

300 km = 20 ltr. diesel af 11 kr. = 211 kr.

pris i Flensborg for 30 min ca. kr. 400

pris i Danmark for 30 min ca. kr. 1000

det vil i følge J.Jensens regnebog blive 611 kr. for en tur til Flensborg

tidsforbrug ca. 4½ time, for et besøg i Prøjsen.

og lige 389 kr. sparet til næste besøg.

hvor svært kan det være??????

Jo nærmere grænsen, jo mere er der sparet til næste besøg.

kun et problem!!!!!!!

Når konen spørger, hvorfor kører du så tit til Flensborg, med kammeraterne.

selvfølgelig!!! der er penge at sparer.!!!!

bare se Fleggaard, Sky, Calle, Fakta, Nielsen, Købmandsgården.

Jamen dog, var der ikke aflagt besøg hos dejlige piger i Flensborg, havde pungen været fuld af besparelser.

så var besøg hos tandlægen, (her skal konen jo med) og eftersyn af bilen ikke iberegnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige med en kommentar fra Odense.

der er 150 km til Flensborg, frem og retur 300 km.

300 km = 20 ltr. diesel af 11 kr. = 211 kr.

pris i Flensborg for 30 min ca. kr. 400

pris i Danmark for 30 min ca. kr. 1000

det vil i følge J.Jensens regnebog blive 611 kr. for en tur til Flensborg

tidsforbrug ca. 4½ time, for et besøg i Prøjsen.

og lige 389 kr. sparet til næste besøg.

hvor svært kan det være??????

Jo nærmere grænsen, jo mere er der sparet til næste besøg.

kun et problem!!!!!!!

Når konen spørger, hvorfor kører du så tit til Flensborg, med kammeraterne.

selvfølgelig!!! der er penge at sparer.!!!!

bare se Fleggaard, Sky, Calle, Fakta, Nielsen, Købmandsgården.

Jamen dog, var der ikke aflagt besøg hos dejlige piger i Flensborg, havde pungen været fuld af besparelser.

så var besøg hos tandlægen, (her skal konen jo med) og eftersyn af bilen ikke iberegnet.

hvad med slidtage og afskrivning på bilen det er da ikke med :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle. Ved ikke lige hvordan jeg skal spørge, men ved nogen af jer om Sønderjylland er et godt sted for os piger at arbejde? Jeg er jo startet i Tinglev og har været der i 2 dage i den uge her og jeg må sige at det virker noget dødt :(. Den første gang jeg var der, var det godt og nu det bare dødt... Har noget været på bordel der, er der nogen der vil dele nogle erfaringer, så jeg kan få en fornemmelse af hvad jeg kan forvente ? Er det mon en landsdel ,hvor vi ikke er så " brugt" som resten af landet? Ja ved godt det var mange spørgsmål, men jeg har virkelig ingen fornemmelse lige pt, så håbede i kunne/ ville hjælpe :). De første gæster jeg havde sagde, at der var mangel på danske piger, så man skulle jo mene det ville være mere interessant :) . På forhånd tak og knus fra Line

Syntes bare lige jeg ville sige, at dette her er en flot og anderledes måde som efterlysninger - også - kan bruges på...

Er ikke selv så meget til klinikker, men kan godt lide at man undersøger et marked inden man forpligter sig for alvor.. :)

Så held & lykke med markedsundersøgelsen.. håber du kan finde hoved og hale I alle de indput du får ..

Knus & Grams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg kommer en del i det sønderjyske, af ganske andre grunde dog ;-)

Der er del rigtig mange dårlige klinikker, og nærheden til det tyske marked samt trekantområdets trods alt bedre standard gør, at jeg ikke for alvor er nysgerrig. Men jeg overvejer dog at besøge Bajstrup inden længe B-)

Vojensdream og Flensborgvej i Aabenraa er ok men svingende kvalitet ift priserne.

Jeg ved det er flabet at skrive det, men hvis priserne syd for Kongeåen nogenlunde matchede de nordtyske er jeg sikker på kunderne nok skal dukke op :-D og ikke mindst komme tilbage igen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Søde Line,

Jeg er slet ikke i tvivl om, at du er et jern til dit fag, men lige den her ser jeg altså dømt som en dødssejler på forhånd! :(

Du befinder dig 10-15 minutters kørsel fra et købesexmarked lige på den anden side af grænsen, hvor udbuddet er stort og mangfoldigt, og det hele koster det halve af priserne herhjemme... Sammenlign det med at lave et supermarked i DK så tæt på grænsen, hvor alle sønderjyder valfarter over på den anden side og køber fødevarer, øl, vand og vin til halv pris. Tror du selv på den? :shock:

Kig i stedet efter områder i DK, langt fra grænsen og hvor udbuddet af danske gudinder, der kan og vil levere en kvalitetsoplevelse, dags dato er begrænset.

Min hjemby Aarhus er f.eks. lige i øjeblikket befolket af næsten kun thaier og polakker, og der er langt imellem de dejlige, danske piger. Også en messeby som Herning tror jeg kunne være et godt bud på en velbeliggende "servicestation".

Bare lidt indspark og forslag herfra... Håber det lykkes dig at få gang i biksen, uanset hvor! ;)

Vh. Sidespringeren

Nu er der sagt en del (bl.a. af mig selv...) om prisforskellen til det nærliggende tyske marked. Der er også et par stykker, der har foreslået andre steder i Danmark, fordi disse steder "ikke har ret mange danske piger".

Så skal det jo lige siges, at på det billige Flensborg-marked får man altså heller ingen danske piger, eller ret mange tyske for den sags skyld. Det er hovedsageligt øst-europæere og latinaer dernede. Så dem, der specifikt gerne vil have danske piger, er prisen i Flensborg irrelevant.

Der var en, der nævnte Sønderborg som en mulighed, men den tror jeg ikke så meget på. Den ligger for meget ud til en side rent geografisk, så der har man ikke så stort et marked til rådighed. Så ligger Åbenrå muligvis bedre, eller et sted inde midt i Sønderjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor i Esbjerg, og ja - udvalget er latterligt ringe. Mange udenlandske piger og fred være med det, men ja - de er ikke mine typer.

De er enkelte danske glædespiger her i byen, og de tager sig meget godt betalt...

Selv pigerne i Kolding gider ikke at køre de 70km på motorvej til Esbjerg...

Det kan ikke passe, at den eneste, som man kan få til Esbjerg uden det koster en bondegård er Rebekka, som kommer et godt stykke oppe i Jylland.

Jeg har simpelthen droppet at finde danske piger, som vil til Esbjerg og finder danske piger på andre måder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå du flytter til det Sydfynske. Hvis der er en landsdel der virkelig ikke har noget at byde på, så er det her.

Det er min erfaring ( fra at have drevet lidt privat / diskret, som virkelig fik mange klienter ), at mændene heromkring virkelig mangler nogle søde danske piger at besøge. Vi er altid nødt til at tage til Odense, hvor udvalget også er ret småt.

Folk på Fyn og øerne ( glem ikke dem ) er ikke de rigeste i Danmark, men vi er heller ikke nærige:)

Når man i Ekstra Bladet kan finde 100+ forskellige piger både i Jylland og på Sjælland, men kun kan finde 25 på Fyn, hvoraf 80% er udenlandske, så må der være plads til dig også:)

Sønderjylland er for tæt på grænsen og der er snart ikke flere tomme pletter på Danmarkskortet. Men her i Svendborg burde der være plads til en driftig pige.

Hvis du ønsker lidt info om det kundegrundlag vi havde, så giv en privat besked og jeg skal gerne fortælle om det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor i Esbjerg, og ja - udvalget er latterligt ringe. Mange udenlandske piger og fred være med det, men ja - de er ikke mine typer.

De er enkelte danske glædespiger her i byen, og de tager sig meget godt betalt...

Selv pigerne i Kolding gider ikke at køre de 70km på motorvej til Esbjerg...

Det kan ikke passe, at den eneste, som man kan få til Esbjerg uden det koster en bondegård er Rebekka, som kommer et godt stykke oppe i Jylland.

Jeg har simpelthen droppet at finde danske piger, som vil til Esbjerg og finder danske piger på andre måder...

Ja det er jo typisk med pigerne, nemt tjente penge så er det lige meget med os i udkants Danmark, på trods af skriverier i annoncerne at der køres til alle områder.

At betale flere 1000kr i transport, de kan rende og s...., så er det godt der ikke er så langt til Tyskland.

Hurra for det.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey, jeg har arbejdet i Esbjerg i to år og det er lang tid ,at give et sted ,taget i betragtning af det var pænt dødt begge årene!!! Jeg køre til Randers, Vejle, Tinglev og Odense, så jeg vil da nok mene jeg kommer omkring i Danmark, men ved godt ,at en del ikke vil længere end til midjylland og det er selvfølgelig godt for dem i området der, men der er nu også et marked andre steder :) knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan blot undre mig over det Line - DK's 5 største by, og der er ikke et marked. I stedet for er der et hav af amatører på diverse hjemmeside ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan blot undre mig over det Line - DK's 5 største by, og der er ikke et marked. I stedet for er der et hav af amatører på diverse hjemmeside ;)

Ja det undre også mig :?. Ved ikke om det er blevet bedre, men hvis det var helt godt, så kan du være helt sikker på, at der var flere piger og steder der. Det er altid sådan og det i sig selv kan jo godt bide sig selv i rumpen, for når pigerne ser der ingen er, ja så søger de heller ikke og så det jo helt absurdt det hele... Men ja meget mærkeligt... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skam et stort marked i Esbjerg for de rette piger. Jeg har selv været ved Bluemoon i lidt over et år og jeg har altid haft rigtig gode vagter og super dejlige gæster der ;)

Der vil altid være områder hvor man som pige ikke kan tjene penge. For mig er f.eks. Randers dødens pølse, trods det at jeg har prøvet flere måneder både ved Pigekollektivet og Passionclub. Jeg har aldrig haft over 1000 kr. med hjem efter vagtpige og husleje er betalt. Så efter kørsel, annonce og skat er betalt, så har der ikke været mange håndører tilbage. Jeg er dog som person meget stædig, så nu hvor Line har overtaget Pigekollektivet, så skal Randers ha chancen endnu en gang :D

Men jeg forstår udmærket at du Line ikke er helt hooked på at starte op et sted, hvor du ikke selv har så positive erfaringer.

Jeg giver dig gerne mit bud på hvor der er stor efterspørgsel og mangel på danske klinikker :) Mellem Varde/Give/Grindsted er der ingen danske klinikker. Jeg har selv været på Country Club ved Give da den var der og der var altid meget at lave. Ellers er Skive/Mors/Thy området også et godt bud og jeg VED at der er rigtig mange der savner danske piger i det område ;)

Jeg tror desværre også projektet i Tinglev er dømt til at mislykkedes. Som VarmePia siger, så har huset i Bajstrup desværre alle odds imod sig hvis der stadig er samme ejer. Ligeledes har jeg selv erfaret at de kære sønderjyder intet har imod en lille køretur efter en god oplevelse. Og der tror jeg desværre at klinikkerne i Vojens og Åbenrå allerede dækker behovet efter de danske piger. Vojens er ihvertfald rigtig godt besøgt ved samtlige piger og der er mange faste stamgæster i huset.

Håber du finder det perfekte sted og jeg glæder mig meget til at se de personlige præg du har sat på Pigekollektivet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...