Hop til indhold
Sliksyg

Frække Ellie i Grenå

Recommended Posts

Hun kan varmt anbefales. Hun er super sød og imødekommende og til en lav pris. Jeg har besøgt hende nogle gange, og kan fortælle at hun giver et fantastisk blowjob^_^ Så jeg kan kun opfordrer til at kontakte hende og få arrangeret et besøg, hun lever fuldt op til både annonce og billeder;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kongemægleren82 skrev, for 2 timer siden:

Hun kan varmt anbefales. Hun er super sød og imødekommende og til en lav pris. Jeg har besøgt hende nogle gange, og kan fortælle at hun giver et fantastisk blowjob^_^ Så jeg kan kun opfordrer til at kontakte hende og få arrangeret et besøg, hun lever fuldt op til både annonce og billeder;)

Velkommen tilbage. Kan se du har holdt pause en 4 år med indlæggene.

Jeg overvejer at følge din opfordring/anprisning, men hvis man er ude i tilkøbene/det lidt mere spændende, er det vel ikke en speciel "lav pris"?

Som jeg forstår annoncerne, er det franske som udgangspunkt med. SF er 400 og Mega = 600. Det fremgår så ikke helt klart, om der er en anden pris, hvis det tilkøbes som tillæg til "basisydelsen" men i AL annoncen er det et tillæg (og et dyrt et) sammenlignet med andre GP´er. Herudover er der et spændende "sextøs"-koncept for et tillæg på 300.

For mit vedkommende, vil et besøg kræve noget transport, ca. 70 km hver vej, og dermed også noget tid, så man gider jo ikke hoppe ud i det for 20 min. Jeg ville derfor vælge de 40 min eller 1 time med mega og sextøs og så hedder prisen 2.100 (1200+600+300) - 2.700 (1800+600+300). Det er vel ikke speciel lav pris?

Det skal det selvfølgelig heller ikke nødvendigvis være, men en god pris kunne jo være et incitament til at bruge et par timer på transport og, med dagens brændstofpriser, yderligere et par hundrede på benzin, i stedet for at vælge en anden lige rundt om hjørnet. Det er ret enkelt at finde en (moden) GP i mit område, der nemt kan konkurrere med den pris incl. græsk og mega.

Jeg ville klart prøve det af, hvis der var en "flat rate" på kombinationerne incl. sextøs-konceptet og så tage køreturen som en oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, for 29 minutter siden:

Jeg overvejer at følge din opfordring/anprisning, men hvis man er ude i tilkøbene/det lidt mere spændende, er det vel ikke en speciel "lav pris"?

Som jeg forstår annoncerne, er det franske som udgangspunkt med. SF er 400 og Mega = 600. Det fremgår så ikke helt klart, om der er en anden pris, hvis det tilkøbes som tillæg til "basisydelsen" men i AL annoncen er det et tillæg (og et dyrt et) sammenlignet med andre GP´er. Herudover er der et spændende "sextøs"-koncept for et tillæg på 300.

For mit vedkommende, vil et besøg kræve noget transport, ca. 70 km hver vej, og dermed også noget tid, så man gider jo ikke hoppe ud i det for 20 min. Jeg ville derfor vælge de 40 min eller 1 time med mega og sextøs og så hedder prisen 2.100 (1200+600+300) - 2.700 (1800+600+300). Det er vel ikke speciel lav pris?

Det skal det selvfølgelig heller ikke nødvendigvis være, men en god pris kunne jo være et incitament til at bruge et par timer på transport og, med dagens brændstofpriser, yderligere et par hundrede på benzin, i stedet for at vælge en anden lige rundt om hjørnet. Det er ret enkelt at finde en (moden) GP i mit område, der nemt kan konkurrere med den pris incl. græsk og mega.

Jeg ville klart prøve det af, hvis der var en "flat rate" på kombinationerne incl. sextøs-konceptet og så tage køreturen som en oplevelse. 

Du mener at prisen skal være lavere, fordi du bor langt fra hende?

Hvorfor besøger du ikke de gode tilbud, der åbenbart findes lige rundt om hjørnet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, for 26 minutter siden:

Jeg ville derfor vælge de 40 min eller 1 time med mega og sextøs og så hedder prisen 2.100 (1200+600+300) - 2.700 (1800+600+300)

Jeg tro du misforstår hendes annonce. 

"Seperat blowjob med alm. Slut 400 kr. Slut I mund 600 kr."

Som jeg læser det, er det prisen ved kun blowjob, du kan derfor trække 600 kr  fra :)

men det er ikke helt let at læse hendes annonce ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, Lige nu:

Du mener at prisen skal være lavere, fordi du bor langt fra hende?

Hvorfor besøger du ikke de gode tilbud, der åbenbart findes lige rundt om hjørnet? 

Måske du skulle prøve at lære at læse indenad?

Jeg anfægter den foregående skribents påstand om, at priserne er lave (UANSET hvor langt man bor væk). Jeg tilføjer så, at HVIS priserne var mere konkurrencedygtige, ville det være et incitament for mig til at tage køreturen. Hvad er dit problem med det? Man skulle jo næsten tro du kendte frøkenen, din indignation taget i betragtning.

Og jo, det gør jeg såmænd også, altså besøger dem rundt om hjørnet. Om det ligefrem er "gode tilbud" er relativt, men det er i hvert fald væsentligt under de nævnte priser for tilsvarende ydelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tro du misforstår hendes annonce. 

"Seperat blowjob med alm. Slut 400 kr. Slut I mund 600 kr."

Som jeg læser det, er det prisen ved kun blowjob, du kan derfor trække 600 kr  fra :)

men det er ikke helt let at læse hendes annonce ;)

Det tror jeg ikke. Det fremgår, at "ALT MED KONDOM" og selve ydelsesbeskrivelsen for den nævnte cocktail er da også "Fransk/Gensidig fransk" (ikke noget med sf, mega, etc.). Herefter står der på AL: " Det kan fået med superfransk......400 kr. Med slut I mund 600 kr.". Der mangler et "d" som i "få det med i stedet for det der står (fået med).

Rigtig nok ikke helt nemt at tyde, men jeg er ret sikker på, at det er tilkøb og det er jo de priser der står.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, den 11.3.2022 at 09:22:

Jamen mange tak, har nu hele tiden været her, har bare ikke rigtig besøgt nogle nye piger. Til gengæld har jeg flittigt besøgt nogle favoritter, som er uhyggeligt svære at undvære:roll:

set i lyset af det du skriver og den pris du når frem til, tænker jeg da du har ganske ret i at det ikke er en lav pris. Derimod er det vel prisniveauet for en dansk pige. Min bemærkning om en lav pris, var udelukkende tænkt ud fra en aftale på 30 min til 900 kr, som efter min vurdering er en skarp pris. Når det så er sagt, skal jeg bestemt også understrege, at jeg ikke synes hun har nogen grund til at skulle have en lavere pris. Og for mit vedkommende er det på ingen måde afgørende om det er 900 eller 1200 for en halv time, som mange ligger på. Jeg går ikke efter at spare en hund eller to, men efter en sød dansk pige hvor kemien er der. 
Men synes da bare du skal kontakte hende og så snak med hende om dine tanker, så tænker jeg i finder en fælles løsning, hun er nem at snakke med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...