Hop til indhold
zombie

Artikel om prostitution og Eroguide i Alt for damerne

Recommended Posts

Hold da kæft har hun brugt måneder på at læse om prostitueret her på siden.  

Stærk at hun gennemskuer at der er nogen bagmænd, knap så stærkt at hun ikke gider afsløre dem.  

Hvad er det næste, kan det tænkes at nogen af dem snyder i skat. 

Det svære er ikke at sige at de gør det, det er at bevise det, men hun er jo moderne journalist så at påstå noget er vel godt nok til hende.

Men ser spændende ud og er begyndt at høre podcaste “Det brændte bordel” som artiklen er en reklame for.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun rammer rigtigt med mange ting, men undlader en masse af det gode.

Ja vi har en del brokkehoveder der brokker sig over at de ikke fik dit eller dat, selvom hun skriver at hun kan det. Men hun skriver ikke at vi faktisk debattere det, og ofte (faktisk hvergang) Ser tingene fra pigens side. Så hun udstiller os som monstre og fjerner den menneskelige del, som vi jo også står for.

Går meget op i utroskab.. OMG som om kvinder ikke er utro. Men jeg må rose hende for i det mindste at dykke ned i vores verden, men kunne jo ønske at hun var lidt mindre selektiv, og ikke bare skrottede alt som virkede positivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg læste den på en FB væg imorges. 
Der kom naturligvis en masse indlæg fra kvinder, som gysede ( måske lidt af spænding også?) over at nogen kunne finde på at sælge seksuelle ydelser. Mændene blev hurtigt stemplede som misogyne. 
Forargelsen var tyk over at der vitterligt findes fora som EG. Nu har jeg da læst nogle ret saftige artikler i Alt om mænd, og nogle endnu mere saftige sex historier!
Men som altid, så har den borende journalist ikke gidet bruge tid på at forlade keyboarded, og bevæge sig ud i livet for at tale med nogle af de mænd, og især kvinder, som køber og sælger. 
Men hun fik da solgt en artikel, og lagt et par pinde på  de rødes anti prostitutions bål .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal lige påpeges, at journalisten fremhæver den tyske lovgivning for prostitution. En lovgivning, der jo er noget mindre restriktiv for erhverv og kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
zombie skrev, Lige nu:

Det skal lige påpeges, at journalisten fremhæver den tyske lovgivning for prostitution. En lovgivning, der jo er noget mindre restriktiv for erhverv og kunder.

Det er mere sikkerheden de tyske piger arbejder under, hun fremhæver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Intet nyt under solen med den artikel, vi mænd der besøger GPer er nogle fæle mennesker der udnytter de stakkels piger, men jeg synes godt nok det er noget enøjet, det er langt mere nuanceret end som så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har ret i meget. Men jeg giver jer ret i, at hun fokusere alt for meget på, de negative anmeldelser, hvilket ikke er okay. Ønsker man at belyse, skal begge sider frem. 

Min forretning er mit livsværk. Jeg ELSKER det jeg laver. Jeg er forretningskvinde. Og min forretning er en kæmpe succes. Jeg havde klare billeder af hvad jeg ønskede ag min forretning inden jeg hoppede ud i det. Jeg sørgede for både at sikre hvad mine mål var ud fra mine ønsker omkring det. Jeg sørgede for at klargøre hvordan jeg ville opnå succes med dem og samtidig klarlagde jeg hvordan jeg undgik at at fejle. (FULDSTÆNDIG LIGESOM ALLE SUCCESFULDE FORRETNINGSFOLK, HAR FORMÅET AT FÅ SUCCES MED DERES FORRETNING.) 

Derfor bliver jeg trist over alt det fokus på det negative i artiklen. Jeg har i den grad opbygget min forretning, med omhu, med fokus og med eftertænksomhed. Det har kostet fuld fokus og massere af energi og kræfter og ikke mindst tid. Så når jeg har gjort alt det nødvendige for at undgå dårlig omtale, så forventer jeg som minimum at journalister som ønsker at belyse dette erhverv, gør det samme og derved både fokusere på den vigtige dårlige side. Men også belyser det gode der dukker op. (positive annoncer/anmeldelser, de respektfulde gæster, at man på siden her faktisk hjælper hinanden og i rigtig mange tilfælde både udviser medmenneskelighed, respekt og alle mulige andre positive ting. 

Så Anne. Det er en ommer, eller en redigering, hvis du oprigtig har interesse i, at belyse det erhverv jeg frivilligt og med blod, sved og tårer har valgt at bruge min Frække energi på<3

Og til info så har jeg altid oplevet i debattører som respektfulde dejlige mænd. Og skulle der være en fuser imellem (jer imellem) så synes jeg faktisk også at admins herinde skal have ros for, deres aktivitet og engagement, for at gøre hvad end der er nødvendigt i den pågældende situation. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner en journalist der sælger friske overskrifter, finder en grim historie og ikke en der reelt ønsker at forstå hvad købesex også er. 

Jeg ville gerne se debatten her på EG hvor udtrykket "Mage til kold luder skal man lede længe efter" blev skrevet for at se hvordan debatten herefter var forløbet, men der var 0 (nul) hits. Måske admin har været forbi?

På Google var der hits på Alt for damerne, Facebook og... Silvan, intet andet!

Måske hun havde behov for at peppe historien yderligere?

Der er ingen tvivl om at der ryger nogle finker af panden her på EG, også en del der ikke er ok, hvilket bliver livligt diskuteret herinde, men det virker tamt at citere noget der ikke (kan?) findes.

Kan vi ikke snart få nogen til reelt at kigge med oprigtig interessere i branchen og ikke bare forargelsen. Sæt gerne spot på bagsiden, trafficking etc., men inddrag dog de professionelle, hvad prostitution gør for os kunder og hvad lovgivningen i DK har af betydning for både de professionelle og kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 1 time siden:

knap så stærkt at hun ikke gider afsløre dem.

Mener du, at hun skal nævne de polske bandemedlemmers navn mm?

- jeg gætter på hun ikke har de respektive navne, mere som bandebenævnelse .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 1 minut siden:

Mener du, at hun skal nævne de polske bandemedlemmers navn mm?

- jeg gætter på hun ikke har de respektive navne, mere som bandebenævnelse .....

Er ved at høre det nu, mit gæt er at hun intet bevis har (Ud over at hun ved at der er nogen mænd indblandet, men intet om de får nogen penge for det) hvilket passer meget godt med hvad jeg kan høre til og med episode 2. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Journalisten vil tydeligvis skabe reklame for pod-carsten, som handler om et forfærdeligt mord og om skumle bagmand og stakkels handlede piger.

Hun skriver lidt om nabolandenes syn på prostitution, men samler ikke op om noget konkret. Hvad foreslår hun selv?

Men artiklens start handler kun om at kaste nogle forargelses-lunser til sine overvejende kvindelige læsere.

Er det ikke det man kalder for luder-journalistik? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Podcasten "Det brændte bordel" er fra marts 2021 og kører meget på den polske "mafia" som cirkulerer piger i Danmark.

Der er 7 afsnit og jeg kan anbefale at man hører dem - artiklen er ikke dækkende over podcasten, som er på over 5 timer.

Det er snart at år siden jeg hørte den - den kunne godt trænge til en genopfriskning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er utvetydigt hvilket formål artiklen har. Hun belyser et emne ensidigt og halv hjertet. Hvis det skal være journalistisk, skal det være korrekt, og dermed fremhæve at størstedelen af pigerne reelt er i Danmark af egen fri vilje og at vi mænd behandler dem ordentligt. Selvfølgelig organiseres pigerne af bagmænd, og det kræver ikke en journalist at forstå. 

Det eneste formål med artiklen er, at give oplysninger videre til andre kvinder omkring prostitution og hvordan vi mænd gør brug af dette, og så skal det lyde så forfærdeligt, som overhovedet muligt. Husk på, at artiklen er bragt i alt for damerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Det ligner en journalist der sælger friske overskrifter, finder en grim historie og ikke en der reelt ønsker at forstå hvad købesex også er. 

Jeg ville gerne se debatten her på EG hvor udtrykket "Mage til kold luder skal man lede længe efter" blev skrevet for at se hvordan debatten herefter var forløbet, men der var 0 (nul) hits. Måske admin har været forbi?

På Google var der hits på Alt for damerne, Facebook og... Silvan, intet andet!

Det er nok den her anmeldelse, som hun refererer:

Jeg søgte på "kold luder", og så dukkede den op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Desværre er der rigtig meget "journalistik" som er på det niveau. Man finder et emne, der er følelser i, og skriver en lang, ensidig smøre, som ikke reelt belyser tingene nuanceret. Det giver vel lyttere og læsere og så er det åbenbart lige meget at man ikke bidrager til at skabe større indsigt.

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 6 minutter siden:

Blev han ikke også smid ud af EG for "indsatsen"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 1 time siden:

Er ved at høre det nu, mit gæt er at hun intet bevis har (Ud over at hun ved at der er nogen mænd indblandet, men intet om de får nogen penge for det) hvilket passer meget godt med hvad jeg kan høre til og med episode 2. 

Hej alle. 

Der er ofte voldsomme debatter oven på en artikel i bladene, eller en TV dokumentar. Om prostitution. Det bliver ret hurtigt følelsesladet. Modstanderne vil som det første sige. forbyd erhvervet. GPere og kunder vil sige. Altid negativ historier. Hvordan vil man/vi så ændrer det? Det kunne, blive interessant. 

Og reaktionerne i de skriv i denne tråd, fortæller jo egentligt sit tydelige sprog. Enten er det reklame for hendes podcast, intet journalistik i hendes skriv, ingen bevis, har for sit skriv, sælger friske overskrifter, ensidig, og halvhjertet, Facebook (aldrig set en mand skrive jeg skal på bordel) nogle kvinder finder det afskyeligt, stakkels piger, usle forhold osv. Vi kender tromlen. Facebook er losseplads for. unuancerede indlæg. Og ikke mindst os herinde på EG. Vi viser afsky for disse artikler, for det ville da være forfærdeligt, hvis der var en gran sandhed i hendes artikel. Så skulle jeg/vi måske se indad? Er det fordi, vi er bange for, at indse. At der er steder i Danmark hvor der er piger der ikke, har det godt? Er det en forsvarsmekanisme, vi vil ikke se problemet. Og så det nemmere, at skyde det ned? 

Hvis vi lige tager det med anmeldelser først. Herinde på EG. Der der positive anmeldelser der kritisereres for, at være de "grå sider", Der er anmeldelser, hvor TS spørges om, han er pimpen, Der er anmeldelser, hvor TS anklages for at sætte GPeren op på en piedestal. Er ret sikker på, at i kan nikke genkendende til det. Så er der anmeldelser. Der i mine øjne viser et menneskesyn der er helt grotesk. Hvor personen der, har skrevet anmeldelsen, ikke tænker på det menneske de, har besøgt. Hun har denne med. https://www.eroguide.dk/forum/topic/141553-cherry-i-ejbymiddelfart/ Og de grønne, har været gode til, at slette de værste. Så det kan det eks. Hun giver også være. Men er ret sikker på at moderatorerne/de grønne godt kan nikke genkendende til de anmeldelser. Og mon ikke også de herrer(lige) mænd herinde. For ikke, at sige de GPere der oplever, at blive kaldt et hul, afdanket, narkoman, en so osv osv.

Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Hun har ret i meget.

Hej @Frække Tanja Jeg er helt enig i, at hun har ret i meget. Og ja du har også ret i, at der er meget negativt i hendes skriv. Hun mangler bestemt også de nuancer, at der er GPere der, har det godt, kan lide deres arbejde. Har bygget en forretning op. Det var f.eks det Sofie Brandvarm prøvede at vise i hendes udsendelser. Som i mine øjne, var meget nøgternt på både fordele og ulemper i branchen. Anmeldelser som, hun beskriver er jo brugens oplevelser, synes da også, at det må være provokerende for jer GPere, at i bliver så eksplicit beskrevet og ja med karaktere. Anmeldelser, bruger jeg meget sjældent. For tænker ikke altid de er objektive. Og tænker, at det må, være svært at skulle leve op til de forventninger, altså for jer piger. . 

Hej @Mand34Horsens

Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden:

Sagen var hybet meget . Da branden og morderne skete. I Aalborg. Dansk Politi og Polsk Politi. Fandt hurtig ud af det var en mordbrand. Og 5 ud af de 6 mennesker blev anholdt. Så, at skrive, at hun ikke har bevis. Er du vist lige for hurtig ude. https://www.bt.dk/danmark/to-omkom-i-flammerne-gennembrud-i-sag-om-uhyggelig-mordbrand 

Og til sidst i hendes skriv. Synes jeg faktisk, hun kommer med gode pointer. Citat. ”I Danmark har vi ikke rigtig nogle regler for kvindernes sikkerhed. Hvad hvis der er en, der dør, mens hun er på job? Det var der jo netop én, der gjorde i Aalborg. Og det har vi ikke taget stilling til. Hvis det var en stilladsarbejder fra Polen, der var drattet ned og var blevet slået ihjel, så havde hans familie jo fået en erstatning, fordi man så vil være dækket af den almindelige lov omkring arbejdssikkerhed. Så vi har et giga vakuum i Danmark.” Citat slut.

Citat" Vejen frem er blandt andet mere åbenhed og synlighed, mener Anne, der påpeger, at det jo er svært at løse problemer, der lever mest i det skjulte:" Citat slut Der er jeg helt enig. 

God mandag aften derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 2 timer siden:

Og desværre heller ikke en tråd med meget respekt og ja, det hænger jo nok netop sammen med mordbrænden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...det er så trættende, at der igen og igen er en middelmådig journalist, som skal skrive side op og ned omkring dette emne.

Igen og igen bliver den grumme mand portrætteret, og den stakkels kvinde som konstant misbruges, er et sandt offer som bør hjælpes.

Myten som den glade luder findes altså, jeg kender talrige gp`er, som har valgt denne vej af egen fri vilje, og som nyder deres tid i denne verden.

Ligesom der findes  en masse ordentlige mænd, som behandler disse kvinder med respekt.

Bevares, der sælges og købes en ydelse, men der er oftest forståelse for, at hun måske ikke kan tage 7-8 mænd analt hver dag.

Jeg finder først min respekt frem for den journalist, som rent faktisk afdækker de egentlige bagmænd, hvem der undervejs tjener på de udenlandske piger, og hvordan den side af sagen hænger sammen. Men jeg tror godt, at de fleste af os kan regne ud, at specielt de udenlandske piger, nok ikke selv har fundet vejen til kolde og våde Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja endnu en vinklet artikel fra Journalist der ikke har en skid erfaring i praksis om hvad der foregår og som næsten udelukkende fokusere(manipulere og overdriver) på de dårlige ting i den her branche.

Mit gæl er hun enten er er medlem af faderhuset, Jovas vidner, Indre missionsk, De frelste & sidst men ikke mindst FemiNazierne som i virkeligheden gør sig til smagsdommere over hvad andre kvinder må og ikke må for de skal jo være ærbare og så har jeg bare at sige til dem. Vi lever ikke i det 16. århundrede hvor man brandte kvinder(hekse) på bålet vis de havde lavet noget upassende, vi lever altså i det 21. århundrede hvor kvinderne er herre i eget hus så få hovede ud af røven og kom ind i kampen:evil:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke fået læst/hørt det hele fra artiklen endnu.   Men bed mærke til forordet:

Der sælges sex overalt i Danmark, og hvis du tror, du ved, hvad sexkunderne er for en ”type”, kan du godt tro om igen. Mange er velhavende og velformulerede med ægtefæller og familieliv

Så det er overraskende at det er velhavende, der også benytter sig af denne branche ?  :wacko:     Skal man læse mellem linjerne, må det betyde at hun mener at rige mennesker ikke behøver at gå til en GP, da kvinder generelt sælger sig selv gratis, hvis blot en man har mange penge ?.      Hun udlever da i den grad en fordom om sin køn, som nogle mænd sarkastisk har påstået.

Eller mener hun at det kun er fattige mennesker, der ikke er så intelligente som hende, og derfor kan finde på noget så stygt og skammeligt som at besøge en GP ?  At fattige mennesker har en dårligere moral end rige ?

Eller hvordan skal den forstås ?

Faktisk også overraskende, at en journalist mener det er underligt, at der blandt kunderne, også findes nogle der er velformulerede :D  Det fortæller mellem linjerne, at der findes en afgrunds dyb uvidenhed, eller måske endda i virkeligheden gemmer sig en person, med rigtigt stor arrogance og og en masse fordomme.   Ikke kun overfor denne branche, men sikkert også på alle andre emner i samfundet.   Men som har lært udadtil at "sige det "rigtige" som feks sort istedet for neger.   Men inderst inde er rådden.   

Undskyld mit skarpe indlæg.   Kender hende ikke.   Men syntes faktisk det er tankevækkende at en person kan formulere sig på den måde.  Med at det er overraskende, at der findes både velhavende, og velformulerede kunder.         

Det fortæller en masse om afsenderen på denne artikel.       

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...