Hop til indhold
Ksm

Cherry i Ejby/Middelfart

Recommended Posts

Hej

jeg har besøgt denne lille godte, meget petit med nogle mega lækre bryster og krop, ok massage mellem hård.

selve akten var lidt små kedelig med meget lidt indlevelse og ingen øjenkontakt, men hun er ekstrem stram og giver et godt øko blow.

pige udseende 8/10

stedet 7/10

sex 6/10

https://annoncelight.dk/showad/i301941

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt pigen. Skrevet om hende før. 

Som ts skriver så er det ikke fest hun levere.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torsteniversen1985@gmail.c

Jeg læste de forskellige indslag omkring Cherry tidligere på ugen, og jeg besluttede mig selv at kaste mig ud i det. Forhistorien er, at jeg den forgangne uge havde fået 2 gange thaimassage pga. ømhed i kroppen pga. løb og styrketræning (min form er middelmådig). Jeg var blevet noget småliderlig, men ingen af massører opfyldte kriterierne for ekstra ydelser (buttede og alt for gamle). Personligt kan jeg blive ret fornærmet, når de prøver at presse deres ydelser ned over en. Massage til sin sted og andre aktiviteter til en anden tid......

Det kan lyde politisk ukorrekt, men en kvindes bedste alder (uanset nationalitet) er 20'erne. Cherry er 28 år, så vidt jeg kan forstå på hende. Efter min mening er det retvisende. 

1: Indledende korrespondance: Kort og præcis. Jeg fik at vide, at 30min kostede 800kr. Jeg var så fræk at spørge, om jeg måtte komme hende i munden. Svaret var: "Yes"

2: Stedet ligger noget ude på landet. Måske er det bare mig, men jeg valgte altså parkere bilen i den nærliggende provinsby og gå det resterende stykke, da jeg var i god tid.

3: Ankomst: Døren bliver - heldigvis - åbnet hurtigt. Huset er ikke det pæneste udenfor, men indvending er det meget pænere.

4. Akten: Jeg får en forudgående massage (ca. 10min) som er ganske udmærket. Derudover får jeg et ganske glimrende blowjob, da hun vil til og i gang, får jeg hende presset til endnu mere blowjob. Derefter ridning (jeg bliver nødt til at stoppe hende, fordi ellers vil jeg komme meget tidligt - ridning er et område, hvor hun excellerer - ingen tvivl om det), derefter missionær og til sidst doggy. Afslutningsvis er det blowjob, og hun kunne da virkelig blive ved, da jeg kommer hende i munden. Mit bud er den samlede tid snarere er 38-39min, og hun var altså så serviceminded, at der ikke blev kigget på klokken. 

Som en humoristisk sidebemærkning så kan jeg tilføje, at det absolut ikke er en hverdagsbegivenhed, at undertegnet får lov til at komme en kvinde i munden. Sidste gang er over 10år siden tilbage i gymnasietiden. De kvinder jeg har været sammen med efterfølgende har ikke gjort det (og jeg har ikke presset på). 

Samlet set giver jeg 9 ud af 10 vedrørende det samlede besøg ud fra en helhedsvurdering. Her tæller udseende, alder, bryster, udstråling (positiv serviceminded attitude), kvalitet af ydelser positivt og value for money (samlet pris for mig var 800kr) positivt. Beliggenhed er minus og alder en lille lille smule (start tyverne har noget mere sprødhed end sluttyverne efter min subjektive og politisk ukorrekte mening). 

Ps. jeg er med på, at en førstegangsanmeldelse (med rette) mødes med en sund portion skepsis, men som jeg ser det, så adskiller min anmeldelse sig herfra, fordi den er mere sproglig præcis i sine beskrivelser og detaljer, og den indeholder også en vis portion selvironi. Derudover læste jeg de forudgående anmeldelser inden mit besøg, og jeg synes de i det store hele er retvisende og fair. Måske min anmeldelser er noget (for) positiv i det, men jeg har givet en uddybende begrundelser herfor. Værdi for pengene er et centralt kriterium. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til.  
Dejligt at hun for dig har leveret en god oplevelse. Bliver lidt misundelig for hun er en flot pige.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 3 gange nu.  Kun fordi  hun er en sød sexet pige, og ja 28 år skal nok passe.  Sexdelen er hun ikke særlig engageret i. Meget passiv og lukkede øjne. Sidste gang fik hun pludselig undt i maven, da jeg ville i gang med doggy. Sød smilende og lækker krop jo. Men der er et par stykker i Vejle der giver en helt anden oplevelse, så må nok holde mig på motorvejen 50 km længere næste gang.

Sted 8

Pigen 8

Sex 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherry ser godtnok dejlig ud - er vild med store bryster der sidder rigtigt på en slank pige, og overvejer seriøst at køre 150 km (hver vej) for deres skyld☺

Men missen er jo heller ikke uden betydning, og for mig er læber der hænger ud forneden et turn-off, så lange læber or not? Og er hun iøvrigt berøringsvenlig og kan slikkes?

Og tak for Jeres anmeldelser og håber på svar :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da hun for 3 - 4 år siden startede i Vejle sammen med S var hun rigtigt sød og meget indlevende - nogen vil mene lidt mere service end nødvendigt. Besøgte hende flere gange - en rigtig god oplevelse med indlevelse og uden nogen form for berøringsangst - dybe kys og fuld GFE oplevelse.

Hvor længe der gik husker jeg ikke, men måske et årstid. De sidste to gange jeg besøgte hende var hun gået totalt træt. Ydelse uden den mindste form for indlevelse. Mopset og meget reserveret i hele forløbet. 

Men god krop - og skal det være silikone, er det vel ok lavet - uden de er alt for hårde.
Skal siges, at jeg IKKE har besøgt hende efter Corona.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...