Hop til indhold
skunken

Only Scandinavian gentlemen

Recommended Posts

Synes nu heller ikke det er racisme, at der er piger der vælger dem fra… 
Det er basic facts at der blandt særligt muslimske mænd er en tilgang som ligger noget fra hvordan europæiske mænd tænker og agerer. 
Er der muslimske mænd der er fornuftige, ja selvfølgelig…. Og er der danske mænd hvor elevatoren ikke køre helt op, ja da! Men det er jo den klassiske med, at det er de få der ødelægger det for de mange. 
Uden at der skal gå fuld politik i debatten… se på populationen i de danske fængsler. Der udgør yngre muslimske mænd en væsenligt højere andel end de gør i samfundet generelt. 
Så der er noget tilpasning der lige mangler.

Man skal så også lige huske at det er jo op til pigerne selv. 
Der er også piger der vælger fyre fra hvis der er for mange tusser. Den bliver jeg eksempelvis ramt af…. Sådan er livet…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med dig @Noel Brady, og jeg synes “Only Scandinavian” er meget forvirrende. Jeg kender danskfødte, der er sorte eller arabiske osv. og hvide blå øjne mennesker der ikke er danske. Ville ikke være mere klart, hvis de angiver deres krav mere specifikt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testing99 skrev, for 4 timer siden:

Jeg er enig med dig @Noel Brady, og jeg synes “Only Scandinavian” er meget forvirrende. Jeg kender danskfødte, der er sorte eller arabiske osv. og hvide blå øjne mennesker der ikke er danske. Ville ikke være mere klart, hvis de angiver deres krav mere specifikt?

Mon ikk de fleste har fanget hvad der menes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muslimske mænds ubehagelige holdning til kvinder er da efterhånden rimeligt veldokumenteret. Hvis jeg var GP, ville jeg ikke begrænse med etnicitet, jeg ville blot skrive MUSLIMER NEJ TAK. Det er deres religion, som er middelalderlig og får dem til at tro, at kvinder er mænd underlagt. Det kan aldrig være grundlag for en god relation, med mindre man er ovre i noget SM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testing99 skrev, for 19 timer siden:

Ville ikke være mere klart, hvis de angiver deres krav mere specifikt

Som?

Vælge lande ud og skrive dem?

Skrive vesteuropa? 

Tænker alle godt ved, hvad der menes. 

At i Danmark skrives der only Scandinavian og i andre lande only white eller italians. 

At det er 'kodesprog', ingen vel kan være i tvivl om, hvad betyder. 

At pigerne helt selv bestemmer, da det er deres tryghed.

At mange ordentlige non Scandinavian rammes (ærgerligt men that's life, find en gp, der tager imod dig).

At mange kender ordentlige mellemøstmænd eller afrikanere, men flere overfald, undersøgelser og stats viser, at de er overrepræsenteret i overfald (dokumentar TV2 pt) og utryghedsskabende mm. At man arbejder med søde fra de lande eller aldrig selv har oplevet det som dansk gp er vel i bund og grund uvedkommende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...