Guest Trinetease Skrevet 11. September, 2013 Kære Gitte. Når nu at jeg een gang har meldt ud at alt er ganske frivilligt fra min side og at jeg ovenikøbet glæder mig til at møde Vinderen - er du så ikke så rar at stoppe med at kalde en konkurrence jeg er med i for usmagelig ! En anden ting - Jeg hedder Trine Tease IKKE Trine Tears.... Jeg får ondt i øjnene af din ( ubevidste ? ) fejl . Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 [Om gevinsten hed Anja i gamle dage, Nikita, Sissi eller Trine Tears er for mig bedøvende underordnet, det er konkurrancen jeg kalder for smagløs. Rigtigt at mit navn har været lyserødt og nu er blå. Mange havde igår travlt med at tro jeg var en mand....og så blev jeg til en blå mand De regler du henviser til, ved jeg ikke hvor står....vil du fortælle mig det?Måske du selv skulle starte med at vise lidt respekt før du stiller krav og stave Trine Tease's 'navn' rigtigt. Pinligt at du end ikke kan gøre dig den ulejlighed at gøre noget så enkelt. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Vi regnede med at brugerne her inde var så normalt tænkende, at de selv kunne regne ud at vi aldrig ville tvinge en pige til at tage imod en gæst, mod hendes egen vilje. Om Eroguide.dk ikke er appetitligt nok i sig selv, skal jeg ikke kunne sige. Men med over 120.000 besøgende om måneden, hvoraf over 60% er gengangere, så må vi jo gøre et eller andet rigtigt. Vores besøgende kommer heller ikke ind på siden fordi vi har en konkurrence, men fordi vi har en masse godt indhold. Det er os i administrationen der har fjernet den lyserøde farve. Nu nåede jeg godt at læse inden i rettede teksten, at jeg blev blå, fordi jeg ikke sælger sex via EG. Det var da en god pointe, så den forklaring der blev væk, kan jeg snildt leve med da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Kære Gitte. Når nu at jeg een gang har meldt ud at alt er ganske frivilligt fra min side og at jeg ovenikøbet glæder mig til at møde Vinderen - er du så ikke så rar at stoppe med at kalde en konkurrence jeg er med i for usmagelig ! En anden ting - Jeg hedder Trine Tease IKKE Trine Tears.... Jeg får ondt i øjnene af din ( ubevidste ? ) fejl . Trine Kære Trine. Hvis du har det godt med den konkurrence, burde det så ikke være dig lige gyldigt, at jeg synes konkurrencen er smagløs? Jeg stopper også gladeligt med at blive ved med at gentage mig selv hele tiden, når stormen af debbatører dør ud og specielt dem, der kommer ind mit i tråden og ikke læser de foregående indlæg. Omkring dit navn Trine, har jeg aldrig rigtig lært hvordan det skal udtales og derfor siger jeg i mit indre som jeg skrev Tears. Så da jeg skrev det, vidste jeg måske godt at jeg måske stavede det forkert. Men min hensigt var ikke at støde dig. Håber det ikke gør helt så ondt i øjnene nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Måske du selv skulle starte med at vise lidt respekt før du stiller krav og stave Trine Tease's 'navn' rigtigt. Pinligt at du end ikke kan gøre dig den ulejlighed at gøre noget så enkelt. Mvh smo Hvilke krav mener du? Det er iorden, at du bliver pinlig berørt på mine vegne over min måde at stave på. Men tro mig, jeg bliver ikke pinlig berørt over, at du ikke svare mig på mit direkte spørgsmål, som jeg stillede dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 11. September, 2013 Sådan kan logisk tænkning også opbygges: Når der nu på et board som EG skal lokkes folk til at skrive anmeldelser med chancen for at vinde en ½ time, er det så ikke lidt en fallit erklæring om, at boardet ikke render rundt i sig selv? Når der nu i en forretning som Bilka skal lokkes kunder til butikken med chancen for at vinde en bil i fødselsdagslotteriet, er det så ikke en falliterklæring om, at butikken ikke render rundt i sig selv? Frit efter Erasmus Montanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 11. September, 2013 Okay.... Så jeg er en af de der brugere der følger med fra siden, af forskellige årsager har jeg ikke behov for at bidrage, men syntes jeg finder meget nyttig viden herinde, og får nogle holdninger der ligger ud over mit eget spektre, alle holdninger har en værdi/noget jeg kan lære noget af, men den her tråd falder uden for. Gitte - Nu har du mere eller mindre hele tråden imod dig, og det er uheldigt men eftertrykkeligt også velfortjent - Fint nok at du har en bekymring, hvor reel den så er, kunne man stille et stort spørgsmåls tegn ved... anywho... Du har fået svar, fra både pigen - der ved hvad hun laver, hvor hun står og hvordan hun har det med det (noget du måske kunne lære noget af?), det er så ikke godt nok for dig, og du fortsætter med at skrive nedladende om forummet, pigerne og brugerne ("Trine Tears" - den er FLOT - får dig dog til at fremstår direkte ondskabsfuld, måske meget sigende) - så var der vist også nogle mindre pæne ord om Line, der igen fremstår meget fornuftig og som en pige der hviler i sig selv - Igen noget du kunne lære noget af. Flere brugere stiller spørgsmål til din motivation for at være her, og der kan du med lidt god vilje kun svare vag - du virker vred, destruktiv og i opløsning. Så skal denne tråd ikke stoppe nu hvor det er langtid siden at legen var god, ikke alle mennesker fortjener en platform at råbe fra - en generel misforståelse med internettet. Konkurrencen og dens vilkår er en fin ide - alle der er involveret i den er glade, sitet her giver tydeligt pigerne en markant stemme i debatten - ofte bliver den varmt efterspurgt - keep up the good work, jeg læser med fra siden "Rant" slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Okay.... Så jeg er en af de der brugere der følger med fra siden, af forskellige årsager har jeg ikke behov for at bidrage, men syntes jeg finder meget nyttig viden herinde, og får nogle holdninger der ligger ud over mit eget spektre, alle holdninger har en værdi/noget jeg kan lære noget af, men den her tråd falder uden for. Gitte - Nu har du mere eller mindre hele tråden imod dig, og det er uheldigt men eftertrykkeligt også velfortjent - Fint nok at du har en bekymring, hvor reel den så er, kunne man stille et stort spørgsmåls tegn ved... anywho... Du har fået svar, fra både pigen - der ved hvad hun laver, hvor hun står og hvordan hun har det med det (noget du måske kunne lære noget af?), det er så ikke godt nok for dig, og du fortsætter med at skrive nedladende om forummet, pigerne og brugerne ("Trine Tears" - den er FLOT - får dig dog til at fremstår direkte ondskabsfuld, måske meget sigende) - så var der vist også nogle mindre pæne ord om Line, der igen fremstår meget fornuftig og som en pige der hviler i sig selv - Igen noget du kunne lære noget af. Flere brugere stiller spørgsmål til din motivation for at være her, og der kan du med lidt god vilje kun svare vag - du virker vred, destruktiv og i opløsning. Så skal denne tråd ikke stoppe nu hvor det er langtid siden at legen var god, ikke alle mennesker fortjener en platform at råbe fra - en generel misforståelse med internettet. Konkurrencen og dens vilkår er en fin ide - alle der er involveret i den er glade, sitet her giver tydeligt pigerne en markant stemme i debatten - ofte bliver den varmt efterspurgt - keep up the good work, jeg læser med fra siden "Rant" slut. Hviken bekymring er det, du mener jeg har? Og hvad er det reelt, du mener jeg evt. ikke er reel omkring? Jeg er trådt ud af flinkeskolen, så den divse skal jeg ikke lærer! At du mener, at jeg skulle være ondskabsfuld ved at lave en stavefejl, for mig ikke til at blive mere perfektionistisk med min skrivemåde. Så hellere virke ond på dig! Pga. dikatatur kommentere jeg ikke din smøre omkring Line. Hvad du mener om konkurrencen, står dig frit for, ligesåvel som det også står mig frit for at have min mening! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 11. September, 2013 Hviken bekymring er det, du mener jeg har? Dette kan vel med lidt god vilje godt kaldes en bekymring: Når vinderen bliver udtrukket, har glædespigen så mulighed for som i sin almindelige forretning at sige fra overfor vinderen? Eller er det efter Svenske normer voldtægt på pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. September, 2013 Pga. dikatatur .... : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. September, 2013 Dette kan vel med lidt god vilje godt kaldes en bekymring: Når vinderen bliver udtrukket, har glædespigen så mulighed for som i sin almindelige forretning at sige fra overfor vinderen? Eller er det efter Svenske normer voldtægt på pigen? Det kan aldrig blive voldtægt efter danske normer, da TrineTease har haft mulighed for at gennemse aftalen inden, hun indgik den og dermed aftale sig ud af det med EG/admin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 11. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide. Det skal fejres :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. September, 2013 Holy cr.... Did I miss the party? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide.Så kan tastaturet måske få lov til at køle lidt ned :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. September, 2013 Holy cr.... Did I miss the party? Ja tråden nåede 9 sider på en dag... og nu regner det med nye konkurrencer. Det er næsten jul... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Så kan tastaturet måske få lov til at køle lidt ned Det må vist være dit eget svære personlige valg. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. September, 2013 Det må vist være dit eget svære personlige valg. Mvh smo :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 12. September, 2013 Alle og enhver har ret til en holdning, men nogle gange er både tilhører og holdningshaveren bedst tjent med at sidstnævnte holder sin holdning for sig selv. Jeg synes det er et utroligt positivt element at lave udlodningerne på ½ time med en udvalgt pige i dette tilfælde dejlige Trine Tease. At folk udtrykker sig negativt er de naturligvis i deres gode ret til, men overskrides grænsen hvori respekten for andre forsvinder, synes jeg at grænseoverskrideren fortæller mere om sig selv end om andre. Jeg kan kun sige, at jeg er en af de håbefulde, og hvis Trine Tease, var en audi TT ville jeg undervognsbehandle hende flere gange om ugen :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 12. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide. HALLELUJA!!!! Det er næsten som om det er juleaften. En julegave før tiden, det er næsten ubærligt men prøver det alligevel. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 12. September, 2013 hej... må sige jeg skuffet over gitte er ekskluderet... synes da også der kunne være plads til hende herinde, med højt til loftet... bare fordi man ikke er enig med flertallet.... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 12. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide. 1 "Synes godt om" til admin :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Det er ikke fordi hun ikke var enig med flertallet at hun blev ekskluderet. Det er din forkerte tolkning. Det er generelt hendes opførsel der var årsagen, ikke hendes holdninger. Hun havde fået advarsler inden hun røg ud, hendes reaktion på advarslerne var barnlig, for at sige det pænt. Derudover var hun årsag til at flere brugere via indlæg, chatten , pms og rapporter gav udtryk for at hun var en troll, og at hun kun var her for at skabe ballade. På chatten i går oplevede administrator og jeg hvordan kendte brugere havde mistet lysten til at være på Eroguide pga Gitte. Endelig så var en del af hendes indlæg personangreb og hun overholdte ikke vores regler for hvad man må skrive under anmeldelser men brugte en anmeldelse af Line til at jagte Line fordi hun uberettiget havde et horn i siden på Line er vi blevet bekendt med. Vi i ledelsen er sat her for at skabe et velfungerende forum hvor folk er glade for at være men hvis der er nogen der er her for at spolere det hele så griber vi ind. Vi ved også udmærket at nogle vil være enig og andre uenige, vores beslutninger kan sjældent gøre alle 100 procent tilfredse, prøvemand :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 12. September, 2013 hej... tak forklaring, det satte et nyt lys på... så jeg ikke så skuffet længer.... beklager jeg hoppe til en konklusion før jeg kendte alle kendsgerninger men vil i overveje at sende pigeprofil ud så man kan kende den og som kunde tage afstand til hendes måde at være på, den ikke så pæne måde hun under navn gitte har opført sig på... hvis man kan være så under et nick er man det også under andre... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. September, 2013 Hold da op for en afsporet debat..... Jeg er da rystet. Gad vide hvad denne "Gitte" egentlig er for en ? Den måde hun talte til de andre piger på (Trine Tears etc.), sætter det at hun taler om en nedgørende konkurrence, HELT HELT uden for nummer. Hvem er mon den nedgørende ?? Jeg kan slet ikke forestille mig denne "Gitte" har haft seriøse tanker bag sit medlemskab, overhovedet. Men hun har uden tvivl ønsket at skabe debat, og det er da i den grad lykkedes... TVR. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg