Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Strengen Vind en ½ time med Trine Tears, er låst. Det var vel egentligt mest på sin plads at jeg kom med mit indlæg der. Men dette er ikke muligt. Jeg er nysgerrig på, hvad der ligger til grund, når en glædespige bliver udbudt som gevinst. Ja jeg kan jo godt se den kæmpestore markedsførings annonceplads hun for. Men er det EG der betaler den halve time? Når vinderen bliver udtrukket, har glædespigen så mulighed for som i sin almindelige forretning at sige fra overfor vinderen? Eller er det efter Svenske normer voldtægt på pigen? Omvendt hvis vinderen nu ikke tænder på glædespigen, kan han så forære sin gevinst væk til en anden? Når der nu på et board som EG skal lokkes folk til at skrive anmeldelser med chancen for at vinde en ½ time, er det så ikke lidt en fallit erklæring om, at boardet ikke render rundt i sig selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 11. September, 2013 Jeg synes det er en meget fornjelig gimmik. Alle brugere på EG kender vel Trine Tease enten fra hendes debatindlæg, fra hendes annoncer eller IRL. Hvis vinderen ikke ønsker en halv timne med hende, kan han vel meddele det til admin, så der kan trækkes en ny vinder - det behøver vel ikke være sværere... Det er jo straks værre, hvis Trine Tease ikke vil modtage vinderen, for hun skal selvfølgelig have sin sædvanlige ret til at vurdere vinderen ligesom andre kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Det der er den virkelige falliterklæring er at et nyt nick finder anledning til at mistænkeliggøre, hvorvidt sitet her kan løbe rundt af sig selv, med eller uden halve timers gevinster Årsagen hertil kan man jo som glad bruger så fundere over. Enhver der har fulgt med, har kunnet følge hvordan Eroguide.dk kun vokser og vokser i popularitet, og at Admin vækster som et gratis tilbud med et kalkuleret accepteret underskud. Bare vent til version 2 launcher og de kommercielle muligheder det nok afstedkommer. Er det mon her skoen trykker - at Eroguide på så kort tid har opnået så stor succes som et gratis tilbud på nettet? Jeg håber at Trine Tease får lyst til at kommentere på denne tråd. For mig at se virker det til at Gittes ærinde er at mistænkeliggøre enhver kreativ udvikling, og afvigende initiativer, hvad enten det gælder piger i branchen, eller et nyt succesfuldt community på nettet som Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 11. September, 2013 Efter at have fulgt med i vedkommende såkaldte "glædespige under cover"'s indlæg her på EG i de sidste par dage, er jeg mere og mere sikker på, at profilen er oprettet enten af Mette Frederiksen eller Pernille Vigsø Bagge i slet skjult forklædning... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 11. September, 2013 Hej Nu er det jo ikke første gang, der har lignende konkurrencer, andre sites har gjort det samme, og piger har enkeltvis haft lignende konkurrencer...det er altså ikke den dybe tallerken der er opfundet ved denne konkurrence. mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2013 Hej Nu er det jo ikke første gang, der har lignende konkurrencer, andre sites har gjort det samme, og piger har enkeltvis haft lignende konkurrencer...det er altså ikke den dybe tallerken der er opfundet ved denne konkurrence. mvh c Nej det er så nok heller opfinderen af samme tallerken der startede tråden. En Troll lever af andre udtrykker deres frustrationer over Trollens indlæg. Don´t feed the Troll!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. September, 2013 Kære Gitte. Jeg føler mig på ingen måde krænket over at være præmien i en konkurrence Faktisk syntes jeg at det er lidt spændene Jeg gør det ganske frivilligt ! Jeg føler mig bestemt ej heller i overhængende fare for at blive voldtaget eller andet sært ! Det står Vinderen helt frit for at give gevinsten vidre hvis jeg ikke lige er hans type kvinde. Det ville bestemt ikke støde mig - hellere det end 30 min med en mand som føler at han er ved at dø Jeg er nu ikke så bekymret for om han er min type eller ej..... Jeg er glad for mange typer mænd - både de høje/lave/slanke/buttede ! Og om ikke andet kan vi vel spille scrabble i den halve time hvis alt andet fejler Hvilken aftale der er mellem Eroguide og jeg om afregningen af den halve time vedkommer vel dybest set kun mig og dem ! Jeg takker for din bekymring for mig og konkurrencen og kan hermed forsikre dig om at hverken jeg eller Vinderen kommer til at lave noget under tvang eller kommer til at lide overlast. Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 11. September, 2013 Well spoken, Trine! Og selvfølgelig kan ingen tvinges til at stille op til noget, de ikke har lyst til - HELLER ikke her i regi af EG, nej! Jeg håber stadig på at være den heldige vinder af den aktuelle konkurrence om nogle dage.... Og skulle heldet imod alle odds tilsmile mig, så skal du i hvert fald IKKE regne med at slippe med et spil scrabble i den halve time, nej! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Kære Gitte. Jeg føler mig på ingen måde krænket over at være præmien i en konkurrence Faktisk syntes jeg at det er lidt spændene Jeg gør det ganske frivilligt ! Jeg føler mig bestemt ej heller i overhængende fare for at blive voldtaget eller andet sært ! Det står Vinderen helt frit for at give gevinsten vidre hvis jeg ikke lige er hans type kvinde. Det ville bestemt ikke støde mig - hellere det end 30 min med en mand som føler at han er ved at dø Jeg er nu ikke så bekymret for om han er min type eller ej..... Jeg er glad for mange typer mænd - både de høje/lave/slanke/buttede ! Og om ikke andet kan vi vel spille scrabble i den halve time hvis alt andet fejler Hvilken aftale der er mellem Eroguide og jeg om afregningen af den halve time vedkommer vel dybest set kun mig og dem ! Jeg takker for din bekymring for mig og konkurrencen og kan hermed forsikre dig om at hverken jeg eller Vinderen kommer til at lave noget under tvang eller kommer til at lide overlast. Trine Nu har jeg jo en tendens til at se det positive i livet og generelt, så jeg siger bare HELDIGE asen der får den oplevelse i gevinst . Glæder mig til at læse, hvis der kommer en beretning, om oplevelsen med skønne, hjetrevarme Trine knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Hvor er din dejlige positive attitude dog fantastisk og inspirerende Line! I love it!! Love and peace on earth. Knep mere og slås mindre - lær af Bonoboaberne . Jeg synes KOnkurrencen med TT er et frisk pust og siger også heldige asen, der vinder. Jeg er ikke selv med da jeg ikke har været på damesjov i meeeeeeeeeget lang tid - ikke hvor jeg har betalt penge for det i hvert fald ... men go for it guys (and girls he he). Jeg er sikker på i alle får en dejlig oplevelse. Masser af god energi og hav en fantastisk dag alle sammen Hilsner far hippieaben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Hvor er din dejlige positive attitude dog fantastisk og inspirerende Line! I love it!! Love and peace on earth. Knep mere og slås mindre - lær af Bonoboaberne . Jeg synes KOnkurrencen med TT er et frisk pust og siger også heldige asen, der vinder. Jeg er ikke selv med da jeg ikke har været på damesjov i meeeeeeeeeget lang tid - ikke hvor jeg har betalt penge for det i hvert fald ... men go for it guys (and girls he he). Jeg er sikker på i alle får en dejlig oplevelse. Masser af god energi og hav en fantastisk dag alle sammen Hilsner far hippieaben That my monkey og er i hvert fald lige så pjattet med din humor . Og ja det BLIVER et heldigt asen mmm . Masser af god karma tilbage og til alle i skønne mennesker herinde varmt knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Det der er den virkelige falliterklæring er at et nyt nick finder anledning til at mistænkeliggøre, hvorvidt sitet her kan løbe rundt af sig selv, med eller uden halve timers gevinster Årsagen hertil kan man jo som glad bruger så fundere over. Enhver der har fulgt med, har kunnet følge hvordan Eroguide.dk kun vokser og vokser i popularitet, og at Admin vækster som et gratis tilbud med et kalkuleret accepteret underskud. Bare vent til version 2 launcher og de kommercielle muligheder det nok afstedkommer. Er det mon her skoen trykker - at Eroguide på så kort tid har opnået så stor succes som et gratis tilbud på nettet? Jeg håber at Trine Tease får lyst til at kommentere på denne tråd. For mig at se virker det til at Gittes ærinde er at mistænkeliggøre enhver kreativ udvikling, og afvigende initiativer, hvad enten det gælder piger i branchen, eller et nyt succesfuldt community på nettet som Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Hvis det er en fallit ærklæring, som ny bruger at stille spørgsmålstegn ved om det er nødvendigt at lokke med gevinster for at få nogle til at lave anmeldelser her. Hvad må en ny bruger så spørge om her? Om det hedder eroguide eller et andet board som anmelder glædespiger, er mig under ordnet. Der hvor skoen trykker, er helt klart når man ikke værner om anonymiteten. Var det ikke smartere, at du spurgte mig direkete af, hvad mit ærinde herinde er, fremfor at bygge luft kasteller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Hej Nu er det jo ikke første gang, der har lignende konkurrencer, andre sites har gjort det samme, og piger har enkeltvis haft lignende konkurrencer...det er altså ikke den dybe tallerken der er opfundet ved denne konkurrence. mvh c Nej det ved jeg godt Charlotte. Men det ændre ikke på at jeg fortsat synes det er usmageligt med de konkurrancer og markedsførings politik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 11. September, 2013 Var det ikke smartere, at du spurgte mig direkete af, hvad mit ærinde herinde er, fremfor at bygge luft kasteller?Siden du er trådstarter, og jeg dermed næppe kommer til at hijacke tråden, tager jeg da gerne udfordringen op: Så hvad er egentlig dit ærinde herinde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. September, 2013 Siden du er trådstarter, og jeg dermed næppe kommer til at hijacke tråden, tager jeg da gerne udfordringen op: Så hvad er egentlig dit ærinde herinde?? Udover at være en Troll. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Siden du er trådstarter, og jeg dermed næppe kommer til at hijacke tråden, tager jeg da gerne udfordringen op: Så hvad er egentlig dit ærinde herinde?? Mit ærinde her er, at blande mig i debatter jeg finder interessant og hvor jeg tror jeg kan komme med et indspark, set fra mit synspunkt. Omkring boardet, så oplever jeg alt for meget åbenmundethed og alt for lidt diskreation og værnen om hinanden. Dette vil jeg rigtig gerne reagere overfor, i det omfang jeg formår. Så det er okay, hvis ledelsen kommer til at føle jeg er deres lille politimand ude i marken (orv en ny selvudnævnt titel). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Nogen der vil være med til at sponsorere en tillægsgevinst på 1 x 1/2 time Jeg giver 250 kr, så mangler vi bare 3 flere herrer og de 1000 kr er i hus. Jeg påtager mig gerne opgaven med at opsøge piger, for at spørge om de vil udgøre en usmagelig gevinst på Eroguide.dk, og om de vil lægge ryg til alt den usmagelige markedsføring der følger med Vi kan se hvor svær en opgave det bliver Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Kære Gitte. Jeg føler mig på ingen måde krænket over at være præmien i en konkurrence Faktisk syntes jeg at det er lidt spændene Jeg gør det ganske frivilligt ! Jeg føler mig bestemt ej heller i overhængende fare for at blive voldtaget eller andet sært ! Det står Vinderen helt frit for at give gevinsten vidre hvis jeg ikke lige er hans type kvinde. Det ville bestemt ikke støde mig - hellere det end 30 min med en mand som føler at han er ved at dø Jeg er nu ikke så bekymret for om han er min type eller ej..... Jeg er glad for mange typer mænd - både de høje/lave/slanke/buttede ! Og om ikke andet kan vi vel spille scrabble i den halve time hvis alt andet fejler Hvilken aftale der er mellem Eroguide og jeg om afregningen af den halve time vedkommer vel dybest set kun mig og dem ! Jeg takker for din bekymring for mig og konkurrencen og kan hermed forsikre dig om at hverken jeg eller Vinderen kommer til at lave noget under tvang eller kommer til at lide overlast. Trine Det er jeg glad for at høre Trine, og jeg tvivler da heller ikke på at du er poff og ikke har så mange restrektioner overfor kunderne. Men det at du har friheden til at sige fra, skinner ikke så tydeligt igennem i konkurrancen. Det er i orden at det er hemmeligt, hvilken aftale du har med Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 11. September, 2013 Hej... Gitte, hvad snakker du om åbenmundethed og for lidt diskretion?? i forbindelse med hvad... samt fint du deltager, dejligt med andre synspunkter...RV hvem skulle så være pigen? jeg kan også donere... hvis det er, dog vil jeg have indflydelse på hvilken pige der vælges .. prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Hej Prøvemand Hvis vi bliver 4 der hver giver 250 kr, behøver vi for min skyld ikke spørge nogle bestemte piger, for vi skal selvfølgelig alle fire være med til at afgøre hvem vi spørger. Dog synes jeg at det vil tjene formålet med initiativet at finde en pige, der på alle måder er positivt indstillet på alt den opmærksomhed der følger af at udgøre profilen på en gevinst på 1/2 time, gerne en der som de aktive piger herinde allerede gør, en der også gerne spiller aktivt med i forum og chat Og skulle interessen overstige 4 herrer i mit initiativ, kan vi i bedste fald sponsorere 1/2 halv time for hver 4 mænd der hver vil yde 250 kr til formålet. Kan vi det kan vi rigtigt få gang i alt denne usmagelige markedsføring med usmagelige gevinster på Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Hej... Gitte, hvad snakker du om åbenmundethed og for lidt diskretion?? i forbindelse med hvad... samt fint du deltager, dejligt med andre synspunkter...RV hvem skulle så være pigen? jeg kan også donere... hvis det er, dog vil jeg have indflydelse på hvilken pige der vælges .. prøvemanden Prøv at læs min streng under debat "Stop udleveringen af privat adresser", den giver et strømlinet billede af, hvad jeg står for. Andre strenge bliver mudderet til, så da bliver det ikke så let gennemskueligt hvad jeg står for. Nu er det helt sikkert, at jeg ikke blive en gevinst pige, dertil har jeg alt for meget selvrespekt og mine gæster skal komme af egen fri vilje og lyst. At I så leger fandens karle og spytter 1/4 del i puljen for at få en ny gevinstpige på dagsordenen. Håber jeg ikke lykkes for jer. Det er alt for nedværdigende for glædespigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 11. September, 2013 Så det er okay, hvis ledelsen kommer til at føle jeg er deres lille politimand ude i marken (orv en ny selvudnævnt titel). Udover at det er lidt trættende for os andre at være vidne til så ville jeg mene, at dette er et spørgsmål som dem der driver boardet skal tage stilling til - og ikke du eller jeg...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Prøv at læs min streng under debat "Stop udleveringen af privat adresser", den giver et strømlinet billede af, hvad jeg står for. Andre strenge bliver mudderet til, så da bliver det ikke så let gennemskueligt hvad jeg står for. Nu er det helt sikkert, at jeg ikke blive en gevinst pige, dertil har jeg alt for meget selvrespekt og mine gæster skal komme af egen fri vilje og lyst. At I så leger fandens karle og spytter 1/4 del i puljen for at få en ny gevinstpige på dagsordenen. Håber jeg ikke lykkes for jer. Det er alt for nedværdigende for glædespigerne. Aggg vil du da for fanden ikke snart stoppe dig selv!!! Du skal IKKE stoppe mig i den kasse der hedder offerrollen tak!!! Iii altså spred da lidt glæde og humor i stedet for at tale på andres vegne og kritisere alt og alle, eller endnu bedre FÅ NOGET GOD SEX!!! Jeg giver gerne en af mine afstressende massager MED AFSLUTNING . Beklager min afsporing af tråd og at anbefale mig selv admin Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Mit ærinde her er, at blande mig i debatter jeg finder interessant og hvor jeg tror jeg kan komme med et indspark, set fra mit synspunkt. Omkring boardet, så oplever jeg alt for meget åbenmundethed og alt for lidt diskreation og værnen om hinanden. Dette vil jeg rigtig gerne reagere overfor, i det omfang jeg formår. Så det er okay, hvis ledelsen kommer til at føle jeg er deres lille politimand ude i marken (orv en ny selvudnævnt titel). Emnet omkring åbenhed og diskretion har bestemt altid relevans. Det er så også mit indtryk, at netop den vinkel løbende debatteres i forbindelse med aktuelle anmeldelser o.lign. Helt aktuelt har vi da vist lige debatteret omkring udlevering af privatadresser og udveksling af personfølsomme oplysninger m.v. At du føler, at der er for meget åbenhed og for lidt diskretion, synes jeg da egentligt blot er en fin tilgang til diverse debatter, sålænge man debattere i respektfuld tone, og har forståelse for, at grænserne imellem åbenhed og diskretion er forskellige for de fleste. Jeg antager således også, at nærværende tråd ikke skal ses som et indspark omkring diskretion, men mere om signalværdien ved konkurrencer. Hvis du enten selv er aktiv glædespige, eller kunde med lidt indsigt i branchen, kan jeg så undre mig lidt over nogle af dine spørgsmål i denne tråd. Personligt synes jeg, at konkurrencer på forskelligvis altid er lidt interessante, så længe man ikke tager dem mere alvorligt end de er tiltænkt. Med den forkerte indstilling til konkurrencer, har jeg såmænd også fantasi nok til, at kunne forestille mig, hvad der kan udløse trutmund, skuffelser og følelser af uretfærdighed osv . Jeg er dog rimelig sikker på, at dem der har arrangeret konkurrencen og pigen der kan "vindes" såmænd nok skal finde nogle fornuftige løsninger på alle de teoretisk skræk-scenarier man kan forestille sig. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 11. September, 2013 Nu er det helt sikkert, at jeg ikke blive en gevinst pige, dertil har jeg alt for meget selvrespekt og mine gæster skal komme af egen fri vilje og lyst. At I så leger fandens karle og spytter 1/4 del i puljen for at få en ny gevinstpige på dagsordenen. Håber jeg ikke lykkes for jer. Det er alt for nedværdigende for glædespigerne. Jeg har svært ved at se nedværdigende for en glædespige at være præmie i en konkurrence herinde. Først og fremmest så er det jo pigens helt eget og frie valg om hun ønsker at være præmie, derudover han hun selvfølgelig altid mulighed for at afvise vinderen, hvis hun af den ene eller anden grund ikke har lyst til at være sammen med ham. At du mener det er en fallit erklæring at vi køre en konkurrence herinde, kan jeg kun grine af. Vi har ikke haft en eneste måned siden starten, hvor vi ikke har haft en betydelig fremgang. Dette er sket selvom der ikke er konkurrencer herinde hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg