Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Jyske brødre

Jeg har en god time jeg skal have brændt af i Vejle midt på eftermiddagen i dag lørdag.
Nogen gode forslag til hvilken sød Thai der skal have fornøjelsen af mit selskab (og penge)?

Tænker LIDT massage efterfulgt af noget mere sjovt. :-P 

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 41 minutter siden:

Hvilke type er du til ? Vanilla/rocknroll - ung/moden - petite/normal/buttet

30-45 år er meget passende, men må da også gerne være lidt yngre. Kropsbygningen betyder heller ikke så meget bare hun ikke er overvægtig. Ellers har jeg ikke de store krav. Har desværre ikke tid til den store "forundersøgelse" da det var ret pludseligt jeg fandt ud af jeg skulle af sted (køre noget familie).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Jeg kan også anbefale Linda - hende var jeg forbi for en uge siden. Hun er super køn og har et dejligt frækt glimt i øjnene og leverede efter bogen - ikke noget det går over i historien - men absolut godkend i den gode ende. 

https://annoncelight.dk/showad/337294

ud over hende er Gina og Rose også på stedet så det skulle være lidt for enhver smag ;-)

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde jeg kun et enkelt skud i bøssen - og ville  noget frækt ud over det sædvanlige, er der kun muligheder pt i vejle. TEN og ROSE - så får du så hatten passer.. Altså hvis du er til den type piger :) Lidt i samme still kunne være Anna og Bella, men ikke helt i samme liga.

En sød og dejlig oplevelse får du ved Linda.

Alternativt Eye...Jeg har ikke besøgt hende - men den røv kunne godt friste  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 12.2.2022 at 13:28:

Havde jeg kun et enkelt skud i bøssen - og ville  noget frækt ud over det sædvanlige, er der kun muligheder pt i vejle. TEN og ROSE - så får du så hatten passer.. Altså hvis du er til den type piger :) Lidt i samme still kunne være Anna og Bella, men ikke helt i samme liga.

En sød og dejlig oplevelse får du ved Linda.

Alternativt Eye...Jeg har ikke besøgt hende - men den røv kunne godt friste  ;)

Syns ik jeg kan finde TEN mere, er hun stadig aktiv, hun tager ikke telefonen eller skriver retur fra det gamle nummer jeg havde på hende, er der evt. link til hende et sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
saccy skrev, for 50 minutter siden:

Syns ik jeg kan finde TEN mere, er hun stadig aktiv, hun tager ikke telefonen eller skriver retur fra det gamle nummer jeg havde på hende, er der evt. link til hende et sted?

https://annoncelight.dk/showad/296509

dog ikke opdateret i en uge 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...