Hop til indhold
100% Gavtyv

‼️En fantastisk Thai oplevelse i Vejle centrum - Sofia anmeldelse

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige besøgt Sofia. Hun deler sted med Bee, men Bee har ferie, så jeg bestilte 1½ time med Sofia:

https://annoncelight.dk/showad/300353

Sofia er ca. 1.60 og har et rigtig sødt ansigt og smiler meget. Det er helt bestemt hende på billederne, selvom hun skjuler ansigtet på billederne. Hun kan godt lide at snakke og har et fint engelsk.

Jeg havde bestilt 1½ time med fuld pakke til 1600 dog med fokus på massage. Massage delen var afgjort i top og hun kom hele vejen rundt fra fod til isse, så dem af jer, som hælder mest til massage kan roligt besøge Sofia. Der var nogle enkelte pirrende berøringer af pikken og bollerne undervejs men ellers ikke mere.

Hun startede ud med at beholde den sorte korte kjole på og havde intet imod, at jeg rørte ved hende. Da jeg blev vendt på ryggen fik jeg held til at krænge den ene skulderstrop ned på hendes overarm og hun forstod hentydningen  :-)  Hurtigt tog hun hele kjolen af og fortsatte resten af massagen uden tøj på. Hun er slank, men har tilsyneladende tabt sig rigtig meget, hvilket nogle strækmærker omkring maven også vidner om. Hendes bryster er bløde og 100% økologiske og er nok en god B størrelse.

Massagen varede omkring 1 time. Hvor massage delen var rigtig god, var sex-delen måske knap så god. Hun giver dog et rigtig godt øko blow, hvor også bollerne får en god tur og man får fint lov til at røre og slikke hende og bruge fingre. Hun kysser dog ikke. Hun er måske ikke så aktiv ved sex, men hun sutter godt og giver et ok hj.

Lokation: 5/10 (indgang ud mod kryds med store massage skilte i vinduerne på hver side af døren).

Massage: 10/10 (super massage og hun tørrer overskydende olie af undervejs)

Sex: 6/10 (ikke så aktiv, men følger fint med)

Blow/hj: 8/10

Alt i alt en ok tur med fællesbad som afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
vekseler skrev, for 16 timer siden:

Smiler lidt, de har en "diskret bagindgang", men tilbyder ikke anal....

:D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for denne anmeldelse 100% Gavtyv. Den fik mig til og springe ud i det og prøve min første TP/GP nogensinde lige efter nytår.

Jeg var absolut ikke skuffet og er meget enig i anmeldelsen og dine scorer. Massagedelen alene kunne næsten have været nok, men nu man var der og hun også var lidt fræk skulle det jo udnyttes.

Mht. lokationen er jeg helt enig. Heldigvis er det forholdsvis tæt på banegården så folk skeler ikke mærkeligt til en der går med mundbind. Jeg ringede dog og hun stod klar ved døren, så det kunne ikke have været meget mere diskret. Jeg blev lukket ud af den diskrete bagindgang efter den endte seance. Det er desværre lige ud til en lille parkeringsplads, hvor der lige var parkeret en bil. Heldigvis ikke nogen jeg kendte, da jeg ikke tror de har været i tvivl om hvor jeg kom fra :rolleyes:.

 

goodfuck skrev, for 21 timer siden:

Er dette den samme Sofia? Fotos ligner.

https://annoncelight.dk/showad/290234

 

Jeg kan bekræfte det er samme Sofia som anmeldelsen går på. Den havde efter nytår samme telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke lige hvad normale Vejle priser er. Kan dog se at 100%Gavtyv gav 1600 kr. for 90 min.

Jeg havde en lignende oplevelse, dog kun af 60 mins. varighed. Det kostede 1300 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sofia her i formiddag. Det var faktisk en helt identisk oplevelse som tidligere beskrevet….

Rigtig sød pige, lidt til gården og gaden men lige tilpas efter min mening, lækre bryster og en glat f…..

Super fin og meget kompetent massage med overgang til blow, lidt til hende, sex og afslutning på brysterne… Det var min første gang på stedet, så kan være hun kan blive lidt mere aktiv under sexen.

Lækkert stort badeværelse, hvor man sagtens kan være 2 hvis lejligheden byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...