lilleguthvanu 3 Skrevet 9. Februar, 2022 Er der nogen der har besøgt falkevej i viborg. Der skal være kommet en ny thai massage Jeg har desværre ikke noget link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Damernes Ven 9 Skrevet 9. Februar, 2022 Der er ikke kommet en ny thai massage på falkevej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 11. Februar, 2022 Hun har været der længe og gir kun massage som er ret go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 11. Marts, 2022 Hvad er bedste bud i Viborg lige pt. Gerne med diskret indgang og afslutning med hj.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 27 Skrevet 11. Marts, 2022 (edited) Ann thaimassage. Er et godt bud. Skottenborg 42, st. sal. 8800 Viborg Redigeret 11. Marts, 2022 af sauer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 11. Marts, 2022 midtjyden skrev, for 3 timer siden: Hvad er bedste bud i Viborg lige pt. Gerne med diskret indgang og afslutning med hj.. Det må absolut være Ann. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 13. Marts, 2022 Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig…. Det var sku en anderledes oplevelse… 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 24 Skrevet 13. Marts, 2022 midtjyden skrev, for 2 timer siden: Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig…. Det var sku en anderledes Kunne de rent faktisk massere eller var det noget overfladisk noget? Hvad var ca. alder på dem og var der nogle der så godt ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 13. Marts, 2022 Det var totalt kaos - startede ud med massage uden olie, så var der en oppe at gå på mig og så blev jeg ellers overplasket i varm olie… massage 3/10 stedet 6/10 hj 2/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg