Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt falkevej i viborg. 

Der skal være kommet en ny thai massage 

Jeg har desværre ikke noget link

Skrevet

Hun har været der længe og gir kun massage som er ret go

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvad er bedste bud i Viborg lige pt. Gerne med diskret indgang og afslutning med hj..

Skrevet
midtjyden skrev, for 3 timer siden:

Hvad er bedste bud i Viborg lige pt. Gerne med diskret indgang og afslutning med hj..

Det må absolut være Ann.

Skrevet

Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes oplevelse…

Skrevet
midtjyden skrev, for 2 timer siden:

Hun havde desværre ikke tid, så endte i Chokdee. Hold da op en banegård… Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes 

Kunne de rent faktisk massere eller var det noget overfladisk noget? Hvad var ca. alder på dem og var der nogle der så godt ud?:smile:

Skrevet

Det var totalt kaos - startede ud med massage uden olie, så var der en oppe at gå på mig og så blev jeg ellers overplasket i varm olie…

massage 3/10

stedet 6/10

hj 2/10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.