Borende X 25043 Skrevet 10. September, 2013 Jeg har ikke drukket alkohol, er det derfor du synes jeg lyder som en mand?Nu er det jo ikke dig, der næsten hysterisk skriver "hihihihi" i strengen og giver alle fiduserne fra dig. Og når nu stengene skal blandes sammen i en pærevælling, så må jeg sige, at er jeg en mand, er det da bedøvende underordnet i forhold til mit budskab om diskreation i forhold til gæsterne.Nej, det er det bestemt ikke, for så sejler du i givet fald under falsk flag, og det kan have betydning for den vinkel, man bedømmer dit indlæg under. Men jeg ser ingen klar afvisning af min påstand om, at du er en mand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 er det ikke dette her denne tråd handler om Jo du har da helt ret! og strengens afsporethed viser jo rigtig godt et billede af afhængighed af EG.....for mit eget vedkommende bliver jeg så optaget af noget skreven, så det er det jeg forfølger, fremfor at holde mig til emnet. Men det kan der jo også komme megen godt debat ud af og er jo ikke anderledes end det der sker i et klasseværelse med debat. Og så er det jo godt vi admin og moderator til at føre os tilbage på sporet igen. Og når det så lige kikser for moderatoren, så er det godt vi har dig knallert til at prøve på at styre os ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Nu er det jo ikke dig, der næsten hysterisk skriver "hihihihi" i strengen og giver alle fiduserne fra dig. Nej, det er det bestemt ikke, for så sejler du i givet fald under falsk flag, og det kan have betydning for den vinkel, man bedømmer dit indlæg under. Men jeg ser ingen klar afvisning af min påstand om, at du er en mand! Hvorfor svare du mig ikke direkte på om det er pga. din mistanke om alkohol, at du tror jeg er en mand? Du har på intet tidspunkt spurgt mig af om jeg er en mand. Spørg mig da direkte af, hvis du gerne vil vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. September, 2013 Hvorfor svare du mig ikke direkte på om det er pga. din mistanke om alkohol, at du tror jeg er en mand?Du kan vel læse inden ad i mit sidste indlæg. Det er da ikke dig, der skriver "hihihi", men et navn, der rimer på det. Du har på intet tidspunkt spurgt mig af om jeg er en mand. Spørg mig da direkte af, hvis du gerne vil vide det.Det er fordi, jeg nok ikke regner med at få et ærligt svar. Det er aldrig rart at blive set med fingrene i kagedåsen. Jeg spørger da gerne direkte, hvis du gerne vil have det, men finder det tankevækkende, at du ikke allerede på nuværende tidspunkt klart har afvist det. Du må imidlertid gerne vente med svaret til i morgen, for jeg er på vej i seng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Du kan vel læse inden ad i mit sidste indlæg. Det er da ikke dig, der skriver "hihihi", men et navn, der rimer på det. Det er fordi, jeg nok ikke regner med at få et ærligt svar. Det er aldrig rart at blive set med fingrene i kagedåsen. Jeg spørger da gerne direkte, hvis du gerne vil have det, men finder det tankevækkende, at du ikke allerede på nuværende tidspunkt klart har afvist det. Du må imidlertid gerne vente med svaret til i morgen, for jeg er på vej i seng. Jeg svare gerne nu: Du har stadig ikke spurgt mig direkte af om jeg er en mand! Du forventer ikke et ærligt svar. Så må jeg som den kloge, når jeg gerne vil forstås sige: Jeg er en mand! Så nu blir du nødt til at tro jeg er en kvinde, hvis du vil fastholde at jeg er uærlig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 10. September, 2013 Men du konkluderer også noget forkert på det. Hvad er forkert konkluderet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2013 Så må jeg som den kloge, når jeg gerne vil forstås sige: Jeg er en mand! Så nu blir du nødt til at tro jeg er en kvinde, hvis du vil fastholde at jeg er uærlig! Ja så er troværdigheden da helt gået fjøjten. Du opretter dig som pige, glædespige oven i købet. Nu påstår du er mand - som jeg forøvrigt insinuerede i mit indlæg, der var første svar på din streng "Anonym" Din indrømmelse af at være mand sætter også følgende i et lidet flatterende lys (lige nu tror nogle at jeg er en mand og jeg har måttet redegøre med at jeg ikke er en hund ). Iøvrigt er du aldrig blevet bedt om at redegøre for om du er hund. Du bragte selv hunden på banen ( keglebanen) da jeg antydede at du kunne være en mand. Egentlig ville det være fint hvis du var hund. De er elskelige, trofaste og troværdige individer, som glade lever livet uden bagtanker og rænker. Gitte din lille Troll da også! OG SUPER undskyld til Hunter, for min del af afsporingen af din relevante tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Ja så er troværdigheden da helt gået fjøjten. Du opretter dig som pige, glædespige oven i købet. Nu påstår du er mand - som jeg forøvrigt insinuerede i mit indlæg, der var første svar på din streng "Anonym" Din indrømmelse af at være mand sætter også følgende i et lidet flatterende lys Iøvrigt er du aldrig blevet bedt om at redegøre for om du er hund. Du bragte selv hunden på banen ( keglebanen) da jeg antydede at du kunne være en mand. Egentlig ville det være fint hvis du var hund. De er elskelige, trofaste og troværdige individer, som glade lever livet uden bagtanker og rænker. Gitte din lille Troll da også! OG SUPER undskyld til Hunter, for min del af afsporingen af din relevante tråd Du er nødt til at læse Borende X inslag for at forstå, hvorfor jeg overfor ham bliver nødt til at kalde mig for en mand. Det hænger sammen med at han har konkluderet at uanset hvad, så er jeg uærlig, så vil jeg forståes må jeg sige det modsatte af hvad jeg mener. (Ja jeg forstår godt at denne manipulation kan være svær at forstå) Du henviser til en tråd i hyggesnak "anonym", hvor jeg starter tråden med at præsentere mig selv og mine bevæg grunde for at være på EG som glædespigen Gitte der gerne vil være anonym, således at jeg kan være hudløs ærlig. Og du har ret, jeg er ikke blevet bedt om at redegøre for om jeg er en hund (det forøvrigt heller ikke alle hunde der er trofaste og troværdige, der er også dem, der skal ha mundkurv på og gaffatape). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Du er nødt til at læse Borende X inslag for at forstå, hvorfor jeg overfor ham bliver nødt til at kalde mig for en mand. Det hænger sammen med at han har konkluderet at uanset hvad, så er jeg uærlig, så vil jeg forståes må jeg sige det modsatte af hvad jeg mener. (Ja jeg forstår godt at denne manipulation kan være svær at forstå) Du henviser til en tråd i hyggesnak "anonym", hvor jeg starter tråden med at præsentere mig selv og mine bevæg grunde for at være på EG som glædespigen Gitte der gerne vil være anonym, således at jeg kan være hudløs ærlig. Og du har ret, jeg er ikke blevet bedt om at redegøre for om jeg er en hund (det forøvrigt heller ikke alle hunde der er trofaste og troværdige, der er også dem, der skal ha mundkurv på og gaffatape). Ej nu er det ikke kun Århuselser, Borende x der tror jeg er en mand, nu tror ledelsen det sørme også. Mit navn er blevet blå. Men hva skidt, det jo blot en lille uvæsenlig detalje om jeg er det ene eller det andet. Tror ihvertfald vi er enige om, at jeg er et menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2013 ihvertfald vi er enige om, at jeg er et menneske. Eller hund, eller troll, eller tigerdyr, eller ??? Forvirringen er total. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Eller hund, eller troll, eller tigerdyr, eller ??? Forvirringen er total. Eller hvad med "anonym glædespige", det vil måske skabe ro frem for forvirring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 11. September, 2013 Eller hvad med "anonym glædespige", det vil måske skabe ro frem for forvirring Hmmmm monstro der er noget galt med din selvopfattelse? For det er længe siden, at jeg har oplevet, så stor en konfliktskaber på EroGuide Bare min ærlige mening. Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gitte 0 Skrevet 11. September, 2013 Hmmmm monstro der er noget galt med din selvopfattelse? For det er længe siden, at jeg har oplevet, så stor en konfliktskaber på EroGuide Bare min ærlige mening. Med venlig hilsen Om min selvopfattelse, har jeg som regel harmoni. Men det hænder da, at jeg gerne vil lege gud. Dejligt hvis jeg er konfliktskabende.....det der, der kan ske udvikling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. September, 2013 Hmmmm monstro der er noget galt med din selvopfattelse? For det er længe siden, at jeg har oplevet, så stor en konfliktskaber på EroGuide Bare min ærlige mening. Med venlig hilsen Don´t feed the Troll Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 11. September, 2013 Here we go again. Kære Hunter, måske skal du starte tråden en gang mere og håbe på at den bliver, hvor den skal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. September, 2013 Color me curious. Faktisk, så læste jeg herinde ca 3mnd før jeg tilmeldte mig. Mest fordi jeg egentlig ikke helt vidste hvorvidt jeg ville 'offentliggøre' min deltagelse i brugen af købesex. Men jo mere tid der gik, og efter min oprettelse af bruger, blev jeg en smule afhængig. Når jeg så siger afhængig, er det ikke af at læse anmeldelser. Dont get me wrong, der er nogle sublime imellem som virkelig giver en kød på tanden, men, det som virkelig interesserer mig, er de konstante små skænderier mange herinde har imellem. Og jeg er en gammel 4chan-bruger, så trolling af internettet er noget af det jeg finder sjovest. Bold.dk, har i lang tid gjort mig mere end glad, men, herinde bliver der virkelig skrevet nogle hjernedøde ting, at jeg besøger forummet mindst 10x dagligt for at se om diskussionen er blevet forværret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. September, 2013 Afhængighed koster - uanset om det er prostitutionsbesøg eller sexchats. Se bare her: http://m.jyllands-posten.dk/internation ... -new-york/ Jeg er nu også ret sikker på at de relationer vi har uden for EG vil vise sig temmeligt forargede over vore aktiviteter (min hustru ville ihvertfald) --- sådan noget a la: "en ting er at du er dum nok til at kneppe en luder- men ligefrem prale af det - syge stodder!!" Efterfulgt af en syngende lussing - Og så ville jeg ellers være single der er givetvis også læsere herinde som rent faktisk KUN læser (som erotisk noveller fra det virkelige liv) - men omverdenens reaktion vil nok være den samme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 16. September, 2013 Hej, Jeg vover pelsen igen. Det var dog ellers en ordentlig skypumpe der kørte rundt med den debat, som jeg i al uskyldighed startede - hmmm, der må være nogen her, der er afhængige af at komme ud med nogen ’synspunkter’. Det er vel så også et af formålene med at deltage på EG. Som Mindset skriver: Ja så længe det ikke har destruktive konsekvenser, så er det vel OK, og dermed ikke en afhængighed man behøver at bekymre sig om. Og for mit eget vedkommende har det ikke destruktive konsekvenser, det er nærmere en tidsrøver. Hvor man efter en time eller to på EG kan synes at man måske hellere skulle have læst en bog (jeg får nemlig heller ikke nær læst alle de bøger jeg kunne tænke mig). Hvorfor er det så, at jeg selv ofte læser med på EG, og hver dag lige skal checke om der er noget spændende nyt? … lidt ligesom at checke emails hele tiden … Det startede med at jeg gerne ville have nogen ideer til nye spændende oplevelser, uden selv at skulle risikere at spilde en masse tid / penge på piger, som der alligevel ikke var noget ved. Altså noget reel forbrugeroplysning. Og det fik jeg. I den grad. Det var næsten en ny verden, der åbnede sig for mig. Og konkret gav mig ideen at afprøve Thaimassage. Og det har jeg gjort en del i lige siden, og med stor succes. Og så var det, at jeg begyndte at følge med i nogen af debatterne herinde, og begyndte at kunne ’genkende’ nogen af debattørerne – skrivestil, holdninger etc. – Og jeg holder meget af det. Som regel i hvert fald, for der er jo også ind imellem en debat der kører af sporet. Jeg nærmer mig så småt den konklusion, at jeg er lidt afhængig af EG, men at det såmænd ikke gør noget, for det er ikke destruktivt. Andre konstruktive indspark ?? Cheers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 17. September, 2013 Jeg nærmer mig så småt den konklusion, at jeg er lidt afhængig af EG, men at det såmænd ikke gør noget, for det er ikke destruktivt. "Afhængighed" i psykologisk subjektiv forstand er ikke et klart og præcist defineret ord, og yderst vanskelig at definere bredt. Dvs. det er i princippet kun dig selv der kan afgøre om du - i følge din egen definition - er afhængig af noget. Objektivt set er "afhængighed" defineret som noget der er nødvendigt for at en tilstand kan opretholdes, eller en process der skal gennemføres. F.eks. kan mennesker ikke gennemføre(leve) uden ilt/oxygen, vand og menneskeføde. Dvs. mennesker er objektivt set "afhængig" af ilt/vand/mad. Er det så grelt, at du ligefrem bliver syg/vil dø, hvis du ikke får kigget med på EG? At du vælger EG frem for at se en film/læse en bog, er i mine øjne ikke et udtryk for objektiv afhængighed, men "semi"-afhængighed. Spørgsmålet er så, om du også er "semi"-afhængig af at se film/læse bøger og dit problem bare er et spørgsmål om du ikke kan finde ud af at prioritere dine "semi"-afhængigheder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 17. September, 2013 Hvorfor er det så, at jeg selv ofte læser med på EG, og hver dag lige skal checke om der er noget spændende nyt? … lidt ligesom at checke emails hele tiden … Det startede med at jeg gerne ville have nogen ideer til nye spændende oplevelser, uden selv at skulle risikere at spilde en masse tid / penge på piger, som der alligevel ikke var noget ved. Altså noget reel forbrugeroplysning. Og det fik jeg. I den grad. Det var næsten en ny verden, der åbnede sig for mig. Og konkret gav mig ideen at afprøve Thaimassage. Og det har jeg gjort en del i lige siden, og med stor succes. Og så var det, at jeg begyndte at følge med i nogen af debatterne herinde, og begyndte at kunne ’genkende’ nogen af debattørerne – skrivestil, holdninger etc. – Og jeg holder meget af det. Som regel i hvert fald, for der er jo også ind imellem en debat der kører af sporet. Tja - jeg kan nok ikke bidrage med så meget nyt, men det holder sig da på sporet Jeg har haft samme oplevelse. Igennem nogle måneder brugte jeg EG til at søge oplysninger om de enkelte klinikker og piger uden at være tilmeldt. Nu er det debatten der fænger - ikke mindst pigernes indlæg som har været en øjenåbner. EG skal gerne lige tjekkes hver dag, og helst flere gange. Men er det er afhægighed eller bare fasination? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. September, 2013 EG skal gerne lige tjekkes hver dag, og helst flere gange. Men er det er afhægighed eller bare fasination?Det er da bare en god hobby :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 17. September, 2013 Ha, ha - ja det er nok det bedste svar :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg