Bananas 17752 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Det er en servicebranche vi er i.. Det mit ansvar at jeg er 100% på de dage jeg arbejder så jeg ikke tager en dyr minut pris for en halvtræt oplevelse.. Og ellers må jeg sku holde fri.. Det kan godt være jeg er kold og kynisk lige der men det stammer jo også udfra et ønske om at pigerne i branchen passer på sig selv.. Jeg tror de fleste af os har taget på job nogle gange når vi ikke er på top. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 Tak for alle jeres positive tilkendegivelser. Det er jeg glad for! Og til @Fynboen1968så kan jeg ikke vide det med sikkerhed, men er dog alligevel ret så sikker op, at pigen her ikke styres af bagmænd. Vi har et rigtig fint sted her i Aalborg, hvor nogle ret så ekslusive piger lejer sig ind. Nogle bruger det som et sted på deres tour rundt i DK og andre lejer det i op mod en måned af gangen. Mange af pigerne arbejder kun fra dette sted og når de har været her rejser de hjem igen. Det er piger, som ikke arbejder 24/7 og har faktisk mødt nogle af dem på restauranter osv. uden i byen. Det er min indtryk, at de nyder af være i Aalborg, og kan lide at arbejde her og laver andet her end at arbejde. Det at hendes arbejdsdag først startede kl. 14.30 og sluttede om eftermiddagen for den dag vidner vel også om, at hun selv styre sin tid og hvor mange hun vil have besøg af. Jeg kendte hende i forvejen og jeg havde skrevet nogle gange med hende. Hun vidste jeg gerne ville ses med hende igen, og hun vidste godt, at jeg var udfordret med at finde en tid, hvor det kunne lade sig gøre. Jeg tror også meget gerne hun ville ses med mig igen, og da jeg så endelig kunne og ville booke en tid, da ville hun ikke svigte mig, selvom hun måske ikke var helt på dupperne. Derfor mødte vi hinanden igen og resten af historien kender du Og jeg er i øvrigt ret sikker på, at vi skal ses igen på et tidspunkt. Som flere også skriver, så har har det på en eller anden måde gjort noget rigtig godt for vores “forhold” til hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 6. Februar, 2022 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror de fleste af os har taget på job nogle gange når vi ikke er på top. Men de fleste af "os" tager ikke den timeløn vi gør.. Og skal ikke være så tæt med et andet menneske som vi skal.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Det er en servicebranche vi er i.. Det mit ansvar at jeg er 100% på de dage jeg arbejder så jeg ikke tager en dyr minut pris for en halvtræt oplevelse.. Og ellers må jeg sku holde fri.. Det kan godt være jeg er kold og kynisk lige der men det stammer jo også udfra et ønske om at pigerne i branchen passer på sig selv.. De gange disse episoder har været omtalt herinde har det været udenlandske piger eller en påvirket. Jeg tror desværre de har nogen helt andre arbejdsforhold end du og andre danske piger har. Hvem siger hun har muligheden for at tage fri de dage hvor psyke/fysik ikke er til sexkunder? Ok historien melder intet om nationalitet men lur mig at hun ikke er bosiddende i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 6. Februar, 2022 Søren A skrev, for 3 timer siden: Affødt af trådene om penge og vores opførsel m.v. når vi besøger pigerne. Vil jeg gerne skrive om et besøg jeg havde i sidste uge. Har ikke lagt det ind som en anmeldelse og skriver derfor heller ikke pigens navn. Vil heller ikke skrive det her for at fremhæve mig selv, men mere for at gøre opmærksom på, at selvom købesex branchen kan virke lidt kold og mange måske også mener, at en som mig, som meget gerne går efter halve timer til 800,-, så er jeg på ingen måde hverken kold eller ligeglad og jeg betragter mig selv, som en mand, som bekymrer mig om pigerne og dybest set gør jeg altid mit bedste for, at både pigen og jeg synes det har været et godt og lækkert besøg. Jeg bevæger mig i prislejet 800 - 1200,- for 30 minutter. For at det her har sin rette plads i debat, så kan vi jo godt debattere om emnet På dagen skrev jeg en sms til pigen ved 10 tiden. Hun plejer at skriver relativt hurtigt tilbage, men skrev så ved 12 tiden og beklagede det sene svar, men hun havde været så træt og var først stået op nu. Jeg spurgte om hun var på vej i bad så for at gøre sig klar. Skrev til hende igen ved 14 tiden og spurgte om, hvad der sker. Hun svarede at nu var hun klar og vi aftalte en tid kl. 14.30. Ved ankomsten snakkede vi lidt og de 800 skiftede hænder og jeg smuttede ud i bad. Tilbage på værelset stod vi og kærtegnede hinanden og kyssede lidt. Kunne mærke på hende, at der var noget i vejen og hun sagde, at hun var lidt træt stadigvæk og hun virkede ikke helt i gear. Hun ville gerne gennemføre det når nu jeg var ankommet, og hun lagde sig på sengen og tog min hånd for at få mig med. Hun lagde sig på ryggen og jeg bad hende om, at vende sig om på maven. Hun vendte sig, men løftede hovedet op og jeg kunne se på hende, at hun så helt forvirret ud og havde sådan et “hvad vil du” agtig blik. Hun virkede lidt anspændt og jeg sagde til hende, at hun bare skulle tage det roligt og forsøge at slappe af. Herefter startede en halv times tid, hvor jeg masserede hendes hænder, arme, ryg osv. godt krydret med masser af blide kys og masser af omsorg for hende. Hun var helt salig og afslappet og mit indtryk var, at hun nød det. Det var faktisk også rigtig lækkert og dejligt for mig. Ikke mindst for min sjæl, for jeg var helt varm indeni lang tid efter dette besøg her. Følelsen af, at jeg havde gjort noget virkelig godt for hende var virkelig en dejlig følelse at gå rundt med. Jeg skrev sammen med hende senere på aftenen og hun havde valgt, at tage pause resten af dagen og få sovet. Hun var virkelig glad for besøget og hun skrev, at hun havde aldrig prøvet at en kunde havde gjort sådan noget før for hende. Hun sendte flere hjerter og kys og hun var glad. Dagen efter skrev jeg og spurgte til hendes helbred, og hun var heldigvis frisk igen Nogle vil sikkert mene, at jeg burde være gået igen når nu hun ikke var helt frisk. Var det gentlemen agtig, at blive? Det vil der måske være delte meninger om. Jeg valgte at blive og jeg synes jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at gøre det dejligt for hende uden at forlange noget af hende, og samtidig kunne hun tjene de penge. Nogle havde måske valgt at sige, at hun kunne beholde de 800 og så gå uden noget videre. Havde det været mere gentlemen agtig. Måske jeg ved det ikke. Hvad synes du? Kæmpe respekt , medmenneskelighed så det basker, du så ud over egne behov og viste stor omsorg for et andet menneske, flere af dig tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 Søren A skrev, for 3 minutter siden: Tak for alle jeres positive tilkendegivelser. Det er jeg glad for! Og til @Fynboen1968så kan jeg ikke vide det med sikkerhed, men er dog alligevel ret så sikker op, at pigen her ikke styres af bagmænd. Vi har et rigtig fint sted her i Aalborg, hvor nogle ret så ekslusive piger lejer sig ind. Nogle bruger det som et sted på deres tour rundt i DK og andre lejer det i op mod en måned af gangen. Mange af pigerne arbejder kun fra dette sted og når de har været her rejser de hjem igen. Det er piger, som ikke arbejder 24/7 og har faktisk mødt nogle af dem på restauranter osv. uden i byen. Det er min indtryk, at de nyder af være i Aalborg, og kan lide at arbejde her og laver andet her end at arbejde. Det at hendes arbejdsdag først startede kl. 14.30 og sluttede om eftermiddagen for den dag vidner vel også om, at hun selv styre sin tid og hvor mange hun vil have besøg af. Jeg kendte hende i forvejen og jeg havde skrevet nogle gange med hende. Hun vidste jeg gerne ville ses med hende igen, og hun vidste godt, at jeg var udfordret med at finde en tid, hvor det kunne lade sig gøre. Jeg tror også meget gerne hun ville ses med mig igen, og da jeg så endelig kunne og ville booke en tid, da ville hun ikke svigte mig, selvom hun måske ikke var helt på dupperne. Derfor mødte vi hinanden igen og resten af historien kender du Og jeg er i øvrigt ret sikker på, at vi skal ses igen på et tidspunkt. Som flere også skriver, så har har det på en eller anden måde gjort noget rigtig godt for vores “forhold” til hinanden. Jeg har intet sted skrevet de ikke er glade for det de laver, pengene osv. Men det ændrer ikke på hun nok har en ret hård og krævende kontrakt som ingen danske piger ville arbejde under. Ved du ønsker at se glansbilledet, det krakelerede desværre og du så skyggesiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden: Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Jeg kan sagtens forstå dig Jennifer og er også glad for, at du ser sådan på det. Jeg skrev et svar på tråden og jeg har lige kopieret lidt ind her. Det giver måske lidt forståelse for, at hun alligevel mødte med mig. “Jeg kendte hende i forvejen og jeg havde skrevet nogle gange med hende. Hun vidste jeg gerne ville ses med hende igen, og hun vidste godt, at jeg var udfordret med at finde en tid, hvor det kunne lade sig gøre. Jeg tror også meget gerne hun ville ses med mig igen, og da jeg så endelig kunne og ville booke en tid, da ville hun ikke svigte mig, selvom hun måske ikke var helt på dupperne. Derfor mødte vi hinanden igen og resten af historien kender du” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Men de fleste af "os" tager ikke den timeløn vi gør.. Og skal ikke være så tæt med et andet menneske som vi skal.. Enig, håbløs sammenligning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Det er en servicebranche vi er i.. Det mit ansvar at jeg er 100% på de dage jeg arbejder så jeg ikke tager en dyr minut pris for en halvtræt oplevelse.. Og ellers må jeg sku holde fri.. Det kan godt være jeg er kold og kynisk lige der men det stammer jo også udfra et ønske om at pigerne i branchen passer på sig selv.. du kan ta en fridag, ligge dig syg pga vores fantastiske velfærdssamfund, ikke alle er så heldig stillet som os i Danmark, blev lidt ked af din kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) Fynboen1968 skrev, 1 time siden: Jeg har intet sted skrevet de ikke er glade for det de laver, pengene osv. Men det ændrer ikke på hun nok har en ret hård og krævende kontrakt som ingen danske piger ville arbejde under. Ved du ønsker at se glansbilledet, det krakelerede desværre og du så skyggesiden. Men i forhold til det jeg kender til hende, så er der intet der tyder på, at hun har signet en ret hård og krævende kontrakt. Tvært imod, faktisk. Jeg har skrevet en del ting, som taler for hun ikke har en krævende kontrakt hun skal overholde. Men ingen af os ved det jo med sikkerhed. Ligesom du sikkert synes, at jeg er naiv over, at jeg ikke tror hun har en bagmand, ligeså træls synes jeg du er nå du insisterer på, at pigen her, er på kontrakt og bliver udnyttet af bagmænd. Sådan behøver det jo slet ikke at være. Jo vist bliver nogle udnyttet, men andre er sikkert også selvstændige piger, som godt kan klare sig selv. Redigeret 6. Februar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) Særligt at de er flere piger samme sted indikerer en bagmænd, ja ærligt lyder du naiv, så de her piger splejser om denne lejlighed? som sagt kan vi ikke vide hvordan hendes arbejdsforhold er nej, men vi ved hun ikke havde det godt og alligevel tog dig. Tænker aldrig du ville oprette tråden her og spørge om du gjorde det rigtige hvis du ikke tvivlede lidt på dig selv. Du var der og mærkede hendes sindstemning. Er sikker på den gav dig den forkerte mavefornemmelse.Så svaret om du skulle være blevet, finder du vel kun hos dig selv? Redigeret 6. Februar, 2022 af Fynboen1968 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 Fynboen1968 skrev, for 1 minut siden: Tænker aldrig du ville oprette tråden her og spørge om du gjorde det rigtige hvis du ikke tvivlede lidt på dig selv. Du var der og mærkede hendes sindstemning. Er sikker på den gav dig den forkerte mavefornemmelse.Så svarer finder du vel kun hos dig selv? Jeg lagde nogle spørgsmål ind udelukkende fordi jeg skrev dette som et debatindlæg. Ellers ville nogle sikkert skrive, at det rettelig var en anmeldelse. Jeg havde en ganske god mavefornemmelse. Jeg mødte en pige, som smilede og krammede mig da vi endelig fik et møde til at passe. Men ligesom alle andre mennesker og måske særligt i de mørke kolde måneder, så var hende energi niveau lidt nede og derfor blev mødet anderledes end jeg havde planlagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 6. Februar, 2022 @Søren A Tak for at du delte din oplevelse med alle os her på lille EG. Kanon oplevelse - bare det havde været mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden: Men de fleste af "os" tager ikke den timeløn vi gør.. Og skal ikke være så tæt med et andet menneske som vi skal.. Min kommentar gik ikke på sammenligning, men på hvordan det er at være menneske. De fleste mennesker har en idé om at gå på arbejde, selv om man føler sig lidt sløj. Og de aller fleste mennesker oplever dage når de ikke er på top, men heller ikke på bunden eller syge. Især i januar-februar er det en temmelig almindelig oplevelse. Og jeg tænkte at i GP'er er som de fleste mennesker? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 6. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Det er en servicebranche vi er i.. Det mit ansvar at jeg er 100% på de dage jeg arbejder så jeg ikke tager en dyr minut pris for en halvtræt oplevelse.. Og ellers må jeg sku holde fri.. Det kan godt være jeg er kold og kynisk lige der men det stammer jo også udfra et ønske om at pigerne i branchen passer på sig selv.. Men du repræsenter så et mindretal i branchen, og jeg forstår godt du skriver, og tænker som du gør -og i øvrigt tidligere har gjort, og mange andre med dig herinde... (det er ikke negativt ment på nogen måde) Det er svært at forstille sig noget, så naturligt som du skriver -det er en del der ikke passer nok på sig selv -og mener det er vigtigere at tjene penge -og er bange for at blive sendt hjem osv... Jeg er faktisk helt enig med dig her. Men jeg er kunde i en hel anden side af jeres branche -og hvad jeg ikke har oplevet i tidens løb -Og jeg er ikke kunden der spænder de store beløb på et besøg -men jeg er meget opmærksom på hvordan pigen har det jeg møder -og uden det skal lyde for grædekoneagtigt/sødsuppe osv... Mange har det ikke godt og de forsøger, at holde facaden og levere service på bedste vis... Men jeg mærker det med det samme, og spørg ind til dem, og giver dem nærværd er lyttende -det kan muntre dem lidt op og vi kan få en hyggestund sammen i sted for det kun er dem der yder noget til mig... Og når man så kommer igen en anden dag -kan de huske dig -og du bliver modtaget som en rockstjerne...ggg det er faktisk sket. Men også det der er nogen der spørg til dem og lytter lidt til dem -betyder utroligt meget for dem... (vil tro det er sådan et behov du og andre får dækket et andet sted?) men de betjener bare andre uden at få noget igen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1177 Skrevet 6. Februar, 2022 Pinkman skrev, for 3 timer siden: Men massagen tør du dog ikke at få... Jo for sørensen da! Det siger jeg ikke nej til, altså for et par hundrede ekstra, jeg er stadig lidt træt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 7. Februar, 2022 Bananas skrev, den 6.2.2022 at 13:50: Min kommentar gik ikke på sammenligning, men på hvordan det er at være menneske. De fleste mennesker har en idé om at gå på arbejde, selv om man føler sig lidt sløj. Og de aller fleste mennesker oplever dage når de ikke er på top, men heller ikke på bunden eller syge. Især i januar-februar er det en temmelig almindelig oplevelse. Og jeg tænkte at i GP'er er som de fleste mennesker? Jeg tror bare vi må være enige om at være uenige.. Jeg synes ikke det er okay, når man tjener de penge vi tjener, at leverer en sløj oplevelse.. Det er noget der kan sætte sig i gæsterne og gøre at de føler de har begået et overgreb og det er noget der kan gøre at de aldrig besøger en pige igen.. Det er endda helt uden at nævne hvilket overgreb man udfører på sig selv når man presser sig selv mere end man burde.. Man kan bare ikke sammenligne det med en dag på kontoret hvor man ikke skal have den samme kundekontakt.. Jeg ved f.eks at jeg uuutrolig sjældent er noget værd før klokken 10 og efter klokken 23 så derfor er det mine standart åbningstider.. Hvis jeg så en dag kan mærke det er anderledes så ændre jeg dem men jeg kunne aldrig finde på at åbne klokken 06 som gennemsnit selvom det er derfra og til klokken 12 ca der er mest run på de steder jeg arbejder.. Jeg ved jeg ville skade min forretning mere end det gavner den fordi jeg ikke ville kunne leverer en ydelse der stod mål med betalingen.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) Lion69 skrev, den 6.2.2022 at 12:59: du kan ta en fridag, ligge dig syg pga vores fantastiske velfærdssamfund, ikke alle er så heldig stillet som os i Danmark, blev lidt ked af din kommentar Hvor er det du tror jeg benytter mig af velfærdssamfundet.? Jeg er selvstændig med cvr nummer og det hele så hvis jeg ikke arbejder så få jeg ikke penge nej.. Lige så vel som pigen der her beskrives.. Men jeg beklager da hvis min mening sårede dig.. Selvom du ingen grund har til at føle dig ked af det.. Jeg ville jo bare ønske at den stakkels pige havde taget sig en hel fridag og ikke presset sig selv om det så var pga et ønske om ikke at skuffe eller fordi hun ikke havde mulighed for det.. Redigeret 7. Februar, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 7. Februar, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: Hvor er det du tror jeg benytter mig af velfærdssamfundet.? Jeg er selvstændig med cvr nummer og det hele så hvis jeg ikke arbejder så få jeg ikke penge nej.. Lige så vel som pigen der her beskrives.. Men jeg beklager da hvis min mening sårede dig.. Selvom du ingen grund har til at føle dig ked af det.. Jeg ville jo bare ønske at den stakkels pige havde taget sig en hel fridag og ikke presset sig selv om det så var pga et ønske om ikke at skuffe eller fordi hun ikke havde mulighed for det.. Hvor jeg tror du benytter dig af velfærdssamfundet ? Jeg tror du går til lægen når du bliver syg, tar på sygehus hvis du bliver mere syg, får understøttelse hvis du bliver arbejdsløs, får førtistidspension hvis du mister din arbejdsevne osv osv ... og så håber jeg du har tegnet en syge forsikring når du har cvr nummer . Syntes du ikke vi er heldige i lille Danmark ? mange af de piger som kommer herop er desværre lige så heldige som dig og mig nemlig . Redigeret 7. Februar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 7. Februar, 2022 Lion69 skrev, for 40 minutter siden: Hvor jeg tror du benytter dig af velfærdssamfundet ? Jeg tror du går til lægen når du bliver syg, tar på sygehus hvis du bliver mere syg, får understøttelse hvis du bliver arbejdsløs, får førtistidspension hvis du mister din arbejdsevne osv osv ... og så håber jeg du har tegnet en syge forsikring når du har cvr nummer . Syntes du ikke vi er heldige i lille Danmark ? mange af de piger som kommer herop er desværre lige så heldige som dig og mig nemlig . Come on.. Pigerne kan lige så vel som jeg gå til lægen eller skadestuen herhjemme.. Med din første kommentar gik jeg udfra du mente økonomisk vinding da det var det eneste hun havde mistet ved ikke at tage på job den dag.. Jeg ved ikke hvorfor du skal blande sygehus osv ind i det.. Vi har heldigvis også et velfærdssamfund der kan rumme selv de udenlandske piger og deres problemer.. Jeg ved de er mere end velkommen på de velgørende steder for os som "Reden" osv.. Jeg har selv arbejdet med piger fra udlandet i saunaklubben og de kunne fint benytte sig af næsten alle de samme goder som jeg kan som dansker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 8. Februar, 2022 Bananas skrev, den 6.2.2022 at 13:50: Og jeg tænkte at i GP'er er som de fleste mennesker? Det er de jo netop ikke -for så var de ikke i den hårde branche... -forstil dig selv at skulle sexe med så mange forskellige personer hver dag -hele året, og du faktisk levede af det... Det kan godt være du kan, men mig falder det meget svært for ikke at sige umuligt. GPer er langt fra "som de fleste mennesker" De "ignorer" mange af de naturlige grænser -de fleste mennesker har eller burde have... Og det er spørgsmålet om de kan forsætte med, at ignorer dem i længde -og der har en pris/omkostninger som du og andre måske ikke tænke på... Når de sætte nogle rammer/grænser for deres arbejde er det jo netop for at beskytte sig selv;-) men det vil aldrig være nok -og de bliver aldrig "som de fleste mennesker" igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 8. Februar, 2022 (edited) @Søren A Dejligt at læse, at du mødte pigen i øjenhøjde, satte dine egne behov på hold og gav både hende og dig selv en god oplevelse. Nogle gange kan man håbe på at få det man savner, og det er ikke altid lige det man søger eller ønsker sig Man behøver altså ikke et pornoknald for at have god sex ! Mon ikke at hun bliver glad for at se dig igen ? Som så mange andre skriver: Respekt og god stil. For mange år siden havde jeg en oplevelse der minder lidt om din: Jeg besøgte min daværende favorit pige, men det endte med at vi tog et karbad sammen hos hende og derefter spiste på vi på Peder Oxe og gik på vinbar i stedet for at knalde. Jeg betalte kun mad og drikke - intet honorar og vi havde en utrolig hyggelig aften med masser af snak, god mad og vin. Skal så lige love for, at jeg fik noget af en tur da jeg besøgte hende ugen efter Redigeret 8. Februar, 2022 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 8. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, den 6.2.2022 at 12:51: Men de fleste af "os" tager ikke den timeløn vi gør.. Og skal ikke være så tæt med et andet menneske som vi skal.. Kunne det tænkes at hun har luret hans "ting" og givet ham fuld valuta for pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 13. Februar, 2022 JenniferRomantica skrev, den 6.2.2022 at 12:51: Men de fleste af "os" tager ikke den timeløn vi gør.. Og skal ikke være så tæt med et andet menneske som vi skal.. Enig, men der er mange mennesker i alle brancher, der ikke er så velreflekterede om, hvad der er egentlig er bedst for både dem selv og for deres omverden, som du er. (Der er ingen ironi, jeg mener det helt bogstaveligt og det er vel også det samme bananen skriver) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg