Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) Affødt af trådene om penge og vores opførsel m.v. når vi besøger pigerne. Vil jeg gerne skrive om et besøg jeg havde i sidste uge. Har ikke lagt det ind som en anmeldelse og skriver derfor heller ikke pigens navn. Vil heller ikke skrive det her for at fremhæve mig selv, men mere for at gøre opmærksom på, at selvom købesex branchen kan virke lidt kold og mange måske også mener, at en som mig, som meget gerne går efter halve timer til 800,-, så er jeg på ingen måde hverken kold eller ligeglad og jeg betragter mig selv, som en mand, som bekymrer mig om pigerne og dybest set gør jeg altid mit bedste for, at både pigen og jeg synes det har været et godt og lækkert besøg. Jeg bevæger mig i prislejet 800 - 1200,- for 30 minutter. For at det her har sin rette plads i debat, så kan vi jo godt debattere om emnet På dagen skrev jeg en sms til pigen ved 10 tiden. Hun plejer at skriver relativt hurtigt tilbage, men skrev så ved 12 tiden og beklagede det sene svar, men hun havde været så træt og var først stået op nu. Jeg spurgte om hun var på vej i bad så for at gøre sig klar. Skrev til hende igen ved 14 tiden og spurgte om, hvad der sker. Hun svarede at nu var hun klar og vi aftalte en tid kl. 14.30. Ved ankomsten snakkede vi lidt og de 800 skiftede hænder og jeg smuttede ud i bad. Tilbage på værelset stod vi og kærtegnede hinanden og kyssede lidt. Kunne mærke på hende, at der var noget i vejen og hun sagde, at hun var lidt træt stadigvæk og hun virkede ikke helt i gear. Hun ville gerne gennemføre det når nu jeg var ankommet, og hun lagde sig på sengen og tog min hånd for at få mig med. Hun lagde sig på ryggen og jeg bad hende om, at vende sig om på maven. Hun vendte sig, men løftede hovedet op og jeg kunne se på hende, at hun så helt forvirret ud og havde sådan et “hvad vil du” agtig blik. Hun virkede lidt anspændt og jeg sagde til hende, at hun bare skulle tage det roligt og forsøge at slappe af. Herefter startede en halv times tid, hvor jeg masserede hendes hænder, arme, ryg osv. godt krydret med masser af blide kys og masser af omsorg for hende. Hun var helt salig og afslappet og mit indtryk var, at hun nød det. Det var faktisk også rigtig lækkert og dejligt for mig. Ikke mindst for min sjæl, for jeg var helt varm indeni lang tid efter dette besøg her. Følelsen af, at jeg havde gjort noget virkelig godt for hende var virkelig en dejlig følelse at gå rundt med. Jeg skrev sammen med hende senere på aftenen og hun havde valgt, at tage pause resten af dagen og få sovet. Hun var virkelig glad for besøget og hun skrev, at hun havde aldrig prøvet at en kunde havde gjort sådan noget før for hende. Hun sendte flere hjerter og kys og hun var glad. Dagen efter skrev jeg og spurgte til hendes helbred, og hun var heldigvis frisk igen Nogle vil sikkert mene, at jeg burde være gået igen når nu hun ikke var helt frisk. Var det gentlemen agtig, at blive? Det vil der måske være delte meninger om. Jeg valgte at blive og jeg synes jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at gøre det dejligt for hende uden at forlange noget af hende, og samtidig kunne hun tjene de penge. Nogle havde måske valgt at sige, at hun kunne beholde de 800 og så gå uden noget videre. Havde det været mere gentlemen agtig. Måske jeg ved det ikke. Hvad synes du? Redigeret 6. Februar, 2022 af Søren A Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1177 Skrevet 6. Februar, 2022 Gav du 800 for at massere hende en halv time? Du kneppede hende ikke eller? 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 6. Februar, 2022 Du har fået en kæmpe oplevelse, som vil berige dig meget mere end et hurtig knald, og jeg er helt sikker på at når du besøger hende næste gang så vil du få så meget mere tilbage, at det ikke kan gøres op i penge. Jeg syntes du gjorde det helt rigtige, gav hende noget varme, tryghed og wellness , lige nøjagtig det som mange mænd eftersøger, når de er trætte og lidt nede, her var rollerne bare byttet om, og jeg er lidt misundelig på dig for den oplevelse. Det kan godt være at du ikke fik din “udløsning” men hvis du mærker efter, så tror jeg at du har oplevet en meget større forløsning, ved din opførsel over for pigen. Flot beskrivelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 6. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 17 minutter siden: Gav du 800 for at massere hende en halv time? Du kneppede hende ikke eller? Ja, jeg betalte 800 for at massere hende i 30 minutter. Og nej, jeg kneppede hende ikke. Jeg udsatte mine egne behov og jeg dragede omsorg for hende i stedet for, og det var og er jeg stadigvæk glad for at jeg gjorde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) MrLovaLova skrev, for 22 minutter siden: Gav du 800 for at massere hende en halv time? Du kneppede hende ikke eller? Altså som jeg læser det fik han mere for sine 800 kr end jeg nogensinde har fået. Redigeret 6. Februar, 2022 af skunken 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 6. Februar, 2022 Man skal ikke undervurdere glæden ved at give. Uden sammenligning i øvrigt, så elsker jeg når de andre pakker mine gaver op juleaften. Jeg tror også at det er noget af det der driver en god del af kvinderne i denne branche. En dag hvor de kan mærke at de har gjort en forskel for et andet menneske. Som @Grydeskeen også skriver, så er jeg også misundelig på din oplevelse. Det havde vel egentlig også været gentleman-agtigt at give hende pengene og gå igen, men overraskelsen i at massere og kærtegne hende uden at forlange noget skabte noget større for jer begge. Du viste hende at hun var et menneske og hendes velbefindende betød noget for dig. Vi hungrer alle efter at blive set, at blive bemærket. Jeg håber næsten at der ikke falder mere af næste gang. For som jeg læser dit indlæg, så var det ikke målet at bygge en gæld op hos hende, men at hun forstår at det var en gave fra et andet menneske. Fordi det var det rigtige at gøre i situationen. Fordi vi som mennesker godt kan bekymre os om andre, selvom vi ikke kender dem. Approved by this sinner. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 6. Februar, 2022 Søren A skrev, for 37 minutter siden: Affødt af trådene om penge og vores opførsel m.v. når vi besøger pigerne. Vil jeg gerne skrive om et besøg jeg havde i sidste uge. Har ikke lagt det ind som en anmeldelse og skriver derfor heller ikke pigens navn. Vil heller ikke skrive det her for at fremhæve mig selv, men mere for at gøre opmærksom på, at selvom købesex branchen kan virke lidt kold og mange måske også mener, at en som mig, som meget gerne går efter halve timer til 800,-, så er jeg på ingen måde hverken kold eller ligeglad og jeg betragter mig selv, som en mand, som bekymrer mig om pigerne og dybest set gør jeg altid mit bedste for, at både pigen og jeg synes det har været et godt og lækkert besøg. Jeg bevæger mig i prislejet 800 - 1200,- for 30 minutter. For at det her har sin rette plads i debat, så kan vi jo godt debattere om emnet På dagen skrev jeg en sms til pigen ved 10 tiden. Hun plejer at skriver relativt hurtigt tilbage, men skrev så ved 12 tiden og beklagede det sene svar, men hun havde været så træt og var først stået op nu. Jeg spurgte om hun var på vej i bad så for at gøre sig klar. Skrev til hende igen ved 14 tiden og spurgte om, hvad der sker. Hun svarede at nu var hun klar og vi aftalte en tid kl. 14.30. Ved ankomsten snakkede vi lidt og de 800 skiftede hænder og jeg smuttede ud i bad. Tilbage på værelset stod vi og kærtegnede hinanden og kyssede lidt. Kunne mærke på hende, at der var noget i vejen og hun sagde, at hun var lidt træt stadigvæk og hun virkede ikke helt i gear. Hun ville gerne gennemføre det når nu jeg var ankommet, og hun lagde sig på sengen og tog min hånd for at få mig med. Hun lagde sig på ryggen og jeg bad hende om, at vende sig om på maven. Hun vendte sig, men løftede hovedet op og jeg kunne se på hende, at hun så helt forvirret ud og havde sådan et “hvad vil du” agtig blik. Hun virkede lidt anspændt og jeg sagde til hende, at hun bare skulle tage det roligt og forsøge at slappe af. Herefter startede en halv times tid, hvor jeg masserede hendes hænder, arme, ryg osv. godt krydret med masser af blide kys og masser af omsorg for hende. Hun var helt salig og afslappet og mit indtryk var, at hun nød det. Det var faktisk også rigtig lækkert og dejligt for mig. Ikke mindst for min sjæl, for jeg var helt varm indeni lang tid efter dette besøg her. Følelsen af, at jeg havde gjort noget virkelig godt for hende var virkelig en dejlig følelse at gå rundt med. Jeg skrev sammen med hende senere på aftenen og hun havde valgt, at tage pause resten af dagen og få sovet. Hun var virkelig glad for besøget og hun skrev, at hun havde aldrig prøvet at en kunde havde gjort sådan noget før for hende. Hun sendte flere hjerter og kys og hun var glad. Dagen efter skrev jeg og spurgte til hendes helbred, og hun var heldigvis frisk igen Nogle vil sikkert mene, at jeg burde være gået igen når nu hun ikke var helt frisk. Var det gentlemen agtig, at blive? Det vil der måske være delte meninger om. Jeg valgte at blive og jeg synes jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at gøre det dejligt for hende uden at forlange noget af hende, og samtidig kunne hun tjene de penge. Nogle havde måske valgt at sige, at hun kunne beholde de 800 og så gå uden noget videre. Havde det været mere gentlemen agtig. Måske jeg ved det ikke. Hvad synes du? Dit indlæg gør mig glad. Tak fordi du var god ved hende. Mange hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 6. Februar, 2022 God stil og er hun serviceminded får du helt sikker meget mere retur næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 6. Februar, 2022 God stil. Mht. om du skulle være gået, så er det så afhængigt af konteksten, stemningen, de signaler du kan mærke, hendes opførsel osv., at det kan ingen fortælle dig. Det lyder til, at du gjorde det helt rigtige. Og det lyder også til, at du har fået rigtig meget ud af det. Win win 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 6. Februar, 2022 Tak for dit indlæg og din håndtering af pigen. Som partner til en GP er dette rent guf og også en bekræftelse på at der findes kunder som rent faktisk tænker på pigerne også og ikke kun med den mellem benene, Som flere skriver jeg er sikker på at fremtiden vil blive mere intimt mellem jer end andre vil opleve. Super god stil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 Tænker klart pigen var fra udlandet? Lyder som denne kvinde er under pres til at sælge sig selv, eller blot arbejder under en rigtig dårlig kontrakt udarbejdet af hendes bagmænd. Du burde klart være gået, men trods alt havde du ikke sex med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 Men gør mig glad du tænkte på hende i situationen uanset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) mr. WilD skrev, for 24 minutter siden: at der findes kunder som rent faktisk tænker på pigerne også og ikke kun med den mellem benene Tror vi er flere der tænder på at kæle pigen og vise omsorg. Det er både noget seksuelt, og 'noget andet' som @Søren A beskriver i oplægget. Det er en oplevelse der klart går begge veje .. Kvindekroppe er så fantastiske .. Og det er der en grund til ... Redigeret 6. Februar, 2022 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 6. Februar, 2022 @sneræven - Det ved jeg godt og tak til jer alle for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Februar, 2022 Dejlig fortælling. Det kan være uendelig svært at vurdere sit eget overskud ind imellem. 98% af gangene vurderer man rigtigt og har enten slet ikke indgået en aftale fordi man vidste, at man ikke var det rigtige sted mentalt, aflyst aftalen forinden, eller har fornemmet, at lysten vil komme til en, når man faktisk møder den anden. Man vågner op, har en træt dag, men tænker "jeg kender jo xx godt og nyder hans selskab. Jeg er sikker på, at jeg kommer i stemning, når vi ses." Det er enormt sjældent, og jo mere erfaren man bliver, desto bedre bliver man til at mærke sig selv, men enkelte gange tager man fejl. I de få tilfælde, særligt med stamgæster, er der ikke noget dejligere end at blive mødt med forståelse og omsorg. Ironisk nok, jo større ansvarsfølelse man har, desto sværere kan det være at aflyse. Særligt, hvis man først mærker det, når man står med personen. Jeg kan huske, at jeg engang skrev herinde om en aflysning, jeg havde lavet i 11. time, som jeg nærmest var i krise over, fordi jeg havde så dårlig samvittighed overfor den person som havde glædet sig og taget tid ud af sin kalender for at være sammen med mig - og hvor meget hans forståelse betød. Det er selvfølgelig vores opgave som GP'er at tage ansvar for kun at møde gæster, når vi er i stand til at give det, vi tilbyder, men vi er også bare mennesker. Som en anden pointerede ovenfor, så er jeg sikker på, at din venlighed vil vise sig at noget retur på et eller andet plan, menneskeligt om ikke andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 6. Februar, 2022 Det er sådan en oplevelse man kan leve højt på længe, ikke hendes situation men håndteringen. Du får også helt sikkert en helt fantastisk ekstraordinær oplevelse tilbage på et senere tidspunkt. Ikke fordi hun står i gæld til dig, men fordi hun bare vil det. Sådan en oplevelse er rar at vente på, og kan ikke købes for 800 kr. eller noget andet beløb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1177 Skrevet 6. Februar, 2022 Søren A skrev, 1 time siden: Ja, jeg betalte 800 for at massere hende i 30 minutter. Og nej, jeg kneppede hende ikke. Jeg udsatte mine egne behov og jeg dragede omsorg for hende i stedet for, og det var og er jeg stadigvæk glad for at jeg gjorde. Jeg er så mega træt i dag, måske fordi det er søndag og ved en hård arbejdsuge venter. Konen bliver ved med at snakke om at vinduerne skal pudses. Hvis jeg får 300 må du godt få lov til at komme og pudse dem, skal nok love jeg er taknemmelig 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynboen1968 61 Skrevet 6. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 21 minutter siden: Jeg er så mega træt i dag, måske fordi det er søndag og ved en hård arbejdsuge venter. Konen bliver ved med at snakke om at vinduerne skal pudses. Hvis jeg får 300 må du godt få lov til at komme og pudse dem, skal nok love jeg er taknemmelig Du er ikke for kvik at høre på, christ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 331 Skrevet 6. Februar, 2022 RESPEKT er det eneste (og bedste) ord jeg kan finde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 6. Februar, 2022 Altså det er tit sådan en pige jeg møder -specielt eftermiddag og aften -på massagestederne thaierne mærker ikke sig selv -de bliver bare ved og ved -selv om jeg måske er deres 5-10 kunde den dag -så når man kan finde på at tilbyde dem massage -bliver de helt overvældet og mærker pludselig, hvor træt de egentlig er... Må indrømme at jeg tit føler med dem -når jeg tænker på deres liv her -og tit sover de også på briksen om natten... Jeg holder meget af at hygge mig med dem -og vise at jeg ikke bare kommer for, at bruge dem -og deres gæstfrihed er enorm... Det er også nogen rigtig dårlig kunder -der opføre sig helt urimeligt -de bliver udsat for lidt af vært og bliver ikke altid påskønnet for alt det gode de gør... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 6. Februar, 2022 STOR REPEKT, og tak for at holde et højt niveau. Det eneste rigtige at gøre. TAK :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 6. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, for 36 minutter siden: Jeg er så mega træt i dag, måske fordi det er søndag og ved en hård arbejdsuge venter. Konen bliver ved med at snakke om at vinduerne skal pudses. Hvis jeg får 300 må du godt få lov til at komme og pudse dem, skal nok love jeg er taknemmelig Nu er taknemmelighed vel ikke den røde tråd i denne tråd. Nu ved jeg jo ikke hvordan du udmønter din taknemmelighed, så det bliver et nej tak herfra. Havde det nu været konen der efterfølgende vil stå klar og taknemmelig, så kunne den måske være en anden sag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 6. Februar, 2022 MrLovaLova skrev, 1 time siden: Jeg er så mega træt i dag, måske fordi det er søndag og ved en hård arbejdsuge venter. Konen bliver ved med at snakke om at vinduerne skal pudses. Hvis jeg får 300 må du godt få lov til at komme og pudse dem, skal nok love jeg er taknemmelig Men massagen tør du dog ikke at få... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 6. Februar, 2022 Jeg forstår vitterligt ikke de damer det tager på job når de har det sådan.. Det er en servicebranche vi er i.. Det mit ansvar at jeg er 100% på de dage jeg arbejder så jeg ikke tager en dyr minut pris for en halvtræt oplevelse.. Og ellers må jeg sku holde fri.. Det kan godt være jeg er kold og kynisk lige der men det stammer jo også udfra et ønske om at pigerne i branchen passer på sig selv.. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg