Hop til indhold
Guest N10Ah

Anbefalinger af thai piger i Århus

Recommended Posts

Guest N10Ah

Jeg har længe haft lyst til at prøve en thai pige.

Jeg har tænkt mig at prøve en thai pige her slutningen af måneden.men da jeg aldrig prøvet at besøge en thai glædespige mangler jeg lidt anbefalinger om nogle gode thai piger i Århus.

jeg kunne godt tænke mig at besøge en thai pige i der er slank, gerne en petit pige. Da jeg ikke får nok ud af kun massage og handjob eller blowjob så foretrækker jeg også nogle der tilbyder sex og hvis nogle tilbyder gfe/kys ville det være virkelig fedt . 
da jeg er 27 år må de gerne være cirka samme alder eller i 30’erne. Jeg håber ikke mine krav er for svære, jeg håber der er nogle der kan give nogle gode anbefalinger

min bedste kammerat har anbefalt gib der er i pp massage, det kunne også være fedt hvis nogle kunne sige noget om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg beklager min efterlysning havnede vidst det forkerte sted, det beklager jeg meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Høvdingen skrev, for 1 minut siden:

Jeg anbefaler klart Gip, der holder til tøt på det ´gamle´ CERES - prøv at tjekke de mangfoldige anmeldelser;;;;;

Tak for dit svar, hun er en jeg virkelig overvejer at besøge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har længe haft lyst til at prøve en thai pige.

........

min bedste kammerat har anbefalt gib der er i pp massage, det kunne også være fedt hvis nogle kunne sige noget om hende.

Don't go there son.
Once you've gone thai ... you're lost.
Jeg har mødt kvinder fra hele verden og altid kunnet sove godt efterpå. Men siden jeg første gang nød en thaikvinde, har jeg ikke kunnet sove overhoved. Honestly, og det er nok omtrent 12-13 år siden. Jeg er ved at være meget træt nu.

Det mærkelige er at jeg når jeg om lidt ligger på mit dødsleje, så vil jeg ikke fortryde noget som helst. Det siger måske noget om hvor bizarrt det er. 

Hvis du ikke stoler på din makker, så kan du bare søge på Gib/Gip eller PP her på Eroguide. Der er skrevet kilometer om dem/hende. Men hun er ikke 27 og heller ikke 30. Ikke for at det har nogen som helst betydning når det kommer til thaikvinder - alderen altså.

Sig nu bare ikke at du ikke er advaret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Don't go there son.
Once you've gone thai ... you're lost.
Jeg har mødt kvinder fra hele verden og altid kunnet sove godt efterpå. Men siden jeg første gang nød en thaikvinde, har jeg ikke kunnet sove overhoved. Honestly, og det er nok omtrent 12-13 år siden. Jeg er ved at være meget træt nu.

Det mærkelige er at jeg når jeg om lidt ligger på mit dødsleje, så vil jeg ikke fortryde noget som helst. Det siger måske noget om hvor bizarrt det er. 

Hvis du ikke stoler på din makker, så kan du bare søge på Gib/Gip eller PP her på Eroguide. Der er skrevet kilometer om dem/hende. Men hun er ikke 27 og heller ikke 30. Ikke for at det har nogen som helst betydning når det kommer til thaikvinder - alderen altså.

Sig nu bare ikke at du ikke er advaret. 

Når jeg læser dine yderst fine indlæg så ved jeg sgu ikke altid om jeg skal grine eller dø af grin, du er simpelhent for genial.  Jeg håber da du lever længe endnu. 

når det så er sagt så har jeg hørt en masse godt om gip fra min kammerat han siger hun er lidt op i 30’erne det gør nu heller ikke så meget. Men jeg nu har jeg også læst en masse godt om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 55 minutter siden:

Når jeg læser dine yderst fine indlæg så ved jeg sgu ikke altid om jeg skal grine eller dø af grin, du er simpelhent for genial.  Jeg håber da du lever længe endnu. 

når det så er sagt så har jeg hørt en masse godt om gip fra min kammerat han siger hun er lidt op i 30’erne det gør nu heller ikke så meget. Men jeg nu har jeg også læst en masse godt om hende.

Jeg tror alderen på Gip er mellem 38-42 år; men hold da kæft hun kan `SEXE`; jeg erindrer jeg for et par år siden fik en superoplevelse for 1100 kr. - betaler du endnu mere vil du få gangbesvær i knap 14 dage, med konstante røde kinder - godt du fitnesstræner;;;;;

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Høvdingen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror alderen på Gip er mellem 38-42 år; men hold da kæft hun kan `SEXE`; jeg erindrer jeg for et par år siden fik en superoplevelse for 1100 kr. - betaler du endnu mere vil du få gangbesvær i knap 14 dage, med konstante røde kinder - godt du fitnesstræner;;;;;

Det er sådan set også helt fint det gør egentlig heller ikke noget at de er i 40’erne, der kunne jeg så også godt have formuleret mig anderledes.

Jeg er vildt interesseret i at besøge Gip, og det lyder til at du har haft en god oplevelse med hende, og det lyder til at sexen med hende er fantastisk, kan du egentlig sige om hun kysser for eksempel ?

Jeg skal jo træne til formålet, og træningen har  da givet pote både seksuelt og sundhedsmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Der er da masser af skriv om thai piger herinde, kan du ikke bruge en af dem. ?

Jeg kan også anbefale dig og kigge på Annoncelight.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hej @Noah1 nu kan jeg godt lide at læse anmeldelser, og vil ud fra hvad jeg har læst komme med et par anbefalinger.

Bright. Hun holder til i nærheden af “den gamle by”, og bliver rost i flere anmeldelser, hun kan godt lide at snakke, men høre i den kategori af piger, som giver meget af sig selv. Hun frabeder sig anmeldelser, så der ligger ikke ret mange beskrivelser af hende, men dem der er er generelt positive. Lidt specielt, så er hun ikke glat barberet. hun annoncer på annoncelight.

Sandy. Holder til i Langenæs området. Hun er 100 kr over normale priser. Hendes annoncer er kun aktive, når hun er aktiv, fra midt formiddag til først på aften. Hun bliver rost for hendes massageevner,  en rigtig lækker krop, samt igen at hun giver en rigtig god GFE. Annoncer på annoncelight. Der ligger en god anmeldelse af hende fra sidste sommer. 

PP. Som du selv er inde på, ligger der massevis af positive anmeldelser af Gip. Der er en anmeldelse som jeg har bidt særlig mærke i, hvor der en kommentar som lyder noget i den her retning, “Gip smider en håndfuld kondomer på sengen og spørger om man er klar til den store tur”. Her kan man da snakke om at ligge et vis pres på kunden. 

Hvis det var mig selv som skulle afsted, vil jeg nok tage dem i ovenstående rækkefølge, men det er ud fra hvad jeg selv vægter højt, GFE. Rigtig god fornøjelse, og jeg ser frem til at læse en fed anmeldelse af dit eventyr i den Thailandske verden, og som bananas siger, pas på, du vil aldrig blive den samme bagefter, men jeg tror godt du kan sove, selvom du besøger en Thai, ja måske kan du ovenikøbet sove rigtig godt efter sådan en tur. 

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du vil have en lidt rolig, men varm og nærmest GF oplevelse, så er Sandy et godt bud. Hendes billeder er helt retvisende. Dem med rosen er helt nye. 
Hvis du vil have en varm, kærlig og vildt ophidsende oplevelse så er Naya hos Amita valget. Hun skal nok lede dig sikkert igennem dit første thaimøde, med varm, ivrig og kærlig  hånd m.m :mrgreen:
Kanya, som er på AL, er også en sød pige med meget varme og empati. 
Du må nok acceptere at møde thaipiger som er 5-10 år ældre end dig. Sandy er dog kun 28. 
Men som Bananas siger, så går du lige i honningfælden ved første besøg hos en thai. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig lige slå et slag for Rida.

Har besøgt hende nogle gange, hun har en absurd god krop, og levere en fin service

Passer aldersmæssigt med det du efterspørger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Hej @Noah1 nu kan jeg godt lide at læse anmeldelser, og vil ud fra hvad jeg har læst komme med et par anbefalinger.

Bright. Hun holder til i nærheden af “den gamle by”, og bliver rost i flere anmeldelser, hun kan godt lide at snakke, men høre i den kategori af piger, som giver meget af sig selv. Hun frabeder sig anmeldelser, så der ligger ikke ret mange beskrivelser af hende, men dem der er er generelt positive. Lidt specielt, så er hun ikke glat barberet. hun annoncer på annoncelight

Hejsa @Grydeskeen tusind tak for dine anbefalinger. 

Jeg har læst meget lidt om Bright, hun ser virkelig sød ud. Et plus er også at hun godt kan lide at snakke, og at hun giver meget af sig selv. Hun ser utrolig sød ud det ser ud til hun har en rigtig slank krop så hun kunne sagtens være en kandidat. Nu kan jeg se du siger hun ikke er glatbarberet har hun meget hår for neden eller er det bare lidt hår der er ?

andy. Holder til i Langenæs området. Hun er 100 kr over normale priser. Hendes annoncer er kun aktive, når hun er aktiv, fra midt formiddag til først på aften. Hun bliver rost for hendes massageevner,  en rigtig lækker krop, samt igen at hun giver en rigtig god GFE. Annoncer på annoncelight. Der ligger en god anmeldelse af hende fra sidste sommer.

Jeg tror jeg er gået forbi den klinik hun arbejder i, men hun ser enormt sød ud og kunne også sagtens være en jeg kunne finde på at besøge. Især fordi som du siger at giver GFE så det er et kæmpe plus for mig, det lyder også fedt at hun giver en god massage.

PP. Som du selv er inde på, ligger der massevis af positive anmeldelser af Gip. Der er en anmeldelse som jeg har bidt særlig mærke i, hvor der en kommentar som lyder noget i den her retning, “Gip smider en håndfuld kondomer på sengen og spørger om man er klar til den store tur”. Her kan man da snakke om at ligge et vis pres på kunden

Min bedste kammerat har som tidligere nævnt besøgt Gip på PP massage, hun lyder også enormt spændende af hvad han har fortalt mig, og her er min interesse også vakt. Jeg har tænkt mig at bruge ihvertfald Max 1500 kroner da det er sidst på måneden, og skal have lidt penge på lommen inden lønen tjekker ind igen, men Gip har ihvertfald også min interesse.

Hvis det var mig selv som skulle afsted, vil jeg nok tage dem i ovenstående rækkefølge, men det er ud fra hvad jeg selv vægter højt, GFE. Rigtig god fornøjelse, og jeg ser frem til at læse en fed anmeldelse af dit eventyr i den Thailandske verden, og som bananas siger, pas på, du vil aldrig blive den samme bagefter, men jeg tror godt du kan sove, selvom du besøger en Thai, ja måske kan du ovenikøbet sove rigtig godt efter sådan en tur. 

Det er nogle rigtig gode bud du er kommet med og tusind tak for det, jeg tror vi minder meget om hinanden på det punkt, altså at der er GFE. Jeg glæder mig til at skrive en ny anmeldelse om noget nyt, jeg er en ung mand der godt kan lide at smage på verdens frugter og thailandske kvinde er så smukke og eksotiske så det er noget jeg glæder mig vildt meget til at prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@N10Ah Sandy arbejder fra en privat lejlighed.

Bright er naturlig behåret, ikke kæmpe ryatæppe, men pænt velplejet “græsplæne” . Hun er meget mere slank end man kan se på billederne, det var ikke verdens bedste fotograf som tog dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hvis du vil have en lidt rolig, men varm og nærmest GF oplevelse, så er Sandy et godt bud. Hendes billeder er helt retvisende. Dem med rosen er helt nye. 

Hun lyder spændende, og så ser hun jo vildt godt ud, altså ud fra hvad jeg kan se. Kan du siger noget om at hun kysser ? Jeg kunne ikke rigtig finde noget om at hun kysser men hvis ikke så går det også nok.

Hvis du vil have en varm, kærlig og vildt ophidsende oplevelse så er Naya hos Amita valget. Hun skal nok lede dig sikkert igennem dit første thaimøde, med varm, ivrig og kærlig  hånd m.m :mrgreen:

Du er virkelig god til at beskrive pigerne, og ligesom @Grydeskeen er du vildt god til at vække min interesse, og det skal du virkelig have tak for :) hun lyder virkelig spændende, og er klart en kandidat jeg godt kunne vælge, min bedste kammerat er også kommet der og har fortalt mig om stedet, du er kommet med nogle rigtig gode piger der lyder til at være besøg værd, jeg har helt svært ved at vælge og som nævnt så er du virkelig god til at fortælle om pigerne og så har du vakt min interesse i de smukke piger du har fortalt om.

Du må nok acceptere at møde thaipiger som er 5-10 år ældre end dig. Sandy er dog kun 28. 
Men som Bananas siger, så går du lige i honningfælden ved første besøg hos en thai. :wub:

Det med at de er 5-10 år ældre end mig gør mig i sidste ende ikke så meget det kunne jeg godt lige have skrevet og det jeg selvfølgelig på mine skuldre men det er lidt uvandt område jeg bevæger mig ud på. jeg har selv besøgt en spansk gp der var 45-46 år og det var noget af det bedste sex jeg i mit liv har fået.

jeg er ikke i tvivl om at de søde og smukke thailandske kvinder vil kunne give mig en oplevelse der vil feje benene væk under mig. Jeg er en ung mand der gerne vil smage på verden og har  selv haft en del kærester fra Asien, også fra Thailand, jeg har dog ikke besøgt thailandske gp’er men det skal prøves og jeg glæder mig :wub: 

tusind tak for dine gode forslag :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Grydeskeen skrev, for 6 minutter siden:

Sandy arbejder fra en privat lejlighed

Så er det nok en anden jeg er gået forbi :)

Grydeskeen skrev, for 7 minutter siden:

Bright er naturlig behåret, ikke kæmpe ryatæppe, men pænt velplejet “græsplæne” . Hun er meget mere slank end man kan se på billederne, det var ikke verdens bedste fotograf som tog dem. 

Okay det er også ganske fint, jeg er nemlig ikke til helt vildt meget hår, men herre gud at der er lidt velplejet græs for neden gør mig intet.  

Hun ser ihvertfald virkelig indbydende ud, hun er en jeg stærkt overvejer at besøge. Nej jeg er enig i forhold til fotografen, men indbydende dr hun ihvertfald og hun ser rigtig godt ud altså udfra hvad jeg kan se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
N10Ah skrev, for 15 minutter siden:

Kan du siger noget om at hun kysser

Hæ. Som rigtigt mange thaipiger så kysser hun når hun er tændt. Du får et tante goddag og farvel kys, men får du hende op at ringe så får du kys så hatten passer. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Grydeskeen skrev, for 23 minutter siden:

det var ikke verdens bedste fotograf som tog dem. 

:mrgreen: Du skulle nok have brugt stativ og lang lukkertid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hæ. Som rigtigt mange thaipiger så kysser hun når hun er tændt. Du får et tante goddag og farvel kys, men får du hende op at ringe så får du kys så hatten passer. :D

Det lyder kun fedt :D Det lyder som en virkelig spændende pige, det er jo også fedt at hvis man som kunde gør sin del af arbejdet godt og bliver belønnet for det til sidst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Der er da masser af skriv om thai piger herinde, kan du ikke bruge en af dem. ?

Jeg kan også anbefale dig og kigge på Annoncelight.

Jeg har været inde og kigge forskellige anmeldelser igennem, og jo rigtig mange anmeldelser har bestemt været brugbare. Der er bare nogle ting jeg skal have skåret lidt ud i pap, som for eksempel giver de GFE/kys og så videre.

jeg har også kigget på annoncelight, der er nogle af pigerne der har kopieret den samme tekst og i teksten står der ikke helt vildt meget om hvad de tilbyder, og det var til tider lidt svært for mig at vide helt præcist hvad de tilbød og her mener jeg at hvis nu for eksempel kys, var en ekstra ydelse, og jeg vil for alt i verden ikke krænke pigerne eller overskride deres grænser det vil derfor være dejligt at vide hvad pigen tilbød og ikke tilbød så jeg ved hvad der er tilladt og ikke tilladt  , jeg har den største respekt for pigerne og jeg vil jo ikke være respektløs overfor pigerne. 

jeg vil gerne indrømme at på dette punkt har mit research nok haltede lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
N10Ah skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har været inde og kigge forskellige anmeldelser igennem, og jo rigtig mange anmeldelser har bestemt været brugbare. Der er bare nogle ting jeg skal have skåret lidt ud i pap, som for eksempel giver de GFE/kys og så videre.

jeg har også kigget på annoncelight, der er nogle af pigerne der har kopieret den samme tekst og i teksten står der ikke helt vildt meget om hvad de tilbyder, og det var til tider lidt svært for mig at vide helt præcist hvad de tilbød og her mener jeg at hvis nu for eksempel kys, var en ekstra ydelse, og jeg vil for alt i verden ikke krænke pigerne eller overskride deres grænser det vil derfor være dejligt at vide hvad pigen tilbød og ikke tilbød så jeg ved hvad der er tilladt og ikke tilladt  , jeg har den største respekt for pigerne og jeg vil jo ikke være respektløs overfor pigerne. 

jeg vil gerne indrømme at på dette punkt har mit research nok haltede lidt.

De kopierer hinandens tekster helt vildt. Nogle fordi de arbejder samme sted, men mange tager lidt her og lidt der, i flæng, efter at have læst med Google translate :lol: Det er noget værre rod. Jeg har rettet en del tekster gennem tiden, når jeg nu alligevel var hos pigen. 
Du vil aldrig finde en AL annonce fra en thai, hvor hun i detaljer beskriver alt. Jeg er kun én gang blevet afkrævet ekstra undervejs. Hun ville have 2oo for at give mig lov til at slikke, så det slap hun for. Thaierne har en fast pris og så får du det hun har lyst til i den times tid. Hvis en thai ikke vil kysse, så kan man ikke købe sig til det. Men som skrevet så bliver mange af dem ret åbne for sjove ting hen ad vejen, hvis hun kan mærke at du vil hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Ja jeg bed lidt mærke til det, jeg snublede over den samme tekst nogle gange, og man kan godt se noget er lånt her og der :lol: men det gør nu ikke noget, det har også sin charme.

Nej okay det er godt du siger det, jeg læste nu sandy’s annonce igennem og der var hun god til at skrive hvad en Time med hende koster, jeg vælger altid en Time når jeg besøger en gp. Som sagt er det lidt uvandt for mig, jeg har været vandt til de østeupæiske, men nu tænkte jeg at nu vil jeg prøve en thai pige, og det er dejligt  at du kommer med nogle gode input da det lyder til at du har en del erfaring indenfor thai pigerne, og det er jo helt fair at hvis stemningen og kemien er der med pigerne så sker der nok også mere, også hvis hun kan mærke at man vil hende :)

jeg har svært ved at vælge for alle lyder vildt gode men jeg tror jeg går med sandy eller Gip , de begge tiltaler mig helt vildt men jeg har kun råd til en. Jeg glæder mig til oplevelsen, og der kommer helt sikkert en anmeldelse fra mig og rapportere oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 7 timer siden:

men jeg tror jeg går med sandy eller Gip

Ja du må vælge Hr. N10Ah; mellem disse to pragteksemplarer: Sandy & Gip; Sandy var jeg faktisk sammen med i torsdag, en ganske solid stund; en noget sky, generet og stille person i min optik, men smukt ansigt og superkrop, såfremt man er til de petite-delikatesse - Gip har jeg dyrket `idræt` sammen med hele tre gange; og alle har været spitzenklasse; hun er en multi-frækkert på vildbasseniveau - og hendes variationsbredde er meget favnende; lige pivfræk PSE til en mere intim og kærlig GFE - det sikre valg for dig vil formodentligt være Sandy; men jeg håber du vover pelsen, og hopper på Gip-karussellen; hvor der også er noget til gyngerne .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Høvdingen skrev, for 34 minutter siden:

Ja du må vælge Hr. N10Ah; mellem disse to pragteksemplarer: Sandy & Gip; Sandy var jeg faktisk sammen med i torsdag, en ganske solid stund; en noget sky, generet og stille person i min optik, men smukt ansigt og superkrop, såfremt man er til de petite-delikatesse - Gip har jeg dyrket `idræt` sammen med hele tre gange; og alle har været spitzenklasse; hun er en multi-frækkert på vildbasseniveau - og hendes variationsbredde er meget favnende; lige pivfræk PSE til en mere intim og kærlig GFE - det sikre valg for dig vil formodentligt være Sandy; men jeg håber du vover pelsen, og hopper på Gip-karussellen; hvor der også er noget til gyngerne .....

Det er så mega svært, du/ de andre har kommet med så gode forslag og talt for deres sag, så nu ligger den jo til mig og det er virkelig svært at vælge, havde jeg nu været sten rig havde jeg besøgt dem alle. Gip lyder jo også vildt fantastisk, det er hende min kammerat har besøgt og han siger også go for hende. Heldigvis har jeg indtil slutningen af måneden til at finde ud af det :) men valget ligger mellem Sandy eller Gip :D

Det er fedt at høre fra en der har erfaring med dem begge, men de lyder jo begge to vildt dejlige og søde. Altså noget der kan gøre mig lidt blød i knæene er de petit / eller en lille nipse pige, men en der kan mestre PSE men også GFE som det lyder til at Gip kan kan altså bestemt også noget !. Jeg må tænker godt og grundigt over hvem jeg vælger, for jeg kan kun vælge en desværre :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 5.2.2022 at 13:49:

@N10Ah Sandy arbejder fra en privat lejlighed.

Har du et link til Bright

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...