Hop til indhold
Jernsvinet

Jernet i praktik i Pigekollektivet

Recommended Posts

Hey Gitte. Først, mine gæster kommer altid i første række!!!, andet, kamaraer var slukket, 3 jeg kunne aldrig drømme om at gøre det hvis jeg vidste det ville genere nogen, eller på nogen måde udlevere nogen. Nu vidste jeg jo at dem der plejer at komme i det tidsrum og den dag, er faste gæster, som jeg kender ret godt og bestemt ikke har noget i mod hvis der er andre i lejligheden, tværtimod. Jern blev inviteret med på en kigger men jeg sagde nej, da jeg ikke ville bryde mig om det selv... Så nej ingens grænser er blevet overstådt. Mvh Line

Jernsvinet skrev:Jeg så ikke Lines gæster, hørte dem kun gå på toilettet, tage bad og lidt af Lines samtaler med dem, når de sagde goddag og farvel, men ellers fandt jeg ikke ud af ret meget af, hvad de ellers foretog sig sammen, udover jeg tog lidt tid på det. Line fortalte mest om tidligere kunder og kun med meget sporadiske hentydninger. Jeg opholdt mig mest i kaffestuen, medens Line havde gæster og forsøgte ikke at larme - så jeg tror ikke nogen af dem bemærkede noget.

I modsiger hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hvis Line mangler en Mand med en slagbormaskine så skal jeg da nok komme forbi. :)
Sådan en har jeg da også :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sådan en har jeg da også :lol::lol::lol::lol:

Jamen søde borende så du jo lige så velkommen hihi, uha alt det jeg får lavet... Ærgerligt jeg ikke invitere mænd hjem privat, for der kunne det sgu være tiltrængt også ,med alle de kvinde/ flyt om ideer jeg får haha :D knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet skrev:Jeg så ikke Lines gæster, hørte dem kun gå på toilettet, tage bad og lidt af Lines samtaler med dem, når de sagde goddag og farvel, men ellers fandt jeg ikke ud af ret meget af, hvad de ellers foretog sig sammen, udover jeg tog lidt tid på det. Line fortalte mest om tidligere kunder og kun med meget sporadiske hentydninger. Jeg opholdt mig mest i kaffestuen, medens Line havde gæster og forsøgte ikke at larme - så jeg tror ikke nogen af dem bemærkede noget.

I modsiger hinanden.

Næ Gitte, det gør vi ikke, for jeg fortalte en fast gæst at jeg havde gæst i huset fordi jeg vidste han kunne være interesseret i at blive set i dame undertøj, men det var en forespørgelsel til MIG og de så IKKE hinanden. Tror du nød til at se stedet og være i huset for at helt at danne dig et billede af det... Du er velkommen hvis du bliver nysgerrig og med henvisning til vores pm samtaler, ville det da være oplagt. :) Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen søde borende så du jo lige så velkommen hihi, uha alt det jeg får lavet... Ærgerligt jeg ikke invitere mænd hjem privat...

Uha, så bliver det et problem, for boret sidder nemlig fastmonteret i den anden ende :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Udfordrer du mig hihi ;) knus Line
Jeg kan da forstå på dig, at det vil være en udfordring, at du bliver nødt til at slæbe ejermanden med, hvis du skal låne redskabet :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Line

I min verden skulle gæsterne være informeret om Jernsvinets praktik inden, således at de kunne vælge at gå igen eller accepterer hans tilstedeværelse.

At du henviser til vores pm samtaler her på offentlig side, finder jeg disrespektfuldt overfor mig.

Og med henvisning til dine andre håndværker invitationer, så var det måske en ide, at hænge et skilt på yderdøren "Her render liderlige amatør håndværkere rundt i tide og utide". ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der vel forskel på klinikker, om forhold og omstændigheder er til et lille arrangement som jernsvinets praktik dag, eller ikke.

Mon ikke vi kan gå ud fra at Line med sit kendskab til egen forretning, stedet og eget klientel, i enighed med Jernsvinet har taget højde for ikke at kompromittere egne gæster på nogen måde.

Det er jeg personligt ret overbevist om at de begge har gjort.

Blot dette at dagens oplevelser bliver til en beretning her i forum, synes jeg viser at både Line og Jernsvinet har handlet i god tro, og jeg forstår godt hvis de er blevet lidt overrasket over at få beklikket et i mine øjne harmløst kig bag kulissen på et bordel.

Line selv vil da være den sidste til at gøre noget hun tror kan skade egen forretning og støde egne gæster.

Selvfølgelig har Gitte en overordnet pointe, som en generel betragtning, men på den anden side bør der også bestå et råderum for at lade den sunde dømmekrtaf råde i det enkelte tilfælde.

Taget i betragtning at et af hovedstadens største og mest velrenommerede massageklinikker fornylig har haft journalister fra Politiken med på vagterne over et helt år, der efterfølgende blev til en artikelserie i avisen, der synes jeg godt nok at det er skudt noget over målet at kritisere Line for at have haft Jernsvinet på besøg, for at hjælpe i pausen med at sætte en hylde op, hvor der så mellem gæsterne blev tid til både god sex og livlig snak hen over kaffen.

Hvis ikke hverken nævnte københavnske etablisement, ellert Lines lille sted i Randers overhovedet må have besøg af tredjeperson i baglokalet på en arbejdsdag, er det ensbetydende med at hverken et landsdækkende medie som Politiken, eller et dedikeret forum som Eroguide.dk på nettet, nogensinde vil kunne afmystificere det univers køb og salg af sex er.

Det er faktisk sidstnævnte små historier der er med til at afmontere de stereotyper der florerer i debatten om købesex, om sådan nogle som os der sælger og køber sex, stereotyper som dem der ikke vil vores bedste helst ser forbliver uimodsagt, men sandheden er jo at vi flest ikke er så forskellige fra hr og fru Danmark ellers, bortset fra at vi altså enten tager penge for, eller betaler for sex :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er der vel forskel på klinikker, om forhold og omstændigheder er til et lille arrangement som jernsvinets praktik dag, eller ikke.

Mon ikke vi kan gå ud fra at Line med sit kendskab til egen forretning, stedet og eget klientel, i enighed med Jernsvinet har taget højde for ikke at kompromittere egne gæster på nogen måde.

Det er jeg personligt ret overbevist om at de begge har gjort.

Blot dette at dagens oplevelser bliver til en beretning her i forum, synes jeg viser at både Line og Jernsvinet har handlet i god tro, og jeg forstår godt hvis de er blevet lidt overrasket over at få beklikket et i mine øjne harmløst kig bag kulissen på et bordel.

Line selv vil da være den sidste til at gøre noget hun tror kan skade egen forretning og støde egne gæster.

Selvfølgelig har Gitte en overordnet pointe, som en generel betragtning, men på den anden side bør der også bestå et råderum for at lade den sunde dømmekrtaf råde i det enkelte tilfælde.

Taget i betragtning at et af hovedstadens største og mest velrenommerede massageklinikker fornylig har haft journalister fra Politiken med på vagterne over et helt år, der efterfølgende blev til en artikelserie i avisen, der synes jeg godt nok at det er skudt noget over målet at kritisere Line for at have haft Jernsvinet på besøg, for at hjælpe i pausen med at sætte en hylde op, hvor der så mellem gæsterne blev tid til både god sex og livlig snak hen over kaffen.

Hvis ikke hverken nævnte københavnske etablisement, ellert Lines lille sted i Randers overhovedet må have besøg af tredjeperson i baglokalet på en arbejdsdag, er det ensbetydende med at hverken et landsdækkende medie som Politiken, eller et dedikeret forum som Eroguide.dk på nettet, nogensinde vil kunne afmystificere det univers køb og salg af sex er.

Det er faktisk sidstnævnte små historier der er med til at afmontere de stereotyper der florerer i debatten om købesex, om sådan nogle som os der sælger og køber sex, stereotyper som dem der ikke vil vores bedste helst ser forbliver uimodsagt, men sandheden er jo at vi flest ikke er så forskellige fra hr og fru Danmark ellers, bortset fra at vi altså enten tager penge for, eller betaler for sex :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Og bedre kunne jeg ikke beskrive det!! Tak rejse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Line

I min verden skulle gæsterne være informeret om Jernsvinets praktik inden, således at de kunne vælge at gå igen eller accepterer hans tilstedeværelse.

At du henviser til vores pm samtaler her på offentlig side, finder jeg disrespektfuldt overfor mig.

Og med henvisning til dine andre håndværker invitationer, så var det måske en ide, at hænge et skilt på yderdøren "Her render liderlige amatør håndværkere rundt i tide og utide". ;)

Ja eller som det eneste rigtige, skrive det i annoncen så ved gæsterne hvad de kan forvente af overraskelser. :lol::lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu synes jeg godt nok, du strammer den :twisted:

Jeg er i øvrigt helt på linie med Netværket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til Line

Jamen nu det MIN verden og ikke din der er omtalt her og i MIN verden er der som beskrevet igen igen ikke noget krænkende sket!!! Beklager hvis du føler sådan, det er og har ikke været min hensigt, hensigten var at få DIG til at stoppe dig selv i din vrede over for mig. Ved ikke om du føler jeg har trådt dig over tærene på noget tidspunkt, om jeg kender dig, eller om du er en bitter mand/ kvinde i den anden ende, men JEG ved jeg vil sige, at jeg har det godt med mine valg og beslutninger og hvad der skal stå på min dør er mit valg. Vær venlig ikke at genere mine gæster i offentlig forrum, det er disrespekt over for MIG og DEM. God karma er nu mit motto. :) Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er lidt langt ude på overdrevet, hvis vi ikke kan nævne i forum alene det at vi har været i PM kontakt og med hvem, så længe indholdet af PM's ikke i samme ombæring offentliggøres, og det har Line ikke gjort.

Synes efterhånden at det er ved at udvikle sig til at lede efter det berømte hår i suppen, i stedet for at fokusere på at der efter alt at dømme ingen skade er sket - tværtimod forekommer det mig.

Jernsvinet og Line har haft en hyggelig praktik dag sammen på værkstedet, og vi har hygget os med at læse om det - tak for det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi er lidt langt ude på overdrevet, hvis vi ikke kan nævne i forum alene det at vi har været i PM kontakt og med hvem, så længe indholdet af PM's ikke i samme ombæring offentliggøres, og det har Line ikke gjort.

Synes efterhånden at det er ved at udvikle sig til at lede efter det berømte hår i suppen, i stedet for at fokusere på at der efter alt at dømme ingen skade er sket - tværtimod forekommer det mig.

Jernsvinet og Line har haft en hyggelig praktik dag sammen på værkstedet, og vi har hygget os med at læse om det - tak for det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Og jeg tillader mig på jernmandens og egne vegne at takke og ja vores total hyggelig dag kan ingen spolere :) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak - selv Line :)

Nej ingen kan spolere jeres hyggelige dag, men næste gang kommer jeg måske og taler uden afbrydelse, medmindre måske, jeg bliver afbrudt ind imellem af anden beskæftigelse end egen talestrøm :oops:

Jeg bemærkede at Jernsvinet fik tid til anden beskæftigelse end kun at sætte hylder op - og du med :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for en god beretning om hvordan en dag på en klinik vil være samt en rigtig flot anmeldelse af Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og bedre kunne jeg ikke beskrive det!! Tak rejse.

Det er okay Line, at du ikke selv tør svare mig. Men hvis du mener at det er okay med undercover journalister, skal du måske tilføje på skiltet på døren "undercover journalister er velkommen her".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen nu det MIN verden og ikke din der er omtalt her og i MIN verden er der som beskrevet igen igen ikke noget krænkende sket!!! Beklager hvis du føler sådan, det er og har ikke været min hensigt, hensigten var at få DIG til at stoppe dig selv i din vrede over for mig. Ved ikke om du føler jeg har trådt dig over tærene på noget tidspunkt, om jeg kender dig, eller om du er en bitter mand/ kvinde i den anden ende, men JEG ved jeg vil sige, at jeg har det godt med mine valg og beslutninger og hvad der skal stå på min dør er mit valg. Vær venlig ikke at genere mine gæster i offentlig forrum, det er disrespekt over for MIG og DEM. God karma er nu mit motto. :) Mvh Line

Det er måske det jeg synes er aller værst Line, at du ikke syntes der er sket noget krænkene overfor dine gæster. Men jeg syntes bestemt ikke, at det er at værne om gæsternes diskreation med delvis skjulte praktikanter. Men selvfølgelig skal jeg ikke bestemme, hvordan du skal drive dit bordel.

Jeg kan kun sige, at jeg bliver mødt af en del gæster i tlf, der ønsker sikkerhed for at de ikke møder andre end mig, hvilket jeg kan berolige dem med og har det godt med. Så ja, jeg skal nok holde mig til privat diskret. Fremfor svingdørs bordeller.

Line du kan tage det ganske roligt og glemme alt om din paranoia, vi to kender ikke hinanden og jeg udgiver mig ikke for andet end den jeg er.

Jeg forstår ikke hvordan jeg genere dine gæster, den bliver du nødt til at uddybe for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu synes jeg godt nok, du strammer den :twisted:

Jeg er i øvrigt helt på linie med Netværket.

Hvad er det, du ikke tåler høre fra min mund?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det, du ikke tåler høre fra min mund?

Jeg synes det er lige groft nok, at du med et advarselsskilt vil have advaret mod liderlige håndværkere. Så blev det mod journalister. Hvilken erhvervsgruppe bliver den næste, du vil hænge ud? Og hvor mange skilte mon der er plads til på Lines dør?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Gitte. Jeg vil meget enig med dig om at vi er enige om at være uenige :). Jeg respektere dine meninger og holdninger og har forstået dem første gang du udtrykte dem. Jeg har forklaret og forsvaret det jeg har brug for, så nu vil jeg sige pænt tak for en god debat med dig og ønske dig held og lykke frem over :). Jeg ønsker ikke at debatere ej heller være en del af det niveu hvor jeg mener du befinder dig og trækker debatten hen, så det bliver Hej Hej fra mig nu :) mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at hvis jeg var kommet i Laksegade som en alm. kunde, var blevet lukket ind af tlf.damen, placeret i sofaen, bag forhænget i entreen, havde jeg nok hørt mere til Lines gæster end inde fra kaffestuen. Og det ved man jo som gæst på et bordel, at der kan komme andre gæster, som må sidde og vente udenfor døren eller i et tilstødende lokale, men som en lyserød bruger herinde skrev - "det er først et problem, når næste kunde spørger efter samme omgang, som den forrige" - uden at jeg egentlig kan se andet i det - end så må det have været godt :D

Men jeg fatter ikke det kan være så interessant at snage i - hvis jeg vil se/høre andre mennesker kopulere live, kan jeg jo bare tage i swingerklub eller gå ind på nettet og se live-cam :D - jeg vil dog allerhelst selv deltage, men så skal det ikke være i et halvmørkt lokale, som i de fleste swingerklubber :evil:

Mht. den tunghøre mutter, besøgte jeg hende engang på hovedvejens Perle, hvor jeg selv fra venterummet på 1. sal, tydeligt kunne høre hun talte med en gæst - uden at jeg dog fik hoved eller hale i samtalen, da jeg mest undrede mig ove,r hvorfor hun talte så højt, men det blev jeg så efterhånden klar over, da jeg selv kom til. Alderen var nok 60 +, men ellers pæn, slank og velholdt, bortset fra grimme mærker især rundt om maven fra fedtsugning - men hun manglede nok lige et høreapparat :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Borende X

Okay, så du vil aller helst lige som Jernsvinet være på Lines bordel og hver gang overvågnings kameraet viser en på trappen, gemme dig så lydløst som muligt i Lines kaffestue. Lytte lidt til en intetandene gæst. Komme frem fra skjul og udleve din liderlighed med Line når der absolut ikke er andre tilstede?

Så nej liderlige håndvækere og undercover journalister skal ikke HÆNGES UD på Lines dør, til advarsel for gæsterne, de skal simpelthen have frit spil i Lines bordel.

Jeg syntes der skal være plads til lige så mange skilte på Lines dør, som hun lader folk komme med på en lytter til.

Og nedenunder kan underboen jo så sidde skilte på sin dør, her er ingen praktikanter og journalister ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...