Hop til indhold
Gæst

Hører anmeldelser/efterlysning af dyresex til på EG ?

Recommended Posts

Gæst

Heine

Det er muligt jeg misforstået det med "Eg er ikke et forum for dyresex" efterfulgt af nogle bløde formuleringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eroguide er ikke et forum for dyresex. Skulle nogen tro dette så skal vi i ledelsen nok tage hånd om disse personer. Det er der ingen der har troet hidtil, og vi forventer heller ikke at nogen vil få den tanke, men skulle det ske, skal vi nok tage hånd om det. Vi ønsker naturligvis ikke at Eroguide skal være et sted for dyresexelskere, så på det punkt imødekommer vi dem der ønsker en lidt hårdere linje, MEN, og er der et meget stort MEN til dette.

Eroguide er nemlig et forum, hvor ordet er frit og hvor ledelsen ikke er etiske smagsdommere. Ingen i ledelsen tænder på dyresex, faktisk er det i vores verden frastødende. Dyresex er dog ikke desto mindre lovligt i Danmark, og derfor er det heller ikke forbudt at skrive om det på Erougide.

Hvis nogen ønsker at diskutere dyresex, f.eks. under forummet Generel Debat eller Hyggesnak, vil vi i ledelsen ikke slette disse indlæg, ligesom denne debatstreng ikke bliver slettet.

Jeg læser dette som, ingen anmeldelser eller efterlysninger af dyresex. :)

Dyresex kan diskuteres under Generel Debat eller Hyggesnak ;)

Hermed har ledelsen af EG, synes jeg, fundet en passende holdning. :)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Anmeldelsesforummerne og efterlysningsforummerne er til anmeldelser og efterlysninger af massagepiger.

Alt andet henvises til Generel Debat og Hyggesnak.

Hvis nogen ikke forstår dette skal vi nok tage vores moderationsrettigheder i brug. ;)

Ellers så henviser jeg til det jeg har skrevet.

Vi har haft 1 indlæg på 1½ år om dyresex, og nu er der altså også retningslinjer hvis en anden person om et par år skulle skrive et lignende indlæg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er et lille videoklip, som den del af jer, der har en youtube-konto kan se.

http://www.youtube.com/watch?v=h_bZzxep87c

Det skal I selvfølgelig ikke tage afstand fra, for I skulle jo nødig lægge jer ud med den gruppe, der helt åbent står ved og forsvarer deres perversiteter,

Selv følgelig skal vi det, for det er noget forbandet svineri. Om filmen så er ægte og viser en halalslagtning, det er så en anden sag. I hvert fald minder nogle af billederne mere om en schächtning.

Jeg ved ikke, hvad det er for en gruppe, du taler om. Selv om det i en årrække har været muligt at få dispensation fra de danske regler om, at dyret skal bedøves, så er der ikke kommet een eneste ansøgning herom. Så det kan vel ikke være de danske muslimer, du henviser til.

Iøvrigt kender jeg adskillige danske muslimer, og de tager alle ubetinget afstand fra slagtning uden bedøvelse.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilsyneladende er der ikke en eneste af jer, der kan quinde jer op til at blive forargede over den filmede dyremishandling.

Fordi I ikke synes, at det er dyremishandling?

Selvfølgelig gør vi det, men kunne du ikke gå foran og vise, hvad vi kan gøre for at stoppe det, så er vi utvivlsomt mange, der følger efter.

Men dit fremmedhad hjælper ikke på noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og også her må jeg give dig ret, for de stakkels misforståede muslimer falder jo nærmest over hinanden for at tage afstand fra den slagtemetode, ikke?
Det ved jeg ikke, om de gør - udover dem, jeg kender. På den anden side aner du formentlig heller ikke noget om, at de IKKE gør.

Men når du nu er så optaget af hensyn til dyrene, kunne du så ikke fortælle, hvad DU gør for at forhindre den måde, hvorpå man mishandler danske svin og burhøns HELE deres liv - eller er det også muslimernes ansvar?

Og jeg har på ingen måde givet udtryk for, at den film er optaget i .dk, kun at man her har en form for dyremishandling, som det virkeligt kunne nytte at tage afstand fra, hvis man ellers tør.
Det er der næppe andre end dig, der har mod til - at gøre anonymt på EG

For mit vedkommende vil jeg da gerne tilkendegive, at det for mig er ufatteligt, at der ikke er lovkrav om mærkning af kød, der er slagtet efter de religiøse forskrifter, halal eller schächting, det kommer ud på et.

Og så er det i øvrigt i strid med lovgivningen, men det skøjter man så let henover.

Ja, det kunne man da godt gøre. Synes du ikke også, at det skal stå på lørdagskyllingen, at den er blevet pint hele livet - for at du kan købe den billigt?

Hvad er det for en lovgivning, det strider mod?

Og selv om det hævdes, at dyrene slås bevidstløse, inden de får skåret halsen over, så hører man fra folk med insiderviden også andre historier, også om, at nogle af dyrene vågner op, inden de forbløder.
Ja, man hører meget rundt omkring. Man hører også fra "folk med insiderviden", at det du påstår, er det rene opspind.

Men jeg ønsker bestemt heller ikke at spise noget, hvor der har stået en repræsentant for den mest umenneskelige politiske ideologi, verden har set, og messer, samtidig med at der betales afgift for at han skal gøre det.
Debat er en god ting, og den bliver endnu bedre, hvis deltagerne holder sig til sandheden og prøver at sætte sig ind i det, de udtaler sig om. Danske forbrugere betaler ikke een krone for halalslagtning. Den halalcertificering, som du formentlig henviser til, kræves udelukkende for kød, der skal eksporteres til muslimske lande. Google is your friend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan en debat syne af mere end fortjent, af andre grunde end blot ved at emnet tilbagevendende bringes på banen.

Foreksempel ved at vedligeholde denne, som det er søgt manet til proportinel besindighed, denne ene og første debat om et ubestrideligt kontroversielt emne, der udgør en udfordring til ledelsen i at navigere mellem et erklæret højt til loftet, og deres ansvar for at varetage sitets langsigtede udviklings muligheder.

Det er selvfølgelig ledelsens suveræne afgørelse, men mit råd er, specielt nu hvor de selv er kommet med en udtalelse, og der har været lejlighed til fortsættende i tråden at udtale sig pro et contra om ledelsens afgørelse, simpelthen at sætte hængelås på punktum.

Emnet appellerer så meget til følelserne, at det indeholder alle muligheder for at udvikle sig til den evighedstråd, det uagtet ledelsesens afgørelse samtidig, som jeg har forstået det, også er deres ønske at undgå i forum på Eroguide.dk

Men suk ja, risikoen består så også for at en eller anden fluks opretter en ny tråd om emnet, ja det er ikke let at være moderator :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, GukaKlump, tilbage i vanlig stil, det tegner jo godt. ;)

Og når du beskylder mig for at være fremmedfjendsk, så skal du nok finde sympatisører blandt de lidt nyere medlemmer herinde, for det er jo altid et probat middel, når man ikke har nogle kontinente argumenter, men jeg er rimeligt fortrøstningsfuld omkring, at de, der har fulgt mig gennem sitets historie, kniber en lille tåre af grin.

Og når jeg bragte linket til filmklippet, så var det ikke for andet end at illustrere den proportionsforvrængning, der har hersket i de 2 tråde herinde.

Men intet nyt under solen, du (og mange andre) læser det ud af teksten, I vil læse og bestemt ikke det faktuelle budskab, der er jo et udtryk for den slags, kan du selv komme på det?

#Benjamin, hvad angår din signatur, så er det helt samme forhold som i ovenstående afsnit, der gør sig gældende.

Med lad mig bøje det ud i neon for dig!

Du er ikke en svagpisser, fordi du er imod dyresex, det er vi vist stort set allesammen, men fordi du tilsyneladende har mistet sansen for proportioner og projicerer dine egne præferencer og fordomme over på alle andre og ønsker at forbyde divergerende meninger.

Det klæder ikke et ellers sympatisk handle.

Fortsat god weekend, lige nu viser ARD kvalifikationen til søndagens DTM, så jeg svarer ikke på noget foreløbig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer til at tænke på langhalm. I Den Store Danske står:

langhalm, halm af især langstrået rug, der anvendes som tækkemateriale til stråtage. Rugen høstes med selvbinder, fordi strået ikke må være brudt eller brækket, og kernerne tærskes af på en specialmaskine. Udtrykket "at tærske langhalm" beskriver en gentagen behandling af et emne, der burde være uddebatteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her "HVIS IKKE blahblahblah SÅ skrider jeg da bare!" er det stof bananrepublikker er gjort af. Vil ikke blive savnet hverken på kort eller lang bane.

Nej og det er så ikke første gang en bruger der ikke har fået sin vilje bliver pissesur og smækker med døren, men det kan EG nok fint leve med.

Venligst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig ledelsens suveræne afgørelse, men mit råd er, specielt nu hvor de selv er kommet med en udtalelse, og der har været lejlighed til fortsættende i tråden at udtale sig pro et contra om ledelsens afgørelse, simpelthen at sætte hængelås på punktum.
Det er da interessant, at sådan et forslag om censur skal komme fra dig, som i den grad har misbrugt en totalt uindskrænket ytringsfrihed til at oversvømme sitet med enhver inderlig ligegyldig tanke, du fostrede.

Hvordan kan det skade andre (ikke nævenyttige), at de, der ønsker at diskutere dette emne, fortsætter indtil de ikke orker mere? Men måske ville det være en god idé at diskutere en ny perversion - fx regelfetichisme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da interessant, at sådan et forslag om censur skal komme fra dig, som i den grad har misbrugt en totalt uindskrænket ytringsfrihed til at oversvømme sitet med enhver inderlig ligegyldig tanke, du fostrede.

Hvordan kan det skade andre (ikke nævenyttige), at de, der ønsker at diskutere dette emne, fortsætter indtil de ikke orker mere? Men måske ville det være en god idé at diskutere en ny perversion - fx regelfetichisme.

OH GOD!!! Here we go again :evil:

Som om der ikke var ævl og kævl nok herinde, så dukker du op, og starter med at gentage din evige jagt på Rejse :(

Dertil kommer det åbenlyst komiske i at en person som er blevet banned en håndfuld gange tilsammen ( her og på Hedomax), skal belære andre i hvordan de skal agere på et debatforum :shock:

IH GUDER - selvhøjtideligheden har da ingen grænser :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da interessant, at sådan et forslag om censur skal komme fra dig, som i den grad har misbrugt en totalt uindskrænket ytringsfrihed til at oversvømme sitet med enhver inderlig ligegyldig tanke, du fostrede
Jeg giver nu Netværket ret.

Det, der kører i øjeblikket, er slet ikke den diskussion, som strengen begyndte med. Derfor vil en solid hængelås være relevant.

Og det nuværende Netværk er heller ikke det hedengangne Netværk, "som i den grad har misbrugt en totalt uindskrænket ytringsfrihed til at oversvømme sitet med enhver inderlig ligegyldig tanke, du fostrede"

Del dette indlæg

Link til indlæg

OH GOD!!! Here we go again :evil:

Som om der ikke var ævl og kævl nok herinde, så dukker du op, og starter med at gentage din evige jagt på Rejse :(

Dertil kommer det åbenlyst komiske i at en person som er blevet banned en håndfuld gange tilsammen ( her og på Hedomax), skal belære andre i hvordan de skal agere på et debatforum :shock:

Jeg gentager ikke nogen jagt på Rejse, men jeg kan ikke lide censur, men det forbyder censuren måske at skrive. Men vi kan da godt skændes, hvis du gerne vil - du ved jo, hvem der bliver smidt ud.

Jeg har aldrig være registreret på Hedo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg giver nu Netværket ret.

Det, der kører i øjeblikket, er slet ikke den diskussion, som strengen begyndte med. Derfor vil en solid hængelås være relevant.

Og det nuværende Netværk er heller ikke det hedengangne Netværk, "som i den grad har misbrugt en totalt uindskrænket ytringsfrihed til at oversvømme sitet med enhver inderlig ligegyldig tanke, du fostrede"

Det er han ikke, men jeg synes stadig, det er tankevækkende, at netop han nu går ind for censur. Nogen får tilgivelse for deres fortid, nogen gør ikke.

Det er da rigtigt, at det oprindelige tema er glemt, og jeg interesserer mig heller ikke for den mere. Men jeg kan ikke hidse mig op over, at nogen fortsætter den - for jeg har min frihed til at holde mig væk fra den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer alle sammen

Jeg synes moderator har været inde og givet nogle passende anvisniger på, hvad og hvor emnerne anmedeles, så derfor synes jeg ikke der er mere og tilføje i denne tråd.

En ting vil jeg dog påpege, i er sgu' ikke søde ved hinanden, at være uenige betyder ikke man er uvenner, tænk over det når i skriver til hinanden.

Kh

Servicesboy

--------

Hører anmeldelser/efterlysning af dyresex til på EG ?

Umiddelbart mener jeg at det ligger udenfor EG´s målgruppe. Det fremgår vist også tydeligt af anden tråd, at emnet kan sætte følelserne i kog.

Hvad synes du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Servicesboy

Tag det helt afslappet at nogle ikke er søde ved hinanden, jeg har en bred ryg og har stået model til det meste, men nu er jeg blevet et nyt og bedre menneske - håber jeg ;)

Der vil altid være dem der lever i minderne fra fortiden, dem, vi - ja os alle er det administrationens tunge lod at forholde sig til, som de nu finder for godt :)

Fortsættelse følger helt sikkert - følg med sindsro med og glæd dig over alt den gode karma som flertallet med få undtagelser spreder herinde ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det helt afslappet at nogle ikke er søde ved hinanden, jeg har en bred ryg og har stået model til det meste, men nu er jeg blevet et nyt og bedre menneske - håber jeg ;)
Nu kender jeg dig jo ikke personligt, så jeg ved ikke, om du er blevet et bedre menneske.

Men – og det var det, jeg hentydede til i mit sidste indlæg – du er blevet en langt bedre debattør efter dine "konsultationer" med Førerbunkeren, og dine indlæg – man kan være enig eller uenig – aftvinger nu den største respekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er flere der har bedt om at der kommer en hængelås på, og jeg er enig.

Lad os nu komme videre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...