Hop til indhold

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, den 1.3.2022 at 12:08:

Tops profil er oprettet i søndags og man får indtryk af det er for at tage til genmæle, efter det er kommet ham (eller er det hende?) for øre hvad der skrives her

Enig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 1.3.2022 at 12:08:

Tops profil er oprettet i søndags og man får indtryk af det er for at tage til genmæle, efter det er kommet ham (eller er det hende?) for øre hvad der skrives her

Det er fuldstændig korrekt at min profil er ny, idet jeg indtil nu kun har læst med herinde. Jeg blev dig noget fortørnet (forbandet) ovre den måde man skrev (behandlede) en Babe på...

Og hvad blev resultatet - hendes profil er nu slettet!!!

Altså en Babe mindre, som ikke længere er til glæde for os alle..

Husk at vi har forskellig smag og tænder på forskellige typer - men at hænge en Babe ud på den måde betyder at I har ødelagt det for andre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Top skrev, den 3.3.2022 at 09:29:

Det er fuldstændig korrekt at min profil er ny, idet jeg indtil nu kun har læst med herinde. Jeg blev dig noget fortørnet (forbandet) ovre den måde man skrev (behandlede) en Babe på...

Og hvad blev resultatet - hendes profil er nu slettet!!!

Altså en Babe mindre, som ikke længere er til glæde for os alle..

Husk at vi har forskellig smag og tænder på forskellige typer - men at hænge en Babe ud på den måde betyder at I har ødelagt det for andre.....

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtøre skrev, den 27.2.2022 at 11:59:

Hun er på sugardaters. Send mig en pb, så kan jeg evt formidle kontakt

Jeg er på SD men kan ikke finde hende. Kan nogen hjælpe med at formidle kontakt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...