Hop til indhold

Recommended Posts

Badcop skrev, den 2.2.2022 at 16:06:

Tak en for holdet og skriv en god anmeldelse

Jeg tror jeg står over. Hun har lige skrevet:

Med fræk sort lak kjole med røde bånd i... selvsiddende strømper, lak stiletter og rød blonde kåbe bliver du mødt med ved modtagelsen

Hvis vi begge kan lide, hvad vi ser.. så er det sugar først inden vi går ind i soveværelset med rollelege.. så er der rigtig mange.... det kan være en lille voldtægtsleg at pigen bliver tvunget til sex med farmand/farfar/morfar/bedstefar/onkel - eller at pigen er en artig lydig pige som gør, hvad er bliver sagt, eller en putte sammen - hvor farmand kærtegner pigen f.eks

Der er ingen begrænsninger med denne fantasi...

Og konen er 50 med en kampvægt på 80 kg, så ..........

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror jeg står over. Hun har lige skrevet:

Med fræk sort lak kjole med røde bånd i... selvsiddende strømper, lak stiletter og rød blonde kåbe bliver du mødt med ved modtagelsen

Hvis vi begge kan lide, hvad vi ser.. så er det sugar først inden vi går ind i soveværelset med rollelege.. så er der rigtig mange.... det kan være en lille voldtægtsleg at pigen bliver tvunget til sex med farmand/farfar/morfar/bedstefar/onkel - eller at pigen er en artig lydig pige som gør, hvad er bliver sagt, eller en putte sammen - hvor farmand kærtegner pigen f.eks

Der er ingen begrænsninger med denne fantasi...

Og konen er 50 med en kampvægt på 80 kg, så ..........

Hun lyder nu ellers rimelig fræk og med en vis erfaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til longdog...:D

Jeg tog en for holdet og ja fruen er lidt stor, men men....

Hun er godt nok fræk og alt er tilladt...:-o

Longdong: der "snød" du dig selv for en oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy73 skrev, for 3 timer siden:

Nogle der ved hvordan man kan komme i kontakt med hende

Hun er på sugardaters. Send mig en pb, så kan jeg evt formidle kontakt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 57 minutter siden:

Hun er på sugardaters. Send mig en pb, så kan jeg evt formidle kontakt

Der kan være mange gode grunde til at Handy er blokeret, men hvis Fedtøre har adresseoplysninger, telefonnummer eller snap, så håber jeg virkelig at disse informationer holdes for dig selv og ikke udleveres til andre...

Det vil totalt underminere diskretionen på Sugardate og jage alle de søde Babe væk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kommeraltid skrev, for 59 minutter siden:

En 50 årig+ halv indisk, utrolig kedelig sex...spar jeres tid og penge her ...!

Du må forveksle hende med en anden, idet hun på ingen måde er af indisk afstamning. Er du sikker på du overhovedet har besøgt hende? Hun er sød og lidt generte, men når tøjet et taget af er hun noget af det frækkeste og lidenskabelig man kan forestille sig. Du skal virkelig gøre dig umagen for at hænge på en utrolig lidenskabelig kvinde. Så afgjort et besøg værd og pengene kan ikke være givet bedre ud....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Top skrev, for 17 timer siden:

Du må forveksle hende med en anden, idet hun på ingen måde er af indisk afstamning. Er du sikker på du overhovedet har besøgt hende? Hun er sød og lidt generte, men når tøjet et taget af er hun noget af det frækkeste og lidenskabelig man kan forestille sig. Du skal virkelig gøre dig umagen for at hænge på en utrolig lidenskabelig kvinde. Så afgjort et besøg værd og pengene kan ikke være givet bedre ud....

Tops profil er oprettet i søndags og man får indtryk af det er for at tage til genmæle, efter det er kommet ham (eller er det hende?) for øre hvad der skrives her

Redigeret af TorbenMadsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...