Guest Mortenkok Skrevet 25. Januar, 2022 Ikke fordi der mangler nye tråde herinde men dog er udtrykket Diskret dog det mest anvendte udtryk herinde i trådene af div Gpèr og faktisk overgår det selve handlingen om den omtalte Gp Det ligner sådan mest at hver mand tror tyv stjæler, eller hver tyv tror mand stjæler og hvorfor er det så blevet sådan? I min tid (taler naturligvis af egen erfaring) er jeg ALDRIG blevet observeret af anden person, jeg har altid gået direkte til døren uden at blive set, dette handler naturligvis mest om Thaiklinik Da de almindelige Gpèr har en almindelig indgang uden blinkende Open skilt men hvorfor er det blevet så svært at færdes offentlig i Dk, jeg mener stadig det er nemmere at få 7 rigtig end at blive set af en som kender en på givende tidspunkt hvor man står foran døren, måske er jeg bare heldig om man vil da jeg nok mest er ligeglad og derfor er usynlig eller hvordan, i øvrigt stjæler jeg kun kvinder når det er mørkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 25. Januar, 2022 Enig, jeg går sku også bare ind af hoveddøren uanset om det er privat eller klink / thai. Hvis man drysser forvirret rundt eller prøver at skjule det , vækker man sikkert mere opsigt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 25. Januar, 2022 Hm. Jeg har prøvet at stå i kø (som nr 1 dog) ved døren, fordi pigen var kommet til at dobbelt booke . Hun undskyldte, og jeg accepterede at trække mig, fordi ham bagved havde booket først. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 25. Januar, 2022 Brutus skrev, for 21 minutter siden: Hm. Jeg har prøvet at stå i kø (som nr 1 dog) ved døren, fordi pigen var kommet til at dobbelt booke . Hun undskyldte, og jeg accepterede at trække mig, fordi ham bagved havde booket først. I så fald har du så booket den forkerte pige eller på et forkert tidspunkt, hvilket jeg dog aldrig har prøvet men måske har jeg bare altid været heldig ved ikke at booke på forhånd og blot ringe på døren og sige pænt goddag jeg hedder, hvilket jeg aldrig nåede at sige men sådan er vores Entre så forskellige, nogen går blot igennem uden nogen ser, mens andre vælger at være høflig og stå derude og banke på nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg ved jeg er skrup tosset, men jeg skal virkelig bekæmpe trangen til ikke at gå forbi fem-otte-ti gange før jeg går ind. Jeg ved det tiltrækker opmærksomhed, men lige her, lige inden mødet, der er der sgu ikke meget verdensmand over mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg er helt enig med trådstarter - jeg har heller aldrig haft de store problemer eller tænkt så meget over at ingen måtte se mig. Men det kalder på en lille anekdote. I det herrens år 2005 eller måske 2006 ankom jeg på en sommerdag til en massageklinik beliggende ikke så langt fra Nørrebro station. Det var en dansk klinik - men det var ikke Club Erotica. Døren ind til opgangen lå helt ud til vejen tæt på et sted, hvor flere store veje mødes. Klokken er en anelse over 10:00 - og jeg agter at besøge pige NN på hendes første vagt. Jeg ringer på - men ingen lukker op. Jeg står og venter et stykke tid og ringer på med nogle minutters mellemrum. Pludselig dukker pige NN - hende, som jeg ville besøge - op omkring hjørnet. Vi kender hinanden, idet jeg har besøgt hende en del gange før - men heller ikke hun kan få nogen til at lukke op, selv om hun fortæller mig, at telefondamen burde være oppe i lejligheden. Da vi begge har ventet lidt, tager pige NN sin mobil op og forsøger at ringe til telefondamen - men uden resultat. Alt imedens dette sker, suser trafikken os nærmest om ørerne. Pige NN, der ikke selv har en nøgle til opgangen, må til sidst opgive at få fat i telefondamen. Vi står og kigger lidt på trafikken - jeg kan huske, at der kom en åben sportsvogn forbi med en stor schæferhund siddende bagi, som vi begge beundrede. Vi gik et stykke hen ad vejen sammen, til vi nåede et stort kryds, hvor vi skulle hver sin vej. Vi gav hinanden et kram og gik hver til sit. Der var ikke så meget diskretion dér - og vi var begge ligeglade. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 25. Januar, 2022 Det var i første halvdel af 00’erne. Havde besluttet at aflægge endnu besøg på et bordel i et villakvarter i Aarhus. Parkerede på en parkeringsplads for enden af vejen og begav mig ned mod bordellet. UPS. En af mine kollegaer står og er ved at fylde affald på traileren ude på gaden. Drejede 180 grader, besøg aflyst! Opslag i telefonbogen viste at min kollega var nabo til bordellet. Tror ikke han har opdaget noget, heller ikke mine tidligere besøg… Han har i hvertfald ikke sagt noget. Det var slut med at bruge dette bordel. Det ville være vanskeligt at forklare min tilstedeværelse i dette villakvarter. Bordellet er forlængst lukket. Jeg har også et problem med nabobyerne hvor kollegaer bor. Hvad skal man sige... Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg går også direkte til døren og skulle nogen genkende mig er jeg sku ligeglad, skal ikke stå til regnskab for nogen. Det er bedre at falde naturligt ind i gadebilledet end at luske rundt som en anden kratlusker. man skal heller ikke gøre som i filmen Olsen banden i Jylland hvor de skulle undgå at vække opsigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 25. Januar, 2022 Mortenkok skrev, for 2 timer siden: I min tid (taler naturligvis af egen erfaring) er jeg ALDRIG blevet observeret af anden person, jeg har altid gået direkte til døren uden at blive set, dette handler naturligvis mest om Thaiklinik Hmmm. Har du aldrig tænkt over, at du måske er blevet observeret af en bekendt, som ikke har givet sig til kende? Har oplevet det, hvor vedkommende ("ven") efterfølgende fortalte det til en fælles bekendt, som så fortalte det til......osv.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 25. Januar, 2022 For omkring et års tid siden havde jeg nydt en formiddagstime på Apex Siam på Frederiksberg og var lige gået igennem gården og tilbage ud på Mariendalsvej, hvor jeg havde været heldig at få en p-plads. Mens jeg gå hen mod min bil, kommer en jakkesæt-klædt mand omkring de 60 år om hjørnet og går imod mig. Jeg kan tage fejl, men umiddelbart er der vist ikke ret mange steder tæt på Apex Siam, hvor man arbejder i jakkesæt, og samtidigt havde han et lidt nervøst flakkende blik. Jeg var ret sikker på, at der var tale om en mand, som ville udnytte sin frokostpause til at besøge Apex Siam, og ganske rigtigt drejede han ind i deres gård. Ikke at han som sådan vakte opsigt, men har man antennerne lidt ude og kender gamet, så er vi sku nok ikke så svære at gennemskue endda. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 25. Januar, 2022 Løsgænger skrev, for 19 minutter siden: Hmmm. Har du aldrig tænkt over, at du måske er blevet observeret af en bekendt, som ikke har givet sig til kende? Har oplevet det, hvor vedkommende ("ven") efterfølgende fortalte det til en fælles bekendt, som så fortalte det til......osv.... Det siger mere dem der sladrer end om den der er set, hvis det sker. Jeg ved godt jeg er privilligerert ved ikke at stå til regnskab for nogen. En sjælden gang imellem spjætter fingrene bare så meget at jeg ikke kan blive siddende på dem: Hvis man er så bange for at blive set, så bliv dog hjemme. (Dukker mig for shitstorm). 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) TordenSkjold skrev, for 8 timer siden: Det var i første halvdel af 00’erne. Havde besluttet at aflægge endnu besøg på et bordel i et villakvarter i Aarhus. Parkerede på en parkeringsplads for enden af vejen og begav mig ned mod bordellet. UPS. En af mine kollegaer står og er ved at fylde affald på traileren ude på gaden. Drejede 180 grader, besøg aflyst! Opslag i telefonbogen viste at min kollega var nabo til bordellet. Tror ikke han har opdaget noget, heller ikke mine tidligere besøg… Han har i hvertfald ikke sagt noget. Det var slut med at bruge dette bordel. Det ville være vanskeligt at forklare min tilstedeværelse i dette villakvarter. Bordellet er forlængst lukket. Jeg har også et problem med nabobyerne hvor kollegaer bor. Hvad skal man sige... Skjold. Jeg plejer også altid at styre direkte mod hoveddøren. Det virker mindre mistænkeligt end at cruise frem og tilbage. Jeg nærmer mig dog altid fra fortovet overfor, da det giver bedre udsyn til at kunne afpasse ankomsten. Jeg har også oplevet problemet med kolleger og blev engang observeret et sted, hvor jeg ikke burde observeres. Det var ikke rart. Siden da har jeg studeret kollegernes adresser, når jeg havde fået lyst til at besøge et nyt sted, og enkelte har jeg da også sprunget over af samme grund. Dog har jeg engang haft en tantrasession i en lejlighed, der lå lige ret oven på en kollegas, men det var først efter at have sikret mig, at han efter firmaets arbejdsplan burde være på arbejde på mit besøgstidspunkt. Alligevel sneg jeg mig hurtigt og forsigtigt forbi hans hoveddør. Redigeret 26. Januar, 2022 af Mesterjacob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Januar, 2022 Jeg var på gåben på vej mod klinikken, hvor jeg havde en aftale. Da jeg nærmer mig ser jeg min mekanikker komme ud af døren, i arbejdstøj, og han er i gang med at knappe jakken og rode uden på bukserne for at få pikke til at hænge rigtigt - og storsmilende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 26. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 45 minutter siden: Jeg var på gåben på vej mod klinikken, hvor jeg havde en aftale. Da jeg nærmer mig ser jeg min mekanikker komme ud af døren, i arbejdstøj, og han er i gang med at knappe jakken og rode uden på bukserne for at få pikke til at hænge rigtigt - og storsmilende. En mekaniker bør altid have orden i sin værktøjskasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) Jeg endte engang i en opgang jeg havde boet i for ca 20 år siden. Da jeg fik adressen troede jeg ikke mine egne øjne. Jeg tjekkede på 118.dk, krak.dk hvem der boede der nu. Kun et par stykker boede der stadig fra dengang jeg boede der. Men man kom sammen dengang til fester i gårdhaven osv, så de kendte mig privat fra dengang. Jeg tjekkede videre og kunne se at man kunne leje lejligheden gennem Airbnb. Havde en aftale midt på formiddagen, en hverdag før corona, Pigen havde jeg besøgt før, og ville så gerne besøge hende igen. Vurderede at risikoen var værd at løbe, man skulle være slemt uheldig at man lige mødte dem i opgangen. Men. Det hele gik, og jeg mødte ingen i opgangen. Det var dog en yderst pudsig oplevelse for mig at være i den opgang hvor jeg selv havde boet og nu for at besøge en GP. En anden gang, ja, det var så efter jeg boede i en opgang, flyttede i hus. En varm sommeraften havde jeg været ude og køre langt. Jeg havde fået ny bil. Og i ved, en lun sommeraften fra Sjælland til Jylland så er for-kofangeren fyldt med døde insekter. Da jeg kom hjem parkerede jeg bilen på vejen, fattede noget insektrens og ville lige bruge 5 min på at få det af. Det er sent men en skøn lun sommeraften. Der kommer en lille bil kørende på vejen, en ung pige sidder i bilen, hun kører frem og tilbage et par gange. I første omgang tænker jeg ikke videre over det. Men bemærkede at pigen så lidt genert ud da hun passerede mig, og selvom det var sent kunne jeg lige se hende i lygtepælens skær. Nå men hun stiger ud af bilen, ser ret godt ud og tiltrækkende klædt på, jeg aner at noget frækt er i gære på vejen, jeg rejser mig lige der ser hun går ind et par huse henne af vejen. Jeg lader min bil være nu og er nok lidt for nysgerrig indrømmer jeg. Men jeg går hen af vejen og kan så høre at han åbner døren og siger noget i retning af “nå du kunne godt finde mig”, og hun svarede noget i retning af “Jeg havde lige lidt problemer med at finde adressen men nu er jeg hos dig” Nysgerrig som jeg er, skal jeg tilfældigvis ud med en skraldepose en lille time senere. Det bliver kun en halv skraldepose for mit formål er at se om bilen stadig er på vejen. Men den er kørt nu. Vi er noget over midnat nu i øvrigt. De færreste får nok et sådan besøg på det tidspunkt uden noget er i gære af det frække. Jeg fik lidt mere respekt egentlig for manden derefter. Synes det var fedt, at der formentlig var en med samme interesser som jeg på vejen. Forsøgte via internettet at finde frem til pigen, for ville gerne også have hende på besøg, men kunne ikke lure hvem hun var præcis på annoncerne dengang. Redigeret 26. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Januar, 2022 Mortenkok skrev, for 13 timer siden: er jeg ALDRIG blevet observeret af anden person Det ved du da ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 26. Januar, 2022 Jeg ved ikke, om det lige hører ind under diskretion, men alligevel og inspireret af Aros' gamle opgang: Den pudsigste oplevelse, jeg har haft, indtraf for nogle år siden. Jeg havde fået en aftale med en pige, jeg kendte vældig godt, men som havde skiftet arbejdssted. Jeg fik adressen, og gerningsstedet lå i en mindre by. Jeg nåede frem til pigen, og stedet viste sig at være et nyere rækkehus- og villakvarter. Jeg studsede dog over bebyggelsens navn, der forekom bekendt. Jeg fik imidlertid ordnet det, som ordnes skulle, og tog hjem. Vel hjemme tog nysgerrigheden overhånd, og jeg begyndte på nettet at undersøge tingene nærmere. Det viste sig, at kvarteret var en udstykning af en gård, min far havde drevet under krigen! Jeg fandt et kort af ældre dato over området, og sammenholdt med google maps opdagede jeg, at jeg havde ligget og forlystet på min fars gamle mark – 150 meter fra hans stuehus. Hørte jeg ikke nogen heppe fra det hinsidige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 26. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Jeg var på gåben på vej mod klinikken, hvor jeg havde en aftale. Da jeg nærmer mig ser jeg min mekanikker komme ud af døren, i arbejdstøj, og han er i gang med at knappe jakken og rode uden på bukserne for at få pikke til at hænge rigtigt - og storsmilende. Det må tages for at være et godt review, oven i købet fra en du kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Januar, 2022 AB455 skrev, for 6 minutter siden: Det må tages for at være et godt review, oven i købet fra en du kender Ja. Det var også et godt sted dengang. Han er forresten stadig min mekanikker her små 10 år senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 26. Januar, 2022 slip skrev, for 11 timer siden: Hvis man er så bange for at blive set, så bliv dog hjemme. (Dukker mig for shitstorm). Nu har jeg ikke interesse i at starte en shitstorm, men jeg tænker da hvorfor du skriver det. Er der ikke ok at være bekymret for at blive set og er det ikke bedst at se sine dæmoner i øjnene / trodse dem? Så hvad mener du egentlig med din bemærkning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. Januar, 2022 Jeg har en tidligere kollega der ved hans pensionering købte en lejlighed med stue og altan ud mod et af mine favorit steder. Og han fortæller gerne vidt og bredt om hvem han ser gå ud og ind, af døren. Så stedet er for mit vedkommende lagt på is Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 26. Januar, 2022 AB455 skrev, for 21 timer siden: Jeg ved jeg er skrup tosset, men jeg skal virkelig bekæmpe trangen til ikke at gå forbi fem-otte-ti gange før jeg går ind. Jeg ved det tiltrækker opmærksomhed, men lige her, lige inden mødet, der er der sgu ikke meget verdensmand over mig. Præcis, det er netop ved at gå forbi flere gange man vækker opsigt, hold nu op hvor er det nemt at være single, så er der ingen som er interesseret i en og man kan vade frit rundt uden nogen bemærker en, bare lad som om du er en hel normal ligesom de andre, så tror de blot du er en almindelig Håndværker som udføre sit job, tag derfor aldrig Jakkesæt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 26. Januar, 2022 Løsgænger skrev, for 20 timer siden: Hmmm. Har du aldrig tænkt over, at du måske er blevet observeret af en bekendt, som ikke har givet sig til kende? Har oplevet det, hvor vedkommende ("ven") efterfølgende fortalte det til en fælles bekendt, som så fortalte det til......osv.... Næ sådan venner har jeg dog ikke mødt, de få venner jeg har ved godt jeg er kugle skør og bare elsker Kvinder (hvilket heldigvis ikke er forbudt) så de observerer ganske enkelt ikke når jeg går over stregen jeg er nærmest usynlig for omverden, de er næsten så D at de tror jeg er helt normal, sådan er det bare at færdes nu til dags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 26. Januar, 2022 Mortenkok skrev, for 51 minutter siden: Præcis, det er netop ved at gå forbi flere gange man vækker opsigt, hold nu op hvor er det nemt at være single, Ja, du kan du sagtens - dobbelt op på goder Mortenkok skrev, for 52 minutter siden: bare lad som om du er en hel normal ligesom de andre, så tror de blot du er en almindelig Håndværker som udføre sit job Ja, jeg ved det jo godt og bekæmper jo også trængen, men det er bare ikke let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) AB455 skrev, for 11 timer siden: Nu har jeg ikke interesse i at starte en shitstorm, men jeg tænker da hvorfor du skriver det. Er der ikke ok at være bekymret for at blive set og er det ikke bedst at se sine dæmoner i øjnene / trodse dem? Så hvad mener du egentlig med din bemærkning? Definer "bekymret"! Det er OK at man foretrækker ikke at blive set. Men man skal erkende at der altid en risiko. Også når man kører flere 100 km for at slippe ud af nærområdet. Hvis det vil ødelægge for meget af ens liv at blive set, skulle man måske overveje at lade være. "Ødelægge for meget" kan afhængigt af personen dække over alt fra mistet stolthed til mistet ægteskab. At trodse sine dæmoner er vel netop at tage det forholdsvis afslappet hvis man møder en kollega på vejen? De spjættende fingre jeg nævnte, er nok et traume udløst af for mange "er det diskret?" kommentarer. PS: Det er mest på FKK jeg køber sex. Sandsynligheden for at jeg render ind i nogen jeg kender er ikke stor - men de fleste gæster er vel fra oplandet. De tager det tydeligvis tanken om at en nabo eller kollega måske en dag finder på at checke det der Freie Körper halløj ud ret afslappet. Den indstilling kan jeg godt li' Redigeret 26. Januar, 2022 af slip Typo rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg