midtjyden 50 Skrevet 25. Januar, 2022 Hvordan ved man om en Thai massage biks tilbyder ekstra? Jeg tænker ikke lige at jeg går efter de brikse man finder på stranden, men i biksene i byen kunne der måske være en chance. Er det samme princip som i dk hvor man smider underbukser også, når man er ude på mere? Det skal siges at jeg er i Khao Lak som ikke just er kendt for sexturisme… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1061 Skrevet 25. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 6 minutter siden: Hvordan ved man om en Thai massage biks tilbyder ekstra? Jeg tænker ikke lige at jeg går efter de brikse man finder på stranden, men i biksene i byen kunne der måske være en chance. Er det samme princip som i dk hvor man smider underbukser også, når man er ude på mere? Det skal siges at jeg er i Khao Lak som ikke just er kendt for sexturisme… Går du ind et sted i BKK hvor der tilbydes Thai massage og der står et par afsindigt smukke piger ude på gaden for at lokke dig ind, så er du ikke i tvivl...de skal nok få underdrengene af dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 25. Januar, 2022 Nu er jeg ikke lige i Bangkok eller har mulighed for at tage derhen, derfor forespurgte jeg Khao Lak… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. Januar, 2022 du kan være sikker på, hvis de tilbyder ekstra -er du den første det får det, at vide;-) som regel er det madrasser som ligger i det åbne -også nogen med forhæng for -til oliemassage -og det er der det ekstra foregår... -de åbne pladser er til thaimassage -hvor man som regel låner løst siddende bukser og trøje til massagen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 25. Januar, 2022 Møffe skrev, for 16 minutter siden: du kan være sikker på, hvis de tilbyder ekstra -er du den første det får det, at vide;-) som regel er det madrasser som ligger i det åbne -også nogen med forhæng for -til oliemassage -og det er der det ekstra foregår... -de åbne pladser er til thaimassage -hvor man som regel låner løst siddende bukser og trøje til massagen... Så man spørger bare efter Oil massage og så ruller de for så man kan klæde sig af uforstyrret..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 3 minutter siden: Så man spørger bare efter Oil massage og så ruller de for så man kan klæde sig af uforstyrret..? -jaah... sådan cirka -prøv dig frem... de er meget serviceorienteret;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 25. Januar, 2022 Ja, hvis de har søde piger ude foran, så er det et klart tegn. Hvis der ikke er kvindelige kunder kan det også være et signal. Hvis du er enlig, mandlig rejsende/besøgende på stedet, så tænker jeg nok, at de skal tilbyde det, hvis det er den slags sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 316 Skrevet 25. Januar, 2022 En lille indikator : Hvis der er båse som kun er adskilt med gardiner så skal du ikke regne med det helt vilde, men er der derimod rigtige vægge så er der sansynligvis større chancer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 369 Skrevet 25. Januar, 2022 Martin1963 skrev, for 1 minut siden: En lille indikator : Hvis der er båse som kun er adskilt med gardiner så skal du ikke regne med det helt vilde, men er der derimod rigtige vægge så er der sansynligvis større chancer. "Rigtige vægge" er måske så meget sagt... men i hvert fald noget sponpladelignende sjov. Har ofte oplevet, at massagerummene er noget mere interimistisk konstruerede end i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ham 10 Skrevet 25. Januar, 2022 Selv om der kun er stofvægge kan man også godt få en FP. Der er kun gadestøjen, der overdøver festen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg var på Phuket i december 2021 og mit råd er: Hvis pigerne står i lange nederdele eller "nationaldragter" er det kun massage. Men er de i stramme t-shirts, korte bukser eller meget løst hængende tøj, så er der garanteret chance for mere. Besøgte selv flere steder i Patong, hvor jeg fik HJ eller FP. Husk at forhandle om prisen. De kræver gerne meget mere end rimeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 25. Januar, 2022 Jeg var egentlig mest ude efter en håndtrold, så mon ikke der er gode muligheder for det også selvom der kun er stof… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 370 Skrevet 25. Januar, 2022 Oftest kan du kende forskel ved: De fleste steder der kun tilbyder ren massage der sidder kvinderne inde i butikken og vil ikke være udenfor og de vil ikke råbe efter dig. Hvis kvinderne er udenfor og de råber efter dig er der gode chancer for mere. Det er ikke 100% men den rammer næsten plet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13946 Skrevet 26. Januar, 2022 (edited) midtjyden skrev, for 18 timer siden: Jeg var egentlig mest ude efter en håndtrold, så mon ikke der er gode muligheder for det også selvom der kun er stof… De er som regel gode til at sætte klemmer i, så det er svært at kigge ind. Nogle steder er det mere tys-tys end andre steder, da indehaveren/bestyreren ikke behøver vide noget. Du kan også få ekstra andre steder - første gang jeg var i Jomtien, gik jeg ind i en butik for at få pedicure - vil jeg dog ikke anbefale, da hun begyndte klippe mine tånegle helt ned i siderne og slibe henover dem med en fil - men, da jeg var ved at være færdig kom, der en mand ned ovenfra med et stort smil om munden - og bagefter ham kom, der en sød ung pige, der satte sig ud i "forkontoret" og knappede blusen lidt op Redigeret 26. Januar, 2022 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 28. Januar, 2022 Så fik jeg prøvet lykken og vi blev da også enige om at jeg skulle have happy ending, men bare ikke at det betød af seksuel karakter… Men jeg fik da et glas vand… jeg må indrømme at jeg har svært ved at gennemskue hvor der bliver tilbudt ekstra her i Khao Lak… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 28. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 20 minutter siden: Så fik jeg prøvet lykken og vi blev da også enige om at jeg skulle have happy ending, men bare ikke at det betød af seksuel karakter… Men jeg fik da et glas vand… jeg må indrømme at jeg har svært ved at gennemskue hvor der bliver tilbudt ekstra her i Khao Lak… -Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår hvorfor du har behov for, at kunne gennemskue det -det fede er da, at blive overrasket over noget dejligt...;-) Jeg er så mange gange blevet fuldstændigt overrasket -fordi jeg slet ikke havde forventet noget i den retning der hvor jeg har fået massage -men nu bliver jeg ikke så overrasket længere -da jeg har det i baghoved... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 28. Januar, 2022 Mine muligheder for at komme ind til Khao lak er få og derfor vil jeg godt have noget ud af dem de par gange jeg kommer derind… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13946 Skrevet 30. Januar, 2022 midtjyden skrev, den 28.1.2022 at 18:26: Mine muligheder for at komme ind til Khao lak er få og derfor vil jeg godt have noget ud af dem de par gange jeg kommer derind… Hvorfor går du så ikke bare ind et sted, hvor barpigerne står og venter på at du vil betale barfine og inviterer dem med ovenpå - ovenpå er der jo ikke nogen, der tvinger dig til ikke at bede pigen om mere eller mindre at beholde tøjet på og nøjes med at give dig en håndtrolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 30. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor går du så ikke bare ind et sted, hvor barpigerne står og venter på at du vil betale barfine og inviterer dem med ovenpå - ovenpå er der jo ikke nogen, der tvinger dig til ikke at bede pigen om mere eller mindre at beholde tøjet på og nøjes med at give dig en håndtrolle Har du specifikt været i Khao Lak og praktiseret dette efter Covid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13946 Skrevet 31. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 9 timer siden: Har du specifikt været i Khao Lak og praktiseret dette efter Covid? Nej, jeg holder mig til Pattaya/Jomtien, hvor man godt kan være heldig at lave en aftale med en sød massagepige - om at hun kommer hjem på hotellet til overnatning, så jeg kan få massage mm. både morgen og aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 31. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Nej, jeg holder mig til Pattaya/Jomtien, hvor man godt kan være heldig at lave en aftale med en sød massagepige - om at hun kommer hjem på hotellet til overnatning, så jeg kan få massage mm. både morgen og aften Du er godt klar over at lige præcis Khao Lak er væsentlig anderledes end Bangkok, Pattaya, Phuket mv. da sexindustrien der stort set ikke er synlig…? Der er ikke Go-go barer og åbenlys gade prostitution… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 831 Skrevet 31. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 1 time siden: Du er godt klar over at lige præcis Khao Lak er væsentlig anderledes end Bangkok, Pattaya, Phuket mv. da sexindustrien der stort set ikke er synlig…? Der er ikke Go-go barer og åbenlys gade prostitution… Massage er vel altid muligt men lidt THB åbner mange døre selv i en soveby som Khao Lak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13946 Skrevet 31. Januar, 2022 midtjyden skrev, for 2 timer siden: Du er godt klar over at lige præcis Khao Lak er væsentlig anderledes end Bangkok, Pattaya, Phuket mv. da sexindustrien der stort set ikke er synlig…? Der er ikke Go-go barer og åbenlys gade prostitution… Sålænge der er massagesaloner og man ellers forstår at flirte lidt med pigerne, kan man som regel altid få lidt ekstra - måske er det mere tys-tys nogle steder end andre - jeg synes ikke det er svært at lave private aftaler, hvis man får pigens LINE - det sværeste er mest at undgå at indehaveren/bestyreren får noget at vide og forlanger en bid af kagen ved at forlange bar-fine - men efter lukketid, kan pigerne som regel selv bestemme, hvem de vil tilbringe natten med - på den måde undgår jeg som regel at betale bar-fine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 31. Januar, 2022 butterfly skrev, for 31 minutter siden: Massage er vel altid muligt men lidt THB åbner mange døre selv i en soveby som Khao Lak Det er skam også lykkes et sted med HJ, men der er langt imellem og massagen det ene sted var virkelig ringe…. 800 THB kostede det ekstra… Det var ikke noget specielt på dette sted i forhold til de 20 der var ved siden af udover at damen havde sort nederdel på… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) inden i ruller alt for mange øjne af mig så kig lige denne video af hvordan Khao Lak ser ud i fredags om aftenen… Massagestederne har ikke 2-3 piger at vælge imellem - der er mutter og hende selv for der er ingen turister… Redigeret 31. Januar, 2022 af midtjyden Manglede tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg