Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 Lidt afledt af en “anmeldelse” tror jeg vi måske skulle tage diskutioner om hvem der må læse anmeldelser og hvem der ikke må. Jeg mener at dette Forum er til, for at dele erfaring og oplevelser, samt andre sjove ting relateret til købesex, og ja der er nogle “sortseer” som ikke bidrager med anmeldelser mm, men sådan vil det altid være, og det kan vi ikke gøre noget ved. Det eneste man kan gøre er at bloker en bruger, hvis man ikke “orker” profilen. Jeg kan kun opfordrer til at alle bidrager, efter bedste evne, til siden, med gode kommentar, anmeldelser eller hvad der nu er passende. Til dem som IKKE bidrager, ja hvad skal jeg sige, det er ærgelig for jer at I ikke har nogle oplevelser deres værd at dele. Kom ind i kampen og deltag aktivt på siden. Ideen med at man skal gøre sig fortjent til at må læse indehold, er noget som ejeren af siden skal beslutte. Har tidligere været på en engelsk side, hvor forumet var delt i 2, en for alle, og et Forum, man først fik adgang til efter 50-100 indlæg, samt ved en invitation af et allerede “betroet” medlem. Om det er den vej vi skal ved jeg ikke, men sådan er det ikke nu, og det må vi som bruger accepter. kom med jeres indput, på en pæn måde, også gerne fra sortseerne , om hvorfor de ikke vil bidrage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Grydeskeen skrev, for 17 minutter siden: Lidt afledt af en “anmeldelse” tror jeg vi måske skulle tage diskutioner om hvem der må læse anmeldelser og hvem der ikke må. Jeg mener at dette Forum er til, for at dele erfaring og oplevelser, samt andre sjove ting relateret til købesex, og ja der er nogle “sortseer” som ikke bidrager med anmeldelser mm, men sådan vil det altid være, og det kan vi ikke gøre noget ved. Det eneste man kan gøre er at bloker en bruger, hvis man ikke “orker” profilen. Jeg kan kun opfordrer til at alle bidrager, efter bedste evne, til siden, med gode kommentar, anmeldelser eller hvad der nu er passende. Til dem som IKKE bidrager, ja hvad skal jeg sige, det er ærgelig for jer at I ikke har nogle oplevelser deres værd at dele. Kom ind i kampen og deltag aktivt på siden. Ideen med at man skal gøre sig fortjent til at må læse indehold, er noget som ejeren af siden skal beslutte. Har tidligere været på en engelsk side, hvor forumet var delt i 2, en for alle, og et Forum, man først fik adgang til efter 50-100 indlæg, samt ved en invitation af et allerede “betroet” medlem. Om det er den vej vi skal ved jeg ikke, men sådan er det ikke nu, og det må vi som bruger accepter. kom med jeres indput, på en pæn måde, også gerne fra sortseerne , om hvorfor de ikke vil bidrage. Dejligt indlæg. Vi skal frem til at anmeldelser skal være med link til pågældende oplevelse. Jeg så gerne at det kræver x antal "point" for at kunne skrive indlæg på fx anmeldelsesboardet, samt for at kunne skrive der, skal man selv mindst ha skrevet 1 anmeldelse selv. Jeg har ikke nægtet at tilføje et indlæg, blot vil jeg give det i en besked fra et medlem der HAR bidraget til sitet med en anmeldelse Redigeret 21. Januar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Jeg synes det skal være frit for enhver om de vil skrive eller ej. Jeg skriver lige så gerne en anmeldelse til den som selv skriver som dem der ikke skriver. Jeg vil jo først og fremmest gerne dele min erfaring. Jeg tror de fleste der læser med ikke har en profil, men derfor deler jeg da gerne mine oplevelser med dem alligevel. Hvis de får noget ud af det, så er det da fint. Redigeret 21. Januar, 2022 af AB455 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 21. Januar, 2022 Uanset hvordan man vender og drejer det eller laver et nyt setup/koncept, så tror jeg desværre ikke, at "problemet" forsvinder. Jeg tror ikke, at der kommer flere anmeldelser ved at afskærme eller opdele e.lign. Der er sikkert nogle som læser indlæg pga. at de "grå sider" ikke længere findes, men der findes da mange andre sites med erotiske historier og mange andre sites med grafisk materiale og endda gratis, som vil give dem langt større tilfredshed, end at læse indlæg her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lion69 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Så du mener også alle de dejlige lyserøde GP er som er medlem og bare læser med , men som ikke bidrager, at de ingen berettigelse har her på siden, eller misforstår jeg din pointe ? Jeg arbejder meget selv og har et aktiv liv uden for EG og er ikke så tit på og kan derfor ikke bidrage med så meget, så jeg har vel heller ingen berettigelse eller hvordan ? Redigeret 21. Januar, 2022 af Lion69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Pophair skrev, 1 time siden: Jeg så gerne at det kræver x antal "point" for at kunne skrive indlæg på fx anmeldelsesboardet, samt for at kunne skrive der, skal man selv mindst ha skrevet 1 anmeldelse selv. Undskyld, men jeg synes det er sjovt, at en rutineret bruger som dig gerne vil lave en masse regler og så starter du med at citerer hele TS’ indlæg, som ellers er til stor irritation for mangler herinde kan jeg se, da det medfører unødvendige lange tråde. I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvordan man nogensinde skal kunne komme til at lave en anmeldelse med de krav du stiller der. Altså med mindre man får en masse “point” for at skrive jokes i hyggetråden, men bliver man en mere pålidelig anmelder af det…. Hmm nej vel! Redigeret 21. Januar, 2022 af Søren A Lille stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 21. Januar, 2022 Jeg syntes det er en skidt vej at gå. Så vidt jeg har forstået, så er dette et åbent forum, grunden til at alle på nettet kan læse diverse anmeldelser som bliver skrevet herinde, noget som nogle anmeldere måske skulle overveje når de skriver deres anmeldelse. @Grydeskeen hvis det er en lukket broderskabs klub du ønsker, med indvielse ritualer, så lav det forum, i stedet for at ændre det fundamentale i et allerede eksisterende forum. Til dem som nu vil kommentere på mine "manglende" anmelder, så er de få GP jeg kender gennem årene, yderst velbeskrevne herinde, og jeg ser derfor ingen grund til at "hyle" yderligere op for, bare for at få likes og et højt indlægstal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyBob 42 Skrevet 21. Januar, 2022 Jeg synes det er svært at gøre det helt rigtige. Der er fordele ved at lave en ”mur” mellem nye brugere og de nye (som mig selv). Man udelukker nok mange af de falske anmeldelser. Derudover tvinger det og de nye til at deltage lidt mere, såfremt de vil have adgang til guldet. Jeg synes dog ikke rigtigt de opvejer ulemperne. Man udelukker også mange af de nye, som lige præcist springer fra inden de kommer op på hesten. Det kan betyde at man går glip af den virkelig gode anmeldelse af et førstegangs besøg. Det kan godt være det er lidt svært at vurdere en rusketur baseret på få besøg, men ikke desto mindre vil jeg personligt gerne læse den. Man danner sig jo selv en vurdering af anmeldelsen bagefter, og sommetider er den også baseret på tidligere indslag fra anmelderen. Derudover kan de manglende øjne på anmeldelserne (bag muren) jo også betyde at de kære GP’er gå glip af lige præcis nogle af disse sortseers lommepenge. Der er vel en grund til de sommetider beder om at få en anmeldelse. Tror størstedelen af folk herinde har forstået dette økonomiske aspekt af det (I skriver tit ”selvom jeg helst ville have hende for mig selv”). Det var jo lige præcis på grund af en god anmeldelse at jeg selv valgte at springe ud i det for ganske nyligt. Indtil da havde jeg jo også siddet som sortseer og drømme mig væk gennem jeres gode (og dårlige) anmeldelser. Det betyder jo at hvis man gider bruge lidt tid på forummet så kan man relativt sikkert finde sig en god oplevelse, eller alternativt teste noget nyt og dermed tage en for holdet (godt eller skidt). Jeg tror man skal se det at tilføje en anmeldelse som en god gerning. Sådan en hvor man kan gå i seng om aftenen med en god følelse i kroppen. Det betyder at man har enten gjort andre brugere glade, og derigennem måske fyldt en GP’s kalender lidt ud, eller alternativt sørget for at dem der gider bruge tiden i forummet måske ikke spilder deres sparepenge unødigt. Mht. min første rigtige anmeldelse, så må i vente lidt endnu, men jeg er sikker på den nok skal komme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 RNHammer skrev, for 16 minutter siden: Jeg syntes det er en skidt vej at gå. Så vidt jeg har forstået, så er dette et åbent forum, grunden til at alle på nettet kan læse diverse anmeldelser som bliver skrevet herinde, noget som nogle anmeldere måske skulle overveje når de skriver deres anmeldelse. @Grydeskeen hvis det er en lukket broderskabs klub du ønsker, med indvielse ritualer, så lav det forum, i stedet for at ændre det fundamentale i et allerede eksisterende forum. Til dem som nu vil kommentere på mine "manglende" anmelder, så er de få GP jeg kender gennem årene, yderst velbeskrevne herinde, og jeg ser derfor ingen grund til at "hyle" yderligere op for, bare for at få likes og et højt indlægstal. Se jeg har gentagende gange givet udtryk for jeg finder tingene tilfredsstillende, og syntes godt om det som det er. Jeg mener heller ikke at man kan gøre noget ved sortseer, men bare bidrage med hvad man kan og evner. Jeg fortalte bare om et andet Forum, hvor man havde en anden politik, men ikke at jeg vil have det sådan her. Ligeledes så mener jeg også, som andre har nævner, at jeg som bruger på ingen måde ved hvormange der læser min anmeldelse, uden selv at lave nogen, da alle har adgang til siden, hvilket jeg også finder ok. Jeg tænker altid meget over hvordan jeg udtrykker mig i en anmeldelse, og vil ikke udlever nogen, hverken mig selv eller en pige. Jeg har været så heldig kun at opleve gode eventyr, og har også lavet nogle anmeldelser, men med 3 forskelige piger så er det i sig selv også begrænset hvor mange jeg kan lave, men det er blevet til nogen stykker. som en også siger, så er jeg også glad for at kunne dele min erfaring og oplevelse med jer alle sammen, og har en god følelse når jeg har lavet en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Søren A skrev, for 41 minutter siden: Undskyld, men jeg synes det er sjovt, I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, Hmm nej vel! Ved at vælge noget af indlæg at citere, kan man lave mange sjove ting med ord Jeg vil ikke lave en masse regler, det er ikke mig der har startet indlægget, så hvor har du det fra? Jeg kommenterer blot på indlægget. Jeg har blot lavet en anmeldelse , som jeg ofte har gjort og fulgt retningslinjerne for det. Kan da godt være at nogle af os skal lave en lige for os selv, enten i besked, eller på mail. Det er jo ejer af dette site der bestemmer i sidste ende, hvad man må og ikke må. Så kan vi jo ha nok så mange ideer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 21. Januar, 2022 Jeg husker stadig når jeg skrev min første anmeldelse - på Venuslogen, langt inden de fleste af jer kunne gå opret uden at holde mor i hånden. Den blev modtaget med en stor varm favn fra både ledelsen och andre brugere. Efterfølgende skrev jeg mange anmeldelser, altid - eller i hvert fald næsten altid - med glade og venlige reaktioner. Der fandtes også noget slags grundtræk af anti-misogyni på VL. Her er det lidt anderledes, og jeg er glad jeg var med fra begyndelsen. Jeg har nemlig stadig glæde fra tid til anden af at være her. Men hvis jeg var ny idag, så tror jeg næppe jeg ville skrive nogen anmeldelse - eller noget overhoved. Det er sjældent den store varme favn som møder nye anmeldere - ofte modsatsen. Måske er det en af grunderne at mange kun læser med. At tage det der trin at skrive noget, kan nok være svært. Hvis jeg skulle foreslå nogen forandring, så ville det være noget slags forbud at mistænkeliggøre anmeldelser for at være falske. Rapporter mistanken til ledelsen, og lad det siden ligge. Man kan godt kritisere anmeldelser for at bruge et træls sprog, være nedvurderende eller misogyne - men lige det der med at mistænkeliggøre tror jeg holder mange væk. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 634 Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Hej med jer nye og gamle bruger for nogle år siden - måske 6-7 år, var der en konkurrence om, hvilken bruger der skrev flest anmeldelser og hjalp andre med deres problemer her på siden. førstepræmien var en time med en GP, er hun hed vistnok Trine Terese eller noget i den retning. Men jeg skal love for det satte gang i skriverierne - jeg lavede omkring 15 anmeldelser i den periode, men det var ikke nok. Er der ikke en af jer der er godt ved muffen der kan sætte sådan en time på højkant ? Jeg mener det var adm her fra EG der foretog udvælgelsen knus Redigeret 21. Januar, 2022 af Servciesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. Januar, 2022 @Bananas godt sagt. Jeg vil dog sige at jeg aldrig har oplevet at mine anmeldelser er blevet mistænkeliggjort , har dog en som stak helt af pga af noget person fnidder fnadder, men de grønne greb ind, slettede og udelukkede et par bruger. Jeg mener selv at det jeg skriver er pænt og sobert, og ja jeg går ikke detaljer med de sexuelle udfoldelser, da de er personlige, men næsten alle andre aspekter af oplevelsen deler jeg gerne, lige som jeg holde af at læse sådanne anmeldelser. Hvis jeg skal læse en sex historie, så er der andre bedre steder på nettet til det. En konkurence kunne være en god ide, men i stedet for antal, så mener jeg det skulle være den bedste anmeldelse som skulle vinde ( det siger jeg kun fordi jeg ikke laver mange anmeldelser ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 21. Januar, 2022 Grydeskeen skrev, for 3 minutter siden: @Bananas godt sagt. Jeg vil dog sige at jeg aldrig har oplevet at mine anmeldelser er blevet mistænkeliggjort ... Og måske er det derfor du stadig er her. Hvis du var blevet mistænkeliggjort og nedgjort fra starten, så havde du måske smuttet direkte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Januar, 2022 Bananas skrev, for 37 minutter siden: lige det der med at mistænkeliggøre tror jeg holder mange væk. Helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 3 timer siden: Dejligt indlæg. Vi skal frem til at anmeldelser skal være med link til pågældende oplevelse. Jeg så gerne at det kræver x antal "point" for at kunne skrive indlæg på fx anmeldelsesboardet, samt for at kunne skrive der, skal man selv mindst ha skrevet 1 anmeldelse selv. Jeg har ikke nægtet at tilføje et indlæg, blot vil jeg give det i en besked fra et medlem der HAR bidraget til sitet med en anmeldelse Og du tror så ikke at siden bliver oversvømmet med falske anmeldelser, hvis man skal skrive en anmeldelse for at måtte læse en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Mange af de piger jeg besøger, ønsker ikke eller direkte frabeder sig at blive anmeldt her på EG. Hvilket jeg godt forstår, forklaring kommer til sidst. De fleste af de anmeldeser der ligger her, afgrænser sig ikke kun til at bekræfte om der faktisk gemmer sig en pige bag en annonce, og om det er pigen på billederne i annoncen. Oftes går anmeldelserne et skridt videre, og den helt personlige oplevelse den enkelte har været ude for også får en bedømmelse og måske også en beskrivelse af selve oplevelsen. Den oplevelse jeg har ved en GP, kan på ingen måder være andet end min egen anbefaling, om jeg vil besøge den GP igen. Alle de GP oplevelser jeg har haft, både gode og dårlige, har jeg haft mindst halvdelen af ansvaret for hvordan det er gået. De oplevelser der har været dårlige, må jeg erkende at jeg kunne ha gjort en større indsats for at være mere tydelig omkring hvad jeg forventer ifm med et besøg hos en GP. De gode oplevelser, mener jeg med rette jeg kan takke mig selv meget for, da jeg gør noget ud af at fortælle GP, hvad det er jeg ønsker ifm med et besøg. Jeg har dog fået gode oplevelser, uden at fortælle pigen så meget om hvad jeg ønsker, dog kan de ikke måle sig med dem hvor jeg præcist har fortalt hvad det er jeg vil købe af oplevelse. De piger jeg besøger, og jeg har anmeldt her på EG, har selv bedt mig om det. Jeg har principielt altid sendt pigen min anmeldes, til godkendelse, inden jeg har postet den her på EG. pigen har ikke ikke indflydelse på indholdet af min anmeldese, alene om jeg må poste den (min egen regel) Men som sagt de fleste piger jeg besøger, direkte frabeder sig at få anmeldser her på EG, højest en bekræftelse af at jeg gerne må bekræfte deres virkelige eksistens ifm med en efterlysning her på EG. Jeg betegner mig som en jævnlig gæst hos GP's, og her efter mange besøg, kan jeg erfare at de piger jeg besøger, IKKE ønsker at blive nævnt her på EG. da de meget nemt risikerer at blive udskammet af en eller flere gæster der har haft nogle helt andre forventinger til et besøg, end de har givet udtryk for, eller at der er kommet en dårlig anmeldese på et mislykket besøg, hvor pigen har måtte famle/gætte sig frem til hvad gæsten kunne li, og efter tiden var løbet ud, havde pigen ikke formået at finde gæstens drøm, hvilket har medført en dårlig anmeldese fra gæsten. jeg har besøgt GP's der fortæller de har fået dårlige anmeldeser med beretning om skrækkelige oplevelser for anmelder, hvor anmelder aldrig har besøgt GP, fordi GP har afvist kunden. Jeg har besøgt GP's der fortæller at EG's admin er enormt svær at få i tale omkring falske anmeldeser. Det er tidsmæssigt nemmere for pigen uagtet om hun faktuelt er god eller dårlig, at skifte navn, annonce osv, og starte op med ny identitet. Uagtet om en dårlig anmeldese er falsk eller sand, vil den for mange GP's give en nedgang i kunder, også selv om der ligger mange gode anmeldeser før, så jeg forstår så sandlig at en GP direkte frabeder sig at få selv en god anmeldelse lagt på EG. Af de GP's jeg besøger må jeg overvejende konkluderer at, manglen på en anmeldese her på EG, med et enkelt forbehold, hovedsageligt har været et kvalitets-stempel på GP'en. Så jeg kommer nok ikke til at bidrage med ret mange anmeldeser, og om jeg vil bidrage med bekræftelse af GP's eksistens, kommer nok til at afhænge af vedkommende der efterlyser, mit humør og hvilken GP der er efterlysning på. Redigeret 21. Januar, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 den stiveste skrev, for 6 minutter siden: Og du tror så ikke at siden bliver oversvømmet med falske anmeldelser, hvis man skal skrive en anmeldelse for at måtte læse en? Sikkert, men det gør at de der aldrig skriver anmeldelser og kun snylter på andres gode og dårlige oplevelse, er nødt til at komme ind i kampen. Kort sagt----lader andre gøre arbejdet for dem. Endvidere er der mange medlemmer herinde der aldrig har besøgt en gp og heller ikke har intentioner om det. De har alligevel ikke interesse i en anmeldelse, da de jo ikke besøger nogen gp'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Januar, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: Jeg husker stadig når jeg skrev min første anmeldelse - på Venuslogen, langt inden de fleste af jer kunne gå opret uden at holde mor i hånden. Den blev modtaget med en stor varm favn fra både ledelsen och andre brugere. Min første anmeldelse var også på Venuslogen. Det har nok været i 1999. Den blev også godt modtaget. Jeg har skrevet anmeldelse på eroguide, hvor jeg blev beskyldt for at det var fake og at jeg var pimp for den gp Jeg kunne modbevise og havde mine argumenter i orden, så mig slog det ikke ud. En god oplevelse for mig, kan være en dårlig oplevelse for en anden. Derfor er en anmeldelse kun vejledende og et godt/dårlig tip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 Jeg skrev min første anmeldelse på massagepiger.dk, den sorte lange løbende tråd længe før VL. Der er mange ting der har ændret sig siden VL, Bananas skrev, for 1 time siden: Jeg husker stadig når jeg skrev min første anmeldelse - på Venuslogen, langt inden de fleste af jer kunne gå opret uden at holde mor i hånden. Den blev modtaget med en stor varm favn fra både ledelsen och andre brugere. Efterfølgende skrev jeg mange anmeldelser, altid - eller i hvert fald næsten altid - med glade og venlige reaktioner. Der fandtes også noget slags grundtræk af anti-misogyni på VL. Her er det lidt anderledes, og jeg er glad jeg var med fra begyndelsen. Jeg har nemlig stadig glæde fra tid til anden af at være her. Men hvis jeg var ny idag, så tror jeg næppe jeg ville skrive nogen anmeldelse - eller noget overhoved. Det er sjældent den store varme favn som møder nye anmeldere - ofte modsatsen. Måske er det en af grunderne at mange kun læser med. At tage det der trin at skrive noget, kan nok være svært. Nu var der på VL krig, krig, krig og krig. Og der var en politisk korrekthed omkring hvad man måtte skrive og ikke skrive. F.eks. skrev en noget om fransk uden så blev forummet væltet. Det tror jeg ikke trak brugere til. Og de mange krige spredte sig også nogle gange til anmeldelserne og omkring ledelsen , så udover at være aktiv i krigene, så flyttede de da også nogle gange rundt på anmeldelser med hovedet under armen, også din @Bananas så du var godt gal, måske du selv har glemt det, men gal var du sgu eller rasende - med rette Men derudover så var ledelsen stærkt postiv underholdende, og der findes kun en Growler, Fisker osv i verden tænker jeg Men i dag er der også mange flere falske anmeldelser er mit indtryk. I starten stolede jeg på alt hvad der stod herinde næsten, men beklager, efter at have oplevet at anmeldelser kan beskrive pigens alder, vægt osv ligeså fejlagtigt som pigens annoncer, og hvor det kommer fra nye brugere så er jeg mere varsom. Jeg går ikke selv op mine anmeldelser får likes eller positiv feedback. Jeg tror jeg har skrevet 40-50 stykker her på EG, og nogle gange giver det lidt feedback og andre gange ikke. Nu er det nok ikke populært at skrive men de positive anmeldelser har jeg sjældent oplevet noget negativt i, men hvis man/jeg skriver noget kritik de få gange det sker, så kan folk komme væltende på en negative måde. Specielt hvis det er en pige, der får ros herinde af en del andre. Det virker næppe motiverende for en my bruger at få at vide at han sikkert var et svin på den ene eller anden måde fordi han fik en dårlig oplevelse alene begrundet i at ens egen oplevelse var god., Og det tænker jeg faktisk kunne skræmme mig væk som ny bruger, hvis jeg kom herind og havde haft “et hoved i rattet” oplevelse og skrev det i en pæn tone og så folk kom væltende. Dybest set handler det også nogle gange om respekt for andre og ikke at ville lege ridder på damecykel også (og nej det gør du ikke taler generelt). Det her er bare en anden vinkel, for det gælder begge veje. Bananas skrev, for 2 timer siden: Hvis jeg skulle foreslå nogen forandring, så ville det være noget slags forbud at mistænkeliggøre anmeldelser for at være falske. Rapporter mistanken til ledelsen, og lad det siden ligge. Man kan godt kritisere anmeldelser for at bruge et træls sprog, være nedvurderende eller misogyne - men lige det der med at mistænkeliggøre tror jeg holder mange væk. Det er jeg enig i, med en bemærkning om, at der skal være større respekt for andres oplevelser. Så jeg synes egentlig at man burde holde sig til at fortælle om ens egen oplevelse, og så hvis der ugen efter kommer en oplevelse som er stik modsat den man havde så må man jo bare respektere dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 21. Januar, 2022 Pophair skrev, for 19 minutter siden: Sikkert, men det gør at de der aldrig skriver anmeldelser og kun snylter på andres gode og dårlige oplevelse, er nødt til at komme ind i kampen. Kort sagt----lader andre gøre arbejdet for dem. Endvidere er der mange medlemmer herinde der aldrig har besøgt en gp og heller ikke har intentioner om det. De har alligevel ikke interesse i en anmeldelse, da de jo ikke besøger nogen gp'er. -Det er da noget sludder -dem der skriver anmeldelser gør det fordi de har noget på hjertet -dem der læser dem lader sig underholde af, at læse anmeldelser -om de aldrig har besøgt en gp eller ej -gør dem da ikke til "snylter" da der er fri adgang... Og sådan skal det da blive ved med at være -alt det regelrytteri hvad skal vi bruge det til?? Dem der er negative el. sortseer er det vel af en årsag... -ligesom alle dem der er det modsatte -flødedrengene der lefler for dem de besøger, og roser dem til skyerne (måske de håber på noget rabat ved næste besøg) Vi er alle forskellige og det må vi acceptere -respekt og god tone lige meget om man ikke er enige. Humor/humør er en grundlæggende ting for mig i kontakten med andre mennesker også herinde -det falder en del andre svært, og de virker til de tit er mest optaget, af andres mangler/formåen... Jeg har lært meget i dette forum -og jeg er sikker på andre også kunne lære et og andet, hvis de ikke altid have så ondt i r.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. Januar, 2022 Kære Aros.Ven Du snakker meget Venusloge sprog...hhihhihihi Nu har jeg jo selv rendt rundt der, så jeg ved hvad du taler om, men måske skal du uddybe nogle af de udtryk du bruger, som helt klart var opfundet af en eller anden Nestor...Tænke tænke Vi bliver meget indforstået lige pludselig. Når jeg læser jeres indlæg, så sidder jeg og tænker på hvor mange der kommer inde fra Logen....Der er Admin...og så er der dem der er nævnt her i stregen...er der fler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Januar, 2022 (edited) Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden: Kære Aros.Ven Du snakker meget Venusloge sprog...hhihhihihi Nu har jeg jo selv rendt rundt der, så jeg ved hvad du taler om, men måske skal du uddybe nogle af de udtryk du bruger, som helt klart var opfundet af en eller anden Nestor...Tænke tænke Vi bliver meget indforstået lige pludselig. Når jeg læser jeres indlæg, så sidder jeg og tænker på hvor mange der kommer inde fra Logen....Der er Admin...og så er der dem der er nævnt her i stregen...er der fler? Han er fin nestoren, en super mand, som jeg mindes fra vinkælderen bl.a. Mener kun det var et lille udtryk i øvrigt jeg brugte. Tror meningen er klar for alle. Jeg skrev ikke gnork f.eks. Og svarede blot på Bananas indlæg. Men lad os holde snuden i sporets emne. Eller jeg vil. Redigeret 21. Januar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17603 Skrevet 21. Januar, 2022 Aros skrev, for 19 minutter siden: Og de mange krige spredte sig også nogle gange til anmeldelserne og omkring ledelsen , så udover at være aktiv i krigene, så flyttede de da også nogle gange rundt på anmeldelser med hovedet under armen, også din @Bananas så du var godt gal, måske du selv har glemt det, men gal var du sgu eller rasende - med rette Ja det har jeg glemt. Husker også at det at være soldat når jeg var ung, kun var sjovt. Sådan er det måske med hukommelser; man mindes gerne det som var sjovt. Jeg husker aldrig at have været rasende nogen gang i hele mit liv. Men der er sikkert en eller anden kone, eller noget af børnene som husker noget andet Og så dig Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg