Hop til indhold
luckyone

Sexy Emilly hvad sker der lige for hende ????

Recommended Posts

Sexy Emilly hvad sker der lige for hende ???? Nu har 3 gange lave aftale med hende og en 1/2 time til en 1 time før man en sms at hun må aflyse eks. hun er gået ud og kan ikke være tilbage til tiden jeg havde bestil og hvis man skriver til om hvad tid hun vil være tilbage svare hun ikke og skal siges at jeg køre fra godt 100 km for møde hende :-o

Er der nogle andre der kender til samme historie hos hende ?

Redigeret af luckyone

Del dette indlæg

Link til indlæg
luckyone skrev, for 31 minutter siden:

Sexy Emilly hvad sker der lige for hende ???? Nu har 3 gange lave aftale med hende og en 1/2 time til en 1 time før man en sms at hun må aflyse eks. hun er gået ud og kan ikke være tilbage til tiden jeg havde bestil og hvis man skriver til om hvad tid hun vil være tilbage svare hun ikke og skal siges at jeg køre fra godt 100 km for møde hende :-o

Hvis det er tilfældet at hun har brændt dig af 3 gange , glem hende , hun er hermed afskrevet min liste!

Del dette indlæg

Link til indlæg
luckyone skrev, for 31 minutter siden:

og hvis man skriver til om hvad tid hun vil være tilbage svare hun ikke og skal siges at jeg køre fra godt 100 km for møde hende :-o

Ja, der er en tråd, hvor det ser ud til, at andre har lignende problemer:  https://www.eroguide.dk/forum/topic/148045-græske-emilly/?tab=comments#comment-1359651

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 9 minutter siden:

Ja, der er en tråd, hvor det ser ud til, at andre har lignende problemer:  https://www.eroguide.dk/forum/topic/148045-græske-emilly/?tab=comments#comment-1359651

Arh, den tråd handler om folk der ikke kan få en aftale. Denne handler om en der har haft en aftale hele tre gange, men er endt med en aflysning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
luckyone skrev, for 48 minutter siden:

og hvis man skriver til om hvad tid hun vil være tilbage svare hun ikke

Advarsel skrev, for 4 minutter siden:

Arh, den tråd handler om folk der ikke kan få en aftale. Denne handler om en der har haft en aftale hele tre gange, men er endt med en aflysning.

Var nu bare tænkt som en hjælpsom oplysning om, at andre tilsyneladende også har svært ved at komme i kontakt med hende lige nu.

Jeg leder ikke efter en makker til en omgang nitpicking :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Emilly en del gange - på forskellige lokationer og også for få dage siden på den nuværende adresse...  Jeg mindes ikke en dårlig oplevelse med tidsbestilling/aflysning/udskydelse; tværtimod har der været god kommunikation og overholdelse af aftaler. Mine bookinger har oftest været samme dag - enten om 30 minutter eller indenfor nogle timer. Har dog også booket en dag eller to frem...

For mig virker det til, at trådstarter har været meget uheldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Måske har de en liste i deres telefon med yes or not med kunder, men så havde hun nok ikke svaret dig, men virker lidt besynderligt hele 3 gange .

Det kan også bare være et tegn på at det åbenbart ikke skal være hende for dig . Jeg mødte hende selv for halvandet år siden og for mig virkede hun lidt for professionel og hun tændte mig ikke rigtig, smag og behag . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad

Jeg har været stamkunde i flere år, og har besøgt hende 3 -4 gange sidste år, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at afspore eller starte en debat, men jeg tænker at det ikke er usandsynligt at hun har pådraget sig den folkesyge der raser i DK i disse dage.. passer med at hun har måttet forlade sin vagt, og nu har lukket. Det er trods alt ansvarsfuldt, og ok ikke at dele det med alle.

Det ligner hende slet ikke at brænde nogle af med vilje, så der må være sket noget ekstraordinært.. håber det "bare" er det og hun snart er oppe igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, for 6 timer siden:

Det er trods alt ansvarsfuldt, og ok ikke at dele det med alle.

Ja, men hvorfor have en aktiv annonce, så?

Edit: Nå, okay - nu er den også inaktiv.

Det forklarer dog stadig ikke de tre aflysninger, men kun de mange ikke-besvarelser (jf at det ikke var flueknep, at jeg kommenterede @Pinkman for det er helt forskellige ting, hhv ikke at svare eller at aflyse i sidste øjeblik).

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 15 timer siden:

Jeg har været stamkunde i flere år, og har besøgt hende 3 -4 gange sidste år, 

Jeg har også besøgt hende en del gange og altid uden problemer.

Sidst var hendes mega dog så hårdt at det ikke var en nydelse for mig så jeg tager lige en pause fra hende.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
nielst skrev, for 7 timer siden:

Ikke for at afspore eller starte en debat, men jeg tænker at det ikke er usandsynligt at hun har pådraget sig den folkesyge der raser i DK i disse dage.. passer med at hun har måttet forlade sin vagt, og nu har lukket. Det er trods alt ansvarsfuldt, og ok ikke at dele det med alle.

Det ligner hende slet ikke at brænde nogle af med vilje, så der må være sket noget ekstraordinært.. håber det "bare" er det og hun snart er oppe igen. 

Eller hun bare er godt gammeldavs udbrændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 54 minutter siden:

Eller hun bare er godt gammeldavs udbrændt.

Man kunne godt forestille sig, at hendes “Big offert” tilbud (sådan staver hun det) med 30 minutter til 500 slider lidt.

Jeg har også besøgt Emily mange gange tidligere, altid med tjekket kommunikation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
OldGentlemann skrev, for 1 minut siden:

Man kunne godt forestille sig, at hendes “Big offert” tilbud (sådan staver hun det) med 30 minutter til 500 slider lidt.

Jeg har også besøgt Emily mange gange tidligere, altid med tjekket kommunikation.

Jo der må forventes noget af en gennem strømning, med 30 min med megafransk, til 500, Hun er en dygtig købmand, jeg ender altid med at slippe 2600 eller 2800 for 2 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 1 minut siden:

Jo der må forventes noget af en gennem strømning, med 30 min med megafransk, til 500, Hun er en dygtig købmand, jeg ender altid med at slippe 2600 eller 2800 for 2 timer.

Så er hun nok også dygtig til noget andet, siden du kan lokkes flere gange :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
OldGentlemann skrev, for 27 minutter siden:

Så er hun nok også dygtig til noget andet, siden du kan lokkes flere gange :biggrin:

Muligvis, jeg kommer der vitterligt kun for at støtte den græske økonomi og donere til den græske sædbank ........... skidt pyt med de fine former og det søde væsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
luckyone skrev, for 19 timer siden:

Jeg har lavet en del aftaler med hende og dem har hun altid overholdt og magen til lækker service siger jeg bare.

Hun er først online omkring ved 13-14 tiden, da hun har åbent den halve nat vist nok.

Hun er fra Grækenland og er en lille nips med små bryster og kort lyst hår. Hendes billeder på profilen må være nogle år gamle for jeg syntes helt bestemt at hun har tabt sig flere kilo.

I dag har hun lukket sin profil og er nok rejst hjem grundet Corona og manglende kunder tænker jeg. Hun plejer at være her i 2-3 uger normalt adgangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle som jeg har skrevet i andet trådt at jeg fik endelig fat i hende igår og mødet hende. Jeg forklaret det var svært at får fat i hende og hun ved godt selv .  også hun måtte rejse hjem idag pga en sygdom hos en af hendes  familien derfor hendes forkus var der senest af tid . Så besluttet hun rejse haster hjem for ar være hos dem. Men hun sige når hun kommer tilbage igen engang februar så vil det være mere nemmere får fat i hende igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
smukkepiksolrød skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har lavet en del aftaler med hende og dem har hun altid overholdt og magen til lækker service siger jeg bare.

Hun er først online omkring ved 13-14 tiden, da hun har åbent den halve nat vist nok.

Hun er fra Grækenland og er en lille nips med små bryster og kort lyst hår. Hendes billeder på profilen må være nogle år gamle for jeg syntes helt bestemt at hun har tabt sig flere kilo.

I dag har hun lukket sin profil og er nok rejst hjem grundet Corona og manglende kunder tænker jeg. Hun plejer at være her i 2-3 uger normalt adgangen.

Manglende kunder dooh.... adskillige af os har ikke kunnet komme igennem til hende.

Sidste år tog hun lidt kilo på, hvilket jeg syntes bekom hende vældigt godt, dejlig mås, de øverste billeder er fra der, længere nede er de ældre, lidt slankere. Måske hun har smidt dem igen, håber det nu ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede engang at køre 50 km på en aftale, da jeg var 10 min fra adressen skrev jeg til hende igen, og hun svarede: " jeg er ikke færdig med at sove" kl var 8 om aftenen, hende afskrev jeg, og selvom hun ellers havde gode anbefalinger 

knus

go aften til jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Servciesboy skrev, for 14 minutter siden:

Jeg prøvede engang at køre 50 km på en aftale, da jeg var 10 min fra adressen skrev jeg til hende igen, og hun svarede: " jeg er ikke færdig med at sove" kl var 8 om aftenen, hende afskrev jeg, og selvom hun ellers havde gode anbefalinger 

knus

go aften til jer

Der må findes et kørselsfradrag for den slags.

Bor 7 min derfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Salad skrev, for 9 timer siden:

Åh - så hun “mer sælger og forhandler”? Det er det værste !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
troublemaker1968 skrev, for 4 minutter siden:

Åh - så hun “mer sælger og forhandler”? Det er det værste !

Overhovedet ikke!  Jeg kan bare ikke styre mig.

Har aldrig oplevet forsøg på mersalg, har spontant fået penge  tilbage en enkelt gang,  fordi hun ikke slugte helt, og ved et gs, hvor hun ikke kunne tage penge for et par små-strint.

Hun er skam meget fair!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 31 minutter siden:

Overhovedet ikke!  Jeg kan bare ikke styre mig.

Har aldrig oplevet forsøg på mersalg, har spontant fået penge  tilbage en enkelt gang,  fordi hun ikke slugte helt, og ved et gs, hvor hun ikke kunne tage penge for et par små-strint.

Hun er skam meget fair!

Ja - Emily er 99 ud af 100 

Fantastisk pige.

Men også travl tror jeg… og nu hjem pga private årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...