Hop til indhold
John T

Domina Dark - Nogle erfaringer?

Recommended Posts

PeeHairy skrev, den 9.2.2022 at 14:16:

men SNYDT!. Der skete absolut intet - ud over hun gav en kop kaffe.

 

Betalte du så for en session? Eller betalte du bare for kaffen? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 18.1.2022 at 23:56:

Jeg har ikke mødt hende live, og jeg tror også kun man rigtigt kan være underlagt en Domina ad gangen, men jeg har set hende i en udsendelse fra DR og må tilstå at jeg er vild med det frække blik hun har i øjnene. Det er sådan noget jeg vil kigge efter hvis jeg skal lede efter en der skal dominere mig. Prøv at lægge mærke til det:

https://www.dr.dk/drtv/se/det-er-ik_-sjovt-simon_-sexarbejder_242618

 

Har lige set udsendelsen - hvem er den anden pige der medvirker sammen med Domina Dark?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 39 minutter siden:

Har lige set udsendelsen - hvem er den anden pige der medvirker sammen med Domina Dark?

Aner det ikke. Hun er kun præsenteret som "Heidi"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Aner det ikke. Hun er kun præsenteret som "Heidi"

Har selv efterlyst hende for nogle måneder siden.  Kan ikke huske svaret, men hun er desværre ikke i faget længere.  Ellers lige min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BundyDaddy skrev, den 19.1.2022 at 08:20:

Har mødt hende i en anden forbindelse. Må sige hun fremstår MEGET maskulin og "grov" ... men måske nogle tænder på de karaktertræk i en domina ?

Hun er fræk og dejlig nej  hun er ikke en mager tøs men silicone  røv og bryster eller  læber dejlig   kvinde der er  til at  tale med jeg kan godt lide hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Je hun er til at tale med og der er en god kemi det er vigtigt håber hun snart er tilbage i Nordjylland  med en  kvindelig asistent 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende FLERE gange - en time hver gang. Og jeg har været MEGET TILFREDS hver gang. Ret håndfast afstraffelse spændt urokkeligt fast på en meget komfortabel spankingbænk. Der blev brugt mange forskellige instrumenter 2 gange tyve minutter - omkring 30-40 slag i minuttet uden at hun blev forpustet eller træt og netop derfor var hun let og uformelt klædt på. Og en slags pause med tyve minutters facesitting uden trusser eller nogetsomhelst - fantastisk. Mere snerpede Engelske Dominaer bruger altid jeans el.lign - øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bundetogstribet skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har besøgt hende FLERE gange - en time hver gang. Og jeg har været MEGET TILFREDS hver gang. Ret håndfast afstraffelse spændt urokkeligt fast på en meget komfortabel spankingbænk. Der blev brugt mange forskellige instrumenter 2 gange tyve minutter - omkring 30-40 slag i minuttet uden at hun blev forpustet eller træt og netop derfor var hun let og uformelt klædt på. Og en slags pause med tyve minutters facesitting uden trusser eller nogetsomhelst - fantastisk. Mere snerpede Engelske Dominaer bruger altid jeans el.lign - øv.

Ja hun er fantastik  fræk  og nem at  få en  aftale med og hvad man vil   og  ikke vil   være med  til  lækker mode n kvinde som   jeg   også   foretrækker   en  spændene  kvinde at   være  sammen  med helt klart anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
John T skrev, den 18.1.2022 at 23:24:

Hvad er jeres erfaring med Domina Dark? Hun har mange spændende idéer, men jeg kan nok ikke selv besøge en domina, hvor jeg ikke er tiltrukket af hende. Hun er lidt for maskulin. Eller hvad er jeres erfaring?

Min erfaring efter flere års samarbejde med Domina Dark er at hun er utrolig feminin. De negle, øjne og stemme findes ikke mere feminint end på hende :)

Jeg er normalt til 1 to 1 sex og aldrig piger.... men i de år jeg samarbejdede med hende var der ingen problemer i den retning. Måske også fordi sex tænder mig mere end udseende og det kan hun da med den erfaring og lyst sagtens honorere.

Og nej vi samarbejder ikke mere, da jeg i flere år har været væk fra branchen pga andet firma, men jeg vender forhåbentligt snart retur (inden jul) med et stort nyt sted, Jeg ligger i hvert fald lige pt i forhandling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
lpoh skrev, den 20.1.2022 at 17:54:

Tak Cherie.

Det var dog en helt anden jeg havde den udsøgte fornøjelse med dengang for ca 20 år siden.
Men jeg er faktisk sikker på Domina Dark er lidt i den samme liga,uden dog at have været der. ;)


 

Må jeg spørge hvem hun var?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 5.11.2022 at 00:39:

Må jeg spørge hvem hun var?

Det var på Silkeborgvej i Brabrand, tror hun kaldte sig Mette

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, den 20.1.2022 at 17:54:

Tak Cherie.

Det var dog en helt anden jeg havde den udsøgte fornøjelse med dengang for ca 20 år siden.
Men jeg er faktisk sikker på Domina Dark er lidt i den samme liga,uden dog at have været der. ;)


 

Nej hun er fuld aktivitet flere steder i Dk kan du opleve hende med og uden andre slaver og slave tøser endda vist også med en domina herre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...