Hop til indhold
John T

Domina Dark - Nogle erfaringer?

Recommended Posts

Hvad er jeres erfaring med Domina Dark? Hun har mange spændende idéer, men jeg kan nok ikke selv besøge en domina, hvor jeg ikke er tiltrukket af hende. Hun er lidt for maskulin. Eller hvad er jeres erfaring?

Redigeret af John T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt hende live, og jeg tror også kun man rigtigt kan være underlagt en Domina ad gangen, men jeg har set hende i en udsendelse fra DR og må tilstå at jeg er vild med det frække blik hun har i øjnene. Det er sådan noget jeg vil kigge efter hvis jeg skal lede efter en der skal dominere mig. Prøv at lægge mærke til det:

https://www.dr.dk/drtv/se/det-er-ik_-sjovt-simon_-sexarbejder_242618

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BundyDaddy

Har mødt hende i en anden forbindelse. Må sige hun fremstår MEGET maskulin og "grov" ... men måske nogle tænder på de karaktertræk i en domina ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har arbejde lidt sammen med Domina Dark og tage lidt billeder af hinde, og kan bare sige Å ja hun har tit et fræk blik, tydelig at se hun nyder sin rolle. 

Nogle er til tynde, frodig eller buttet som Domina Dark er. Ligesom med eller uden tattoo mm. Og andre ser det i øjne og personlighed.

Vigtig at du som slave skal føle sig tryg og stole på din Domina ved hvad hun gør, at hun ikke er en fake som, kun er der for penge skyld, ej har sat sig ind i den store verden. Jeg har ses flere mænd med smadder brystervorter fra dårlig nåle totur, 

Jeg kan anbefale Domina Dark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger det bare..

Den ABSOLUT bedste domina jeg nogensinde frekventerede var en jeg ALDRIG ville have tændt på udseende/kropstype.
Jeg var også ved at gå da jeg mødte op hos hende.

Men hun lokkede...
Lokkede mig til at prøve og påstod at jeg kunne vente med at betale.
Vi kunne starte, og så kunne jeg stoppe legen tidligt og gå uden at det kostede mig en klink.

Vi kom igang, jeg var blindfolded og efter to minutter var jeg solgt.
Hun var dybt kinky, havde en VILD fantasi og hun spillede med min liderlighed som en virtuos.

Jeg blev pænt sagt fast kunde hos hende i nogle år indtil hun stoppede.
Savner stadig hendes frække lege med mig, og hendes evne til at lege anale lege på mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 14 timer siden:

Jeg har ikke mødt hende live, og jeg tror også kun man rigtigt kan være underlagt en Domina ad gangen, men jeg har set hende i en udsendelse fra DR og må tilstå at jeg er vild med det frække blik hun har i øjnene. Det er sådan noget jeg vil kigge efter hvis jeg skal lede efter en der skal dominere mig. Prøv at lægge mærke til det:

https://www.dr.dk/drtv/se/det-er-ik_-sjovt-simon_-sexarbejder_242618

 

Jeg har så et helt andet syn på den udsendelse, for mig fremstår hun utiltalende. Det virker da som om at det er mere forretning end bare af lyst.

Men hver sin smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 6 timer siden:

Siger det bare..

Den ABSOLUT bedste domina jeg nogensinde frekventerede var en jeg ALDRIG ville have tændt på udseende/kropstype.
Jeg var også ved at gå da jeg mødte op hos hende.

Men hun lokkede...
Lokkede mig til at prøve og påstod at jeg kunne vente med at betale.
Vi kunne starte, og så kunne jeg stoppe legen tidligt og gå uden at det kostede mig en klink.

Vi kom igang, jeg var blindfolded og efter to minutter var jeg solgt.
Hun var dybt kinky, havde en VILD fantasi og hun spillede med min liderlighed som en virtuos.

Jeg blev pænt sagt fast kunde hos hende i nogle år indtil hun stoppede.
Savner stadig hendes frække lege med mig, og hendes evne til at lege anale lege på mig

Hej Ipoh

Hun er bestemt ikke stoppede, kik efter på det link jeg satte ind, hvor du kan træffe hende.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootlover skrev, for 4 timer siden:

Jeg har så et helt andet syn på den udsendelse, for mig fremstår hun utiltalende. Det virker da som om at det er mere forretning end bare af lyst.

Men hver sin smag. 

Hej Bootlover

Selv om man har hver sin smag, så kan man godt udtrykke sin smag på en pæn måde!

Det gælder også dig!

20 Slag med en hårdt spanskrør under dine fodsåler, så du kan lærer, at omtale Dominaer ordentligt og respektfuldt.:ph34r:

Ps.

For dem der evt. øjner en chance for at komme over knæet eller få nogle verbale lussinger.....ved at være uforskammet og ulydige som små uartige drenge

.....glem det:D:ph34r::D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Hej Bootlover

Selv om man har hver sin smag, så kan man godt udtrykke sin smag på en pæn måde!

Det gælder også dig!

20 Slag med en hårdt spanskrør under dine fodsåler, så du kan lærer, at omtale Dominaer ordentligt og respektfuldt.:ph34r:

Ps.

For dem der evt. øjner en chance for at komme over knæet eller få nogle verbale lussinger.....ved at være uforskammet og ulydige som små uartige drenge

.....glem det:D:ph34r::D

Ja ja så siger vi det :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootlover skrev, for 8 timer siden:

Jeg har så et helt andet syn på den udsendelse, for mig fremstår hun utiltalende. Det virker da som om at det er mere forretning end bare af lyst.

Men hver sin smag. 

Jeg er helt enig. Når man skal betale dyrt for en vare, må man også tillade sig at kræve noget godt til øjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John T skrev, den 18.1.2022 at 23:24:

Hvad er jeres erfaring med Domina Dark? Hun har mange spændende idéer, men jeg kan nok ikke selv besøge en domina, hvor jeg ikke er tiltrukket af hende. Hun er lidt for maskulin. Eller hvad er jeres erfaring?

Hej jeg har  oplevet hende en gang kun  desværre  men hun er en  speciel kvinde  jeg er ikke så vild med hendes frisure  men hun er  fræk og let at få kontakt til og meget behagelig at tale med om  hvad man er til  og  ikke er til hun har da en dejlig krop med dejlige bløde kurver  ikke en plastik  dulle som er alt for mager  nej der er til bøde gården og gade  varm  kvinde  flotte øjne  man bliver så  betaget af  Hun  har ting på hendes menu  som  jeg bestemt ikke er til  men  også  mange til der er spændene  hun er nem at tale med om  hvad man har af  lyster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John T skrev, for 12 timer siden:

Jeg er helt enig. Når man skal betale dyrt for en vare, må man også tillade sig at kræve noget godt til øjet.

Øhh nej. 

En Domina tilbyder noget der er svært at få og som kræver en del planlægning og dygtighed. Hvis man bare ønsker sex og noget smukt at kigge på, så er der mange smukke gp at tage af

Udbuddet af professionelle og dygtige Dominaer er lille. Efterspørgslen stor. 

Og Domina Dark er både professionel og dygtig. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 22 timer siden:

Hej Ipoh

Hun er bestemt ikke stoppede, kik efter på det link jeg satte ind, hvor du kan træffe hende.

God fornøjelse.

Tak Cherie.

Det var dog en helt anden jeg havde den udsøgte fornøjelse med dengang for ca 20 år siden.
Men jeg er faktisk sikker på Domina Dark er lidt i den samme liga,uden dog at have været der. ;)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 10 timer siden:

Øhh nej. 

En Domina tilbyder noget der er svært at få og som kræver en del planlægning og dygtighed. Hvis man bare ønsker sex og noget smukt at kigge på, så er der mange smukke gp at tage af

Udbuddet af professionelle og dygtige Dominaer er lille. Efterspørgslen stor. 

Og Domina Dark er både professionel og dygtig. 

Jeg er overhovedet ikke enig. For mig er det vigtigt, at jeg også tænder på en domina. Ellers vil jeg ikke investere tid og penge i det. Jeg går selv op i træning og at holde kroppen sund, så overvægt er bare ikke noget for mig. 

Redigeret af John T

Del dette indlæg


Link til indlæg
John T skrev, for 3 timer siden:

Jeg er overhovedet ikke enig. For mig er det vigtigt, at jeg også tænder på en domina. Ellers vil jeg ikke investere tid og penge i det. Jeg går selv op i træning og at holde kroppen sund, så overvægt er bare ikke noget for mig. 

Jo men hvis du allerede ved at du ikke er tiltrukket af hende - hvorfor spørger du så om andres erfaringer med hende.? For hvis du ved du ikke vil besøge hende fordi du ikke tænder på hende, hvad skal du så bruge andres erfaringer om hende til? Eller spørger du fordi du måske alligevel gerne vil overbevises om at du skal besøge hende på trods af din manglende tiltrækning af hende? Hvorved dit statement om at du partout skal være tiltrukket af en Domina - falder totalt til jorden. 

 Eller laver du efterlysningen som et dække for at kunne fortælle om hvor sund og slank du selv er og hvor lidt tiltrækkende du synes Domina Dark er? 

Har bare svært ved at se mening med din efterlysning hvis du på forhånd har besluttet dig for ikke at besøge hende 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 21 timer siden:

Øhh nej. 

En Domina tilbyder noget der er svært at få og som kræver en del planlægning og dygtighed. Hvis man bare ønsker sex og noget smukt at kigge på, så er der mange smukke gp at tage af

Udbuddet af professionelle og dygtige Dominaer er lille. Efterspørgslen stor. 

Og Domina Dark er både professionel og dygtig. 

Ja jeg fik da hvad jeg vil  have  næsten  men vil da klart anbefale  hende og opleve   hende  igen   bestemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darksidw skrev, for 2 minutter siden:

Når det kommer til Domina Dark så er godt nok mange meninger om hende:-o

Og ikke mange meninger, der bygger på egne erfaringer, men som er dannet ud fra nogle billeder...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 21.1.2022 at 01:06:

Jo men hvis du allerede ved at du ikke er tiltrukket af hende - hvorfor spørger du så om andres erfaringer med hende.? For hvis du ved du ikke vil besøge hende fordi du ikke tænder på hende, hvad skal du så bruge andres erfaringer om hende til? Eller spørger du fordi du måske alligevel gerne vil overbevises om at du skal besøge hende på trods af din manglende tiltrækning af hende? Hvorved dit statement om at du partout skal være tiltrukket af en Domina - falder totalt til jorden. 

 Eller laver du efterlysningen som et dække for at kunne fortælle om hvor sund og slank du selv er og hvor lidt tiltrækkende du synes Domina Dark er? 

Har bare svært ved at se mening med din efterlysning hvis du på forhånd har besluttet dig for ikke at besøge hende 

Det kan jo være, at ens opfattelse af hende kan blive ændret gennem gode anmeldelser, men det er så ikke tilfældet. Fysisk tiltrækning er for mig vigtig ved en domina, men man kan jo godt gå på kompromis, hvis hun kan sit håndværk.

Næh. Slet ikke noget med at fremhæve mig selv, men jeg vil da gerne se en domina, der også er der i det lange løb. Det signalerer overvægt jo ikke ligefrem med de medfølgende sygdomme, det fører med sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John T skrev, den 18/1/2022 at 23:24:

Hvad er jeres erfaring med Domina Dark? Hun har mange spændende idéer, men jeg kan nok ikke selv besøge en domina, hvor jeg ikke er tiltrukket af hende. Hun er lidt for maskulin. Eller hvad er jeres erfaring?

Rigtig DÅRLIG erfaring.

Spurgte hende til noget specifikke ting  - og ja det kunne nok godt lade sig gøre. Men jeg skulle komme til session - med betaling. Spurgte om det så var session eller bare kemi møde når det nu var dyrt. Og hun forsikrede at det var session.

men SNYDT!. Der skete absolut intet - ud over hun gav en kop kaffe.

Det kan man da reelt kalde SNYD! Fy for helvede en opførsel!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hr. Hairy

Nu har jeg siddet og kikket lidt på hvad du ellers har skrevet, for at få et bud på hvad det er for en speciel ydelse, som du mener Domina Dark har snydt dig for....og du er jo ikke just den mest positive gæst man kan få på besøg.

Nu kan jeg jo af gode grunde ikke vide hvad det er du har efterspurgt, men der kan jo ikke gives garentier på, den ydelse, jeg tror det handler om. Kun gisninger....Måske derfor kaffen som til tider kan gøre underværker.

Og I har sikkert siddet og ventet en rum tid på at der skete ...øhhhhh et eller andet, ....og den tid, har Dark jo afsat til dig. Alså en Seance. og en seance betaler man for.

Det kan jo aldrig blive til et "kemimøde" med overraskende "resultater".....lige pluseligt...ala:..."nu sker det, ....men du suser af, for der kommer en anden....så var du nok blevet lidt lang i ansigtet ik?:D

Og hvis det er så dyrt....jamen så bed dog fruen, naboen, nettodamen eller hvem du nu kan få til at gøre det, billigere eller gratis...det vil de forstå:ph34r:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 9/2/2022 at 18:26:

Hej Hr. Hairy

Nu har jeg siddet og kikket lidt på hvad du ellers har skrevet, for at få et bud på hvad det er for en speciel ydelse, som du mener Domina Dark har snydt dig for....og du er jo ikke just den mest positive gæst man kan få på besøg.

Nu kan jeg jo af gode grunde ikke vide hvad det er du har efterspurgt, men der kan jo ikke gives garentier på, den ydelse, jeg tror det handler om. Kun gisninger....Måske derfor kaffen som til tider kan gøre underværker.

Og I har sikkert siddet og ventet en rum tid på at der skete ...øhhhhh et eller andet, ....og den tid, har Dark jo afsat til dig. Alså en Seance. og en seance betaler man for.

Det kan jo aldrig blive til et "kemimøde" med overraskende "resultater".....lige pluseligt...ala:..."nu sker det, ....men du suser af, for der kommer en anden....så var du nok blevet lidt lang i ansigtet ik?:D

Og hvis det er så dyrt....jamen så bed dog fruen, naboen, nettodamen eller hvem du nu kan få til at gøre det, billigere eller gratis...det vil de forstå:ph34r:

Hej Fru Hex

John T spurgte om andres erfaringer. 

Det svarede jeg ærligt på med min erfaring efter et møde!

Hvorfor du går ind og kommenterer min kommentar - som du absolut ikke aner noget om, det forstår jeg ikke. Det har du jo ingen forudsætning for at vide noget om. Du kan have dine erfaringer, men det ville være ordentligt at blive på din egen banehalvdel.

At du så end ikke kan læse og forstå mit indlæg gør det kun værre. At du fordrejer mit til det du gerne vil sige noget om er ikke pænt.

Jeg skriver intet om at det er for dyrt. Jeg kommenterer at man med rette kan forvente det man aftaler og køber. Sådan er det. Er også sikker på at hvis du køber en vare så forventer at du at få varen! Sådan er det.  

Men nogle GP har en anden opfattelse - altså når det går deres vej. Det er ikke ok. 

Men hvorfor du har så travl med at forsvare hende ved jeg ikke. Måske følte du dig truffet fordi du har samme opførsel, det ved jeg ikke. Men bliv på din egen banehalvdel og tal for dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 12.2.2022 at 08:41:

Hej Fru Hex

John T spurgte om andres erfaringer. 

Det svarede jeg ærligt på med min erfaring efter et møde!

Hvorfor du går ind og kommenterer min kommentar - som du absolut ikke aner noget om, det forstår jeg ikke. Det har du jo ingen forudsætning for at vide noget om. Du kan have dine erfaringer, men det ville være ordentligt at blive på din egen banehalvdel.

At du så end ikke kan læse og forstå mit indlæg gør det kun værre. At du fordrejer mit til det du gerne vil sige noget om er ikke pænt.

Jeg skriver intet om at det er for dyrt. Jeg kommenterer at man med rette kan forvente det man aftaler og køber. Sådan er det. Er også sikker på at hvis du køber en vare så forventer at du at få varen! Sådan er det.  

Men nogle GP har en anden opfattelse - altså når det går deres vej. Det er ikke ok. 

Men hvorfor du har så travl med at forsvare hende ved jeg ikke. Måske følte du dig truffet fordi du har samme opførsel, det ved jeg ikke. Men bliv på din egen banehalvdel og tal for dig selv

godt svar og jeg er helt på linie med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...