OldGentlemann 1628 Skrevet 17. Februar, 2022 PeeHairy skrev, den 9.2.2022 at 14:16: men SNYDT!. Der skete absolut intet - ud over hun gav en kop kaffe. Betalte du så for en session? Eller betalte du bare for kaffen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 133 Skrevet 20. Februar, 2022 Lauersen skrev, den 18.1.2022 at 23:56: Jeg har ikke mødt hende live, og jeg tror også kun man rigtigt kan være underlagt en Domina ad gangen, men jeg har set hende i en udsendelse fra DR og må tilstå at jeg er vild med det frække blik hun har i øjnene. Det er sådan noget jeg vil kigge efter hvis jeg skal lede efter en der skal dominere mig. Prøv at lægge mærke til det: https://www.dr.dk/drtv/se/det-er-ik_-sjovt-simon_-sexarbejder_242618 Har lige set udsendelsen - hvem er den anden pige der medvirker sammen med Domina Dark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 20. Februar, 2022 Pollerik skrev, for 39 minutter siden: Har lige set udsendelsen - hvem er den anden pige der medvirker sammen med Domina Dark? Aner det ikke. Hun er kun præsenteret som "Heidi" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fornavn efternavn 38 Skrevet 21. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 14 timer siden: Aner det ikke. Hun er kun præsenteret som "Heidi" Har selv efterlyst hende for nogle måneder siden. Kan ikke huske svaret, men hun er desværre ikke i faget længere. Ellers lige min type. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 5. Marts, 2022 BundyDaddy skrev, den 19.1.2022 at 08:20: Har mødt hende i en anden forbindelse. Må sige hun fremstår MEGET maskulin og "grov" ... men måske nogle tænder på de karaktertræk i en domina ? Hun er fræk og dejlig nej hun er ikke en mager tøs men silicone røv og bryster eller læber dejlig kvinde der er til at tale med jeg kan godt lide hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 6. Marts, 2022 Je hun er til at tale med og der er en god kemi det er vigtigt håber hun snart er tilbage i Nordjylland med en kvindelig asistent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bundetogstribet 6 Skrevet 30. Juni, 2022 Jeg har besøgt hende FLERE gange - en time hver gang. Og jeg har været MEGET TILFREDS hver gang. Ret håndfast afstraffelse spændt urokkeligt fast på en meget komfortabel spankingbænk. Der blev brugt mange forskellige instrumenter 2 gange tyve minutter - omkring 30-40 slag i minuttet uden at hun blev forpustet eller træt og netop derfor var hun let og uformelt klædt på. Og en slags pause med tyve minutters facesitting uden trusser eller nogetsomhelst - fantastisk. Mere snerpede Engelske Dominaer bruger altid jeans el.lign - øv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 30. Juni, 2022 bundetogstribet skrev, for 37 minutter siden: Jeg har besøgt hende FLERE gange - en time hver gang. Og jeg har været MEGET TILFREDS hver gang. Ret håndfast afstraffelse spændt urokkeligt fast på en meget komfortabel spankingbænk. Der blev brugt mange forskellige instrumenter 2 gange tyve minutter - omkring 30-40 slag i minuttet uden at hun blev forpustet eller træt og netop derfor var hun let og uformelt klædt på. Og en slags pause med tyve minutters facesitting uden trusser eller nogetsomhelst - fantastisk. Mere snerpede Engelske Dominaer bruger altid jeans el.lign - øv. Ja hun er fantastik fræk og nem at få en aftale med og hvad man vil og ikke vil være med til lækker mode n kvinde som jeg også foretrækker en spændene kvinde at være sammen med helt klart anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miss Sandra Skrevet 30. Juli, 2022 John T skrev, den 18.1.2022 at 23:24: Hvad er jeres erfaring med Domina Dark? Hun har mange spændende idéer, men jeg kan nok ikke selv besøge en domina, hvor jeg ikke er tiltrukket af hende. Hun er lidt for maskulin. Eller hvad er jeres erfaring? Min erfaring efter flere års samarbejde med Domina Dark er at hun er utrolig feminin. De negle, øjne og stemme findes ikke mere feminint end på hende Jeg er normalt til 1 to 1 sex og aldrig piger.... men i de år jeg samarbejdede med hende var der ingen problemer i den retning. Måske også fordi sex tænder mig mere end udseende og det kan hun da med den erfaring og lyst sagtens honorere. Og nej vi samarbejder ikke mere, da jeg i flere år har været væk fra branchen pga andet firma, men jeg vender forhåbentligt snart retur (inden jul) med et stort nyt sted, Jeg ligger i hvert fald lige pt i forhandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevyC 52 Skrevet 3. August, 2022 Så fik jeg prøvet Dark. Absolut pengene værd, en fantastisk oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 4. November, 2022 lpoh skrev, den 20.1.2022 at 17:54: Tak Cherie. Det var dog en helt anden jeg havde den udsøgte fornøjelse med dengang for ca 20 år siden. Men jeg er faktisk sikker på Domina Dark er lidt i den samme liga,uden dog at have været der. Må jeg spørge hvem hun var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 292 Skrevet 7. November, 2022 Lasselas skrev, den 5.11.2022 at 00:39: Må jeg spørge hvem hun var? Det var på Silkeborgvej i Brabrand, tror hun kaldte sig Mette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 25. Februar, 2023 lpoh skrev, den 20.1.2022 at 17:54: Tak Cherie. Det var dog en helt anden jeg havde den udsøgte fornøjelse med dengang for ca 20 år siden. Men jeg er faktisk sikker på Domina Dark er lidt i den samme liga,uden dog at have været der. Nej hun er fuld aktivitet flere steder i Dk kan du opleve hende med og uden andre slaver og slave tøser endda vist også med en domina herre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg