Herbertus 88 Skrevet 16. Januar, 2022 Iflg reklamerne er der hele 3 thaipiger på besøg fra idag. Er der nogen der kender noget til nogen af dem? thai-perle-anny av-sansa lila-thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 18. Januar, 2022 Hey jeg besøgte Lila i går morges kl. 08:00, havde aftalt tid med hende dagen før. Tror det er Lila på de viste billeder Hun virkede slet ikke som om hun var ‘til stede’, ingen smil, meget fraværende, jeg prøvede at tale lidt med hende, men valgte at forlade stedet igen. Kunne det tænkes at jeg ville prøve igen?…. Måske, men så er det ihverfald ikke en morgentid. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 88 Skrevet 19. Januar, 2022 Har selv besøgt Anny på Feldstrasse. Moden kvinde, ikke den store oplevelse, faktisk lettere kedeligt. Hun er såmænd flink nok, der manglede bare "noget". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 88 Skrevet 24. Januar, 2022 Men Sansa derimod kan virkelig anbefales - ung og energisk Hun sagde hun var der indtil søndag i denne uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 88 Skrevet 24. Januar, 2022 Nogen der har besøgt Rose lidt længere oppe af gaden? https://sexnord.net/profile/663226/rose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 128 Skrevet 8. Februar, 2022 Hvordan er priserne i Tyskland i forhold til DK ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 223 Skrevet 8. Februar, 2022 Tråden her handler jo om thai-piger - der kender jeg ikke priser, men eller kan du regne med en ca. 70,- / 80,- Euro svarende til ca.550,- til 600,- DKK for 1/2 time, og ca. det dobbelte eller lidt mindre for 1 time . Her burde de "normale" tjenester være inkluderet - blow, slik, fere stillinger mv.. Hvis vi taler om reelle piger er det også inkl. omgang nr. 2 - hvis du magter det:-) Mit gæt er at du nok slipper lidt billigere hos thaipigerne, men jeg ved det ikke, dat der er mange år siden jeg sidst besøgte en. Og indtil videre skal du stadigvæk huske mundbind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 88 Skrevet 18. December, 2022 Nogen der kan berette om Alice der er på Duburger Straße 41a https://sexnord.net/profile/692605/alice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg