Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

jeg besøgte Lila i går morges kl. 08:00, havde aftalt tid med hende dagen før.

Tror det er Lila på de viste billeder  

Hun virkede slet ikke som om hun var ‘til stede’, ingen smil, meget fraværende, jeg prøvede at tale lidt med hende, men valgte at forlade stedet igen. 
Kunne det tænkes at jeg ville prøve igen?…. Måske, men så er det ihverfald ikke en morgentid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Anny på Feldstrasse. Moden kvinde, ikke den store oplevelse, faktisk lettere kedeligt. Hun er såmænd flink nok, der manglede bare "noget". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden her handler jo om thai-piger - der kender jeg ikke priser,  men eller kan du regne med en ca. 70,- / 80,- Euro svarende til ca.550,- til 600,- DKK for 1/2 time, og ca. det dobbelte eller lidt mindre for 1 time . Her burde de "normale" tjenester være inkluderet - blow, slik, fere stillinger mv.. Hvis vi taler om reelle piger er det også inkl. omgang nr. 2 - hvis du magter det:-)

Mit gæt er at du nok slipper lidt billigere hos thaipigerne, men jeg ved det ikke, dat der er mange år siden jeg sidst besøgte en.

Og indtil videre skal du stadigvæk huske mundbind :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...