Hop til indhold
Guest Vest sjællenderen

billigste thai "massage" sorø

Recommended Posts

Guest Vest sjællenderen

hahaha.. :D 

jeg syntes nu flere gange det virker som der er flere "tandlæge" stole i klinikken,  man bliver anvist rum, tager tøj af, man sidder og venter på "lægen" er færdig med nuværende patient.

Der er travlt i butikken.

men klart med sex for 500,- kan man ikke forlange for meget, så skal der jo nogen igennem for at holde lønnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Jeg har fået en skideballe af mutti.. 

Tror der er gået for meget "loppemarked" i pris forhandlingerne.... Så nye Boller i suppen..Beklager :)

Har lovet at skrive priserne i butikken. og de er 1000,- halv time og 1500,- hel time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 14 timer siden:

Jeg har fået en skideballe af mutti.. 

Tror der er gået for meget "loppemarked" i pris forhandlingerne.... Så nye Boller i suppen..Beklager :)

Har lovet at skrive priserne i butikken. og de er 1000,- halv time og 1500,- hel time. 

Ja, hvorfor ikke - el og gas stiger jo også :)

Men lyder da som om "mutti" (Nalia) og du har et fortryllende forhold - når hun lige frem skælder dig ud, sker jo oftest kun i det mest succesrige forhold :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Jo vi har et fint "forhold" Nalia og Jeg :)

Lige nu har jeg så fornøjelsen af at befinde mig i Pattaya. 

Hvis man søger billig thai.. på en måde lidt sørgeligt, men når nu verden (covid) ser ud som den gør, så er der lige nu kæmpe udsalg på ydelserne hernede. 

100bath = lige nu ca. 20kr. 

alm massage 1 time = 200bath.

short time på hotellet 500bath. all inclusive. kørsel osv. 

long time (hel nat) 1000bath. all inclusive. 

billige hoteller, billig mad..osv. man kan hurtig tjene de penge hjem man bruger i Dk. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 18 timer siden:

Jeg har fået en skideballe af mutti.. 

Tror der er gået for meget "loppemarked" i pris forhandlingerne.... Så nye Boller i suppen..Beklager :)

Har lovet at skrive priserne i butikken. og de er 1000,- halv time og 1500,- hel time. 

Måske fordi du har lavet denne tråd, med overskriften billig thai, og første post med fp quicky for 500,- 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Tømreren skrev, for 15 timer siden:

Måske fordi du har lavet denne tråd, med overskriften billig thai, og første post med fp quicky for 500,- 

Tja..nogen gange skal man bare holde ting for sig selv :) men hun har vist også nydt godt af tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige en time i dag, der skulle brændes af da jeg skulle være i slagelse lidt senere på dagen.

Så skrev til dem om de havde tid, hørte intet fra hende i godt 1.5 time, så skrev hun lige pludseligt om jeg kom forbi i dag eller ej, skrev igen at jeg jo aldrig fik svar på om hun havde tid, også igen tavshed fra hende, skulle her have valgt at besøge nasty thai i slagelse i stedet for, men gjorde jeg desværre ikke.

Så kørte mod adressen, og blev lukket ind at mutter som var alene i butikken, hun spurgte om jeg havde bestilt, forklarede hende jeg havde skrevet men aldrig fået svar.

Ok, var svaret fra hende, ind i lokalet hvor hun så spørger om hvad jeg vil have, 1 times massage, men det kunne hun ikke pga. En anden havde booket tid om 40 min, så blev ændret til 30 min med hj til 600,- , så rimelig standard pris.

Heldigvis blev det kun 30min, for kan dårligt huske hvornår jeg sidst har fået så elendig massage, og jeg har sku ellers besøgt mange thai klinikker efterhånden,  hj var også skuffende, det blev udført som det bare skulle overståes hurtigst muligt.

Så gik sku godt skuffet derfra, men burde have indset det er rent bordel, uden evner for massage overhovedet, forstår slet ikke folk herinde er at hypper over hende, der er så meget bedre massage med ekstra at få her på Vestsjælland, og jeg tror ikke der bliver en gentagelse fra min side af, det skulle da være fordi en af de andre piger faktisk kan massere.

For samme pris kunne jeg have tilbragt en 30 min  med hende her i slagelse, så havde det bare været blow og sex  frem for elendig massage og hj, så det var ikke engang fordi det var billigere.

https://annoncelight.dk/showad/337497

Måske ramte jeg hende bare på en dårlig dag, men det tvivler jeg faktisk på.

Så heller få en en time GOD massage med hj for 700-800,- , som både kan leveres i slagelse, Ringsted og kalundborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 18 minutter siden:

Havde lige en time i dag, der skulle brændes af da jeg skulle være i slagelse lidt senere på dagen.

Så skrev til dem om de havde tid, hørte intet fra hende i godt 1.5 time, så skrev hun lige pludseligt om jeg kom forbi i dag eller ej, skrev igen at jeg jo aldrig fik svar på om hun havde tid, også igen tavshed fra hende, skulle her have valgt at besøge nasty thai i slagelse i stedet for, men gjorde jeg desværre ikke.

Så kørte mod adressen, og blev lukket ind at mutter som var alene i butikken, hun spurgte om jeg havde bestilt, forklarede hende jeg havde skrevet men aldrig fået svar.

Ok, var svaret fra hende, ind i lokalet hvor hun så spørger om hvad jeg vil have, 1 times massage, men det kunne hun ikke pga. En anden havde booket tid om 40 min, så blev ændret til 30 min med hj til 600,- , så rimelig standard pris.

Heldigvis blev det kun 30min, for kan dårligt huske hvornår jeg sidst har fået så elendig massage, og jeg har sku ellers besøgt mange thai klinikker efterhånden,  hj var også skuffende, det blev udført som det bare skulle overståes hurtigst muligt.

Så gik sku godt skuffet derfra, men burde have indset det er rent bordel, uden evner for massage overhovedet, forstår slet ikke folk herinde er at hypper over hende, der er så meget bedre massage med ekstra at få her på Vestsjælland, og jeg tror ikke der bliver en gentagelse fra min side af, det skulle da være fordi en af de andre piger faktisk kan massere.

For samme pris kunne jeg have tilbragt en 30 min  med hende her i slagelse, så havde det bare været blow og sex  frem for elendig massage og hj, så det var ikke engang fordi det var billigere.

https://annoncelight.dk/showad/337497

Måske ramte jeg hende bare på en dårlig dag, men det tvivler jeg faktisk på.

Så heller få en en time GOD massage med hj for 700-800,- , som både kan leveres i slagelse, Ringsted og kalundborg.

Har du besøgt "Nasty Thai" før eller hørt om nogle, der har?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg søgte også herinde uden held, skulle have aflagt hende et besøg i stedet for, skal arbejde i slagelse et par dage i næste uge, kan være jeg aflægger hende et besøg der, bare for at komme mig over den skuffende oplevelse i dag.

Redigeret af Tømreren
Type fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Tømreren skrev, for 17 timer siden:

Nej, jeg søgte også herinde uden held, skulle have aflagt hende et besøg i stedet for, skal arbejde i slagelse et par dage i næste uge, kan være jeg aflægger hende et besøg der, bare for at komme mig over den skuffende oplevelse i dag.

Jamen, der har jo været skrevet om, hendes "evner" både mht. tidsbestilling og massage evner. :) Og så har Hun simpelthen for travlt, hun kan jo heller ikke svare tlf. når hun har kunder, der har også været skrevet tidligere om, hvordan det bare skal overståes. :) 

Hun har mange stamkunder selv.. og ellers har hun jo 2-3 kvinder som arbejder som "Nalia" (mutter selv) 

Det handler uden tvivl om at få så mange igennem butikken som muligt per dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

og Ja jeg kender butikken fordi jeg fornylig har været kærester med hende i et par mdr. (indtil jeg finder ud af dem har hun mange af :oops: )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også smuttede vestsjællanderen sjovt nok ,var vist bare en profil for at lave reklame for butikken i Sorø.

Ret åbenlyst, når man genlæser de indlæg den profil lavede herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...