Hop til indhold
Guest Vest sjællenderen

billigste thai "massage" sorø

Recommended Posts

Guest Vest sjællenderen
Dinner_at_the_y skrev, for 11 minutter siden:

Hvad da? :o

det mere fordi, jeg syntes spillet er slut når banditten har været i bageste hul, så kan man ikke bruge den i de andre huller igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 17 timer siden:

Der er fuld åbent, Var forbi idag, normalt er jeg ikke altid anal fan, men tænkte okay, 300 ekstra, så skulle det prøves. :-) nok ikke lige det jeg vil bestille næste gang.  

Var det mutter selv, eller anden pige der lagde bagdel til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der måske nogen af De' Herre som har erfaring fra stedet, kunne sætte navn på den / de omtalte pige / piger. Da de er 3 i klinikken ville det være rart med et navn på pigen fra jeres oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Tantramassøren skrev, for 22 timer siden:

Er der måske nogen af De' Herre som har erfaring fra stedet, kunne sætte navn på den / de omtalte pige / piger. Da de er 3 i klinikken ville det være rart med et navn på pigen fra jeres oplevelse 

Det er "mutter" selv, hun går ikke af vejen for noget...de indlejede piger er ikke til forhandling.

Jeg tror bare annonceen er lukket pga. af "velstand" :-) der er stadig bemanding. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vest sjællenderen skrev, for 51 minutter siden:

Det er "mutter" selv, hun går ikke af vejen for noget...de indlejede piger er ikke til forhandling.

Jeg tror bare annonceen er lukket pga. af "velstand" :-) der er stadig bemanding. 

"Mutter" selv er det hende der optrådte på billeder i annonce (da den ellers var oppe) ?

Jeg havde indtryk af at, der var/ er en foholdsvis ældre og utiltalende thai lady der sammen med en middelalderlig lady (hende på billeder) og så en ung model

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Og en hj. side

Er der en hel side kun til HJ? 

Undskyld, triller ud af tråden igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er fuldt åbent - om ikke i alle huller, så i hvert fald i shoppen. Var forbi i dag med konen på førersædet. Det rykkede lidt i nakken og underlivet, da jeg passerede, men mere blev det af gode grunde ikke til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 1 minut siden:

Kan de masser dernede, eller er det kun værd at komme for ekstra?

Ved det ikke. Jeg kommer der kun efter sex - ligesom jeg kun gør på alle andre thai-steder.

Har kun mødt nogen, der kunne massere - i Thailand :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Efter min mening,  så er det elendig massage, jeg stoppede hurtigt med massage delen, da jeg gentagne gang fik fik "boret" en albue ned i skulderne uden nogen form for opvarmning..

Så simpel proforma..eller skalkeskjul, tydeligt at det er noget andet mutter går efter..

God massage er svær at finde..især hvis man vil have kombi.

Syntes mange af de thaimassage som sælger sex, Så er det tydeligt noget de ikke rigtig gider eller for den sags skyld har forstand på, Det er nærmest noget der lynhurtigt skal overståes, for det koster tid og mange kræfter, iforhold til de nemme penge, hvor det sjældent er pigen som gør "arbejdet" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen

Som Running Sushi, Bare omvendt... her får man en lille "Bid" af samme fisk.. :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leboss950 skrev, 1 time siden:

Er det mutti allene i butikken eller er det flere på stedet 

hvis du læser længere oppe i tråden, skulle der være en ny og yngre.

jeg har kun mødt og haft sex med Mutti - hun er faktisk ikke så Muttii-agtig, men heller ikke en årsunge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
Gladforpir skrev, for 4 timer siden:

hvis du læser længere oppe i tråden, skulle der være en ny og yngre.

jeg har kun mødt og haft sex med Mutti - hun er faktisk ikke så Muttii-agtig, men heller ikke en årsunge :-)

Der har været mange kvinder der, ung..meget gammel.. meget stor.. det skifter..men altid mutti, der kommer ind til sidst og "ordner" trolden. som hos tandlægen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...