Hop til indhold
PeeHairy

Vaccine eller smitte

Recommended Posts

Hej

Med de nye krav om vaccine for at få C pas - er vi noget pressede.

ja kan man tåle det så kan man jo få3. stik - men efter store problemer siden 2. stik for 8 måneder - så har jeg ikke rigtig mod på det.

Ellers er der jo den mulighed at man bliver smittet - men selvom den er smitsom er det endnu ikke lykkes...Og det er jo ikke noget man kan snakke åben om uden at blive udskammet.

Er der nogen her som er C positiv eller kender en? 

Tak

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige nu. Så velkommen til Sverige - jeg kan hoste lidt på dig, men du får satme ikke noget kys.

  • Haha 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Send en besked til Pernille Spermmund.

Hun kan sikkert formidle kontakt :P

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er lige nu. Så velkommen til Sverige - jeg kan hoste lidt på dig, men du får satme ikke noget kys.

Hej @Bananas

God bedring til dig.

Hvis han nu, kommer med en Pripps eller 10. Så du da klar. :lol: Nu ikke så sippet.

image.jpeg.843b68106a2037e09d256f024ef20541.jpeg

God dag og weekend.

KK

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
PeeHairy skrev, for 17 minutter siden:

Hej

Med de nye krav om vaccine for at få C pas - er vi noget pressede.

ja kan man tåle det så kan man jo få3. stik - men efter store problemer siden 2. stik for 8 måneder - så har jeg ikke rigtig mod på det.

Ellers er der jo den mulighed at man bliver smittet - men selvom den er smitsom er det endnu ikke lykkes...Og det er jo ikke noget man kan snakke åben om uden at blive udskammet.

Er der nogen her som er C positiv eller kender en? 

Tak

Jeg vil ikke udskamme dig, men bede dig om kraftigt at Overvej det du er igang med.efter min mening svare det lidt til at spille russisk roulette, ja måske er der 1000 tomme kamre og så en patron, men stadig, der er EN patron. Nu ved jeg ikke hvor store gener du havde af stik nummer 2 i forhold til hvilke bivirkninger du, risiker, at få af en corona infektion. Håber at du tænker dig godt om.

jeg har selv fået 2 stil, corona infektion ( ingen symptomer ) og 3 stik. Eneste bivirkning har været lidt øm i armen en dags tid, og det var det, og hvis jeg ikke var testet, efter min kones positive test, ville jeg slet ikke vide at jeg havde corona, hvilket jeg tilskriver mine vacciner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

pas nu på med endnu en Corona/vaccine tråd, det plejer at ende galt .

i øvrigt, tror jeg personligt at om en 1-2 måned er det slut med Corona passet .

god weekend og nyd jeres piger til dem som skal på GP besøg i week-enden :P   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Begge dele. Har haft corona i første bølge og igen mellem jul og nytår. Har også fået tre skud Pfeizer. Den lille djævel kan bare komme an. God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 8 minutter siden:

pas nu på med endnu en Corona/vaccine tråd, det plejer at ende galt .

i øvrigt, tror jeg personligt at om en 1-2 måned er det slut med Corona passet .

god weekend og nyd jeres piger til dem som skal på GP besøg i week-enden :P   

Yes, vi får vores liv tilbage.

Bortset fra det, så handler det ikke kun om risikoen ved selv at blive smittet, men endnu mere om risikoen for at smitte andre, når man selv er smittet. Det er min store frygt i givet fald, at bringe smitten videre til udsatte personer, der er omkring mig.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 54 minutter siden:

Hej

Med de nye krav om vaccine for at få C pas - er vi noget pressede.

ja kan man tåle det så kan man jo få3. stik - men efter store problemer siden 2. stik for 8 måneder - så har jeg ikke rigtig mod på det.

Ellers er der jo den mulighed at man bliver smittet - men selvom den er smitsom er det endnu ikke lykkes...Og det er jo ikke noget man kan snakke åben om uden at blive udskammet.

Er der nogen her som er C positiv eller kender en? 

Tak

Hvis du har fået store problemer efter vaccine som indeholder en meget lille smule virus. Hvad tror du så der sker når du får en kæmpe dosis virus når/hvis du bliver smittet?

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft covid for et par uger siden, var ikke noget værre end almindelig influenza. Og jeg er ikke vaccineret…

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 27 minutter siden:

Hvis du har fået store problemer efter vaccine som indeholder en meget lille smule virus. Hvad tror du så der sker når du får en kæmpe dosis virus når/hvis du bliver smittet?

Ingen af de vacciner vi bruger i Danmark indeholder virus... 

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen af de COVID-19-vacciner, som er under udvikling til det europæiske marked, er baseret på levende eller inaktiverede virusser. De er i stedet baseret på coronavirussets særlige overfladeprotein, det såkaldte spikeprotein. Nogle af vaccinerne indeholder selve spikeproteinet, mens andre kun indeholder den genetiske kode for spikeproteinet.

Taget herfra ;https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/nyheder/temaer/generelt-om-vacciner-mod-covid-19/#vaccineteknologier_hovedtekst

modenelsker skrev, 1 time siden:

Hvis du har fået store problemer efter vaccine som indeholder en meget lille smule virus. Hvad tror du så der sker når du får en kæmpe dosis virus når/hvis du bliver smittet?

DIREKTE LØGN - tjek fakta før du skriver noget - og nej ham der skrev noget om det på facebook- eller hvor du har det fra- aner ikke nok om emnet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...