Hop til indhold
Granit12

Inflation eller hvad?

Recommended Posts

Granit12 skrev, for 7 timer siden:

Er det bare mig, eller er priserne steget i helt urimelig grad?

De fleste steder er hoppet fra en tusse til 1.500 KR indenfor de sidste 4 måneder.

Jeg er begyndt at bakke ud, når jeg får serveret sådan en prisstigning og jeg vi anbefale at I andre gør det samme, så kan det være at at de måske begynder at blive lidt mere medgørlige.

1000 for 30 min fp

1500 for 60 min fp      De priser har været standart på sjælland i laaang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Eroguide burde ændre kategorien thaimassage til erotisk massage, således at thaipiger ikke får en særlig kategori - det gør danske piger jo heller ikke!

Jeg kan se både plus og minus i det, i sær pga der er mange flere tai piger der giver intim massage end danske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 14.1.2022 at 12:13:

Tja, hvis du har 3 kunder om dagen hvis prisen er 1.000,- og 2 om dagen hvis prisen er 1.500,- så har du samme indtjening med mindre arbejde og så ville jeg da klart også vælge den sidste model ... 

---- 

p.s. der er vist et par af jer længere oppe i tråden der lige skal have genopfrisket jeres brøk-/procentregning. Det er en hævning af prisen med ½ eller 50% om man vil. Man skal jo tage udgangspunkt i startprisen og ikke slutprisen når man beregner prisstigningen. Det gør dog blot stigningen endnu voldsommere ...

Der er så bare lige det ved det, at der ville komme flere kunder i butikken hvis prisen var 1000, end hvis den er 1500.    men du har da ret i regnestykket hvis der kun ville komme 3, men omvendt hvis der nu ville komme 10 til prisen en tuse, og kun 3 til prisen på 1500, så er der en indtjening der er over dobbelt så høj, og hun skal sikkert side på jobbet de fleste timer i døgnet alligevel, og så kan hun da lige så godt tjene nogen penge....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gp priserne er steget gennem corona tiden. Ihvertfald her i kbh.
Jeg har alle dage haft et max på 1000,- for en halv time og 1500,- for en time. Men før corona var mulighederne omkring de 700-800,- for en halv time mange, i dag er de ganske få. 
Indrømmer blankt at jeg bliver nærig, har så fint råd til at give whatever det koster, men det er princippet der rammer mig…
Så besøgene er nok blevet lidt færre.

Synes til gengæld ikke thaipigernes priser er steget nået synderligt, til gengæld er anal kommet med i pakken flere steder, hvor det for et par år tilbage nærmest var utænkeligt at få lov til at tage en ung thai i måsen…. Så de besøg er der stadig….:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 39 minutter siden:

Der er så bare lige det ved det, at der ville komme flere kunder i butikken hvis prisen var 1000, end hvis den er 1500.    men du har da ret i regnestykket hvis der kun ville komme 3, men omvendt hvis der nu ville komme 10 til prisen en tuse, og kun 3 til prisen på 1500, så er der en indtjening der er over dobbelt så høj, og hun skal sikkert side på jobbet de fleste timer i døgnet alligevel, og så kan hun da lige så godt tjene nogen penge....

Nu er der så næppe nogle piger der har 10 kunder om dagen af en times varighed. De tre jeg nævner er hvad jeg har hørt fra flere populære piger er i omegnen af hvad de har om dagen på en okay dag. Mange har en tendens til at overvurdere antallet af kunder hos nogle af pigerne ret voldsomt. Og kan du ikke selv høre at dit regnestykke er helt hen i vejret? Så mange ekstra kunder vil der jo ikke pludselig komme bare fordi prisen er lavere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Jeg er enig med trådstarter, jeg kan ikke være med, så jeg undlader blot at besøge dem, min løn er ikke steget og har ikke det helt store råderum .

Jeg tvivler da også på at det er færreste piger ville have råd til det, hvis det havde været omvendt at give feks 1500 kr pr gang  :D

men omvendt, så forstår jeg godt de vil have så meget for det som er muligt, men den almindelige gennemsnit kunde som mig kan bare ikke følge med, min varme og el er også steget .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvis det havde været omvendt, så vil jeg godt gøre det billiger end 1500kr,  de pæne piger vil få meget rabat :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der betaler prisen, så gør de det og det vil nok gå opad igen på et tidspunkt, og det vil nok betyde at jeg kommer til at besøge internettet lidt mere, for jeg personligt betaler ikke mere end gennemsnitsprisen for en FP eller GFE.

Men de er så ikke de værste i mine øjne, det er derimod tantra'erne som tager helt hen i vejret priser blot for massage med pirring og hj, uden noget som helst gensidigt fysisk kontakt, som man kan få mange andre steder for meget mindre. Jeg kan bare ikke forstå, at folk reelt gider betale sådanne priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
BeerLover skrev, for 15 minutter siden:

Men de er så ikke de værste i mine øjne, det er derimod tantra'erne som tager helt hen i vejret priser blot for massage med pirring og hj, uden noget som helst gensidigt fysisk kontakt, som man kan få mange andre steder for meget mindre. Jeg kan bare ikke forstå, at folk reelt gider betale sådanne priser.

Det har jeg stor forståelse for, men af en anden grund end dig. Rigtig mange af dem som siger de giver Tantra, gør det ikke, de giver en pirrende massage og et handjob, hvilket absolut intet har at gøre med Tantra. Hvis du nogen sinde har fået en tantrisk orgasme, oplevet at kroppen ryster, og er ude af din egen kontrol så vil du vide hvad Tantra er, og det er meget bedre end sex. Og ja jeg vil godt give dig ret i at det er dyrt, men man kan ikke og må ikke stille det op over for sex, det er 2 meget forskelige ting, og i en rigtig Tantra session er der meget gensidigt fysisk kontakt, og endnu mere spirituel kontakt, ting som en massør eller normal GP ikke kan gøre ( undskyld hvis jeg har fornærmet nogen) det er min mening, og jeg har oplevet rigtig Tantra og alt hvad deraf kan følge, jeg har også oplevet rigtig dejlig sensuel massage, og det vil jeg heller ikke være foruden, men de to ting har intet med hinanden at gøre. Hvis du kan undvære det sexuelle, som kan være en del af Tantra, så prøv at opsøge diverse Tantra huse, tag med til en intro aften, det er mange gange gratis, og se og hær hvad de kan tilbyde, og ellers så vær meget kritisk med dit valg af Tantra massør, læs anmeldelser og vurder om det er et handjob, som bliver givet eller en Tantra oplevelse. 
og ja jeg er klar til at forsvare mit synspunkt, for jeg ved at mange ikke deler det, men der er noget for alle, og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...