Hop til indhold
Granit12

Inflation eller hvad?

Recommended Posts

Er det bare mig, eller er priserne steget i helt urimelig grad?

De fleste steder er hoppet fra en tusse til 1.500 KR indenfor de sidste 4 måneder.

Jeg er begyndt at bakke ud, når jeg får serveret sådan en prisstigning og jeg vi anbefale at I andre gør det samme, så kan det være at at de måske begynder at blive lidt mere medgørlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder en voldsom % stigning. 
Der er jo priser stigningende over næsten alt, strøm, vare mm. 
Vi glædepiger mærker også det på vores udgifter, men at hæve priser med 1/3 virker vild.
Pt har jeg ikke selv planer om at hæve mine priser, hvis det sker skal det kun været så lille et beløb, til at dække de ekstra udgifter og til rimelighed for jeres, i har jo også fået højere indkøb og strøm mm.  det bør handle om gensidig forståelse og rimelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 3 minutter siden:

Lyder en voldsom % stigning. 
Der er jo priser stigningende over næsten alt, strøm, vare mm. 
Vi glædepiger mærker også det på vores udgifter, men at hæve priser med 1/3 virker vild.
Pt har jeg ikke selv planer om at hæve mine priser, hvis det sker skal det kun været så lille et beløb, til at dække de ekstra udgifter og til rimelighed for jeres, i har jo også fået højere indkøb og strøm mm.  det bør handle om gensidig forståelse og rimelighed. 

Det forstår jeg godt Coco, men, jeg tror nu heller ikke at du kører et koncept med 40 minutter massage og 10 minutter sex ;-)

Jeg har stor respekt for "working girls" og derfor forhandler jeg heller aldrig pris - jeg får en pris og så er det jo lidt op til mig om den står mål med det jeg bliver stillet i udsigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 2 minutter siden:

Det forstår jeg godt Coco, men, jeg tror nu heller ikke at du kører et koncept med 40 minutter massage og 10 minutter sex ;-)

Jeg har stor respekt for "working girls" og derfor forhandler jeg heller aldrig pris - jeg får en pris og så er det jo lidt op til mig om den står mål med det jeg bliver stillet i udsigt. 

Jo jeg giver massage fra 30 til 90 minutter Rigtig hvis sex er samleje giver jeg ikke det. Men jeg har penis/lingam massage.  

Undskyld jeg have overses det var slået op under thaimassage,  jeg er en dansk kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan ikke se forskel på om vi er dansk eller ikke dansk, om vi er massør,  giver kæreste sex, eller svinger en pisk hvis en piger hæver prisen med 1/3 er det en voldsom pris stigning i mine øjne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 55 minutter siden:

Lyder en voldsom % stigning. 
Der er jo priser stigningende over næsten alt, strøm, vare mm. 
Vi glædepiger mærker også det på vores udgifter, men at hæve priser med 1/3 virker vild.
Pt har jeg ikke selv planer om at hæve mine priser, hvis det sker skal det kun været så lille et beløb, til at dække de ekstra udgifter og til rimelighed for jeres, i har jo også fået højere indkøb og strøm mm.  det bør handle om gensidig forståelse og rimelighed. 

Ja en prisökning med 33% är ju rätt vild. I Sverige har dieselpriset stigit med 30% på ett år, elräkningen för december blir väl typ 300% dyrare än förra året och matpriserna märker man ju också av, men jag får nog vara glad om jag får 3% i löneförhöjning i år :mellow:

Redigeret af Thungur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det svinger meget 

Min kone som er thai og startede for noget tid siden (mere end et år siden) har altid tilbudt Full pakke til 1500 da det var prisen der hvor hun startede med at være massagepige.

Hendes pris er ikke justeret i den tid hun har været i branchen. Dog har hun til tider tilbudt mindre tid til billigere penge da hun har oplevet mange har efterspurgt f.eks. Hånd eller blow på 15 min og de ikke har penge til til 1 time eller lign.
--
Skal måske tilføje at min kone ikke er i Jylland, så kender intet til priserne i Jylland,

Redigeret af mr. WilD
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Jeg er fuldstændig enig med dig Granit12, jeg går igen de steder hvor priser er hævet til 1500, men jeg tror ikke vi får held med at de sænker priserne igen, jeg er bange for at de er så stædige at de i så fald hellere vil nøjes med færre kunder, desværre... man forstår jo ikke den slags forretnings politik, det må da alt andet lige være indtjeningen der skulle være for øje, det vil sige kan man få en del flere kunder ind i butikken til en tuse, så må det da være langt bedre, end de få til 1500
  • Det kaldes simpel Bilka metode

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 51 minutter siden:

Undskyld jeg have overses det var slået op under thaimassage,  jeg er en dansk kvinde. 

Eroguide burde ændre kategorien thaimassage til erotisk massage, således at thaipiger ikke får en særlig kategori - det gør danske piger jo heller ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Eroguide burde ændre kategorien thaimassage til erotisk massage

Det kan jeg godt være enig i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 13 minutter siden:
  • Jeg er fuldstændig enig med dig Granit12, jeg går igen de steder hvor priser er hævet til 1500, men jeg tror ikke vi får held med at de sænker priserne igen, jeg er bange for at de er så stædige at de i så fald hellere vil nøjes med færre kunder, desværre... man forstår jo ikke den slags forretnings politik, det må da alt andet lige være indtjeningen der skulle være for øje, det vil sige kan man få en del flere kunder ind i butikken til en tuse, så må det da være langt bedre, end de få til 1500
  • Det kaldes simpel Bilka metode

Tja, hvis du har 3 kunder om dagen hvis prisen er 1.000,- og 2 om dagen hvis prisen er 1.500,- så har du samme indtjening med mindre arbejde og så ville jeg da klart også vælge den sidste model ... 

---- 

p.s. der er vist et par af jer længere oppe i tråden der lige skal have genopfrisket jeres brøk-/procentregning. Det er en hævning af prisen med ½ eller 50% om man vil. Man skal jo tage udgangspunkt i startprisen og ikke slutprisen når man beregner prisstigningen. Det gør dog blot stigningen endnu voldsommere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Eroguide burde ændre kategorien thaimassage til erotisk massage, således at thaipiger ikke får en særlig kategori - det gør danske piger jo heller ikke!

Der er jeg dybt uenig. Der er et stort segment som anvender dette subfora netop fordi de går efter thaikvinder. Jeg ville i hvert fald ikke gide at skulle sidde at trawle en masse, for mig, ligegyldige tråde med danske/østeuropæiske piger igennem for at finde dem med thaikvinderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gået mere og mere over til udlandske piger. Tit kommer de jo retur til DK med 2-3 ugers mellemrum. Har efterhånden fundet mig et par dejlige udlandske piger som jeg har god kemi med, og til 700-800 kr for 30 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
docgunde skrev, for 3 minutter siden:

Tjah og udbudddet af yngre kvinder har aldrig været lavere mange er reelt 45+

Ja, og det kan vi takke stramningerne af visareglerne for ... det er næsten umuligt for en ung thaikvinde at komme alene herop. Jeg synes det har været et problem længe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arnebent1 skrev, for 1 minut siden:

Er gået mere og mere over til udlandske piger. Tit kommer de jo retur til DK med 2-3 ugers mellemrum. Har efterhånden fundet mig et par dejlige udlandske piger som jeg har god kemi med, og til 700-800 kr for 30 min. 

Modsat thaipigerne som jo ikke er udenlandske ... :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Der er jeg dybt uenig. Der er et stort segment som anvender dette subfora netop fordi de går efter thaikvinder. Jeg ville i hvert fald ikke gide at skulle sidde at trawle en masse, for mig, ligegyldige tråde med danske/østeuropæiske piger igennem for at finde dem med thaikvinderne.

Så kunne man jo opfordre til at man lavedet sub katogorier i det forum.

Erotisk massage
 -Thai
 -Ungarn
 -Ukraine
 - Blah.

men det kan måske også give en for stor sortering. Jeg har ikke været på siden så længe. men synes der ser ud til at være et rimelig antal nye posts til man godt kunne overveje en mere kategoriseret tilgang. 
Men det giver også mere arbejde til moderatorer og en bedre plig fra os brugere at vi skal vælge det korrekte forum at oprette tråde i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Prisen på varme og el er steget med 50-100%, og der er ingen som vil ligge en time med bar røv og fryse. Betal det forlangte eller lad være med at komme der, det der med at vi alle skal boykotte en pige det har ingen gang på jorden. Jeg kigger ikke på pris , men kvalitet, og det er der mange tråde der omhandler, og vi bliver aldrig enige, det behøver vi heller ikke. Jeg er overbevist om hvis man kigger på prisen over en årrække, så er der rigtig mange piger som har været ekstrem flinke, men nu bliver de nød til at give prisen et ordentlig hak, og om prisen stiger 100 eller 500 så får de lige meget vrøvl, så tag da et ordentlig hop, kom over alt brokken, mister evt lidt omsætning i en kort periode, og så er kunderne tilbage. Der er ingen af os som gider priser på 1237,50kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden:

Der er ingen af os som gider priser på 1237,50kr. 

Mange butikker kører mærkeligt nok altid med priser kr.  x,95 - det gider vi jo heller ikke - men køber stadig ind de pågældende steder ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Mange butikker kører mærkeligt nok altid med priser kr.  x,95 - det gider vi jo heller ikke - men køber stadig ind de pågældende steder ;-(

Hvis der var et par smarte piger, så begyndte de med priser på xxxx,76 og med kontant betaling bliver det rundet op. Vupti 0,24kr tjent. 4 kunder om dagen og man har tjent næsten 1 krone ekstra. På et år incl. de verse fridage, kan det blive til 200-300 kr. :D

Den må i få gratis alle i kære piger, sæt igang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

 Det er en hævning af prisen med ½ eller 50% om man vil. ...

Skulle lige til at komme med samme kommentar da jeg så du kom migni forkøbet. :D

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 3 timer siden:

Men kan ikke se forskel på om vi er dansk eller ikke dansk, om vi er massør,  giver kæreste sex, eller svinger en pisk hvis en piger hæver prisen med 1/3 er det en voldsom pris stigning i mine øjne 

Der er altså tale om en stigning på 50% og ikke på 33%..
Ikke at det gør det bedre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

docgunde skrev, for 4 timer siden:

Tjah og udbudddet af yngre kvinder har aldrig været lavere mange er reelt 45+

Ja og det udnytter dem der er her ved at hæve priserne. Udbud og efterspørgsel. 

At de så bruger stigning i regningerne er noget være fis. For hæver de prisen med bare 200 a´3 kunder om dagen. Og de arbejder i 20 dage.......min sum ender på grådighed ikke andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
mr. WilD skrev, for 5 timer siden:

Skal måske tilføje at min kone ikke er i Jylland, så kender intet til priserne i Jylland,

En time med en thai i Århus er 1200 kr. for fuld pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...