Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/289021

Besøgte Beni for første gang for nogle dage siden.

Stedet er gammel kendt klinik nær havnen. En fordel denne gang, var at jeg blev ledt til bagindgang. Det har jeg ikke oplevet før dette sted. Klart plus.

Beni er en køn lille thai, ca. 40+, kæmpe og virkeligt dejlige bryster. Og ikke så mange dikkedarer med hende. Vi gik direkte til det, som det handlede om.

Godt blow, cowgirl med de dejlige bryster lige i øjenhøjde, doggy, og så afslutning med stående blow og levering i munden. 

For mig leverede hun fuldt ud, hvad jeg ønskede, og jeg kommer helt sikkert igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, den 13.1.2022 at 20:30:

For mig leverede hun fuldt ud, hvad jeg ønskede, og jeg kommer helt sikkert igen.

Godt at høre, at Beni godt kan endnu. Efter at Pat forlod stedet, har Beni været alene og jeg synes, at mit sidste besøg bar lidt præg af, at hun var ved at være lidt "træt" og stresset. Pat er for øvrigt tilbage, så måske er det derfor, at Beni igen har "overskud"  :) 

Voksen mand skrev, for 57 minutter siden:

Hvad er prisen for en times fp?

1200 for 1 time inkl. massage og fp.

Redigeret af 100% Gavtyv
tilføjet ekstra tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Beni for nogle dage siden. Ikke den store oplevelse eller indlevelse. Var ellers både nyvasket og høflig. Ikke meget gang i hende. Hun havde spist Spicy Food så hun klagede over ondt i maven. Foreslog vi stoppede og hun gav nogle af pengene tilbage. Det ville hun ikke - boss know i have custoner and how much money. 
Ikke pengene værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også besøgt Beni for en måneds tid siden, ikke den store indlevelse

så det bliver ikke en gentagelse herfra

men er dag glad for at andre har haft bedre oplevelser med hende

Redigeret af Fynsbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, den 13/1/2022 at 20:30:

https://annoncelight.dk/showad/289021

Besøgte Beni for første gang for nogle dage siden.

Stedet er gammel kendt klinik nær havnen. En fordel denne gang, var at jeg blev ledt til bagindgang. Det har jeg ikke oplevet før dette sted. Klart plus.

Beni er en køn lille thai, ca. 40+, kæmpe og virkeligt dejlige bryster. Og ikke så mange dikkedarer med hende. Vi gik direkte til det, som det handlede om.

Godt blow, cowgirl med de dejlige bryster lige i øjenhøjde, doggy, og så afslutning med stående blow og levering i munden. 

For mig leverede hun fuldt ud, hvad jeg ønskede, og jeg kommer helt sikkert igen.

 

Hey Statham.

Du skriver du kom ind af en bagindgang.
Er der det ved Amate i havnegade, eller er hun rykket anden sted hen ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpionen skrev, for 2 timer siden:

Du skriver du kom ind af en bagindgang.
Er der det ved Amate i havnegade, eller er hun rykket anden sted hen ???

Beni er hos Amata i Havnegade. Det har været et tilfælde, hvis Statham er blevet ledt til bagindgangen. Indretningen af stedet er således indrettet, at bagindgangen fører ind til et af lokalerne, hvor seanserne foregår. Det er derfor kun muligt at benytte bagindgangen, hvis lokalet er ledigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpionen skrev, for 12 timer siden:

Hey Statham.

Du skriver du kom ind af en bagindgang.
Er der det ved Amate i havnegade, eller er hun rykket anden sted hen ???

 

Det er som Gavtyven oplyser. Bagindgangen fører direkte ind til gerningsstedet. 
 

Beni var alene på job den dag, så nok derfor, at hun gav mig den mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her et par dage efter mit besøg ved Beni og jeg har fået reflekteret over det er jeg kommet frem til følgende.

Det var mit første og sidste besøg, for mig er hun typemæssigt meget lig Rose/Tiger det eneste hun mangler for at passe 100% er spejle.

Mig mig mig igennem hele seancen, stod på gaden efter 55 minutter, følte på intet tidspunkt at jeg (kunden) var i centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Max Power skrev, for 3 timer siden:

Her et par dage efter mit besøg ved Beni og jeg har fået reflekteret over det er jeg kommet frem til følgende.

Det var mit første og sidste besøg, for mig er hun typemæssigt meget lig Rose/Tiger det eneste hun mangler for at passe 100% er spejle.

Mig mig mig igennem hele seancen, stod på gaden efter 55 minutter, følte på intet tidspunkt at jeg (kunden) var i centrum.

Jeg har ej besøgt nogen af de 2 omtalte men i de seneste par år er det ligesom om tingene har taget en voldsom drejning og det gælder speciel Thai, uden at jeg egentlig har en fornuftig forklaring så har jeg bare konstateret at det er den vej det er gået for Thai (et eller andet sted tyder det på manglende indtjening og måske for meget Corona og for mange Thai om buddet) men noget er der i hvert fald gået i den forkerte retning, lidt lige som om servicen mangler i mangel af bedre, men et er sikkert, sådan var det ikk for blot 5 år siden, det var så bare min konklusion, go jagt og aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Pat igår. 
Hun er vældig sød, men lidt for stor til min smag. 
Sex på det jævne og dårlig massage.

Blev i øvrigt lukket ud ad bagdøren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående Beni, så skrives der på deres annonce at Beni rejser hjem. Er der nogle der har spurgt hende om det blot er rejse videre i DK eller tager hun helt hjem til et andet land?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den 3.3.2022 at 07:37:

Angående Beni, så skrives der på deres annonce at Beni rejser hjem. Er der nogle der har spurgt hende om det blot er rejse videre i DK eller tager hun helt hjem til et andet land?

Har lige været der i dag og hun er bare dejlig og lækker og ja hun sagde hun rejser hjem på onsdag i næste uge men kommer igen om 4 -5 uger. 
Hun sagde også hendes veninde kommer så billede af hende hun ser dælme også dejlig hun. 
så hun skal da vist også besøges 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, den 4.3.2022 at 23:02:

Har lige været der i dag og hun er bare dejlig og lækker og ja hun sagde hun rejser hjem på onsdag i næste uge men kommer igen om 4 -5 uger. 
Hun sagde også hendes veninde kommer så billede af hende hun ser dælme også dejlig hun. 
så hun skal da vist også besøges 

Ok, men så alligevel svarer du ikke helt på mit spørgsmål. Rejser hun ud af landet? Eller rejser hun til en anden del af DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den 9.3.2022 at 11:18:

Ok, men så alligevel svarer du ikke helt på mit spørgsmål. Rejser hun ud af landet? Eller rejser hun til en anden del af DK?

Mon ikke "rejser hjem" for en thai betyder ud af landet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den 9.3.2022 at 11:18:

Ok, men så alligevel svarer du ikke helt på mit spørgsmål. Rejser hun ud af landet? Eller rejser hun til en anden del af DK?

Ja hun er I Thailand nu og hun sagde hun kom tillage midt I April, så der er noget at glæde sig til. 
Var lige forbi den nye pige der, hun er godt nok også en dejlig  en, tror hun bliver lige så god når man lige lære hende at kende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe kikket på annoncen med Beni og læst anmeldelserne.  Så nu skulle det prøves. Hold kæft en lille glad, fræk  kvinde.

Jeg havde 45 dejlige minutter. Vi nåede omkring det jeg havde lyst til. Hun er vild på den gode måde. Kikkede godt nok da jeg sprøjtede ud over hende. Meningen var hun skulle tage det i munden. Men det kunne jeg ikke lige styre.  Gentagelse helt sikkert. Men ikke i morgen som hun sagde. Griner 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hvor jeg er tilbage fuldtids ved skrivebordet, trænger jeg en gang imellem til at blive æltet ordentligt igennem,

Valget faldt på et sted jeg har besøgt mange gange før pandemien. Det er nu lang tid siden, så jeg vidste ikke hvem der ville være der eller hvordan servicen ville være.

Og pyyyha det var et godt valg. Beni... Hun syder nærmest - emmer af sex. Min resoluthed om at SKULLE have god massage vaklede pludseligt. Vi fik dog lavet en lille aftale om at jeg skulle have en god omgang massage inden jeg fik hele pakken. 

Massagen var noget over middel, endda selvom hun ikke lagde skjul på at hun var klar til næste skridt.

Da hun mente at jeg havde fået massage nok satte hun sig over min ben, trak regnjakken over min pik mens hun kiggede mig i øjnene og, satte sig op og gled ned over mig. Hun var drivvåd og hun red mig i bund uden problemer. Shit hun så godt når hun sådan red mig, med de store lækre bryster og det intense blik.

Jeg ved ikke hvor lang tid vi bruge på hver del, men der var gået ca en time... vi fik laget i forskellige stillinger og jeg endte med at sprøjte ud over hendes fantastiske bryster.

Jeg er VILD med Beni og kommer helt sikkert tilbage, og havde brændstof og andre priser ikke steget så meget, så var jeg sikkert også vendt tilbage i denne måned igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt beni idag for første gang  hun er en sød og smuk kvinde var en okay oplevelse uden at være helt i top måske pga varmen synes egentlig næsten at massagen var det bedste ved oplevelsen                                                   måske jeg prøver igen en gang hvor temperaturen er lidt mindre                     mødte iøvrigt Tina som var sammen med anna på en anden klinik i byen       hun er satme også en lille godte        god sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt beni idag for første gang  hun er en sød og smuk kvinde var en okay oplevelse uden at være helt i top måske pga varmen synes egentlig næsten at massagen var det bedste ved oplevelsen                                                   måske jeg prøver igen en gang hvor temperaturen er lidt mindre                     mødte iøvrigt Tina som var sammen med anna på en anden klinik i byen       hun er satme også en lille godte        god sommer

Joo. Beni er en lækker lille gave til mænd og et godt knald.

Har besøgt hende flere gange kun for sex. Det gør hun til stor UG. 

Redigeret af Ny bruger
Skrevet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...