Hop til indhold

Ældste glædespige?

Featured Replies

Skrevet

Faldt over denne lidt ældre tråd og tænkte om nogen ved hvad der blev af Anne fra Hvidovrevej.Har besøgt hende et utal af gange og så en dag var hun væk.

• Svar 55
  • Visninger 22.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• " prøve" det bruger man om den nyeste Nissan model . Man besøger glædespiger.

• Nylonmester
    Nylonmester

Det er vi flere der er - så jeg hører også gerne om er er nogle lækre GILFs der ude.

• Hun er stoppet for en del år siden for jeg købte alt hendes udstyr

Postede billeder

Skrevet

Anne er fra den tid hvor måden man annoncerede var via Ekstrabladet, seneste jeg hørte fra hende var nok i 2010-11. Men måske nogen ved om hun er startet op andre steder

Skrevet

Slet ingen som har viden om Anne?? Moden blondine, som efterhånden må være passeret de 60 år. Befandt sig for godt 10 år siden i en lille lejlighed på Hvidovrevej. Hun tændte en lampe i vinduet når hun var optaget.

Skrevet
Hommage skrev, for 4 minutter siden:

Slet ingen som har viden om Anne?? Moden blondine, som efterhånden må være passeret de 60 år. Befandt sig for godt 10 år siden i en lille lejlighed på Hvidovrevej. Hun tændte en lampe i vinduet når hun var optaget.

Kan ligesom forstå du savner hende. Men Tror sgu desværre jeg må skuffe dig. 
hendes tid er forbi. 

Skrevet

Ja, jeg kunne godt li og besøge hende. Håber ikke du har ret, men meget kunne tyde på det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.