Hop til indhold

Recommended Posts

Er meget interesseret i at vide hvem den ældste glædespige/massør i har prøvet eller bare set en annonce for er?

Det er ligemeget om hun er dansk, thai eller euro.

fantaserer virkelig om at være med en på 60 eller måske endda 70+ :-P

I må meget gerne linke, tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 56 minutter siden:

Felina er den ældste for mig. Hun var 54 på det tidspunkt (halvandet år siden). Og hun var fræk.

Felina er jo blot en vårhare ^_^

Jeg husker bedst Sexbabe, som var midt i 60’erne sidst jeg mødte hende og vist har været aktiv til efter 70.

Jeg ved ikke, om hun stadig er aktiv, men jeg skrev med hende så sent som for et par år siden, hvor hendes priser var voldsomt opskruede - der er åbenbart penge i at være en moden GP ^_^ Men fræk det var hun, som man kan se på dette link https://www.xvideos.com/video30969551/dark_blonde_milf_gets_fucked_hard

Husker også en kvinde tæt på 70 i en top-lejlighed på Sct. Hans gade på Nørrebro. Aner ikke, hvordan hun kom op på 5 eller 6 sal uden elevator ^_^ Men hun kunne også nogle tricks.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
OldGentlemann skrev, for 6 timer siden:

Felina er jo blot en vårhare ^_^

Jeg husker bedst Sexbabe, som var midt i 60’erne sidst jeg mødte hende og vist har været aktiv til efter 70.

Jeg ved ikke, om hun stadig er aktiv, men jeg skrev med hende så sent som for et par år siden, hvor hendes priser var voldsomt opskruede - der er åbenbart penge i at være en moden GP ^_^ Men fræk det var hun, som man kan se på dette link https://www.xvideos.com/video30969551/dark_blonde_milf_gets_fucked_hard

Husker også en kvinde tæt på 70 i en top-lejlighed på Sct. Hans gade på Nørrebro. Aner ikke, hvordan hun kom op på 5 eller 6 sal uden elevator ^_^ Men hun kunne også nogle tricks.

ja hende kom jeg også hos, helt oppe på kvisten, hun boede meget gammeldags og alligevel elegant, husker hun havde et lille rundt glasbord med sprut og blev altid budt på noget at drikke .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, 1 time siden:

ja hende kom jeg også hos, helt oppe på kvisten, hun boede meget gammeldags og alligevel elegant, husker hun havde et lille rundt glasbord med sprut og blev altid budt på noget at drikke .

Ja, det var ligesom at komme ind i en anden tidsalder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kan overhovedet ikke være med her, da jeg går mere efter de yngre modeller. Til gengæld er det lidt en øjenåbner for mig, for der går da ret mange GP'er rundt på 50+ og 60+ og hvorfor ikke. De får da masser af sjov og naturlig motion og med alle de protein-shots, så skal de da sikkert nok holde i mange år endnu  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 8 timer siden:

Felina er jo blot en vårhare ^_^

Jeg husker bedst Sexbabe, som var midt i 60’erne sidst jeg mødte hende og vist har været aktiv til efter 70.

Jeg ved ikke, om hun stadig er aktiv, men jeg skrev med hende så sent som for et par år siden, hvor hendes priser var voldsomt opskruede - der er åbenbart penge i at være en moden GP ^_^ Men fræk det var hun, som man kan se på dette link https://www.xvideos.com/video30969551/dark_blonde_milf_gets_fucked_hard

Husker også en kvinde tæt på 70 i en top-lejlighed på Sct. Hans gade på Nørrebro. Aner ikke, hvordan hun kom op på 5 eller 6 sal uden elevator ^_^ Men hun kunne også nogle tricks.

Hun er stoppet for en del år siden for jeg købte alt hendes udstyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
DominaDark skrev, 1 time siden:

Hun er stoppet for en del år siden for jeg købte alt hendes udstyr

Referer du til Sexbabe eller Fruen i Sct Hansgade (M. Zackie)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er Sigøjnerpigen Annett, der tager prisen?

Hun hævdede at være 28, da jeg lige var kommet ud af gymnasiet, men jeg og mange andre løb skrigende bort.

Gad vide, om hun lever endnu eller er død af alderdom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DominaDark skrev, for 2 timer siden:

Ahhhhhh Er der 2 damer helt på kvisten men jo jeg referere til Madame Zackie

Den skønne M. Zackie var en oplevelse for en uartig dreng. Aner du om man stadigt kan komne i kontakt ned hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Madame Zackie en del gange i Sct. Hansgade mellem 1988 og ca 2006-2007 stykker. Man kom ind i en tidslomme til en ret moden, men en virkelig flot lady som forstod spillet. Jeg kunne godt tænke mig et besøg hos hende igen. Dørtelefonen var en rød knap (læbestift) og så stod der Rheinlænder på knappen kan jeg huske.
I dag vil et godt bud på en rigtig moden kvinde være Rebecca i Ahornsgade 1. Hun er godt oppe i årene og har gråt hår på missen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 22 timer siden:

Felina er jo blot en vårhare ^_^

Jeg husker bedst Sexbabe, som var midt i 60’erne sidst jeg mødte hende og vist har været aktiv til efter 70.

Jeg ved ikke, om hun stadig er aktiv, men jeg skrev med hende så sent som for et par år siden, hvor hendes priser var voldsomt opskruede - der er åbenbart penge i at være en moden GP ^_^ Men fræk det var hun, som man kan se på dette link https://www.xvideos.com/video30969551/dark_blonde_milf_gets_fucked_hard

Husker også en kvinde tæt på 70 i en top-lejlighed på Sct. Hans gade på Nørrebro. Aner ikke, hvordan hun kom op på 5 eller 6 sal uden elevator ^_^ Men hun kunne også nogle tricks.

Hende du linket til har engang imellem en annonce på smf

Del dette indlæg


Link til indlæg
fraekmand40 skrev, 1 time siden:

Hende du linket til har engang imellem en annonce på smf

Mener også jeg har set, at hun stadig er aktiv indimellem 

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også kvinden tæt på Bellahøj, som er russer - men taler flydende dansk. Hun annoncerer kun en gang i mellem, er 70 år (sikkert mere) men leverer varen.

Kan desværre ikke finde hende ved søgning herinde. Mener, men er bestemt ikke sikker på, at hun kaldte sig Lekiv (profil navn).

Måske @DominaDark kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 2 timer siden:

Der er også kvinden tæt på Bellahøj, som er russer - men taler flydende dansk. Hun annoncerer kun en gang i mellem, er 70 år (sikkert mere) men leverer varen.

Kan desværre ikke finde hende ved søgning herinde. Mener, men er bestemt ikke sikker på, at hun kaldte sig Lekiv (profil navn).

Måske @DominaDark kan hjælpe?

Det er hende her:

https://annoncelight.dk/showad/272416

tror ikke hun er over 70, men sidste halvvdel af 60’erne det er hun. Og hun leverer varen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 4 timer siden:

Det er hende her:

https://annoncelight.dk/showad/272416

tror ikke hun er over 70, men sidste halvvdel af 60’erne det er hun. Og hun leverer varen.

Ja, det var hende jeg linkede til i går! Enig med Sailorman, hun er slut 60erne. En meget intens oplevelse, som jeg varmt anbefaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker Tina og Jane i Valby Langgade som de ældste jeg har besøgt, det var mest Tina j( som var 70+) eg var hos som tilbød " video fransk" hvor du fik guffet gren imens der kørte en VHS maskine med en 80'er film på.

Sidst jeg var hos Tina er nok 6 år siden, men super hyggeligt sted og meget lave priser. 300 for et godt knald med en kop kaffe inden sf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
faust69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg husker Tina og Jane i Valby Langgade som de ældste jeg har besøgt, det var mest Tina j( som var 70+) eg var hos som tilbød " video fransk" hvor du fik guffet gren imens der kørte en VHS maskine med en 80'er film på.

Sidst jeg var hos Tina er nok 6 år siden, men super hyggeligt sted og meget lave priser. 300 for et godt knald med en kop kaffe inden sf.

Er Tina stadig aktiv? Lyder rigtig hyggeligt og måske noget jeg godt vil prøve ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...