Hop til indhold

Recommended Posts

HMA skrev, for 13 timer siden:

Suttede hun uden gummi?

Tror jeg ikke, da TS oplyser, at man skal have mundbind på, når man ligger på ryggen og det må vel også gælde "andre steder"

Men forhåbentlig kommer kilden selv med afklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HMA skrev, den 15.1.2022 at 23:36:

Suttede hun uden gummi?

Jeps, efter en grundig rengøring af kalorius (ikke at det var nødvendigt) - men det var hende der tog afsted til thailand. Om den almindelige massør også gør det, ved jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også prøvet stedet. Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes oplevelse…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
midtjyden skrev, for 38 minutter siden:

 

Nu har jeg også prøvet stedet. Jeg er ikke helt klar over hvor mange der var inde og massere samtidigt og hvornår. Først startede en, og så var de to, og så gik de to ud og så kom en 3. ind og tog over og så kom de to tilbage og så gik den ene kort før HJ og bagefter gik hende der gav hj og så kom en anden ind og masserede færdig….:shock::D

Det var sku en anderledes oplevelse…

Om så kun halvdelen af dit skriv var sandt, ville jeg aldrig sæt mine ben der, om det så var gratis men et eller andet sted tror jeg de selv syntes det er Ok 

På den anden side sku jeg nok bare ha holdt min K da det sikkert vil blive opfattet som Afsporing men Kunder er der åbent bart nok af, selv i Udkantsdanmark :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...