Hop til indhold

Recommended Posts

Det jeg godt kan lide ved thaimassage er uforudsigeligheden. Man ved aldrig helt hvad der kommer til at ske. I dag blev jeg masseret af to, måske næste gang er der kun en. 

i dag startede jeg nytåret med en supertiltrængt omgang massage. Først blev jeg lagt på en briks, men blev efterfølgende lidt opvarmningsmassage flyttet til en anden briks. Fordi “det en bedre briks…”. 
der var en primær massør og en sekundær. Den primære gik til den med okay, ikke alt for hård massage, og vandrede på min ryg. Den anden snakkede mest med den første - men efter 10 min. begyndte hun på lækker pirrende oljemassage og kom også til at strejfe de relevante dele i tide og utide. 

til slut efter en dejlig, erotisk og lækker massage fik jeg et dejligt blow af en af dem. Overall en dejlig massage og lækker start på året. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og godt nytår. Det er netop en af de meget charmerende oplevelser med thai-pigerne, det der med at en ekstra-pige pludselig dukker op og deltager. Det giver en virkelig hyggelig stemning også selv om at de plaprer sammen på thai. Har du lidt flere detaljer om stedet og pigerne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet var sådan set fint nok, ikke topmålet af lækker erotisk massagested, men udmærket og fint. Det virker til at de går meget op i afspritning og mundbind når man ligger på ryggen. 
selve massørerne var oppe i årene, men søde og rare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pm199 skrev, for 48 minutter siden:

Er det stadig den samme gamle Thai mutter som er på stedet?

Jeg er lidt usikker. Var der ikke noget med at dem der oprindeligt havde Vendersgade overtog Gothersgade 100 meter længere nede, da den blev ledig?

Hvem der er den nuværende ejer ved jeg ikke. Men det var ikke de yngste piger der stod i butikken. Søde dog :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 1 time siden:

Jeg er lidt usikker. Var der ikke noget med at dem der oprindeligt havde Vendersgade overtog Gothersgade 100 meter længere nede, da den blev ledig?

Hvem der er den nuværende ejer ved jeg ikke. Men det var ikke de yngste piger der stod i butikken. Søde dog :)

Mener den tidligere ejer rykkede til Grønnegade, det der nu hedder Lanna wellnes (ret mig endelig hvis jeg har fået forkert fat i noget:))Kom forbi Vendersgade i sidste uge, og mener der stod noget med Wann thaimassage på skiltet. Mener jeg har fået massage af hende under den tidligere ejer engang i sommers, men har så ikke været der siden. Dengang fik jeg en noget ustruktureret omgang massage med rigelige mængder olie, mod slutningen blev det så en ret pirrende massage som mundede ud i en gang ekstra.:rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 4 timer siden:

Det jeg godt kan lide ved thaimassage er uforudsigeligheden. Man ved aldrig helt hvad der kommer til at ske. I dag blev jeg masseret af to, måske næste gang er der kun en. 

i dag startede jeg nytåret med en supertiltrængt omgang massage. Først blev jeg lagt på en briks, men blev efterfølgende lidt opvarmningsmassage flyttet til en anden briks. Fordi “det en bedre briks…”. 
der var en primær massør og en sekundær. Den primære gik til den med okay, ikke alt for hård massage, og vandrede på min ryg. Den anden snakkede mest med den første - men efter 10 min. begyndte hun på lækker pirrende oljemassage og kom også til at strejfe de relevante dele i tide og utide. 

til slut efter en dejlig, erotisk og lækker massage fik jeg et dejligt blow af en af dem. Overall en dejlig massage og lækker start på året. 

Hvem af dem gav blowjob, og hvad måtte du slippe for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nummer to kvinde, der gav mig et blæs. Men hun tager til Thailand i dag. Til gengæld lovede den faste massør at næste gang jeg kom, så ville hun give mig et blow. Og det er jo et rart løfte at have i banken :)

Det måtte jeg selv bestemme… så jeg valgte standard takst plus lidt ekstra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand
Mastager skrev, for 2 minutter siden:

Til hvad? Der er ikke noget link?

No shit Sherlock?? Så er det sgu nok derfor jeg efterspørger et link til Vendersgade :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ViborgMand skrev, Lige nu:

No shit Sherlock?? Så er det sgu nok derfor jeg efterspørger et link til Vendersgade :-)

Et link til vendersgade? Jamen hva så hvis der ikke er et link? Hvad er det du vil ha link til præcis? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand
Mastager skrev, for 4 minutter siden:

Et link til vendersgade? Jamen hva så hvis der ikke er et link? Hvad er det du vil ha link til præcis? 

Det er jo for helvede derfor der er spørgsmålstegn!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ViborgMand skrev, Lige nu:

Det er jo for helvede derfor der er spørgsmålstegn!!!

Jeg kan hjælpe dig så. 

Der er ikke noget link nogensteder på den. 

Google vendersgade og thai massage og så finder du et Tlf nummer. Prøv det næste gang også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hvorfor faen spørger du så??? :roll:

For at ødelægge din aften og jeg er 100% sikker på at med den opførsel, så lykkedes det!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 3 minutter siden:

For at ødelægge din aften og jeg er 100% sikker på at med den opførsel, så lykkedes det!!!

Næææ, jeg har en fantastisk aften her.

Men med den agenda og dovenskab du fører, så må du være lidt en sørgelig person skulle man tro. 

Ha nu en fantastisk aften, og gør tingene selv fremover, du kan jo godt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgMand

Næææ, jeg har en fantastisk aften her.

Men med den agenda og dovenskab du fører, så må du være lidt en sørgelig person skulle man tro. 

Ha nu en fantastisk aften, og gør tingene selv fremover, du kan jo godt :P

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, den 2.1.2022 at 17:02:

Det virker til at de går meget op i afspritning og mundbind når man ligger på ryggen. 

Kan du beskrive det lidt nærmere? Så du måtte iføre dig mundbind mens du lå på ryggen på briksen og hvem/hvad blev afsprittet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg vendte mig rundt på briksen, blev jeg bedt om af tage mundbind på igen. Og mine hænder blev sprittet af da jeg gik,

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Da jeg vendte mig rundt på briksen, blev jeg bedt om af tage mundbind på igen. Og mine hænder blev sprittet af da jeg gik,

Tak for brugbar information. At få hænderne sprittet af når man går er helt fint for mig, men jeg skal nok lige vende mig til tanken om, at skulle iføre mig mundbind efter vending. Jeg er bange for, at det måske vil gå udover en begyndende "stemning", hvor fantasien også plejer at være et element hos mig. Men måske kan jeg overbevise mig selv om et fantasibillede af, at blive behandlet i et rumskib, hvor der er nogle skærpede kliniske krav:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brysthår skrev, for 17 timer siden:

Har du et tlf. nr. til stedet?

Prøv at kigge op i denne tråd, hvor der er hint til at finde tlf.nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...